Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A66n62n87a 21J53a37v54o53r47s27k92á 8882565954496

kolik rozdal Deloiitte na provizích?

+19/0
doporučit
29.8.2016 18:55

P90a36v74e44l 80S19l78a25d45o91v86n86í58k 6497103447456

Aha, takže teď už víme, proč byla předchozí soutěž Ťokem zrušena. Za projektového manažéra totiž nebylo vybráno Deloitte. Teprve nyní bude vše v pořádku a vítězem soutěže, jak překvapivé, bude nějaký Kapsch.

Igelitky na ministerstvu dopravy asi hodně šustily.

+14/0
doporučit
29.8.2016 19:15

L69u67d51ě31k 53H28l48á88v78k95a 2785344285568

Pokud stát nemá odborníky na mýto, neměl by ho ani vybírat. Kozel nemůže býti zahradníkem.Rv

+14/0
doporučit
29.8.2016 18:45

R45i80c69h74a91r37d 38P15ů51ž86a 9470519280668

holt asi mají už neocenitelné zkušenosti jak zařídit, aby se penízky z provizí přesunuly do těch správných kapes...

Ale i tak mi není jasná jedna věc. Když jsou ministerstva plná lidí, kteří berou statisícové odměny, tak se nikde nenajde jeden človíček, který umí vypsat výběrové řízení a musí se za to platit nějaké firmě???

+10/0
doporučit
29.8.2016 19:53

M49i95c13h46a82l 56J28u88r53s27a 7477174368553

Minule vybral Delloite Kapsch a ted jako prekvapi? :)

+9/0
doporučit
29.8.2016 19:27

M12a23r10t90i27n 45M51o15t87y74č17k16a 6171647257634

takže soutěž na mýto bude mít 3 roky zpoždění, protože se musel vybrat správný projektový vedoucí za 30 mega... skvělé... mám pocit, že to že všechny předchozí akce na téma mýto skončily neúspěchem nebude asi náhoda...

+6/0
doporučit
29.8.2016 20:17

V82l11a10s80t48a 82V91r41á51n71o37v55á 7378513375847

Delloite je zralej na kontrolu od Istvana

+5/−1
doporučit
29.8.2016 19:22

V11í81t 12H38r86u56b34e81š 2240433178

To bude překvapení, až v roce 2019 vyhraje Kapsch. Nebude sice nejlevnější, ale prokáže nejlepší znalost tak zastaralé technologie jakými jsou mýtné brány již dnes natož za 3 roky.

+3/0
doporučit
29.8.2016 23:08

P37e39t75r 48S63e73j88k 3433452174553

Typické pro dnešní bordel. MD, jako ostatní má stovky zaměstnanců ana vše musí mít poradce. Místo aby po Deloitte Advisory vymáhali škodu za špatnou smlouvu z minule, najmou je zase za další desítky miliónů. To je DĚS !!!!!!

+3/0
doporučit
29.8.2016 21:08
Foto

J16i29r30i 68K48o54p18e95c77k46y 7471322153345

Takze ostatni byli tak strasne 'spatni', ze to mohli vyhrat pouze Delloite? Pokud pamet neklame, tak uz v letech 2005/2006 vyhral Kapsch na zaklade formalniho vylouceni ostatnich uchazecu... Neskutecna komedie...

+3/0
doporučit
29.8.2016 20:50

P61e86t76r 36D75v28o65ř14á74k 9644117742320

A co dělají úředníci na MD? Rozdávají razítka?

+3/0
doporučit
29.8.2016 18:54

M72a81r47t17i90n77a 55D75v82o17ř28á17k79o72v28á 3654693890174

NKÚ by mělo začít jednat, celé to jde udělat 100x levněji přes mobilní operátory, kteří pohyb vozidla zmonitorují na základě buněk vysílačů GSM, stačí dát do kamionových palubních jednotech mobil a SIMkartu.

+3/−2
doporučit
29.8.2016 19:11

P70e24t12r 85N22e17s69v88a88d11b53a 2654665736329

Když vidim jaké cocotiny na MD vymýšlí tak ať jim poradi Deloitte. Být to na MD tak by se myto platilo průběžně na nakaždém sjezdu na nejbližší poště.

+1/0
doporučit
29.8.2016 20:58

K45a24r39e38l 55N54o59v58á78č78e58k 5281955549466

Mytne se ve svete vybira v podstate jen 2 systemy. Kvuli vyberu toho vhodnejsiho a dodavatele je potreba davat miliony poradenske firme (smajlik velkého udivu).

+1/0
doporučit
29.8.2016 20:57

J48i15ř73í 93K14o18c70u94r35e10k 6305874655738

kolik že je úředníků na ministerstvu dopravy? 10.000 ?

+1/−1
doporučit
29.8.2016 18:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.