Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L66u24k87á96š 74A38d27a47m36e57c 3537983160947

Hlavně by se měla akutně začít řešit otázka, co budou v době autonomních technologií dělat ty masy lidí, které přijdou o práci. Na začátku 20. století se zkrátila pracovní doba na 8 hodin, po válce se zkrátil pracovní týden na 5 dní. Teď bych si dovedl docela dobře představit třeba zavedení odchodu do důchodu po 30 odpracovaných letech.

+3/−1
doporučit
24.8.2016 5:56
Foto

M43a24r94t46i16n 42R43y60š90a83v31ý 1746295453872

Knight rider bude v dohledné době realitou :)

,,KITTe? Přijeď pro mě." ;-D

+1/0
doporučit
24.8.2016 9:41

L23u76k83á35š 44O64m58á38č19k81a 5661294201886

Pokud se taxikář neumí uživit, ať jde dělat něco jiného.

+1/0
doporučit
24.8.2016 9:16

P27a70v69e97l 60Ř27a16p41e35k 7182386409155

Taxikáři a nutnost licence jsou jednou z největších brz ve vývoji dopravy.

+1/0
doporučit
24.8.2016 7:49

R33a14d74o10s18l81a58v 23K79l69a73u70d40a 5844858854642

Technických problémů to má celou řadu, nepředpokládám že se jen tak vyřeší. A až se vyřeší, bude tady psychologická bariéra. Navíc tohle auto bude velmi pomalé, protože bude jezdit předpisově. Ve tři ráno se bude šourat u školy třicítkou.... to by taxikář nikdy neudělal.

+1/−1
doporučit
24.8.2016 8:10

A48n23t32o70n72í22n 61S76c68h28i81n80d50l74e95r 8132589359347

Až takové auto způsobí nehodu, tak se bude těžko dokazovat, kdo zrovna v daný moment ovládal aplikci... a jestli měl popito :-P

0/−1
doporučit
24.8.2016 9:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.