Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Flixbus začne jezdit i do Liberce, otevírá další linku do Polska

Společnost Flixbus pokračuje v expanzi na českém trhu. Do své sítě nově přidává od středy Liberec, spustí také nové linky z Prahy do Německa a Polska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41a49v35e94l 82K35a65r39a36b10i69n14o81š 6319691492174

Nechápu ten lid,co pořád rejpe do Jančury. Byl to právě on,kdo pozvedl o několik tříd výš cestování po čéšku. Pamatuji si na jeho začátky do Prahy. Než začal jezdit on ,jezdilo se starejma kramama bez klimatizace,prijeli jste v létě do místa cesty zpocený a smradlavý ve špinavým ,polorozpadlé karose. O nějaké přidané hodnotě ani nemluvě . Kavicku,napit nebo noviny zadarmo to byste chtěli všichni co? A pomlouvat a srat někomu na hlavu je vlastně česká norma ,tak co,že? Nová firma jen pozvedne zdravou konkurenci,takže proč ne.

+1/0
1.9.2016 9:16

V29e87r61o64n94i29k98a 17Š93k57v55á88r83o68v75á 5631400346896

Kdykoliv jsem hledala spojení s Flixbusem, tak mi byly nalezeny samé podivnosti, například cesta do jižního Němeka s přestupem v severním,apod. Na akční ceny jsem také nikdy nenarazila, řekla bych, že Flixbus je nejdražším dopravcem na českém trhu.

Naopak, nemohu si vynachválit společnost Polskibus, objevila jsem ji náhodou před rokem a od té doby jsem byla s ní v Polsku již sedmkrát, s přestupem na vnitrostátní spoje se s ní člověk dostane vlastně kamkoliv po Polsku, dvakrát týdně mi přicházejí od nich nabídky, díky nimž jsem chytla jízdenky Varšava-Sandoměř (3,5h jízdy) za 6 zlotých (ca. 40Kč), za zpáteční jízdenku Praha-Varšava jsem nikdy neplatila více než 1000Kč. Řekla bych, že tahle společnost je nejlevnější na evropském trhu vůbec, ve srovnání s Eurolines, nebo Regiojetem, kteří za stejnou vzdálenost jen směrem na západ od našich hranic mají ceny i třikrát vyšší.

Na příští prodloužený víkend vyrážím opět s Polskibus objevovat krásy našich severních sousedů.

+2/0
1.9.2016 8:51

P15a35t91r68i67k 25E71g45e71r 2918400609851

Zajímavé do Varšavy se také chystám a přemýšlel jsem o ČD. Cena 480 Kč je hodně slušná.

+3/0
31.8.2016 16:50

O82l55d91ř72i85c88h 52J87a69n10e62č35e58k 8449776533801

Pane Sůra, pokud to hodláte prezentovat tak, že Regiojet přijde kvůli Flixbusu o monopol, tak žádný nemá, Praha - Liberec přeci jezdí i jednou týdně Adotech jako součást linky ze Slovenska a taky DPMLJ má v jízdním řádu dva spoje ročně :-P

Samozřejmě tady nejde o snahu Regiojetu konkurovat, ale některé cestující nejspíš dřívější první spoj do Prahy a poslední z Prahy potěší. Díky zastávce na pražském hlavním nádraží se naskýtá třeba i nová možnost pohodlného pozdně večerního spojení z Moravy. Škoda jen, že se od busu v Liberci nestihne poslední tramvaj do Jablonce ;-)

+1/0
31.8.2016 10:17

J30a22n 54S16k18ř81i39v81á35n71e35k 3616836446

Stále je Regiojet lepší R^ Proč, ale není FLIXBUS v IDOSU?

0/0
31.8.2016 7:46

J58a84n 63S58ů33r81a 4915173483602

je.

+2/0
31.8.2016 7:50

J13a26n 82S14k97ř66i61v46á86n37e23k 3856786656

Aha díval jsem se na špatný den,

0/0
31.8.2016 8:05

O70n10d84r64a 14P58a69ř62í96z74e11k 7511239855922

Monopol Jančury? Tak to ten žluťák neuslyší rád. Ale dobře mu tak.

+2/−3
31.8.2016 6:53

P89e32t95r 39P62a98c68k30a 4369659525671

S Flixbusem mám dva problémy. Odmítám jet patrovým autobusem, je to vratké a nebezpečné. A pak není při rezervaci možné si vybrat sedadlo.

+2/−1
30.8.2016 21:03

O36l93d31ř97i71c57h 49J71a54n26e31č17e63k 8959976663221

Já myslím, že zas tak nebezpečné ty patrové autobusy nejsou, to by jinak vůbec nebyly povolené. Ano, chápu Vás, v 'normálním' se taky cítím o dost bezpečněji než v horním patře patrového. Úsek mezi Paceřicemi a Jeřmanicemi může být pro slabší žaludky trochu problém.

"Není při rezervaci možné si vybrat sedadlo" - to je ovšem zásadní problém ;-DDobrá, pokud je motivovaný tím, že nechcete sedět nahoře, dá se to ještě pochopit. Ale máte přeci na výběr spoustu jiných dopravců.

