Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Avia se vrátí na silnice i se starým logem. Výroba odstartuje v Přelouči

Skupina Czechoslovak Group (CSG) obnoví výrobu středních nákladních automobilů značky Avia. Produkce se ujme závod v Přelouči na Pardubicku. Zpočátku půjde o stovky vozů ročně. Skupina vlastní i kopřivnickou Tatru, majitelem holdingu je český zbrojař Jaroslav Strnad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78e58t95r 39V98o97n95d18r32a50c58e90k 7465231263980

Poznámka pro omladinu - povšimněte si , jak systematicky byl zlikvidován český průmysl za kuponové rozkrádačky ...... to že padly automobilky Tatra, Liaz, Avia není náhoda a zapomeňte kecy o nekonkurenci ...... jasně je vidět, že když se chce tak to jde ......

+4/−3
31.8.2016 5:52
Foto

I36m89r93i76c15h 53S82u36c46h23a10r80s28k63ý 8316463115131

trefa do černého ;-)R^

jinak ty mínusy dokazují, že máte pravdu :-/ bohužel !!

0/0
31.8.2016 17:28

P51e13t88r 49J61a38v92u66r98e49k 9297655823236

Tak ještě LIAZ a Pragu do portfolia prosím..... Mě osobně tyhle zprávy dělají dobře. Děkuji!

+3/0
30.8.2016 23:41

L58u19k56á65š 91K44r81a64u57s 4258201447750

Továrna LIAZ už šla dávno k zemi. Bohužel...

0/0
31.8.2016 5:02

P59e17t28r 97J55a11v96u61r86e15k 9697895533566

To je pravda, ale aspoň po ní zůstaly podniky, které jedou. Modelárna Liaz nebo podnik, kde se ohraňují a tváří materiál. Nic moc, ale je práce. Škoda, že se to nepovedlo firmě Tedom. Ta to měla celkem dobře nalajnováno, ale trh je už dost nasycen

0/0
31.8.2016 8:14

P49e69t69r 77M36a66c43h87á83č81e66k 9877844923

Jak mě aviatici na každý okresce točili, tak mi teď chybí. Držím palce a přeji šťastný návrat na výsluní.

+4/0
30.8.2016 15:51

F16i36l39i41p 42S40i47r64o12t87e42k 9592239322151

Avia jako dobrá značka? To jako fakt?

0/−3
30.8.2016 15:38

M61a17r95t32i66n 54K97a24r36á35s62e19k 9708313348908

No hlavne z doby predsocialisticke...

0/0
30.8.2016 17:51

V28í71t 64M29r55h67a15l 1875659233880

Za zázrak považuji, že se česká firma opět vrací do českých rukou, to se jen tak nevidí.

+4/0
30.8.2016 15:19
Foto

P56e46t71r 73P58a46n65g27e37r67l 5737575670535

žel zapoměly dodat že Avia bude mít i nadále motor z USA a kastly z Indie jen šasí se tady bude montovat zbytek dovážet.Co hlavně Letňany se budou prodávat a komu jinému než develop.který se na to klepou už 3 roky.Baráků tady je jak hub po dešti a další se budou chystat s prodejem Avia.Proto se budem stěhovat už to tady je neúnosné.Nejsou kvalif.pracovníci.Ale jsou jen si je musí získat což za 15tis jim tam nikdo dělat nebude.Auto made in global ;-O hnus

0/−10
30.8.2016 15:14

J26i67ř19í 17N49o28v91o46t68n85ý 8919177448498

Mnoho výrobců používá cizí motory a Cummins je velmi dobrý motor. S těma kastlema z Indie to nebuda tak horký. V závodech Ashoku v Indii pracují děti a tak by to Evropská komise jako dovoz zatrhla. Jinak auto je to jednoduchý a vcelku slušný za velmi rozumný prachy.

+1/0
30.8.2016 15:25
Foto

P47e27t49r 84P93a79n48g76e70r18l 5347505960725

Já se nebráním motoru ale jako obecně i kasle by měla bejt z čech a jeho převzetí by mělo být i spojeno i opětovné přemístění lisů z Indie zpět do čech ale pokud je to ve sml.se kterou se zavázali odebírat jejich výrobky,tak stím nic neuděláme uvidíme co udělá EU

0/0
30.8.2016 15:35

L66u46b11o14š 54H21o16l48í23k 5507950362960

Vzhledem ktomu, že Strnadova Tatra náklaďákové kabiny vyrábí (i když jiné typy i rozměry), určitě bude tlačena kooperace tímto směrem.

Provázanost s dalšími produkty Tatry je logický krok.

0/0
30.8.2016 16:14
Foto

P48e12t32r 35P40a96n79g33e57r29l 5957865590295

Mno v to já taky doufám že to tak bude a Tatra bude dělat kabinu v budoucnu,ale zatím je psáno že kabinu budou dodávat Indové.

0/0
30.8.2016 16:17

F75i70l45i49p 12S26i87r90o56t79e53k 9932929522211

Já myslel, že bere kabiny od DAFu?

