Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec vlaků bez toalety. GW Train ukázal novou soupravu pro lokálky

Na české koleje vyjede v příštích dnech další vlak po velké modernizaci. Společnost GW Train Regio převzala od společnosti CZ Loko modernizovanou motorovou jednotku RegioSprinter, kterou nasadí zatím na trať mezi Karlovými Vary a Mariánskými Lázněmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85a41v23e48l 83Š39m58í59d76e93k 6709300853148

Tak výhled na trať nabízí i Stadler regio spider

0/0
27.8.2016 12:20

L42u71k82á84š 97S10e75d13l15á82č34e20k 1863497147190

Tohle mohu ocenit. Fakt pěkná modernizace. Sice rychlost nic moc, ale jako lokálka slušné.

+1/0
26.8.2016 19:50

P76e52t70r 19Š26k97o27d71a 5317550684550

Ty držáky na kola jsou nad sedačkama? Nevím, jestli mám jen bujnou fantazii, ale pak ten bordel z kol bude padat přímo na ně, ne?

+2/0
26.8.2016 17:16

O51l42d20ř79i26c16h 41J56a43n70e75č95e95k 8469376143701

jo máte pravdu, že zde zvolené řešení je dost zvláštní.

že držáky na kola sdílejí prostor se sklopnými sedačkami je celkem normální, ale že ty sedačky pod háky mají i polstrovaná opěradla, to je divné.

0/0
29.8.2016 11:19

J41a68n 49M43a77r75t98i97n 6392450859

jedna technicka - nepoznam moc zien alebo senirov, ktori dokazu vylozit bicykel do tych DEBILNYCH drziakov na bicykle tak ako su na obrazku. Boha jeho, fakt by to tych navrharov zabilo aby sa opytali ludi, co to fakt vyuzivaju? WC je sice pre vozickara, ktorych jazdi fakt zufalo malo (a na regionalnych tratiach vacsinou jazdia svojim autom) a tak zabera hrozne moc miesta. EU tleiska, bezni cestujuci moc nie

+1/0
26.8.2016 15:32

O29l49d73ř28i83c68h 71J58a49n62e44č89e52k 8669806723801

neviděl bych to tak tragicky - ty držáky na kola vůbec nejsou debilní, pokud se ve vlaku cyklistů sejde víc, tak je to jediná rozumná možnost, jak tam ta kola naskládat.

pokud bude vlak poloprázdný, tak důchodce nebo ženu asi nikdo peskovat nebude, že s kolem stojí na místě pro kočárky, a pokud jo, tak mu / jí jistě ochotně pomůže kolo do držáku umístit.

0/0
29.8.2016 11:23

V39á49c75l64a49v 94K32a57m38í20r 9642237701156

Autor zřejmně regiosprinterem nikdy nejel,jinak by věděl,že wc má,sice se tam nedostane vozíčkář i s vozíkem,ale jinak wc soupravy obsahují...

+4/0
26.8.2016 14:33

J96a32n 71S83ů83r31a 4235613163922

WC má část Regiosprinterů, některé dosud nasazované v ČR je nemají.

0/0
26.8.2016 15:18

A69l32e96š 60M39e98t66l22i36c13k75ý 4812164754639

No, tedy titulek zní zajímavě, ale bylo by lepší napsat : GW Train už nebude mít vlaky bez WC. Protože jinak tu vznikají příspěvky, jaké tu vznikají. No, je dobré, ze se přizpůsobí českým podmínkám, kdy každý vlak na lokace, kde jezdí ČD má WC. A to už od dob M131. 0 - možná i dřívější vlaky a motoraky měli u nás WC. No, tedy jsme se dozvěděli to, že jedna společnost to u nás asi myslí vážně, když upraví vlaky, jinak by to neřešili. :) jako firovi by mi akorát vadil ten průhledný prostor. Jelikoz a to asi nejsem sám, nemám rád, když někdo stojí za mnou.. Je to takový blbý pocit. I když je tam stěna :)

+6/0
26.8.2016 13:48

J35a12n 23Č85e46k10a73l 7649415314374

V Německu docela běžné, nemluvě o tom, že je tam často závěs.

0/0
26.8.2016 15:03

R46a73d21e50k 82K77o20ň76a97ř36í68k 6287814562134

V Německu v těch jejich starých schienenbusech dokonce nebyla vůbec žádná přepážka! Přišlo mi to strašně legrační...myslím že už to tam nikde nejezdí, jen jako mimořádné historické jízdy, ale ještě v r. 2001 jsme s ním jeli.

