Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J17a45n 34V73a81l84a66l49í70k 6766299970386

dotaz pro ty co píší že dostávají dotace....

firma pro zaměstance zajistí u nějakého dopravce autobus který vozí zaměstnance do práce a tak se ptám dostává ten dopravce dotace nebo dostává zaplaceno...

+10/−2
doporučit
31.8.2016 11:35

P12e67p32a 95B18r34a98t23r36š43o44v70s96k26ý 9585316739141

Nevím co všichni řeší. Firmě se v osobní dopravě zvýšily tržby i počet cestujících, ale z důvodu velkých investic do vozidel se jí prohloubila ztráta. Nákladní dokázala skoro zázračně snížit náklady a vydělala mnohem více než loni. Kdyby někteří zdejší hateři a obdivovači četli nejen tento článek, ale i dokumenty na stránkách ČD, nemusel by se tu nikdo s nikým hádat.

Ale asi by bylo nejlepší kdyby se do ničeho neinvestovalo (jak z pohledu haterů, kterým by krátkodobě firma nevykazovala navýšení ztráty, ale i ze strany horlivých obdivovačů, kterým zlý management krade Béčka).

Já tento výsledek považuji za očekávaný a výtam zvýšený počet cestujících, modernější vozidla a zefektivnění nákladní dopravy. R^

+5/0
doporučit
31.8.2016 19:49

J28a81n 13J32e79m47e44l13k27a 1595300

Já myslím, že ČD nikdy nebylo adekvátně placeno. Z dob monopolního Carga byly zisky používány k financování osobní dopravy. Což je podle mě jeden důvod, proč Cargo vypadá jak vypadá. Jejich park vypadal, že do nich snad za 25 let nikdo neinvestoval. A stejně politici generovali 100 milionové schodky rozpočtu. Podobně vybírají vybírají dividendy z ČEZu. Hlavně, že chtějí stavět "10" bloků.

A dále řešit provoz a modernizace rozprodejem majetku je špatně.

Prostě politici nechtěli a nechtějí investovat více do železnice.(mimo EU peněz)

Neplatili adekvátně ani výluky (přestože ví, že jinak veřejná podpora není dovolena)

ČD 2015

Tržby 33 mld., osobní 21mld

6 mld. investic, 5,36 mld v osobní dopravě. Podobně odpisy.

+4/0
doporučit
31.8.2016 22:05

J21i76ř63í 33R39a64m28p88á12č50e85k 5501271803110

Řadu roků čtu páně Sůrovy nenávistné a arogantní články na adresu ČD. Jeho fascinace žlutými vlaky je do nebe volající.

Čtu i diskuze pod články tohoto autora a za tu dobu si člověk osvojí jeho reakce.

Moc bych za to nedal, že příspěvky v diskuzi od pana Ondřeje Nováka a Oldřicha Janečka jsou psány na stejné klávesnici jako článek sám.

+4/0
doporučit
31.8.2016 14:17

V88á12c83l67a18v 28K96a72m10í25r 9342797861846

Tady je zase "odborníků" :-D

+4/0
doporučit
31.8.2016 11:23

R60o15m16a49n 91G 3248668804

Firma ztrátu vysvětluje zvýšením nákladů, například osobními a sociálními náklady spojenými s kolektivní smlouvou na rok 2016

Do češtiny přeloženo: Silné odbory = krach firmy. Pakáž odborářská.... Až nebude co prodávat, začnou plaka, ta chtít zachránit od státu.

+4/−1
doporučit
31.8.2016 13:06

M46a66r60t39i41n 71N63o42v41o84t50n77ý 3586416281594

Jane Sůro, pokud nejste schopen vydýchat, že se do vás někdo trošičku v diskusi opře, tak do ní radši vůbec nechoďte. Není přece nutné, abyste hned agresivně reagoval a lidi urážel. Buďte trochu nad věcí.

Kdyby si podobně brali příspěvky v diskusích vaši kolegové, kteří píší třeba o Rusku, Ukrajině nebo uprchlické krizi, tak by to s nimi po týdnu šlehlo.

