Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec vlaků bez toalety. GW Train ukázal novou soupravu pro lokálky

Na české koleje vyjede v příštích dnech další vlak po velké modernizaci. Společnost GW Train Regio převzala od společnosti CZ Loko modernizovanou motorovou jednotku RegioSprinter, kterou nasadí zatím na trať mezi Karlovými Vary a Mariánskými Lázněmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P74a56v13e88l 73Š92m63í95d73e66k 6159120613598

Tak výhled na trať nabízí i Stadler regio spider

0/0
27.8.2016 12:20

L86u25k65á95š 12S25e39d80l68á91č41e14k 1743687667690

Tohle mohu ocenit. Fakt pěkná modernizace. Sice rychlost nic moc, ale jako lokálka slušné.

+1/0
26.8.2016 19:50

P80e39t57r 28Š47k60o57d89a 5837240574770

Ty držáky na kola jsou nad sedačkama? Nevím, jestli mám jen bujnou fantazii, ale pak ten bordel z kol bude padat přímo na ně, ne?

+2/0
26.8.2016 17:16

O59l37d63ř65i79c35h 82J71a82n33e50č13e73k 8459746443961

jo máte pravdu, že zde zvolené řešení je dost zvláštní.

že držáky na kola sdílejí prostor se sklopnými sedačkami je celkem normální, ale že ty sedačky pod háky mají i polstrovaná opěradla, to je divné.

0/0
29.8.2016 11:19

J42a87n 87M36a16r96t34i71n 6132400499

jedna technicka - nepoznam moc zien alebo senirov, ktori dokazu vylozit bicykel do tych DEBILNYCH drziakov na bicykle tak ako su na obrazku. Boha jeho, fakt by to tych navrharov zabilo aby sa opytali ludi, co to fakt vyuzivaju? WC je sice pre vozickara, ktorych jazdi fakt zufalo malo (a na regionalnych tratiach vacsinou jazdia svojim autom) a tak zabera hrozne moc miesta. EU tleiska, bezni cestujuci moc nie

+1/0
26.8.2016 15:32

O64l18d16ř28i11c80h 13J18a63n77e48č94e42k 8839966973161

neviděl bych to tak tragicky - ty držáky na kola vůbec nejsou debilní, pokud se ve vlaku cyklistů sejde víc, tak je to jediná rozumná možnost, jak tam ta kola naskládat.

pokud bude vlak poloprázdný, tak důchodce nebo ženu asi nikdo peskovat nebude, že s kolem stojí na místě pro kočárky, a pokud jo, tak mu / jí jistě ochotně pomůže kolo do držáku umístit.

0/0
29.8.2016 11:23

V17á25c73l24a81v 54K85a80m68í88r 9332317661416

Autor zřejmně regiosprinterem nikdy nejel,jinak by věděl,že wc má,sice se tam nedostane vozíčkář i s vozíkem,ale jinak wc soupravy obsahují...

+4/0
26.8.2016 14:33

J17a32n 52S32ů28r24a 4445843713632

WC má část Regiosprinterů, některé dosud nasazované v ČR je nemají.

0/0
26.8.2016 15:18

A71l35e43š 64M49e91t92l32i98c35k65ý 4952254744499

No, tedy titulek zní zajímavě, ale bylo by lepší napsat : GW Train už nebude mít vlaky bez WC. Protože jinak tu vznikají příspěvky, jaké tu vznikají. No, je dobré, ze se přizpůsobí českým podmínkám, kdy každý vlak na lokace, kde jezdí ČD má WC. A to už od dob M131. 0 - možná i dřívější vlaky a motoraky měli u nás WC. No, tedy jsme se dozvěděli to, že jedna společnost to u nás asi myslí vážně, když upraví vlaky, jinak by to neřešili. :) jako firovi by mi akorát vadil ten průhledný prostor. Jelikoz a to asi nejsem sám, nemám rád, když někdo stojí za mnou.. Je to takový blbý pocit. I když je tam stěna :)

+6/0
26.8.2016 13:48

J36a60n 41Č29e22k23a83l 7429205164874

V Německu docela běžné, nemluvě o tom, že je tam často závěs.

0/0
26.8.2016 15:03

R20a41d73e78k 90K72o40ň11a60ř19í28k 6527264292964

V Německu v těch jejich starých schienenbusech dokonce nebyla vůbec žádná přepážka! Přišlo mi to strašně legrační...myslím že už to tam nikde nejezdí, jen jako mimořádné historické jízdy, ale ještě v r. 2001 jsme s ním jeli.

0/0
31.8.2016 0:35

J40i97ř66í 15E50r36b36e56n 1783874826537

Jako cestujícímu by mi naopak vyhovovalo, kdyby ta stěna byla prosklená vždy - i s tou výhradou, že samozřejmě za zády strojvůdce by byla neprůhledná.

