Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Flixbus začne jezdit i do Liberce, otevírá další linku do Polska

Společnost Flixbus pokračuje v expanzi na českém trhu. Do své sítě nově přidává od středy Liberec, spustí také nové linky z Prahy do Německa a Polska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91a74v57e52l 44K85a68r91a67b76i87n42o96š 6669421902814

Nechápu ten lid,co pořád rejpe do Jančury. Byl to právě on,kdo pozvedl o několik tříd výš cestování po čéšku. Pamatuji si na jeho začátky do Prahy. Než začal jezdit on ,jezdilo se starejma kramama bez klimatizace,prijeli jste v létě do místa cesty zpocený a smradlavý ve špinavým ,polorozpadlé karose. O nějaké přidané hodnotě ani nemluvě . Kavicku,napit nebo noviny zadarmo to byste chtěli všichni co? A pomlouvat a srat někomu na hlavu je vlastně česká norma ,tak co,že? Nová firma jen pozvedne zdravou konkurenci,takže proč ne.

+1/0
1.9.2016 9:16

V19e96r23o67n82i97k80a 58Š22k20v75á56r64o15v89á 5391870326246

Kdykoliv jsem hledala spojení s Flixbusem, tak mi byly nalezeny samé podivnosti, například cesta do jižního Němeka s přestupem v severním,apod. Na akční ceny jsem také nikdy nenarazila, řekla bych, že Flixbus je nejdražším dopravcem na českém trhu.

Naopak, nemohu si vynachválit společnost Polskibus, objevila jsem ji náhodou před rokem a od té doby jsem byla s ní v Polsku již sedmkrát, s přestupem na vnitrostátní spoje se s ní člověk dostane vlastně kamkoliv po Polsku, dvakrát týdně mi přicházejí od nich nabídky, díky nimž jsem chytla jízdenky Varšava-Sandoměř (3,5h jízdy) za 6 zlotých (ca. 40Kč), za zpáteční jízdenku Praha-Varšava jsem nikdy neplatila více než 1000Kč. Řekla bych, že tahle společnost je nejlevnější na evropském trhu vůbec, ve srovnání s Eurolines, nebo Regiojetem, kteří za stejnou vzdálenost jen směrem na západ od našich hranic mají ceny i třikrát vyšší.

Na příští prodloužený víkend vyrážím opět s Polskibus objevovat krásy našich severních sousedů.

+2/0
1.9.2016 8:51

P10a87t59r18i64k 35E38g58e39r 2228290479491

Zajímavé do Varšavy se také chystám a přemýšlel jsem o ČD. Cena 480 Kč je hodně slušná.

+3/0
31.8.2016 16:50

O49l58d59ř80i60c86h 18J75a76n92e31č74e92k 8449126703961

Pane Sůra, pokud to hodláte prezentovat tak, že Regiojet přijde kvůli Flixbusu o monopol, tak žádný nemá, Praha - Liberec přeci jezdí i jednou týdně Adotech jako součást linky ze Slovenska a taky DPMLJ má v jízdním řádu dva spoje ročně :-P

Samozřejmě tady nejde o snahu Regiojetu konkurovat, ale některé cestující nejspíš dřívější první spoj do Prahy a poslední z Prahy potěší. Díky zastávce na pražském hlavním nádraží se naskýtá třeba i nová možnost pohodlného pozdně večerního spojení z Moravy. Škoda jen, že se od busu v Liberci nestihne poslední tramvaj do Jablonce ;-)

+1/0
31.8.2016 10:17

J13a19n 44S28k89ř92i59v88á58n42e53k 3496506456

Stále je Regiojet lepší R^ Proč, ale není FLIXBUS v IDOSU?

0/0
31.8.2016 7:46

J92a72n 35S16ů16r54a 4195773103232

je.

+2/0
31.8.2016 7:50

J47a33n 93S37k42ř70i89v36á86n41e19k 3196126306

Aha díval jsem se na špatný den,

0/0
31.8.2016 8:05

O59n64d10r91a 12P54a63ř36í35z56e37k 7121669385952

Monopol Jančury? Tak to ten žluťák neuslyší rád. Ale dobře mu tak.

+2/−3
31.8.2016 6:53

P25e87t35r 19P30a80c66k98a 4319559865521

S Flixbusem mám dva problémy. Odmítám jet patrovým autobusem, je to vratké a nebezpečné. A pak není při rezervaci možné si vybrat sedadlo.

+2/−1
30.8.2016 21:03

O27l61d18ř36i82c69h 14J56a50n54e26č74e55k 8589216963461

Já myslím, že zas tak nebezpečné ty patrové autobusy nejsou, to by jinak vůbec nebyly povolené. Ano, chápu Vás, v 'normálním' se taky cítím o dost bezpečněji než v horním patře patrového. Úsek mezi Paceřicemi a Jeřmanicemi může být pro slabší žaludky trochu problém.

"Není při rezervaci možné si vybrat sedadlo" - to je ovšem zásadní problém ;-DDobrá, pokud je motivovaný tím, že nechcete sedět nahoře, dá se to ještě pochopit. Ale máte přeci na výběr spoustu jiných dopravců.

