Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V15í26t 46P47r48č17í54k 9878660364300

Pořád nechápu, proč stále tolik lidí usedá do autobusu a kodrcá se minimálně 2,5 hodiny, ale kvůli uzavírkám většinou spíš déle po D1 mezi Prahou a Brnem. Vždyť ve stejném, ale často kratším čase se mohou přepravit komfortně vlakem. Vlakové soupravy jsou už dnes vesměs moderní a pohodlné, cena stejná jako za Jančurův autobus. Češi jsou zřejmě zkrátka schopni kvůli darovanému kelímku nekvalitní instantní kávy přetrpět cokoliv.

+10/−1
doporučit
1.9.2016 21:18

J56i85r21i 21Z71u98z83a70ň48á13k 4338900883116

Je to dobrá skrytá reklama pro Jančuru sát o takových blbostech jako je ten článek.;-D

+10/−2
doporučit
1.9.2016 11:48

I12v89a71n25a 71N68e10j46e73d72l66í65k36o76v44á 6988704843713

Zase - chyba v hned v titulku.

Dotaz na redakci - to je takový problém ty uveřejňovatele článků naučit skloňování podstatných a přídavných jmen?

+5/0
doporučit
1.9.2016 11:04

R82u83d71o57l80f 74R46u79b54e79š 3299805351564

"přibývají v autobusech cestující" nebo "přibývá v autobusech cestujících" nebo "přibývá v autobusech cestující" ???

Rozumím titulku správně, že jde o přibývání jednoho cestujícího? Spíš bych asi řekl že autor titulku se ještě nestihl naučit česky.

+4/0
doporučit
1.9.2016 11:07

M46i45l26o82š 71D94v66o30ř19á22k 8485547166721

koukam bures s jancurou vedou slusnej barterovej obchod :- )

ja tobe inzerat, ty me inzerat....

+5/−2
doporučit
1.9.2016 13:43

R16o36m49a42n 48N28o15v26a40k 6429891502346

kafe zdarma pritahuje cimdal vic lidi, jen tak dal - bude vic mista ve vlaku ;-)

+4/−1
doporučit
1.9.2016 11:50

J87a54n 65T53i90c40h18a89v41a 3273256977890

no nevim, jestli je RegioJet vic srozumitelnej nazev - sice to uz nevypada, ze je to neco pro studenty, ale zase to vypada, ze je to neco regionalniho :-)

(me osobne na nazvu nesejde, jsem s nima celkem spokojenej)

+3/0
doporučit
1.9.2016 11:52

P14a62v73e58l 18M36a68t73o73u27š40e86k 5410167518304

Trochu mi to zavání poměry v těžce rozvojové zemi. Hejno supů se serve, aby každý ukořistil co největší kus mršiny. Přitom se kdysi tvrdívalo, a to cela opodstatněně, že je nesmysl (přinejmenším z energetického hlediska, které je dnes zatlačeno možná na poslední místo), aby autobusy kopírovaly trasy vlaků. Přesně to se dnes děje. Místo toho, aby se k vlaku připojily tři vozy navíc, se zavádějí nové a nové autobusové spoje různých společností jezdící prakticky v týchž, nejlukrativnějších trasách, nikdo nic neoptimalizuje, nekoordinuje, neřídí (resp. řídí na míru právě tak, aby autobusy, na rozdíl od vlaků, nemusely pokud možno moc platit za dopravní cestu). A mnozí lidé v tom ještě vidí pokrok. Ve skutečnosti jde přitom o nehorázné plýtvání, na které nakonec doplatí všichni. Zcela pomíjím skutečnost, že cesta autobusem delší než cca půl hodiny je dobrý očistec, a dost značnou nehodovost autobusů. Každý vzdychá nadšením nad úžasnou úrovní železniční a vůbec veřejné dopravy ve Švýcarsku (i ten, kdo ji nikdy neokusil) a přitom každý druhý nejraději usedne do autobusu soukromého dopravce, který je jednou z příčin, proč u nás železnice vysněné švýcarské dokonalosti patrně nikdy nemůže dosáhnout - prostě proto, že všestranně chybí vůle.

+5/−4
doporučit
1.9.2016 11:39
Foto

J15a82n 91M31r69á78z 5740536689571

Pane Sůra, proč není označen článek jako komerční inzerce?

+4/−7
doporučit
1.9.2016 12:58

G23u97s82t74a18v 33S43o58j24k52a 1518813335624

Je dojemné, jak vždycky idnes.cz servíruje pozitivní informace z právě zveřejněné pololetní zprávy. To se takhle bude v sekci ekonomika komentovat každá česká firma nebo jenom firma inzerentů spřátelená s majitelem tohoto webu ? :-P

+3/−5
doporučit
1.9.2016 11:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.