Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Flixbus začne jezdit i do Liberce, otevírá další linku do Polska

Společnost Flixbus pokračuje v expanzi na českém trhu. Do své sítě nově přidává od středy Liberec, spustí také nové linky z Prahy do Německa a Polska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P75a40v16e27l 98K88a19r22a69b11i28n97o18š 6639691922774

Nechápu ten lid,co pořád rejpe do Jančury. Byl to právě on,kdo pozvedl o několik tříd výš cestování po čéšku. Pamatuji si na jeho začátky do Prahy. Než začal jezdit on ,jezdilo se starejma kramama bez klimatizace,prijeli jste v létě do místa cesty zpocený a smradlavý ve špinavým ,polorozpadlé karose. O nějaké přidané hodnotě ani nemluvě . Kavicku,napit nebo noviny zadarmo to byste chtěli všichni co? A pomlouvat a srat někomu na hlavu je vlastně česká norma ,tak co,že? Nová firma jen pozvedne zdravou konkurenci,takže proč ne.

+1/0
1.9.2016 9:16

V44e48r23o81n60i42k86a 60Š97k51v25á64r65o25v48á 5851350636136

Kdykoliv jsem hledala spojení s Flixbusem, tak mi byly nalezeny samé podivnosti, například cesta do jižního Němeka s přestupem v severním,apod. Na akční ceny jsem také nikdy nenarazila, řekla bych, že Flixbus je nejdražším dopravcem na českém trhu.

Naopak, nemohu si vynachválit společnost Polskibus, objevila jsem ji náhodou před rokem a od té doby jsem byla s ní v Polsku již sedmkrát, s přestupem na vnitrostátní spoje se s ní člověk dostane vlastně kamkoliv po Polsku, dvakrát týdně mi přicházejí od nich nabídky, díky nimž jsem chytla jízdenky Varšava-Sandoměř (3,5h jízdy) za 6 zlotých (ca. 40Kč), za zpáteční jízdenku Praha-Varšava jsem nikdy neplatila více než 1000Kč. Řekla bych, že tahle společnost je nejlevnější na evropském trhu vůbec, ve srovnání s Eurolines, nebo Regiojetem, kteří za stejnou vzdálenost jen směrem na západ od našich hranic mají ceny i třikrát vyšší.

Na příští prodloužený víkend vyrážím opět s Polskibus objevovat krásy našich severních sousedů.

+2/0
1.9.2016 8:51

P49a85t43r33i15k 97E51g98e79r 2988260779731

Zajímavé do Varšavy se také chystám a přemýšlel jsem o ČD. Cena 480 Kč je hodně slušná.

+3/0
31.8.2016 16:50

O49l55d43ř79i57c27h 25J96a28n65e11č46e92k 8569136843781

Pane Sůra, pokud to hodláte prezentovat tak, že Regiojet přijde kvůli Flixbusu o monopol, tak žádný nemá, Praha - Liberec přeci jezdí i jednou týdně Adotech jako součást linky ze Slovenska a taky DPMLJ má v jízdním řádu dva spoje ročně :-P

Samozřejmě tady nejde o snahu Regiojetu konkurovat, ale některé cestující nejspíš dřívější první spoj do Prahy a poslední z Prahy potěší. Díky zastávce na pražském hlavním nádraží se naskýtá třeba i nová možnost pohodlného pozdně večerního spojení z Moravy. Škoda jen, že se od busu v Liberci nestihne poslední tramvaj do Jablonce ;-)

+1/0
31.8.2016 10:17

J21a81n 10S66k52ř91i11v24á18n82e18k 3436176606

Stále je Regiojet lepší R^ Proč, ale není FLIXBUS v IDOSU?

0/0
31.8.2016 7:46

J80a72n 51S25ů20r81a 4685383173472

je.

+2/0
31.8.2016 7:50

J15a30n 29S41k85ř21i51v47á23n10e86k 3436776166

Aha díval jsem se na špatný den,

0/0
31.8.2016 8:05

O95n62d42r65a 48P44a16ř63í21z15e29k 7731519415922

Monopol Jančury? Tak to ten žluťák neuslyší rád. Ale dobře mu tak.

+2/−3
31.8.2016 6:53

P13e20t82r 74P61a61c32k72a 4689379955411

S Flixbusem mám dva problémy. Odmítám jet patrovým autobusem, je to vratké a nebezpečné. A pak není při rezervaci možné si vybrat sedadlo.

+2/−1
30.8.2016 21:03

O69l29d16ř72i46c94h 45J28a56n48e12č88e71k 8419506193241

Já myslím, že zas tak nebezpečné ty patrové autobusy nejsou, to by jinak vůbec nebyly povolené. Ano, chápu Vás, v 'normálním' se taky cítím o dost bezpečněji než v horním patře patrového. Úsek mezi Paceřicemi a Jeřmanicemi může být pro slabší žaludky trochu problém.

"Není při rezervaci možné si vybrat sedadlo" - to je ovšem zásadní problém ;-DDobrá, pokud je motivovaný tím, že nechcete sedět nahoře, dá se to ještě pochopit. Ale máte přeci na výběr spoustu jiných dopravců.