Proto mám rád přípojné vozy 010 a Balm, kde se dá sednout do posledního oddílu a kochat se ubíhajícími kolejemi a krajinou - zejména z Liberce na Rádlo to je nádhera, jak se na obzoru tyčí Ještěd...

+1/0
26.8.2016 15:12

M52a51r58t51i11n 53M42u14s81i90l 4350561743321

R^ souhlasím. Pohled na trať, dopředu či dozadu je pro mě vždycky zážitek. I když už mám na trati spočítaný každý pražec.

0/0
28.8.2016 12:33

M84a73r88t26i41n 87H12r92o26u53d43n52ý 5117472834147

Mít sedadla hned vedle h*jzlu, to je taky nápad.

+2/−3
26.8.2016 12:32

A26l10e12š 88M86e58t18l60i76c50k72ý 4852924574179

To je normálně. V 810,814, a dalších motorových vozech to tak je.

+3/0
26.8.2016 13:49

L41u58k75á13š 51V82e89v71e51r64k49a 1587416960

jo a kde? tak aby když tam na sklopkách někdo sedí že musí pomalu uhýbat každýmu kdo jde na WC?

0/0
1.9.2016 20:45

F67a11b41i66o 97S85g18a55t71t42o97n24i 9791640637460

hrozná piksla, jezdil s tím Trilex/Vogtlandbahn na trati Liberec - Varnsdorf a kraj si vydupal používání lepších vlaků. V zimě netopí, v létě je tam jak ve skleníku... Jediný vlak s blinkry :D:D:D

0/0
26.8.2016 11:37

M39a16r33t95i35n 21Č52a70p79e62k 6430201397474

Ve Zwikau zajíždějí/ly tyto jednotky po splítce s tramvají do centra města. Proto mají ty blinkry.

+8/0
26.8.2016 12:57

P18e59t28r 79S82v71o54b36o59d30a 9323133137704

Když můžeme jezdit třeba hodinu/hodinu a půl příměstským autobusem, ve kterém nejsou toalety, proč to vyžadujeme po vlaku? Nebo už jsme národ, který neudrží moč a stolici a záchody budou všude? Prosím tedy o záchody taky do všech tramvají - v Praze můžete jet i hodinu a půl z jednoho konce na druhý, případně do metra - přejezd z Černého Mostu na Zličín totiž je na pos*ání :-)

+3/−16
26.8.2016 11:34

J53a67n 19Č17e86k27a20l 7519185104414

Třeba protože MHD má možnost vystoupit cca každé dvě minuty? :-) A v dosahu velké části zastávek je možnost WC?

Takže jde spíš o to si plivnout, něco ve smyslu: "dřív lidi taky neměli klimošku/wifi/čalounění/infosystém, a taky žili"...

+7/0
26.8.2016 13:08

R88a88d94k27o 33K74ř44i41v93á75n16e30k 7450833635670

Nebýt Jančury, tak by vlaky bez záchodů (GW train a Uerdingeny RT) jezdily ještě 100 let. (Jančura má záchody sice zamčené, ale stejně mají záchody všichni jen díky němu). :-)

(To byl vtip - poznámka pro méně chápavé)

+12/0
26.8.2016 11:29

P61e96t46r 15N87o48v67a19k 8181743115326

Já to zkusím bez vtipu. Nebýt Jančury, jezdím na dost trasách stále autem.

0/0
29.8.2016 10:43

R60o13b97e17r20t 78V51a81l65e40n41t96a 6576679707754

Zase nákup použitýho z devadesátek? Co takhle jednou něco nového?

0/0
26.8.2016 10:55

O76l61d88ř71i12c63h 52J89a21n63e36č11e49k 8379176243101

Když chcete platit čtvrtinu německého jízdného, tak holt musíte zkousnout rekonstrukce. Ostatně podle fotek tenhle vlak vůbec nevypadá hůř než nové RegioShuttle - spíše dokonce lépe, protože Shuttle má dost málo normálních míst k sezení.

+9/−1
26.8.2016 11:11

V43a19c43l71a17v 22P35e15r21o84u94t65k14a 6178407804951

Raděj ojetinu než další paskvil ze Škodovky.

+5/−1
26.8.2016 11:15

M43i41l22a21n 60M57a49j55e27r97č25í25k 1800260134336

Ovšem na druhou stranu výrobce rekonstruovaných vlaků tzv. Regionov Pars Nova patří Škodě Transport, a uvedený typ vlaků (dle mých informací od mnoha fírů) má -narozdíl od ČD provozovaných nových vlaků Stadler- omezovač rychlosti!!