0/0
31.8.2016 10:21

I98v40a14n 60P40r71o53c83h10á81z49k91a 3651774465255

Flixbus pěkně podražil. Můj pravidelný spoj do Výmaru, který stál 15€, je nyní za 36€. Chtělo by to nějakou konkurenci.

0/−2
30.8.2016 20:45

O11l46g73a 27B29o54c41k62o80v54a 4694702597623

i tak je to zadarmo

+3/−2
30.8.2016 20:57

R71a68d68e61k 32J24a82n90a86t88a 9645526824872

e-shop ČD, Praha-Weimar, odjezd 6:27, tři dny předem = cena 386 Kč

+4/0
30.8.2016 23:45

O63l63d84ř76i79c59h 53J22a46n79e26č54e97k 8519786843111

ale vlakem přeci jezdí jen socky ;-)

0/0
31.8.2016 10:25
Foto

J81a33n 46M20r79á32z 5130556319411

jen škoda SEre a TRApí...

0/−5
30.8.2016 19:33

D20a59n83i61e76l 70J53i97r27á69č92e90k 3981190580328

Jestli mi tam bude dělat spolujezdkyni ta slečna z obrázku číslo jedna, tak dám za cestu klidně i 200 Kč ;-D

+2/−4
30.8.2016 18:52

L88u44k76á25š 40Š21m11a87h81e28l 2457774822414

Ten čas může být pro Liberečáky z Prahy docela využitelný, otázkou je, nakolik na ten spoj budou moci koupit jízdenky, když je to vlastně mezinárodní linka z Německa do Polska, která v Liberci zastavuje jen náhodou, hlavně asi proto, že ho na rozdíl od Plzně nejde objet.:-)

Pro mně osobně by ale tyhle dálkové mezinárodní linky, pořád jsem přesvědčen, že na mnohahodinové cesty je lepší vlak.

+15/0
30.8.2016 18:49

V80i31k58t27o42r 61N61á27r49o82ž54n52ý 3619252188

U většiny rozhodují finance a většina upřednostní méně pohodlný , ale laciný bus před pohodlnějším , ale dražším vlakem...

+3/0
30.8.2016 19:04

R90a34d36e60k 57J43a68n77a15t10a 9975576954782

e-shop ČD, Praha-Wroclaw, 3 dny předem = 304 Kč

To není zas tak moc.

+4/0
30.8.2016 23:47

O57l34d74ř24i84c88h 71J42a80n75e96č69e70k 8949936703871

U většiny ČECHŮ (a taky Poláků a dalších 'východňárů').

V ČR je taky dost otázka, jestli vlak je skutečně pohodlnější. Z Prahy např. do Vídně, Budapešti, Ostravy, Berlína a asi i Varšavy ano, ale jet vlakem třeba z Norimberka do Wroclawi by nejspíš bylo dost zdlouhavé a tím i nepohodlné - tam zkrátka bus může těžit ze zanedbávání železniční sítě a preference výstavby dálnic.

+1/0
31.8.2016 10:29

D58a85n78i90e93l 19D27r34n97e21c 6521529266432

Problém je, že alternativou mnohahodinové cesty autobusem z Polska přes Liberec je několikadenní cesta vlakem s nevalným komfortem

+2/0
30.8.2016 23:03

O14l65d48ř91i57c78h 38J75a35n45e57č52e59k 8629876713731

Tak pokud byste jel z Wroclawi do Norimberka, tak Vám je celkem jedno, jestli jedete přes Liberec nebo Hradec. Ale jinak souhlas. Naopak jet busem třeba z Vídně do Bolzana, to už musí být člověk opravdu masochista, který si nechá pro korunu koleno vrtat.

+1/0
31.8.2016 10:31

R83a44d22e49k 71K26o86ň63a25ř57í88k 6867764282884

Nevím jak dnes, ale v roce 2003 byl rozdíl v ceně vlaku a busu na trase Brixen-Wien dost podstatnej.

0/0
1.9.2016 0:34

F63r41a91n13t32i13š45e90k 58V81a59n43ě42k 1517584637467

Chudák Radim. To zase bude z jeho strany žalob na pod nákladovou cenu. :-)

+9/0
30.8.2016 18:25

V35i47k68t17o13r 93N41á48r60o37ž42n31ý 3489882588

Radima se dotkne minimálně...

0/0
30.8.2016 18:32

F27r68a87n27t69i83š48e70k 48V53a63n66ě22k 1827544217667

I z jiskry může vzejít plamen. :-)

+2/0
30.8.2016 18:47

V92i52k60t38o59r 81N59á47r60o64ž71n74ý 3139682198

Na mezinárodním poli pro Radima představuje Flixbus velkou konkurenci, nicméně tato firma nemá moc velké ambice co se týká vnitro českého trhu..

+8/0
30.8.2016 19:05

R92o10m25a73n 62N40o92v61a86k 6769301632496

polskibus.com je lepší a levnější konkurence - na cesty do Polska, případně z Moravy do Vídně

0/0
30.8.2016 22:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.