0/0
30.8.2016 16:19

M30a10r82t70i53n 18K79a89r83á76s31e10k 9858173278358

Pravdu mate oba - tatra nakupuje kabiny pro "civilni seriove nakladaky", pro vojenske a jine specialy dela vlastni. Tedy tady moc prostor pro kooperaci neni....

0/0
30.8.2016 17:53

P42e18t70r 13J31a34v58u48r56e53k 9547195783246

Tak Vy se nebráníte motoru....a kasle by měla bejt z čech. Hmmm....a "tak s tím nic neuděláme" Promiňte pane Strnade, nepoznal jsem Vás pod nickem toho chytrolína Petra Pangerla ;-D

0/0
30.8.2016 23:48
Foto

P20e95t96r 61P13a21n26g95e74r51l 5537705590415

Bohužel neuděláme p.Javurek.

0/0
31.8.2016 6:05

M84a90r55t82i84n 75K31a68r43á13s63e76k 9558733918388

No ono vyvinout a vyrobit motor pro vyrobu v radech stovek kusu je totiz totalni blbost.... stejne jako soustu dalsich komponent...

+4/0
30.8.2016 16:34

P96e83t92r 32J72a20v83u89r42e74k 9807705583396

Přesně tak! Splnit limity EURO5 a v budoucnosti to, že motor bude kyslík snad vyrábět, na to už nestačí pomalu ani VW. Proto si asi musel nějak pomoct...

+1/0
30.8.2016 23:32

M28a40r78t75i63n 79K31a84r74á74s60e42k 9498323698748

No i pres neustale prisnovani norem je ve mestech povetsinou doprava hlavnim zdrojem znecisteni ovzdusi (dodejme ze hodne toxickeho znecisteni), jak by to asi vypadalo bez emisnich norem? To by nase mesta byla v trvalem sedem oblaku jako sousta asijskych mest?

0/0
31.8.2016 8:53

P23e41t12r 51J78a43v85u69r98e19k 9197835333556

Možná zapomněli...ale určitě ne zapoměly! Tak proč si to nekoupil Kelner, Vítek nebo jinej realitní jestřáb, když je to takový terno! Ten Strnad je pěknej ptáček, ale je za nim vidět práce. Jsem rád, že už konečně nastal čas, že se něco buduje. Do nedávna byl kšeft spíš něco přivést ke krachu, rozprodat,.... Já AVII fandim i když jí budou montovat třeba na Ukrajině!

0/0
30.8.2016 23:28

A57l89a88n 66M49a83c55h69a97č 2261776640437

Jezdil jsem s tímto typem Avie a za sebe můžu říct že to není špatný auto.

+3/0
30.8.2016 15:11

A70l62b97e96r51t 86K89á95m47e83n 9884398189311

Nosníky na podvozok Avie sa za socializmu vyrábali (zvárali) v Brandýskom BSS.

V BSS sa vyrábali aj návesy, Kuka vozidla ale žeby sa niečo vyrábalo v Přelouči som nepočul.

0/0
30.8.2016 15:10

J94i51ř17í 31N40o95v17o35t76n86ý 8789337538968

Byl tam vojenský opravárenský závod na P-V3S a pokud vím tak i stále stojí.

+2/0
30.8.2016 15:26

A57l96b41e88r79t 46K44á81m18e23n 9714988449251

Chodieval som aj po vojenských výrobach,(Chrastava, Písek, . . . ) ale Pťelouč ma akosi obyšla :-)

0/0
30.8.2016 15:56

A49l68b93e25r42t 61K24á73m90e89n 9114778649461

Teraz mi to došlo. Já som chodieval po výrobných podnikoch (Liaz Mnichovo Hradište, Mladá Boleslav, BSS, Vrchlabí, Kvasiny, . . . ) a nie po opraváranských podnikoch, takže preto nič o Přelouči neviem.

0/0
30.8.2016 16:01

M18a11r48t53i54n 11P25l10a49t16i31l 9941583951178

nejrychlejší auto na silnici - všichni ostatní jedou za ním a horko těžko ho předjíždí....

+3/0
30.8.2016 14:51

J90i81ř70í 11N91o91v24o72t14n42ý 8629957798428

Zaspal jste dobu.

+2/0
30.8.2016 15:25

J94a79n 78V96á89c36l17a96v70í58k 3372936531199

Takže dle předpokladů šlo hlavně o pozemky v Praze...

+4/0
30.8.2016 14:26

F96r17a51n78t52i72š98e97k 85L15u59p14í55n14e68k 8211596306452

Vyborna zprava, skoda tech indu. Kez by jednou vyrabeli zase i letadla avia. A dali tem nakladakum motor, co jede do kopce.

+1/0
30.8.2016 14:25

V13i59k78t24o97r 87Š46e78d95i38v60ý 8146831500446

Letadla Avia?

To si opravdu myslíte, že lze jen tak z ničeho, na zelené louce, vytvořit výrobce letadel?

0/0
30.8.2016 14:46

L29u41d43ě64k 19N73ě81m90e34c 5745371782764

Ano, vyráběly se u nás letadla Avia. Ale přece jen už je to nějaký pátek. Výroba letadel v Avii skončila v roce 1960.

