Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec vlaků bez toalety. GW Train ukázal novou soupravu pro lokálky

Na české koleje vyjede v příštích dnech další vlak po velké modernizaci. Společnost GW Train Regio převzala od společnosti CZ Loko modernizovanou motorovou jednotku RegioSprinter, kterou nasadí zatím na trať mezi Karlovými Vary a Mariánskými Lázněmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50a94v42e72l 96Š45m24í27d27e92k 6549870873468

Tak výhled na trať nabízí i Stadler regio spider

0/0
27.8.2016 12:20

L80u53k48á16š 90S30e42d72l36á42č92e44k 1663307707230

Tohle mohu ocenit. Fakt pěkná modernizace. Sice rychlost nic moc, ale jako lokálka slušné.

+1/0
26.8.2016 19:50

P67e72t98r 92Š83k71o10d58a 5797150384150

Ty držáky na kola jsou nad sedačkama? Nevím, jestli mám jen bujnou fantazii, ale pak ten bordel z kol bude padat přímo na ně, ne?

+2/0
26.8.2016 17:16

O92l50d14ř69i36c37h 96J38a76n96e67č12e95k 8589746103981

jo máte pravdu, že zde zvolené řešení je dost zvláštní.

že držáky na kola sdílejí prostor se sklopnými sedačkami je celkem normální, ale že ty sedačky pod háky mají i polstrovaná opěradla, to je divné.

0/0
29.8.2016 11:19

J69a12n 31M82a60r71t83i73n 6292730809

jedna technicka - nepoznam moc zien alebo senirov, ktori dokazu vylozit bicykel do tych DEBILNYCH drziakov na bicykle tak ako su na obrazku. Boha jeho, fakt by to tych navrharov zabilo aby sa opytali ludi, co to fakt vyuzivaju? WC je sice pre vozickara, ktorych jazdi fakt zufalo malo (a na regionalnych tratiach vacsinou jazdia svojim autom) a tak zabera hrozne moc miesta. EU tleiska, bezni cestujuci moc nie

+1/0
26.8.2016 15:32

O59l63d44ř90i71c62h 66J96a37n98e93č61e60k 8439856703431

neviděl bych to tak tragicky - ty držáky na kola vůbec nejsou debilní, pokud se ve vlaku cyklistů sejde víc, tak je to jediná rozumná možnost, jak tam ta kola naskládat.

pokud bude vlak poloprázdný, tak důchodce nebo ženu asi nikdo peskovat nebude, že s kolem stojí na místě pro kočárky, a pokud jo, tak mu / jí jistě ochotně pomůže kolo do držáku umístit.

0/0
29.8.2016 11:23

V31á94c26l68a14v 98K14a15m39í44r 9892287311186

Autor zřejmně regiosprinterem nikdy nejel,jinak by věděl,že wc má,sice se tam nedostane vozíčkář i s vozíkem,ale jinak wc soupravy obsahují...

+4/0
26.8.2016 14:33

J64a53n 32S19ů13r25a 4175483603662

WC má část Regiosprinterů, některé dosud nasazované v ČR je nemají.

0/0
26.8.2016 15:18

A13l47e41š 72M74e31t88l97i20c49k87ý 4582394594649

No, tedy titulek zní zajímavě, ale bylo by lepší napsat : GW Train už nebude mít vlaky bez WC. Protože jinak tu vznikají příspěvky, jaké tu vznikají. No, je dobré, ze se přizpůsobí českým podmínkám, kdy každý vlak na lokace, kde jezdí ČD má WC. A to už od dob M131. 0 - možná i dřívější vlaky a motoraky měli u nás WC. No, tedy jsme se dozvěděli to, že jedna společnost to u nás asi myslí vážně, když upraví vlaky, jinak by to neřešili. :) jako firovi by mi akorát vadil ten průhledný prostor. Jelikoz a to asi nejsem sám, nemám rád, když někdo stojí za mnou.. Je to takový blbý pocit. I když je tam stěna :)

+6/0
26.8.2016 13:48

J47a74n 85Č71e58k61a67l 7919185744404

V Německu docela běžné, nemluvě o tom, že je tam často závěs.

0/0
26.8.2016 15:03

R51a78d41e47k 34K27o79ň18a30ř52í41k 6107674962714

V Německu v těch jejich starých schienenbusech dokonce nebyla vůbec žádná přepážka! Přišlo mi to strašně legrační...myslím že už to tam nikde nejezdí, jen jako mimořádné historické jízdy, ale ještě v r. 2001 jsme s ním jeli.

0/0
31.8.2016 0:35

J25i95ř41í 20E53r13b44e59n 1733644526107

Jako cestujícímu by mi naopak vyhovovalo, kdyby ta stěna byla prosklená vždy - i s tou výhradou, že samozřejmě za zády strojvůdce by byla neprůhledná.