0/0
31.8.2016 0:35

J88i58ř44í 12E83r46b35e83n 1193654806407

Jako cestujícímu by mi naopak vyhovovalo, kdyby ta stěna byla prosklená vždy - i s tou výhradou, že samozřejmě za zády strojvůdce by byla neprůhledná.

Proto mám rád přípojné vozy 010 a Balm, kde se dá sednout do posledního oddílu a kochat se ubíhajícími kolejemi a krajinou - zejména z Liberce na Rádlo to je nádhera, jak se na obzoru tyčí Ještěd...

+1/0
26.8.2016 15:12

M77a55r94t20i56n 77M60u87s89i24l 4100441563101

R^ souhlasím. Pohled na trať, dopředu či dozadu je pro mě vždycky zážitek. I když už mám na trati spočítaný každý pražec.

0/0
28.8.2016 12:33

M58a72r74t76i66n 20H11r98o73u89d55n74ý 5497962684287

Mít sedadla hned vedle h*jzlu, to je taky nápad.

+2/−3
26.8.2016 12:32

A25l40e36š 10M59e87t17l21i68c83k34ý 4562534254839

To je normálně. V 810,814, a dalších motorových vozech to tak je.

+3/0
26.8.2016 13:49

L67u45k73á45š 35V19e29v20e15r89k79a 1867766930

jo a kde? tak aby když tam na sklopkách někdo sedí že musí pomalu uhýbat každýmu kdo jde na WC?

0/0
1.9.2016 20:45

F25a51b59i37o 11S16g87a75t71t74o12n28i 9581920987740

hrozná piksla, jezdil s tím Trilex/Vogtlandbahn na trati Liberec - Varnsdorf a kraj si vydupal používání lepších vlaků. V zimě netopí, v létě je tam jak ve skleníku... Jediný vlak s blinkry :D:D:D

0/0
26.8.2016 11:37

M36a63r48t79i35n 64Č43a16p87e41k 6480451207584

Ve Zwikau zajíždějí/ly tyto jednotky po splítce s tramvají do centra města. Proto mají ty blinkry.

+8/0
26.8.2016 12:57

P98e59t16r 14S79v17o62b81o51d96a 9343743457984

Když můžeme jezdit třeba hodinu/hodinu a půl příměstským autobusem, ve kterém nejsou toalety, proč to vyžadujeme po vlaku? Nebo už jsme národ, který neudrží moč a stolici a záchody budou všude? Prosím tedy o záchody taky do všech tramvají - v Praze můžete jet i hodinu a půl z jednoho konce na druhý, případně do metra - přejezd z Černého Mostu na Zličín totiž je na pos*ání :-)

+3/−16
26.8.2016 11:34

J71a70n 48Č83e50k56a73l 7979455554794

Třeba protože MHD má možnost vystoupit cca každé dvě minuty? :-) A v dosahu velké části zastávek je možnost WC?

Takže jde spíš o to si plivnout, něco ve smyslu: "dřív lidi taky neměli klimošku/wifi/čalounění/infosystém, a taky žili"...

+7/0
26.8.2016 13:08

R40a11d37k50o 10K82ř94i63v21á29n76e61k 7670333385370

Nebýt Jančury, tak by vlaky bez záchodů (GW train a Uerdingeny RT) jezdily ještě 100 let. (Jančura má záchody sice zamčené, ale stejně mají záchody všichni jen díky němu). :-)

(To byl vtip - poznámka pro méně chápavé)

+12/0
26.8.2016 11:29

P76e19t85r 79N92o59v24a42k 8121893405276

Já to zkusím bez vtipu. Nebýt Jančury, jezdím na dost trasách stále autem.

0/0
29.8.2016 10:43

R97o32b65e14r95t 21V97a69l32e30n72t16a 6226709797254

Zase nákup použitýho z devadesátek? Co takhle jednou něco nového?

0/0
26.8.2016 10:55

O97l69d63ř24i82c12h 52J88a10n82e38č28e44k 8789986523231

Když chcete platit čtvrtinu německého jízdného, tak holt musíte zkousnout rekonstrukce. Ostatně podle fotek tenhle vlak vůbec nevypadá hůř než nové RegioShuttle - spíše dokonce lépe, protože Shuttle má dost málo normálních míst k sezení.

+9/−1
26.8.2016 11:11

V58a54c40l94a26v 25P65e74r60o25u56t81k32a 6948107594981

Raděj ojetinu než další paskvil ze Škodovky.

+5/−1
26.8.2016 11:15

M46i50l27a25n 92M46a69j27e22r55č55í72k 1750410214946

Ovšem na druhou stranu výrobce rekonstruovaných vlaků tzv. Regionov Pars Nova patří Škodě Transport, a uvedený typ vlaků (dle mých informací od mnoha fírů) má -narozdíl od ČD provozovaných nových vlaků Stadler- omezovač rychlosti!!