+3/0
30.8.2016 15:22

J86i60ř66í 98D58o79l55e31ž60a38l 4548506902688

Ájé, černá můra je zase zpátky. Do sebemenšího kopečku maximálně třicítkou a jak píše kolega níže - vždy v čele pelotonu. :-P

0/0
30.8.2016 14:21

T24o56m50á84š 28P69í90c94l 3936383681947

Předpokládám, že pan Strnad ví, co dělá, a přeji mnoho úspěchů. Dobrého průmyslu není nikdy dost.

+16/0
30.8.2016 14:11

F70r74a79n12t37i46s31e47k 30K26o81f39r52o55n 8940939372721

Budou to mít těžký prosadit se proti zavedeným výrobcům s rozsáhlou distribuční i servisní sítí, silnou značkou a velkým know-how i kapitálem v zádech.

Každopádně jim přeji úspěch a držím palce, ať se to podaří.

+8/0
30.8.2016 14:07

M28a17r67t87i63n 30K42ř78í42ž 9503182900887

Avia, nejrychlejší auto na světě - vždycky v čele pelotonu.

+8/0
30.8.2016 14:00

A91l28i56c52e 18J10a22n18á37k67o61v25á 4678615564579

A21/31 přetížena v dlouhé verzi s původním motorem, modely z 90.let A60/80 a ty co jsou na obrázku ne.

0/0
31.8.2016 12:42

J54a50n 83P36í16c73h47a 3612918414397

Mě zaujalo na článku, že v Praze nejsou kvalifikovaní pracovníci, proto se výroba přesune do Přelouče.... takže v Praze žije nejvíce občanů v Čr, ale zruční tam nejsou :-) Nebo jak si mám vyložit tento odstavec?

V Praze ani nejsou kvalifikovaní pracovníci, proto vedení přesune do konce roku výrobní sestavy do Přelouče. Jak skupina naloží s letňanským závodem, vedení ještě nerozhodlo.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/v-prelouci-se-zacnou-vyrabet-nakladni-vozy-avia-f56-/ekonomika.aspx?c=A160830_124235_ekonomika_rts

+5/−3
30.8.2016 13:54

M92a45r56e38k 28F72l73e73k39a40č 1476675354758

Jestli to není tím, že v praze chce každej makt v office centru za 50t měsíčně a rukama dělají už jenom Ukčka dlažbu na chodník

+14/0
30.8.2016 13:56

J57a60n 55P21í40c18h78a 3582528364757

Tak to by mělo být napsáno, že výroba v Praze je nerentabilní....

+2/−1
30.8.2016 14:00

P69e38t96r 59M88a62r16š60o70u93n 5445638936316

Jak souvisí office zaměstnanec s rentabilitou výrobní linky? Je to spravne ze nemají kvalifikované pracovníky (Officak prostě nemá kvalifikaci pro pas)

+4/0
30.8.2016 14:07

J84a30n 93P31í80c96h89a 3382258744647

Nevěřím, že ve městě, kde žije 1 000 000 se nenajdou dělníci. řadový dělník nepotřebuje kvalifikaci. Pouze svářeči, apod. a jedná se většinou o učební obory. ... Můj názor: je to o financích....

+3/−2
30.8.2016 14:20

J67a13n 48P15a62ř33í16z59e78k 9396200677226

Taky se podívejte, jaká je v Praze nezaměstnanost. Tam už prostě není kde brát

0/0
31.8.2016 11:45

M68a45r13t14i40n 54K72ř40í60ž 9883582210887

Tady se prostě rukama moc nedělá, a když už, tak za draho.

+1/0
30.8.2016 14:04

T30o37m61á21š 11P35í57c54l 3356383981117

Putna, Shanaáh, Zlatuška a podobní jistě vychovají na svých univerzitách spoustu lidí pro praktickou činnost velice použitelných :-) Jen co získají praxi v neziskovkách...

+7/−2
30.8.2016 14:06

M90a63r33t94i80n 62K48ř27í89ž 9893362340597

To, že něčemu nerozumíte, není důvod se tomu vysmivat.

+1/−4
30.8.2016 14:11

P76e35t25r 53M78a82r21e53č51e31k 1803111339148

Jo v Praze už je to samý úředník, stánkař, pingl nebo taxikář. :-) A potom ukrajinští zedníci a kopáči. Do výroby aut potřebujete trochu jinou kvalifikaci než znalost měnového kurzu.

+3/0
30.8.2016 14:14

J80a67n 21V76á80c78l18a58v91í33k 3222706971329

O lidi by se museli v oblasti pretahovat s několika firmami, které nejspis plati lepe. Ale ono v Praze jim jde hlavne o pozemky pro byty, takze je to v zasade jedno.

+4/0
30.8.2016 14:20

J86i38ř52í 11Š45v67a31g52r 3468110825176

Pražáci jsou rozmazlení, prý už jim nestačí ten milodar od zaměstnavatele, za který si koupí jízdenku do práce a tři rohlíky s vlašákem. Prý potřebují zaplatit i bydlení, tak se k nim nikdo nehrne = nejsou zruční lidé. ;)

0/0
30.8.2016 14:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.