Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R72a95d82k67o 57K63ř86i18v36á20n17e89k 7720503285840

Blábolíme, blábolíme, nic jiného neumíme, ale máme poctivého zaměstnavatele. :-)

Pochopitelně se nebude investovat do "vylepšení jídelních vozů", ale do jejich zmenšení, protože se změnila situace na trhu. Zbývající část vozu se využije jako první třída, takže u některých vlaků jeden vůz nahradí dosavadní dva s velkou úsporou provozních nákladů. Je to koncepční změna vozu, ne rozmařilé vylepšení jídelňáku. Zmínka o "milionech" spolehlivě nastartuje primitivy a diletanty - viz diskuse. Je vidět, na koho pod vlajícími žlutými trenýrkami babišpress cílí.

Tolik v zájmu objektivity. Záměr ČD i ekonomické důvody chápu.

Z pohledu cestujícího už to tak optimisticky nevidím, naopak to hodnotím negativně, jako cestující první třídy nemám rád šumperské paskvily, jestli to bude něco jako ARmpee, tak potěš koště. Impotentní interiér a tvrdá sedadla firmy Borcad (vzor Záhořovo lože) nemají v dálkové dopravě co dělat.

Můj závěr: rekonstruovat ano, ale kvalitně. Ať to stojí místo 63 třeba 64 milionů, je to na dlouhá léta a pohodlí ve vlaku by mělo být podstatnou konkurenční výhodou proti autu a busu, ne naopak.

+23/−1
doporučit
24.8.2016 21:13

J33i71ř50í 18N73e40v12r90l41a 8422153839307

Neřekl bych, že je na tm něco špatného. Nicméně pane Sůro, autore článku, a co v rámci novinářské objektivity napsat článek s něčím negativním i o Regiojetu a Leošovi? To asi ne, co? Často tady vidím články o tom, jak jsou ČD špatné, ale o těch dvou skoro nikdy nic špatného. Náhoda? Neřekl bych. Aneb objektivní a nestranná novinařina. :-) Mimochodem nedávno jsem viděl na hlavním nádraží sražený vozík Leoše, jak vjel do cesty mašině SŽDC. A jestli se nepletu, není to poprvé. Jaktože o tom není článek taky? A co třeba článek "Jančurovi stále a stále odcházejí zaměstnanci, na vlaku chybí někdy až 5 stewardů"? Zase nic... Proč mě to nepřekvapuje tady na idnes? :-)

+14/−7
doporučit
24.8.2016 22:53

P40e73t24r 36P39e67t52r 6753582758573

To mě pobavilo :D prý chceme rozšířit gastronomické služby a proto zmenšíme jídelňák na polovinu :D

+8/−4
doporučit
24.8.2016 22:40

M28i27r98o86s55l24a88v 29Z47i98k43m69u59n90d 6688412927918

Ohlupovací titulek ... autor píše o vozech starých 4 roky, aby o něco níže napsal, že se jedná o vozy, které před 4 léty prošly modernizací ...

základ vozu = vozidlový rám, což je jediná část vozu (vozidla) jíž nelze jakýmkoli způsobem vyměnit, je starý cca 30 let ... to ostatní, včetně plechových bočnic se dá vyměnit nebo při poškození nahradit.

Z ekonomického hlediska > má dáti - dal si nikde na sebe restaurační vůz nemůže vydělat, i kdyby byl v provozu 25 hodin denně a jedna sklenička vody se tam prodávala za 100 Kč ...

+4/0
doporučit
25.8.2016 9:27

J35a24n 57V13a87m95p46o92l63a 1422820744199

To se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou...

+4/−6
doporučit
24.8.2016 20:44

L74u95k91á89š 55K41u25č44e26r53a 7857463304955

Tak hlavně, že na ty, hromady šrotu co jezdí mezi Ostravou a Brnem se dlouho nesáhlo

+3/−5
doporučit
24.8.2016 20:39

T13o64m45a70s 35N59o82v32y 7618986248

statni moloch... 7 000 000 za upravu interieru??? A po 4 l to zas zmeni Rv

+3/−6
doporučit
24.8.2016 23:39

M39i12r49e62k 60Z56á45v71o88d67n73ý 7662107220108

Zajímavé. Podobné kombinované vozy první třídy s jídelňákem před několika lety byly celkem propadák. Tak se ČD rozhodly udělat po několika letech to stejné s nedávno modernizovanými vozy. Krásné vyhazování peněz. A jak napsalautor článku, někde jezdí vlaky 30 let staré (i když u většiny již alespoň došlo k výměně těch 30 let starých potahů :))

+2/−3
doporučit
25.8.2016 7:53

J77a56r19d69a 71S66o67k98o43l 1376288701571

Zřejmě si na rekonstrukci ty vozy za čtyři roky vydělaly.;-D

+1/0
doporučit
25.8.2016 9:04

S25t36a52n43i92s74l26a38v 74R81o65s96e49c73k41ý 9385399971449

Správný výraz - utratí, z dotací se dá zaplatit všechno a je to nebolí. Kdopak si na tom asi namaže kapsu?

+2/−5
doporučit
24.8.2016 20:47

L57i35b80o35r 22F90i37l56á71k 8136169346416

Dotace. To je mantra. Krmí nás tím, že to zaplatí EU. Přitom to zaplatíme my všichni.Rv

+3/−12
doporučit
24.8.2016 20:51

J84i87r55i 62D25o39m73i35n94i71k 1121748531720

Nedávno jsem jel Pendolinem do Marianských Lázní - a co mne nemile překvapilo, že v první třídě jsem dostal plastovou skleničku a salát na tácku, jako někde v bufetu . Doplněné plastovým příborem. V první třídě bych něco takového nečekal. :-/ I za komunistů ve starých jídelních vozech podávali jídlo na porcelánu .

+1/−1
doporučit
25.8.2016 10:05

L31i91b35o70r 13F39i83l23á31k 8436109396516

Tak to bude asi všechno ve zlatě.

+1/−6
doporučit
24.8.2016 20:29

M64í27r54a 34K68r56a33t21o61c27h77v22í98l 8336189624624

No, státní podnik. A co, jako?;-D;-D;-D Chtěl bych mít stát, jako s.r.o.

+1/−8
doporučit
24.8.2016 20:27
Foto

M78a59r68c28e16l 63B45a41k12o94š 4561716653

.......... Za 53 milionů korun chtějí vylepšit devět vozů, u kterých chtějí vyměnit obložení stěn, lůžka,rolety, sprchu či toalety .............

Mne toto proste hlava nebere!!! .... Za 53 miliónov mi táto prestavba vychádza na 5,8 mil. korun na jeden vygón, teda na interiér, rolety, záchod, sprchu. Vygooglil som si nejaký rozmer jedného osobného vagóna, cca 26 m x 2,8, t.j. "podlahová plocha" 70 m2, t.j. taký menší rodinný dom - jednopodlažný bungalov. Teda prirovnám to pre lepšiu predstavu k rodinnému domu. A to idú robiť len interiér!!!!!!!!!! .... to musí byť lobbing, korupcia, marža ako Brno! :-D

0/−9
doporučit
25.8.2016 8:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.