Potom není divu, že mnoho fírů jezdí raději s "repasovanou" Regionovou než s novým Stadlerem, protože toho musí při jízdě ze svahu (na dráze neexistují termíny kopec či zatáčka) brzdit ručně, což je méně komfortní/přesné.

0/0
28.8.2016 8:23

M54a24r50t42i24n 51K86a40r28á82s52e53k 9528593648238

Radsi jety vlak, nebo rekonsktrukce, nez zapadni jizdne s novymi vlacky...

+6/0
26.8.2016 11:48

A35l96a18n 80Ř39e67p13k80a 4645626

Co to zas je za pitomý nadpis? :D Vlak má toaletu vždy snad ;-)

+4/−9
26.8.2016 10:48

A14l29a20n 60Ř19e81p41k40a 4445636

Ajo, ony neměli WC akorát tyhle vlaky, ale to nic nemění na tom, že ten nadpis je dost bulvární a ukazuje jak kdyby to byla nějaká senzace ;)

+10/−2
26.8.2016 10:51

V80a75c55l92a96v 66P59e79r21o71u18t41k25a 6878697934751

asi autor proseděl celou jízdu na WC.

0/0
26.8.2016 10:52

P57e90t35r 13B88e32z42s19t56a95r64o11s75t96i 2589616973621

Dříve neměly WC i motoráky Railtransu, čtyř osé, ne Uerdingeny na trati z LBC

0/0
26.8.2016 10:59

D55a84n45i72e97l 51K24r21o70n86e56r 7384844576307

No vsak nadpis rika, ze vlaky, ktere nemely toalety, konci...Ze jste to pochopil jinak, neni vase chyba ale ani autorova. Proste zivot takove situace prinasi...;-)

+1/0
26.8.2016 10:55

O58l98d31ř87i67c26h 74J79a95n48e15č61e26k 8659866713681

Nemá. V Německu jsou vlaky bez toalety právě celkem obvyklé. Vybavuju si třeba mnichovskou S-Bahn z centra na letiště - to trvá asi 3/4 hodiny, ale záchod prostě není.

A i když souprava toaletu má, tak to ještě nic moc neznamená, ve vídeňské S-Bahn bývá dost často nefunkční / zamčená :-(

0/0
26.8.2016 11:09

V27a45c54l81a15v 70P43e95r27o41u12t82k19a 6358187954831

že jsou zamčené,to už jsme zažil i u nás v Elephant ,ale že je zrovna Němci nemají ,to mne překvapuje.

+1/0
26.8.2016 11:18

O11n27d62ř23e91j 10H38o29r58á10k 8399334781

S-Bahn ovšem taky nebývá považován za klasickou železnici, ale spíš za součást MHD, zkrátka takové povrchové metro.

+2/0
26.8.2016 11:54

O66l87d80ř84i93c88h 40J87a55n25e21č61e59k 8299896773781

To záleží na situaci - v různých aglomeracích jsou různé systémy S-Bahn a i v rámci jednoho systému se délky jednotlivých linek velmi výrazně liší. Viz výše např. S-Bahn na mnichovské letiště, které je asi 50km za městem a ten vlak tam jede minimálně 3/4 hodiny (nevím přesně) - to je těžko 'povrchové metro'. Stejně tak třeba ve Vídni existují v rámci S-Bahn jak spoje, které jedou jen z jednoho konce města na druhý, ale i takové, které pokračují 40km za město a jízdní dobu z centra města mají přes hodinu. Snad všechny rakouské spolkové země mají svoji 'S-Bahn', ale reálně jde o regionální vlaky, které jezdí v taktu. Taková 'S-Bahn' jedoucí přes celé Tyrolsko nebo Korutany pak klidně může mít jízdní dobu ke 3 hodinám.

Pokud jde o záchody ve vlacích, tak jedna věc je jak jedou dlouho, druhá jak moc ten záchod v té které soupravě 'překáží'. Aby bylo bezbariérové WC v každém RegioShuttle, to je opravdu docela plýtvání místem, zvlášť, pokud ty jednotky málokdy jezdí spoje trvající přes 1 hodinu z konečné na konečnou. Ale ve čtyřvozové, 80 metrů dlouhé elektrické jednotce se to místo na jeden záchod bez problémů najde.

0/0
26.8.2016 14:28

O84t91a68k26a37r 66F22u67k87a 8211743251274

co takhle naučit se nejdřív pořádně číst?

+4/−2
26.8.2016 11:10

J88a58r12o38s11l24a37v 92B24e55n46e64š 2215486827

Omlouvám se, mělo být plus.

0/0
26.8.2016 12:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.