0/0
31.8.2016 10:21

I21v22a69n 19P54r20o89c14h68á25z53k73a 3891724375525

Flixbus pěkně podražil. Můj pravidelný spoj do Výmaru, který stál 15€, je nyní za 36€. Chtělo by to nějakou konkurenci.

0/−2
30.8.2016 20:45

O13l45g44a 15B41o81c77k16o22v46a 4634182937123

i tak je to zadarmo

+3/−2
30.8.2016 20:57

R30a21d23e57k 56J24a36n31a25t18a 9265686774782

e-shop ČD, Praha-Weimar, odjezd 6:27, tři dny předem = cena 386 Kč

+4/0
30.8.2016 23:45

O90l54d65ř75i74c46h 68J94a16n14e81č38e44k 8639956173561

ale vlakem přeci jezdí jen socky ;-)

0/0
31.8.2016 10:25
Foto

J80a20n 65M94r42á60z 5410256229251

jen škoda SEre a TRApí...

0/−5
30.8.2016 19:33

D80a30n35i87e72l 14J97i24r67á79č87e42k 3571430340148

Jestli mi tam bude dělat spolujezdkyni ta slečna z obrázku číslo jedna, tak dám za cestu klidně i 200 Kč ;-D

+2/−4
30.8.2016 18:52

L18u75k27á79š 72Š35m17a61h44e58l 2227834572924

Ten čas může být pro Liberečáky z Prahy docela využitelný, otázkou je, nakolik na ten spoj budou moci koupit jízdenky, když je to vlastně mezinárodní linka z Německa do Polska, která v Liberci zastavuje jen náhodou, hlavně asi proto, že ho na rozdíl od Plzně nejde objet.:-)

Pro mně osobně by ale tyhle dálkové mezinárodní linky, pořád jsem přesvědčen, že na mnohahodinové cesty je lepší vlak.

+15/0
30.8.2016 18:49

V33i59k61t30o86r 74N80á25r18o34ž45n48ý 3389372678

U většiny rozhodují finance a většina upřednostní méně pohodlný , ale laciný bus před pohodlnějším , ale dražším vlakem...

+3/0
30.8.2016 19:04

R48a62d31e69k 38J51a65n96a41t52a 9555226724532

e-shop ČD, Praha-Wroclaw, 3 dny předem = 304 Kč

To není zas tak moc.

+4/0
30.8.2016 23:47

O24l90d23ř66i73c55h 38J80a36n56e59č33e92k 8669926443341

U většiny ČECHŮ (a taky Poláků a dalších 'východňárů').

V ČR je taky dost otázka, jestli vlak je skutečně pohodlnější. Z Prahy např. do Vídně, Budapešti, Ostravy, Berlína a asi i Varšavy ano, ale jet vlakem třeba z Norimberka do Wroclawi by nejspíš bylo dost zdlouhavé a tím i nepohodlné - tam zkrátka bus může těžit ze zanedbávání železniční sítě a preference výstavby dálnic.

+1/0
31.8.2016 10:29

D96a79n93i95e95l 90D24r29n51e67c 6611299776402

Problém je, že alternativou mnohahodinové cesty autobusem z Polska přes Liberec je několikadenní cesta vlakem s nevalným komfortem

+2/0
30.8.2016 23:03

O62l18d70ř93i42c31h 80J63a80n39e66č35e73k 8199156583981

Tak pokud byste jel z Wroclawi do Norimberka, tak Vám je celkem jedno, jestli jedete přes Liberec nebo Hradec. Ale jinak souhlas. Naopak jet busem třeba z Vídně do Bolzana, to už musí být člověk opravdu masochista, který si nechá pro korunu koleno vrtat.

+1/0
31.8.2016 10:31

R14a96d28e58k 41K77o57ň28a10ř98í46k 6327874752614

Nevím jak dnes, ale v roce 2003 byl rozdíl v ceně vlaku a busu na trase Brixen-Wien dost podstatnej.

0/0
1.9.2016 0:34

F58r25a96n24t31i72š59e22k 52V42a98n64ě38k 1697264157247

Chudák Radim. To zase bude z jeho strany žalob na pod nákladovou cenu. :-)

+9/0
30.8.2016 18:25

V92i67k56t31o59r 81N30á39r23o75ž42n32ý 3449402918

Radima se dotkne minimálně...

0/0
30.8.2016 18:32

F62r15a76n57t22i89š36e36k 54V83a75n25ě42k 1237284577827

I z jiskry může vzejít plamen. :-)

+2/0
30.8.2016 18:47

V92i32k39t30o29r 39N98á43r75o84ž17n95ý 3269892178

Na mezinárodním poli pro Radima představuje Flixbus velkou konkurenci, nicméně tato firma nemá moc velké ambice co se týká vnitro českého trhu..

+8/0
30.8.2016 19:05

R12o17m11a33n 91N67o91v34a65k 6419121462826

polskibus.com je lepší a levnější konkurence - na cesty do Polska, případně z Moravy do Vídně

0/0
30.8.2016 22:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.