+3/0
doporučit
31.8.2016 22:48

V50i12k24t13o63r 18D15e84j41m14e50k 8449787106346

Srovnáváte jablka s patyzony. Machrovat, že vydělávám na koridoru Praha - Ostrava (popř. Brno) umí kdekdo. Ale až Jančura nebo Novotný budou obstarávat železniční dopravu na méně lukrativních tratích (v podstatě jakýchkoliv ostatních) a obsluhovat například Letohradsko, Trutnovsko, Varnsdorfsko, Strakonicko, Zlínsko či Znojemsko, tak může ukazovat svaly a černá čísla... :-P

+3/−6
doporučit
31.8.2016 13:39

J65a44n 17V64a26l16a77l85í34k 6186669820486

jednoduše řečeno ČD jsou v plusu...

+2/−3
doporučit
31.8.2016 10:51

K38a18r36e28l 85K56o97l89á10ř 2624272381613

Problém je to, že osobní doprava jezdí rychlostí jak před 80 lety, např. Praha - Bratislava, 1938: 4 hodiny 18 minut, 2016: 3 hodiny 58 minut a to za cenu, kdy i jednomu člověku už se vyplatí jet autem, natož pokud jede lidí víc. Dnes se plánuje, že za 20 let se bude stavět železnice s rychlostí 160 km/h, jakou se jezdilo v zahraničí před 100 lety, a to jen za předpokladu, že přípravu nebudou zdržovat ekoteroristé. Díky nim a legislativě, která to umožňuje je každý větší projekt - dálnice nebo VRT několikagenerační záležitost s cenou, jako kdyby byly kolejnice ze zlata a dálnice z mramoru, a to jen za předpokladu, že se vůbec začne stavět.

Řešením by bylo podpořit výstavbu VRT a s tím spojenou legislativu, tak aby se u nás jezdilo rychleji a levněji. Protože jsme ale v ČR, tak řešením bude nechat železnice jako za protektorátu, ale místo toho zpomalit, zdražit a zkomplikovat individuální dopravu autem - zdražit spotřební daň na benzín, místo parkování modré zóny, místo magistrály městem zelený bulvár o jednom pruhu, tempo 30 a místo dálnice cyklostezska, která se ale s dálnici rovná cenou....

EUEUEU

+1/0
doporučit
1.9.2016 12:15

L75a96d37i30s28l62a41v 60H83a43š50k75a 4123526721250

Na koleje patří především náklady zboží. Spoje pro lidi by mely být omezenější. Je to neekonomické nelogické a úplně špatně cpát na zeleznici poloprázdné soupravy v maximálním množství

+2/−19
doporučit
31.8.2016 10:57

O88n94d95ř35e65j 55N32o76v32á58k 9327124439659

Prostě klasika - tam, kde má ČD dlouhodobý monopol od ČSSD - je ve ztrátě.

Tam, kde je nikdo nepodporuje a musí se snažit opravdu podnikat a prosazovat se v konkurenci - to najednou jde.

0/−3
doporučit
31.8.2016 11:03

O80n89d36ř64e40j 79N57o14v88á14k 9507874539749

Vždycky mne fascinuje ta obhajoba ČD a tvrzení o jejich naprosté životní nezbytnosti k fungování života státu ...

Pamatujete na tu asi týdenní stávku?

Jistě, první dny to byl šok ... pak zareagovali autobusoví dopravci výrazným posílením spojů ... a po pár dnech se zjistilo, že osobní dopravě České dráhy vůbec nechybí ... a pak tu stávku ČD zrušili bez toho, že by dosáhli svého ....

Dneska jsme o X let dále, máme už i konkurenci na železnici ... to nejlepší, co by stát mohl udělat, je to, že by začal od znovu a s čistým stolem a ČD by odstřihl od všech dotacích ... ať si klidně stávkují .... za měsíc by zjistli, že byli rychle nahrazeni, že si prostávkovali živobytí a že nikomu nechybí ...

Dnes dávat dotace Českým drahám (na nákup lokomotiv) a objednávat si jejich službu (a za tu platit) tam, kde to prostě není potřeba je prostě finanční zločin a okrádání všech ....

0/−6
doporučit
31.8.2016 14:03

K84a51t83e13ř35i74n21a 67K31o13z95á30k74o59v97á 2698391385268

V jaké ztrátě ČD budou, až všechno prodají? Nedala bych jim žádnou dotaci.

0/−14
doporučit
31.8.2016 11:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.