- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ryanair neletam a letat nebudu, takze at si bazuje v Praze treba deset letadel, me je to jedno.
At si Ryanair leta za 1,- Kc, stejne jako ostatni aerolinky, pokud bude moznost dam prednost klasickym aerolinkam (neresim bagaz, lepsi servis na palube). Low-cost aerolinky jsou OK pro studenty nebo lidi co maji omezeny rozpocet, ale rek bych ze uz je celkem dost lidi co jsou ochotni si zaplatit za lepsi servis. Pokud CSA i SmartWings pujdou cestou znizovani kvality servisu tak nebudou mit zadne zakazniky - cenou bude Raynair vzdy lepsi, takze padne duvod letat s CSA, pokud nebude mit vyssi standard kvality. A nejde jenom o hladolety.
Klasický pohled člověka, který evidentně vůbec moc nelétá, jinak by věděl, že právě u aerolinek jako je Ryanair může dostat úplně stejný servis jako u klasických aerolinek možná i za nižší cenu. Jen si ale musí všechno dokoupit k oné letence za 1 euro či korunu. Od doby, co jsem se naučil si vždy přikupovat místa s extra prostorem pro nohy a priority boarding, mi low costy vůbec nevadí Navíc to, co ušetřím za letenku, mohu klidně utratit na palubě a mít tak podstatně lepší jídlo a pití, než bych měl u klasické aerolinky...
je vidět, že moc lidí se smartwings ve skutečnosti nelítá...už nějakou dobu ani u nich nedostanete blbou vodu a uschlou bagetu s jedním kouskem salámu "zdarma"
nechápu, kolik lidí postrádá zrovna tohle - většinou si sotva sednu, připoutám a odpoutám a už abych se zase připoutával, protože přistáváme. Jasně, po Evropě, ale let jsem snad nikdy nebral jako zájezd s občerstvením. A vodu v případě potřeby ti napustí snad vždycky.
Létám s nimi po evropě podle potřeby a času se všemi a na krátkých trasách je to ideální u všech tří společností. A na nějakou bagetu a kafe kašlu. Ty dvě hodiny to bez ní v pohodě vydržím a raději si pak dám pořádnou večeři ve slušné restauraci.
To mivate lety o delce 5 minut? Cesta na/z letiste je 1,5-2 hodiny, 1 hod odbaveni/vyzvednuti bagaze. Me to vychazi 2,5-3hod ze letu a nemam potrebu drzet hladovku nebo jist nejaky hnus.
Autopůjčovny - ty slušné, mají nonstop, a nebo zajistí předání vozu klidně i v noci a ve slušném hotelu recepce také funguje neustále.
K tomu projít recenze hotelů, zjistit návaznost dopravy na nízkonákladový let tam a pak z odlehlého letiště do cílového resortu, ošéfovat podobně cestu zpět, naplánovat výlety a další dopravy atd. A zabít tím pěkných pár dní i v jinak náročných pracovních dnech, které se vám daří přerušit pouze neplánovaně a nahodile ... Třeba vás to taky časem přestane bavit
Všechno dobrý, ale jenom ty letadla nesměj začít padat...
Let s low cost Rynair a spol. je vzhledem k jehich pojeti vztahu k zakaznikovi zcela neprijatelny sz urazlivy...
Nic mne na tom, že mne někdo odveze za rozumnou cenu neuráží.
S těmi zpožděními to není tak jednoduché. U nízkonákladovek je vyšší riziko zpoždění, protože mají co nejkratší pauzy na letišti. Tedy jedno letadlo za den oblítá Evropu. Pak se může klidně stát, že kvůli ranní bouřce u Anglie je zpožděný váš večerní let do Itálie. Na podobném principu v ČR funguje i železniční Leo Express
je zajímavé, že Ryanair je aerolinkou s největším počtem včas přistávajících letů
Souhlas. Jejich jednani vuci zakaznikum he pod uroven... kvuli par supum se clovek nenecha urazet...