Diskuze
RegioJetu přibývají v autobusech cestující, hlavně u zahraničních spojů
Děkujeme za pochopení.
V33í25t 32P90r42č47í33k
Pořád nechápu, proč stále tolik lidí usedá do autobusu a kodrcá se minimálně 2,5 hodiny, ale kvůli uzavírkám většinou spíš déle po D1 mezi Prahou a Brnem. Vždyť ve stejném, ale často kratším čase se mohou přepravit komfortně vlakem. Vlakové soupravy jsou už dnes vesměs moderní a pohodlné, cena stejná jako za Jančurův autobus. Češi jsou zřejmě zkrátka schopni kvůli darovanému kelímku nekvalitní instantní kávy přetrpět cokoliv.
M10i51l65o90š 51D48v47o61ř62á49k
koukam bures s jancurou vedou slusnej barterovej obchod :- )
ja tobe inzerat, ty me inzerat....
J69a50n 38M29r40á41z
Pane Sůra, proč není označen článek jako komerční inzerce?
R96o12m76a21n 35S13t39o45n62e78k
to se nesmí psát o autobusových a železničních dopravcích?
J73a44n 28T86i49c37h96a13v80a
no nevim, jestli je RegioJet vic srozumitelnej nazev - sice to uz nevypada, ze je to neco pro studenty, ale zase to vypada, ze je to neco regionalniho :-)
(me osobne na nazvu nesejde, jsem s nima celkem spokojenej)
R59o40m49a93n 10N70o91v35a32k
kafe zdarma pritahuje cimdal vic lidi, jen tak dal - bude vic mista ve vlaku
J95i22r30i 38Z71u77z73a27ň43á62k
Je to dobrá skrytá reklama pro Jančuru sát o takových blbostech jako je ten článek.
P30a22v40e25l 58M81a65t61o81u21š63e21k
Trochu mi to zavání poměry v těžce rozvojové zemi. Hejno supů se serve, aby každý ukořistil co největší kus mršiny. Přitom se kdysi tvrdívalo, a to cela opodstatněně, že je nesmysl (přinejmenším z energetického hlediska, které je dnes zatlačeno možná na poslední místo), aby autobusy kopírovaly trasy vlaků. Přesně to se dnes děje. Místo toho, aby se k vlaku připojily tři vozy navíc, se zavádějí nové a nové autobusové spoje různých společností jezdící prakticky v týchž, nejlukrativnějších trasách, nikdo nic neoptimalizuje, nekoordinuje, neřídí (resp. řídí na míru právě tak, aby autobusy, na rozdíl od vlaků, nemusely pokud možno moc platit za dopravní cestu). A mnozí lidé v tom ještě vidí pokrok. Ve skutečnosti jde přitom o nehorázné plýtvání, na které nakonec doplatí všichni. Zcela pomíjím skutečnost, že cesta autobusem delší než cca půl hodiny je dobrý očistec, a dost značnou nehodovost autobusů. Každý vzdychá nadšením nad úžasnou úrovní železniční a vůbec veřejné dopravy ve Švýcarsku (i ten, kdo ji nikdy neokusil) a přitom každý druhý nejraději usedne do autobusu soukromého dopravce, který je jednou z příčin, proč u nás železnice vysněné švýcarské dokonalosti patrně nikdy nemůže dosáhnout - prostě proto, že všestranně chybí vůle.
P13e23t41r 80N61i46v39n90i53c41k53ý
Klidně jezdi vlakem třeba z Prahy do Liberce.
Na druhé straně, kolik autobusů a kolik vlaků jezdí denně z Ostravy do Prahy?
G12u76s26t36a53v 58S71o12j17k65a
Je dojemné, jak vždycky idnes.cz servíruje pozitivní informace z právě zveřejněné pololetní zprávy. To se takhle bude v sekci ekonomika komentovat každá česká firma nebo jenom firma inzerentů spřátelená s majitelem tohoto webu ?
J92a77n 32S70ů79r35a
Včera se třeba psalo o pololetních výsledcích ČD. To je také špatně?
R96u84d18o16l96f 89R26u36b87e51š
"přibývají v autobusech cestující" nebo "přibývá v autobusech cestujících" nebo "přibývá v autobusech cestující" ???
Rozumím titulku správně, že jde o přibývání jednoho cestujícího? Spíš bych asi řekl že autor titulku se ještě nestihl naučit česky.
L18i89b52o63r 84P65o83l20á61k
No, přibývají TI cestující, aspoň takhle to chápu já.
I41v20a33n24a 67N68e16j30e73d16l81í47k30o59v31á
Zase - chyba v hned v titulku.
Dotaz na redakci - to je takový problém ty uveřejňovatele článků naučit skloňování podstatných a přídavných jmen?
Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí
Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...
Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt
Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra
Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...
Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní
Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce
Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...
Trest pro exšéfa zadlužené Evergrande. Doživotně nesmí obchodovat s akciemi
Chuej Kcha Jen, šéf zadlužené čínské realitní firmy China Evergrande, má celoživotní zákaz...
Japonsko už nemá záporné úroky. Centrální banka po 17 letech zvýšila sazbu
Japonská centrální banka (BOJ) v úterý podle očekávání jako poslední na světě upustila od záporných...
Cena elektřiny bude příští rok nižší než letos, říká analytik Matoušek
Premium Dobrá zpráva: v příštím roce bude celková cena elektřiny nižší než v tomto roce. Ta méně dobrá zní,...
Irové svolili k nemyslitelnému. Na trh začali dodávat whiskey s příchutěmi
Ochucené whisky vyrábějí palírny ve Spojených státech i Kanadě již několik desítek let a nejsou tak...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!