Proto mám rád přípojné vozy 010 a Balm, kde se dá sednout do posledního oddílu a kochat se ubíhajícími kolejemi a krajinou - zejména z Liberce na Rádlo to je nádhera, jak se na obzoru tyčí Ještěd...

+1/0
26.8.2016 15:12

M85a80r41t87i79n 14M81u23s23i67l 4680701553201

R^ souhlasím. Pohled na trať, dopředu či dozadu je pro mě vždycky zážitek. I když už mám na trati spočítaný každý pražec.

0/0
28.8.2016 12:33

M14a42r83t38i53n 42H39r57o92u69d30n92ý 5777972414347

Mít sedadla hned vedle h*jzlu, to je taky nápad.

+2/−3
26.8.2016 12:32

A38l13e74š 52M24e65t29l66i60c67k78ý 4272664424829

To je normálně. V 810,814, a dalších motorových vozech to tak je.

+3/0
26.8.2016 13:49

L27u51k84á42š 87V48e69v32e67r71k41a 1477126400

jo a kde? tak aby když tam na sklopkách někdo sedí že musí pomalu uhýbat každýmu kdo jde na WC?

0/0
1.9.2016 20:45

F85a44b61i29o 45S69g36a45t27t17o39n88i 9691710347750

hrozná piksla, jezdil s tím Trilex/Vogtlandbahn na trati Liberec - Varnsdorf a kraj si vydupal používání lepších vlaků. V zimě netopí, v létě je tam jak ve skleníku... Jediný vlak s blinkry :D:D:D

0/0
26.8.2016 11:37

M77a89r23t52i63n 60Č94a79p89e48k 6940241357824

Ve Zwikau zajíždějí/ly tyto jednotky po splítce s tramvají do centra města. Proto mají ty blinkry.

+8/0
26.8.2016 12:57

P90e96t57r 34S23v64o48b40o32d79a 9633813817584

Když můžeme jezdit třeba hodinu/hodinu a půl příměstským autobusem, ve kterém nejsou toalety, proč to vyžadujeme po vlaku? Nebo už jsme národ, který neudrží moč a stolici a záchody budou všude? Prosím tedy o záchody taky do všech tramvají - v Praze můžete jet i hodinu a půl z jednoho konce na druhý, případně do metra - přejezd z Černého Mostu na Zličín totiž je na pos*ání :-)

+3/−16
26.8.2016 11:34

J96a69n 41Č40e43k97a98l 7179705344494

Třeba protože MHD má možnost vystoupit cca každé dvě minuty? :-) A v dosahu velké části zastávek je možnost WC?

Takže jde spíš o to si plivnout, něco ve smyslu: "dřív lidi taky neměli klimošku/wifi/čalounění/infosystém, a taky žili"...

+7/0
26.8.2016 13:08

R72a90d97k67o 49K88ř46i95v32á91n13e16k 7770733755510

Nebýt Jančury, tak by vlaky bez záchodů (GW train a Uerdingeny RT) jezdily ještě 100 let. (Jančura má záchody sice zamčené, ale stejně mají záchody všichni jen díky němu). :-)

(To byl vtip - poznámka pro méně chápavé)

+12/0
26.8.2016 11:29

P63e34t73r 22N40o79v40a97k 8171893965546

Já to zkusím bez vtipu. Nebýt Jančury, jezdím na dost trasách stále autem.

0/0
29.8.2016 10:43

R93o52b57e98r57t 26V52a40l97e66n40t81a 6946419927214

Zase nákup použitýho z devadesátek? Co takhle jednou něco nového?

0/0
26.8.2016 10:55

O10l47d48ř36i37c30h 34J40a28n69e25č97e78k 8669876193891

Když chcete platit čtvrtinu německého jízdného, tak holt musíte zkousnout rekonstrukce. Ostatně podle fotek tenhle vlak vůbec nevypadá hůř než nové RegioShuttle - spíše dokonce lépe, protože Shuttle má dost málo normálních míst k sezení.

+9/−1
26.8.2016 11:11

V38a15c34l47a19v 62P29e74r28o35u21t92k75a 6548107974451

Raděj ojetinu než další paskvil ze Škodovky.

+5/−1
26.8.2016 11:15

M65i24l77a96n 16M54a25j30e78r33č84í33k 1700820684616

Ovšem na druhou stranu výrobce rekonstruovaných vlaků tzv. Regionov Pars Nova patří Škodě Transport, a uvedený typ vlaků (dle mých informací od mnoha fírů) má -narozdíl od ČD provozovaných nových vlaků Stadler- omezovač rychlosti!!

