- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořád nechápu, proč stále tolik lidí usedá do autobusu a kodrcá se minimálně 2,5 hodiny, ale kvůli uzavírkám většinou spíš déle po D1 mezi Prahou a Brnem. Vždyť ve stejném, ale často kratším čase se mohou přepravit komfortně vlakem. Vlakové soupravy jsou už dnes vesměs moderní a pohodlné, cena stejná jako za Jančurův autobus. Češi jsou zřejmě zkrátka schopni kvůli darovanému kelímku nekvalitní instantní kávy přetrpět cokoliv.
koukam bures s jancurou vedou slusnej barterovej obchod :- )
ja tobe inzerat, ty me inzerat....
Pane Sůra, proč není označen článek jako komerční inzerce?
to se nesmí psát o autobusových a železničních dopravcích?
no nevim, jestli je RegioJet vic srozumitelnej nazev - sice to uz nevypada, ze je to neco pro studenty, ale zase to vypada, ze je to neco regionalniho :-)
(me osobne na nazvu nesejde, jsem s nima celkem spokojenej)
kafe zdarma pritahuje cimdal vic lidi, jen tak dal - bude vic mista ve vlaku
Je to dobrá skrytá reklama pro Jančuru sát o takových blbostech jako je ten článek.
Trochu mi to zavání poměry v těžce rozvojové zemi. Hejno supů se serve, aby každý ukořistil co největší kus mršiny. Přitom se kdysi tvrdívalo, a to cela opodstatněně, že je nesmysl (přinejmenším z energetického hlediska, které je dnes zatlačeno možná na poslední místo), aby autobusy kopírovaly trasy vlaků. Přesně to se dnes děje. Místo toho, aby se k vlaku připojily tři vozy navíc, se zavádějí nové a nové autobusové spoje různých společností jezdící prakticky v týchž, nejlukrativnějších trasách, nikdo nic neoptimalizuje, nekoordinuje, neřídí (resp. řídí na míru právě tak, aby autobusy, na rozdíl od vlaků, nemusely pokud možno moc platit za dopravní cestu). A mnozí lidé v tom ještě vidí pokrok. Ve skutečnosti jde přitom o nehorázné plýtvání, na které nakonec doplatí všichni. Zcela pomíjím skutečnost, že cesta autobusem delší než cca půl hodiny je dobrý očistec, a dost značnou nehodovost autobusů. Každý vzdychá nadšením nad úžasnou úrovní železniční a vůbec veřejné dopravy ve Švýcarsku (i ten, kdo ji nikdy neokusil) a přitom každý druhý nejraději usedne do autobusu soukromého dopravce, který je jednou z příčin, proč u nás železnice vysněné švýcarské dokonalosti patrně nikdy nemůže dosáhnout - prostě proto, že všestranně chybí vůle.
Klidně jezdi vlakem třeba z Prahy do Liberce.
Na druhé straně, kolik autobusů a kolik vlaků jezdí denně z Ostravy do Prahy?
Je dojemné, jak vždycky idnes.cz servíruje pozitivní informace z právě zveřejněné pololetní zprávy. To se takhle bude v sekci ekonomika komentovat každá česká firma nebo jenom firma inzerentů spřátelená s majitelem tohoto webu ?
Včera se třeba psalo o pololetních výsledcích ČD. To je také špatně?
"přibývají v autobusech cestující" nebo "přibývá v autobusech cestujících" nebo "přibývá v autobusech cestující" ???
Rozumím titulku správně, že jde o přibývání jednoho cestujícího? Spíš bych asi řekl že autor titulku se ještě nestihl naučit česky.
No, přibývají TI cestující, aspoň takhle to chápu já.
Zase - chyba v hned v titulku.
Dotaz na redakci - to je takový problém ty uveřejňovatele článků naučit skloňování podstatných a přídavných jmen?