- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to stejné jako Coca Cola či iPhone.
Víte do čeho jdete. Nemusíte zjišťovat co jak funguje, je to dobré? Budu spokojen? Neokradou mě, nedostanu něco co nechci?
Samozřejmě jsou levnější varianty, ale k těm jak jste hezky napsal, potřebujete něco vědět. Takže pro turisty a neznalé trhu je to možná dražší než nejlevnější stejně kvalitní řešení, ale mají jistotu a nemusí hledat.
Není vám to divné, že tyto firmy expandují, ale přitom jdou čím dál více do ztráty ?
Žijí na dluh, a zbankrotují s dluhem. Odporné. Vadné. Americký způsob. ( Nejsem Rusofil. )
ne, není.. tedy naprosto jsem na vaší straně, že by "TO TAK SPRAVNE být nemělo".. ale koukněte se i po té neskutečně předražené, převařené a totálně hyped tzv. start-up scéně v CR... každý druhý, co přijde s nějakou "pitch--inou" (v praxi nikdy neověřenou), dostane od nějakého dalšího ulítlého venture - čí jak se honosněji nazývají - "angel investors" aspon 5-10 mil USD.. protože PRECI ONI MAJI SKVELY PROJEKT!!.. typu ne něco vyrábět, ale v 90 % případů jen něco analyzovat, zdokonalovat software jiných apod.. jako např. oni Social Bakers, kteří dle dotací investorů mají mít hodnotu snad přes MILIARDU KC, jen na základě toho, že dokáží analyzovat nějaká "big data", z nichž pro marketing nadnárodních značek typu Nike, McDonalds, Adidas atd JASNE vystanou at již cílové skupiny pro zacílení na marketing či (v naprosto ideálním případě) konkrétní produkty, které mají max. možnost uspět na trhu..
každý lepší soudní člověk sice pochopí důležitost marketingového průzkumu - ale ani ten nepochopí, proč firma, co ušetří Adidasu ročně něco mezi 1-2 mil USD, by měla mít hodnotu 100 mlionu USD.. bez ohledu na to, že klientů typu Adidas má třeba dalších 15
p,s. Spojení mezi Adidas a SocialBakers je čistě ilustrativní, a netvrdím, že SB pro Adidas dělají - ale jako ilustrativní příklad se hodí, protože pro firmy podobné velikosti SB dělají analýzy.
No, těžko říct. Ten Amazon je dobrý příklad, všichni z něj měli srandu, jak obrovské má ztráty, a když dosáhl v roce 2002 zisku celých pěti milionů dolarů (při obratu asi půl miliardy), tak se mohli analytici potrhat smíchy.
Ano? Taky je částečně dotován z peněz daňových poplatníků jako Tesla?
Uber je ve ztrátě, protože si pořád platí PR články. Tím si také naoko zvyšuje svoji hodnotu a láká investory. Ve zkutečnosti třeba v ČR vůbec není jednička na trhu, je zde např. originál české Liftago a další, kteří mají podobný systém. Ale pořád se píše jen Uber, Uber, Uber. V Číně to projeli úplně.
Část novinářů je tak najivních, že přebírají jen články agentur bez toho aby jim došlo, že je to jen placená PR kampaň. Zbytek to snad dělají i vědomě.
Výhoda Uberu proti Liftagu je právě ta celosvětovost.
Gautam Gupta, v roce 2011 stíhán FBI pro pojistné podvody, poštovní zpronevěru a konspiraci: - že by to byla jen naprosto divná shoda jmen?
http://abcnews.go.com/Business/weight-loss-doctor-gautam-gupta-charged-fraud/story?id=13885714
Zřejmě je to shoda jmen. Tenhle je narozen v roce 1954. Ten z Uberu je evidentně mladší. Navíc by to bylo fakt divný, doktor, stíhaný za nesmyslné pilulky na hubnutí finančním ředitelem Uberu, to by určitě někde psali..
Mimochodem, aby byl někdo v Čechách stíhaný za nesmyslné pilulky na hubnutí, toho se asi nedočkáme.
To je business - 1.1 mld obrat, .75 mld ztrata... mam podobny napad: za kazdou korunu vam vratim dve :) Kdo mne chce zainvestovat?
Uber je naprosto parádní služba a kdo jí zkusil, nemá absolutně žádný důvod využívat klasický taxikáře. Kvalita jejich služeb, chování a ceny jsou neúměrně lepší klasickým taxikářům.
treba naprosto perfektni, ale za nic neruci. V pripade, ze se s Vami naboura licencovany taxikar, ma odpovidajici pojisteni a tim padem dostanete i odskodne. Od ridice Uberu nedostanete nic - on prece neni taxikar a nemusi byt pojisteny, on to dela "levou zadni" To ale plati pro vsechna remesla,. od reznika po zubare