0/0
31.8.2016 10:21

I50v11a91n 60P94r72o51c30h94á55z69k40a 3471854945825

Flixbus pěkně podražil. Můj pravidelný spoj do Výmaru, který stál 15€, je nyní za 36€. Chtělo by to nějakou konkurenci.

0/−2
30.8.2016 20:45

O32l14g19a 39B47o16c29k25o24v45a 4504592517233

i tak je to zadarmo

+3/−2
30.8.2016 20:57

R41a91d15e34k 37J97a40n26a35t12a 9695126984152

e-shop ČD, Praha-Weimar, odjezd 6:27, tři dny předem = cena 386 Kč

+4/0
30.8.2016 23:45

O29l76d97ř56i89c69h 76J10a25n43e18č41e70k 8539546743561

ale vlakem přeci jezdí jen socky ;-)

0/0
31.8.2016 10:25
Foto

J37a83n 54M94r27á27z 5150936899571

jen škoda SEre a TRApí...

0/−5
30.8.2016 19:33

D94a15n78i22e22l 14J58i22r24á39č30e82k 3531660500328

Jestli mi tam bude dělat spolujezdkyni ta slečna z obrázku číslo jedna, tak dám za cestu klidně i 200 Kč ;-D

+2/−4
30.8.2016 18:52

L37u34k21á64š 32Š84m63a57h25e37l 2517774442314

Ten čas může být pro Liberečáky z Prahy docela využitelný, otázkou je, nakolik na ten spoj budou moci koupit jízdenky, když je to vlastně mezinárodní linka z Německa do Polska, která v Liberci zastavuje jen náhodou, hlavně asi proto, že ho na rozdíl od Plzně nejde objet.:-)

Pro mně osobně by ale tyhle dálkové mezinárodní linky, pořád jsem přesvědčen, že na mnohahodinové cesty je lepší vlak.

+15/0
30.8.2016 18:49

V12i38k72t63o82r 20N66á47r12o62ž58n41ý 3499262438

U většiny rozhodují finance a většina upřednostní méně pohodlný , ale laciný bus před pohodlnějším , ale dražším vlakem...

+3/0
30.8.2016 19:04

R22a54d33e22k 73J59a64n71a61t33a 9835496564372

e-shop ČD, Praha-Wroclaw, 3 dny předem = 304 Kč

To není zas tak moc.

+4/0
30.8.2016 23:47

O57l55d42ř84i72c60h 84J60a50n37e77č67e53k 8239536263291

U většiny ČECHŮ (a taky Poláků a dalších 'východňárů').

V ČR je taky dost otázka, jestli vlak je skutečně pohodlnější. Z Prahy např. do Vídně, Budapešti, Ostravy, Berlína a asi i Varšavy ano, ale jet vlakem třeba z Norimberka do Wroclawi by nejspíš bylo dost zdlouhavé a tím i nepohodlné - tam zkrátka bus může těžit ze zanedbávání železniční sítě a preference výstavby dálnic.

+1/0
31.8.2016 10:29

D32a15n26i75e21l 18D65r89n96e89c 6641229976212

Problém je, že alternativou mnohahodinové cesty autobusem z Polska přes Liberec je několikadenní cesta vlakem s nevalným komfortem

+2/0
30.8.2016 23:03

O58l42d63ř61i15c30h 82J93a82n57e48č93e47k 8609326313861

Tak pokud byste jel z Wroclawi do Norimberka, tak Vám je celkem jedno, jestli jedete přes Liberec nebo Hradec. Ale jinak souhlas. Naopak jet busem třeba z Vídně do Bolzana, to už musí být člověk opravdu masochista, který si nechá pro korunu koleno vrtat.

+1/0
31.8.2016 10:31

R13a17d20e39k 33K37o15ň51a39ř66í73k 6637934942624

Nevím jak dnes, ale v roce 2003 byl rozdíl v ceně vlaku a busu na trase Brixen-Wien dost podstatnej.

0/0
1.9.2016 0:34

F60r72a64n69t42i64š21e62k 66V26a83n42ě81k 1377594267947

Chudák Radim. To zase bude z jeho strany žalob na pod nákladovou cenu. :-)

+9/0
30.8.2016 18:25

V59i39k41t89o21r 18N50á32r34o38ž77n25ý 3409632258

Radima se dotkne minimálně...

0/0
30.8.2016 18:32

F82r84a98n52t96i70š58e31k 42V74a54n28ě69k 1707874667957

I z jiskry může vzejít plamen. :-)

+2/0
30.8.2016 18:47

V84i45k14t76o98r 13N31á40r74o57ž33n23ý 3879382378

Na mezinárodním poli pro Radima představuje Flixbus velkou konkurenci, nicméně tato firma nemá moc velké ambice co se týká vnitro českého trhu..

+8/0
30.8.2016 19:05

R48o68m12a27n 22N75o41v95a17k 6429691412886

polskibus.com je lepší a levnější konkurence - na cesty do Polska, případně z Moravy do Vídně

0/0
30.8.2016 22:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.