Potom není divu, že mnoho fírů jezdí raději s "repasovanou" Regionovou než s novým Stadlerem, protože toho musí při jízdě ze svahu (na dráze neexistují termíny kopec či zatáčka) brzdit ručně, což je méně komfortní/přesné.

0/0
28.8.2016 8:23

M81a57r34t60i41n 15K54a75r46á96s51e66k 9938553588288

Radsi jety vlak, nebo rekonsktrukce, nez zapadni jizdne s novymi vlacky...

+6/0
26.8.2016 11:48
Foto

A69l67a40n 73Ř82e86p31k58a 4845326

Co to zas je za pitomý nadpis? :D Vlak má toaletu vždy snad ;-)

+4/−9
26.8.2016 10:48
Foto

A61l93a36n 88Ř95e14p78k61a 4805356

Ajo, ony neměli WC akorát tyhle vlaky, ale to nic nemění na tom, že ten nadpis je dost bulvární a ukazuje jak kdyby to byla nějaká senzace ;)

+10/−2
26.8.2016 10:51

V82a56c44l11a36v 67P45e24r60o96u88t32k52a 6658957204571

asi autor proseděl celou jízdu na WC.

0/0
26.8.2016 10:52

P72e59t98r 69B12e12z56s81t92a80r19o17s55t61i 2259926773911

Dříve neměly WC i motoráky Railtransu, čtyř osé, ne Uerdingeny na trati z LBC

0/0
26.8.2016 10:59

D86a21n94i71e56l 28K85r44o33n34e71r 7704834326987

No vsak nadpis rika, ze vlaky, ktere nemely toalety, konci...Ze jste to pochopil jinak, neni vase chyba ale ani autorova. Proste zivot takove situace prinasi...;-)

+1/0
26.8.2016 10:55

O92l30d88ř30i36c22h 53J42a54n53e74č63e14k 8539516363171

Nemá. V Německu jsou vlaky bez toalety právě celkem obvyklé. Vybavuju si třeba mnichovskou S-Bahn z centra na letiště - to trvá asi 3/4 hodiny, ale záchod prostě není.

A i když souprava toaletu má, tak to ještě nic moc neznamená, ve vídeňské S-Bahn bývá dost často nefunkční / zamčená :-(

0/0
26.8.2016 11:09

V58a87c14l33a46v 76P87e51r50o26u67t32k57a 6308197354831

že jsou zamčené,to už jsme zažil i u nás v Elephant ,ale že je zrovna Němci nemají ,to mne překvapuje.

+1/0
26.8.2016 11:18

O55n68d93ř14e56j 65H74o66r62á26k 8139534321

S-Bahn ovšem taky nebývá považován za klasickou železnici, ale spíš za součást MHD, zkrátka takové povrchové metro.

+2/0
26.8.2016 11:54

O40l79d81ř45i63c34h 44J94a69n83e21č41e83k 8709376733321

To záleží na situaci - v různých aglomeracích jsou různé systémy S-Bahn a i v rámci jednoho systému se délky jednotlivých linek velmi výrazně liší. Viz výše např. S-Bahn na mnichovské letiště, které je asi 50km za městem a ten vlak tam jede minimálně 3/4 hodiny (nevím přesně) - to je těžko 'povrchové metro'. Stejně tak třeba ve Vídni existují v rámci S-Bahn jak spoje, které jedou jen z jednoho konce města na druhý, ale i takové, které pokračují 40km za město a jízdní dobu z centra města mají přes hodinu. Snad všechny rakouské spolkové země mají svoji 'S-Bahn', ale reálně jde o regionální vlaky, které jezdí v taktu. Taková 'S-Bahn' jedoucí přes celé Tyrolsko nebo Korutany pak klidně může mít jízdní dobu ke 3 hodinám.

Pokud jde o záchody ve vlacích, tak jedna věc je jak jedou dlouho, druhá jak moc ten záchod v té které soupravě 'překáží'. Aby bylo bezbariérové WC v každém RegioShuttle, to je opravdu docela plýtvání místem, zvlášť, pokud ty jednotky málokdy jezdí spoje trvající přes 1 hodinu z konečné na konečnou. Ale ve čtyřvozové, 80 metrů dlouhé elektrické jednotce se to místo na jeden záchod bez problémů najde.

0/0
26.8.2016 14:28

O94t54a53k77a68r 95F67u22k53a 8401473571784

co takhle naučit se nejdřív pořádně číst?

+4/−2
26.8.2016 11:10

J24a71r48o96s92l37a51v 75B83e55n10e49š 2595976207

Omlouvám se, mělo být plus.

0/0
26.8.2016 12:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.