Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Flixbus začne jezdit i do Liberce, otevírá další linku do Polska

Společnost Flixbus pokračuje v expanzi na českém trhu. Do své sítě nově přidává od středy Liberec, spustí také nové linky z Prahy do Německa a Polska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P72a25v30e84l 54K69a62r88a94b87i81n41o18š 6539391492814

Nechápu ten lid,co pořád rejpe do Jančury. Byl to právě on,kdo pozvedl o několik tříd výš cestování po čéšku. Pamatuji si na jeho začátky do Prahy. Než začal jezdit on ,jezdilo se starejma kramama bez klimatizace,prijeli jste v létě do místa cesty zpocený a smradlavý ve špinavým ,polorozpadlé karose. O nějaké přidané hodnotě ani nemluvě . Kavicku,napit nebo noviny zadarmo to byste chtěli všichni co? A pomlouvat a srat někomu na hlavu je vlastně česká norma ,tak co,že? Nová firma jen pozvedne zdravou konkurenci,takže proč ne.

+1/0
1.9.2016 9:16

V93e97r55o35n42i98k71a 86Š25k53v61á70r41o16v35á 5111190776646

Kdykoliv jsem hledala spojení s Flixbusem, tak mi byly nalezeny samé podivnosti, například cesta do jižního Němeka s přestupem v severním,apod. Na akční ceny jsem také nikdy nenarazila, řekla bych, že Flixbus je nejdražším dopravcem na českém trhu.

Naopak, nemohu si vynachválit společnost Polskibus, objevila jsem ji náhodou před rokem a od té doby jsem byla s ní v Polsku již sedmkrát, s přestupem na vnitrostátní spoje se s ní člověk dostane vlastně kamkoliv po Polsku, dvakrát týdně mi přicházejí od nich nabídky, díky nimž jsem chytla jízdenky Varšava-Sandoměř (3,5h jízdy) za 6 zlotých (ca. 40Kč), za zpáteční jízdenku Praha-Varšava jsem nikdy neplatila více než 1000Kč. Řekla bych, že tahle společnost je nejlevnější na evropském trhu vůbec, ve srovnání s Eurolines, nebo Regiojetem, kteří za stejnou vzdálenost jen směrem na západ od našich hranic mají ceny i třikrát vyšší.

Na příští prodloužený víkend vyrážím opět s Polskibus objevovat krásy našich severních sousedů.

+2/0
1.9.2016 8:51

P15a40t84r38i18k 37E59g79e50r 2378730309941

Zajímavé do Varšavy se také chystám a přemýšlel jsem o ČD. Cena 480 Kč je hodně slušná.

+3/0
31.8.2016 16:50

O55l62d76ř38i17c48h 40J26a58n96e39č26e10k 8289626803551

Pane Sůra, pokud to hodláte prezentovat tak, že Regiojet přijde kvůli Flixbusu o monopol, tak žádný nemá, Praha - Liberec přeci jezdí i jednou týdně Adotech jako součást linky ze Slovenska a taky DPMLJ má v jízdním řádu dva spoje ročně :-P

Samozřejmě tady nejde o snahu Regiojetu konkurovat, ale některé cestující nejspíš dřívější první spoj do Prahy a poslední z Prahy potěší. Díky zastávce na pražském hlavním nádraží se naskýtá třeba i nová možnost pohodlného pozdně večerního spojení z Moravy. Škoda jen, že se od busu v Liberci nestihne poslední tramvaj do Jablonce ;-)

+1/0
31.8.2016 10:17

J40a98n 75S73k44ř50i18v69á47n96e82k 3286306596

Stále je Regiojet lepší R^ Proč, ale není FLIXBUS v IDOSU?

0/0
31.8.2016 7:46

J24a77n 38S95ů93r69a 4465473563422

je.

+2/0
31.8.2016 7:50

J47a87n 92S43k14ř51i59v46á38n38e35k 3866176626

Aha díval jsem se na špatný den,

0/0
31.8.2016 8:05

O56n39d88r85a 28P35a61ř76í77z44e12k 7651699365342

Monopol Jančury? Tak to ten žluťák neuslyší rád. Ale dobře mu tak.

+2/−3
31.8.2016 6:53

P28e88t49r 28P93a66c28k72a 4149219575441

S Flixbusem mám dva problémy. Odmítám jet patrovým autobusem, je to vratké a nebezpečné. A pak není při rezervaci možné si vybrat sedadlo.

+2/−1
30.8.2016 21:03

O44l26d94ř33i14c15h 21J39a61n70e78č11e85k 8219256983111

Já myslím, že zas tak nebezpečné ty patrové autobusy nejsou, to by jinak vůbec nebyly povolené. Ano, chápu Vás, v 'normálním' se taky cítím o dost bezpečněji než v horním patře patrového. Úsek mezi Paceřicemi a Jeřmanicemi může být pro slabší žaludky trochu problém.

"Není při rezervaci možné si vybrat sedadlo" - to je ovšem zásadní problém ;-DDobrá, pokud je motivovaný tím, že nechcete sedět nahoře, dá se to ještě pochopit. Ale máte přeci na výběr spoustu jiných dopravců.