Potom není divu, že mnoho fírů jezdí raději s "repasovanou" Regionovou než s novým Stadlerem, protože toho musí při jízdě ze svahu (na dráze neexistují termíny kopec či zatáčka) brzdit ručně, což je méně komfortní/přesné.

0/0
28.8.2016 8:23

M24a17r32t12i81n 93K23a10r26á73s10e59k 9228923578318

Radsi jety vlak, nebo rekonsktrukce, nez zapadni jizdne s novymi vlacky...

+6/0
26.8.2016 11:48
Foto

A32l33a66n 88Ř72e34p24k36a 4365416

Co to zas je za pitomý nadpis? :D Vlak má toaletu vždy snad ;-)

+4/−9
26.8.2016 10:48
Foto

A63l47a97n 95Ř93e49p87k32a 4915856

Ajo, ony neměli WC akorát tyhle vlaky, ale to nic nemění na tom, že ten nadpis je dost bulvární a ukazuje jak kdyby to byla nějaká senzace ;)

+10/−2
26.8.2016 10:51

V47a82c37l43a21v 95P12e91r54o97u56t77k73a 6728397224601

asi autor proseděl celou jízdu na WC.

0/0
26.8.2016 10:52

P46e38t57r 27B58e77z67s66t85a68r62o36s12t62i 2279536683971

Dříve neměly WC i motoráky Railtransu, čtyř osé, ne Uerdingeny na trati z LBC

0/0
26.8.2016 10:59

D39a47n28i16e45l 89K12r40o34n48e19r 7484514276307

No vsak nadpis rika, ze vlaky, ktere nemely toalety, konci...Ze jste to pochopil jinak, neni vase chyba ale ani autorova. Proste zivot takove situace prinasi...;-)

+1/0
26.8.2016 10:55

O75l58d19ř40i49c19h 34J20a83n43e38č44e16k 8849456303751

Nemá. V Německu jsou vlaky bez toalety právě celkem obvyklé. Vybavuju si třeba mnichovskou S-Bahn z centra na letiště - to trvá asi 3/4 hodiny, ale záchod prostě není.

A i když souprava toaletu má, tak to ještě nic moc neznamená, ve vídeňské S-Bahn bývá dost často nefunkční / zamčená :-(

0/0
26.8.2016 11:09

V20a54c84l52a62v 16P89e38r21o23u86t64k36a 6608307524861

že jsou zamčené,to už jsme zažil i u nás v Elephant ,ale že je zrovna Němci nemají ,to mne překvapuje.

+1/0
26.8.2016 11:18

O59n45d96ř76e20j 87H98o97r19á80k 8359164681

S-Bahn ovšem taky nebývá považován za klasickou železnici, ale spíš za součást MHD, zkrátka takové povrchové metro.

+2/0
26.8.2016 11:54

O12l88d42ř34i12c30h 51J20a30n72e66č77e42k 8289946973701

To záleží na situaci - v různých aglomeracích jsou různé systémy S-Bahn a i v rámci jednoho systému se délky jednotlivých linek velmi výrazně liší. Viz výše např. S-Bahn na mnichovské letiště, které je asi 50km za městem a ten vlak tam jede minimálně 3/4 hodiny (nevím přesně) - to je těžko 'povrchové metro'. Stejně tak třeba ve Vídni existují v rámci S-Bahn jak spoje, které jedou jen z jednoho konce města na druhý, ale i takové, které pokračují 40km za město a jízdní dobu z centra města mají přes hodinu. Snad všechny rakouské spolkové země mají svoji 'S-Bahn', ale reálně jde o regionální vlaky, které jezdí v taktu. Taková 'S-Bahn' jedoucí přes celé Tyrolsko nebo Korutany pak klidně může mít jízdní dobu ke 3 hodinám.

Pokud jde o záchody ve vlacích, tak jedna věc je jak jedou dlouho, druhá jak moc ten záchod v té které soupravě 'překáží'. Aby bylo bezbariérové WC v každém RegioShuttle, to je opravdu docela plýtvání místem, zvlášť, pokud ty jednotky málokdy jezdí spoje trvající přes 1 hodinu z konečné na konečnou. Ale ve čtyřvozové, 80 metrů dlouhé elektrické jednotce se to místo na jeden záchod bez problémů najde.

0/0
26.8.2016 14:28

O56t72a18k54a64r 91F42u25k74a 8571173421734

co takhle naučit se nejdřív pořádně číst?

+4/−2
26.8.2016 11:10

J16a91r29o39s87l80a95v 33B71e87n28e84š 2395926867

Omlouvám se, mělo být plus.

0/0
26.8.2016 12:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.