Diskuze

RegioJetu přibývají v autobusech cestující, hlavně u zahraničních spojů

Sázka na masivní rozvoj mezinárodních linek se autobusovému dopravci RegioJet začíná vyplácet. Meziročně v nich počet zákazníků stoupl o více než třetinu. Vyplývá to z pololetních výsledků o přepravených cestujících, které RegioJet zveřejnil ve čtvrtek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V33í37t 42P14r80č53í18k

1. 9. 2016 21:18

Pořád nechápu, proč stále tolik lidí usedá do autobusu a kodrcá se minimálně 2,5 hodiny, ale kvůli uzavírkám většinou spíš déle po D1 mezi Prahou a Brnem. Vždyť ve stejném, ale často kratším čase se mohou přepravit komfortně vlakem. Vlakové soupravy jsou už dnes vesměs moderní a pohodlné, cena stejná jako za Jančurův autobus. Češi jsou zřejmě zkrátka schopni kvůli darovanému kelímku nekvalitní instantní kávy přetrpět cokoliv.

10 1
možnosti

koukam bures s jancurou vedou slusnej barterovej obchod :- )

ja tobe inzerat, ty me inzerat....

5 2
možnosti
Foto

J94a34n 22M10r94á71z

1. 9. 2016 12:58

Pane Sůra, proč není označen článek jako komerční inzerce?

4 7
možnosti

to se nesmí psát o autobusových a železničních dopravcích?

1 1
možnosti

no nevim, jestli je RegioJet vic srozumitelnej nazev - sice to uz nevypada, ze je to neco pro studenty, ale zase to vypada, ze je to neco regionalniho :-)

(me osobne na nazvu nesejde, jsem s nima celkem spokojenej)

3 0
možnosti

kafe zdarma pritahuje cimdal vic lidi, jen tak dal - bude vic mista ve vlaku ;-)

4 1
možnosti

ve vlaku není kafe zdarma?

0 0
možnosti

Je to dobrá skrytá reklama pro Jančuru sát o takových blbostech jako je ten článek.;-D

10 2
možnosti

Trochu mi to zavání poměry v těžce rozvojové zemi. Hejno supů se serve, aby každý ukořistil co největší kus mršiny. Přitom se kdysi tvrdívalo, a to cela opodstatněně, že je nesmysl (přinejmenším z energetického hlediska, které je dnes zatlačeno možná na poslední místo), aby autobusy kopírovaly trasy vlaků. Přesně to se dnes děje. Místo toho, aby se k vlaku připojily tři vozy navíc, se zavádějí nové a nové autobusové spoje různých společností jezdící prakticky v týchž, nejlukrativnějších trasách, nikdo nic neoptimalizuje, nekoordinuje, neřídí (resp. řídí na míru právě tak, aby autobusy, na rozdíl od vlaků, nemusely pokud možno moc platit za dopravní cestu). A mnozí lidé v tom ještě vidí pokrok. Ve skutečnosti jde přitom o nehorázné plýtvání, na které nakonec doplatí všichni. Zcela pomíjím skutečnost, že cesta autobusem delší než cca půl hodiny je dobrý očistec, a dost značnou nehodovost autobusů. Každý vzdychá nadšením nad úžasnou úrovní železniční a vůbec veřejné dopravy ve Švýcarsku (i ten, kdo ji nikdy neokusil) a přitom každý druhý nejraději usedne do autobusu soukromého dopravce, který je jednou z příčin, proč u nás železnice vysněné švýcarské dokonalosti patrně nikdy nemůže dosáhnout - prostě proto, že všestranně chybí vůle.

5 4
možnosti

Klidně jezdi vlakem třeba z Prahy do Liberce.

Na druhé straně, kolik autobusů a kolik vlaků jezdí denně z Ostravy do Prahy?

2 1
možnosti

Je dojemné, jak vždycky idnes.cz servíruje pozitivní informace z právě zveřejněné pololetní zprávy. To se takhle bude v sekci ekonomika komentovat každá česká firma nebo jenom firma inzerentů spřátelená s majitelem tohoto webu ? :-P

3 5
možnosti

J78a70n 45S52ů27r68a

1. 9. 2016 11:38

Včera se třeba psalo o pololetních výsledcích ČD. To je také špatně?

9 1
možnosti

"přibývají v autobusech cestující" nebo "přibývá v autobusech cestujících" nebo "přibývá v autobusech cestující" ???

Rozumím titulku správně, že jde o přibývání jednoho cestujícího? Spíš bych asi řekl že autor titulku se ještě nestihl naučit česky.

4 0
možnosti
Foto

No, přibývají TI cestující, aspoň takhle to chápu já. :-)

1 0
možnosti

Zase - chyba v hned v titulku.

Dotaz na redakci - to je takový problém ty uveřejňovatele článků naučit skloňování podstatných a přídavných jmen?

5 0
možnosti

J53a84n 88S77ů75r57a

1. 9. 2016 11:05

Omlouvám se, opraveno, děkuji za upozornění.

0 0
možnosti