0/0
31.8.2016 10:21

I80v32a22n 20P48r85o68c23h95á37z65k83a 3731704905115

Flixbus pěkně podražil. Můj pravidelný spoj do Výmaru, který stál 15€, je nyní za 36€. Chtělo by to nějakou konkurenci.

0/−2
30.8.2016 20:45

O41l60g49a 78B60o64c24k93o65v27a 4694262187553

i tak je to zadarmo

+3/−2
30.8.2016 20:57

R73a13d91e75k 21J48a34n76a18t64a 9905196834722

e-shop ČD, Praha-Weimar, odjezd 6:27, tři dny předem = cena 386 Kč

+4/0
30.8.2016 23:45

O77l95d18ř20i83c79h 63J58a31n67e26č18e27k 8539306263511

ale vlakem přeci jezdí jen socky ;-)

0/0
31.8.2016 10:25
Foto

J49a34n 91M79r81á93z 5780626169821

jen škoda SEre a TRApí...

0/−5
30.8.2016 19:33

D58a80n96i24e23l 40J31i72r79á27č17e97k 3701760950658

Jestli mi tam bude dělat spolujezdkyni ta slečna z obrázku číslo jedna, tak dám za cestu klidně i 200 Kč ;-D

+2/−4
30.8.2016 18:52

L64u45k79á73š 84Š76m97a57h44e75l 2417364362494

Ten čas může být pro Liberečáky z Prahy docela využitelný, otázkou je, nakolik na ten spoj budou moci koupit jízdenky, když je to vlastně mezinárodní linka z Německa do Polska, která v Liberci zastavuje jen náhodou, hlavně asi proto, že ho na rozdíl od Plzně nejde objet.:-)

Pro mně osobně by ale tyhle dálkové mezinárodní linky, pořád jsem přesvědčen, že na mnohahodinové cesty je lepší vlak.

+15/0
30.8.2016 18:49

V81i49k89t16o46r 74N12á12r68o96ž72n36ý 3879362348

U většiny rozhodují finance a většina upřednostní méně pohodlný , ale laciný bus před pohodlnějším , ale dražším vlakem...

+3/0
30.8.2016 19:04

R23a56d36e76k 16J94a73n14a97t66a 9785646884462

e-shop ČD, Praha-Wroclaw, 3 dny předem = 304 Kč

To není zas tak moc.

+4/0
30.8.2016 23:47

O52l77d17ř24i84c94h 56J75a92n28e69č77e70k 8269786353301

U většiny ČECHŮ (a taky Poláků a dalších 'východňárů').

V ČR je taky dost otázka, jestli vlak je skutečně pohodlnější. Z Prahy např. do Vídně, Budapešti, Ostravy, Berlína a asi i Varšavy ano, ale jet vlakem třeba z Norimberka do Wroclawi by nejspíš bylo dost zdlouhavé a tím i nepohodlné - tam zkrátka bus může těžit ze zanedbávání železniční sítě a preference výstavby dálnic.

+1/0
31.8.2016 10:29

D56a48n17i22e79l 23D32r76n90e17c 6441909496672

Problém je, že alternativou mnohahodinové cesty autobusem z Polska přes Liberec je několikadenní cesta vlakem s nevalným komfortem

+2/0
30.8.2016 23:03

O20l22d65ř25i29c65h 21J12a40n76e46č62e18k 8179386333571

Tak pokud byste jel z Wroclawi do Norimberka, tak Vám je celkem jedno, jestli jedete přes Liberec nebo Hradec. Ale jinak souhlas. Naopak jet busem třeba z Vídně do Bolzana, to už musí být člověk opravdu masochista, který si nechá pro korunu koleno vrtat.

+1/0
31.8.2016 10:31

R72a45d32e25k 81K33o71ň64a83ř47í93k 6867214842534

Nevím jak dnes, ale v roce 2003 byl rozdíl v ceně vlaku a busu na trase Brixen-Wien dost podstatnej.

0/0
1.9.2016 0:34

F59r59a64n14t10i59š68e19k 53V18a39n74ě27k 1157254477667

Chudák Radim. To zase bude z jeho strany žalob na pod nákladovou cenu. :-)

+9/0
30.8.2016 18:25

V59i19k27t13o45r 93N40á42r52o64ž81n72ý 3189532648

Radima se dotkne minimálně...

0/0
30.8.2016 18:32

F61r19a57n57t72i28š56e75k 14V35a78n17ě51k 1587544597677

I z jiskry může vzejít plamen. :-)

+2/0
30.8.2016 18:47

V98i36k36t12o66r 49N24á64r33o71ž57n93ý 3859452458

Na mezinárodním poli pro Radima představuje Flixbus velkou konkurenci, nicméně tato firma nemá moc velké ambice co se týká vnitro českého trhu..

+8/0
30.8.2016 19:05

R63o74m22a18n 56N67o74v48a13k 6439231762666

polskibus.com je lepší a levnější konkurence - na cesty do Polska, případně z Moravy do Vídně

0/0
30.8.2016 22:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.