Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D27a64v10i51d 77Ř71e10z21n27í90č84e11k 4634241541777

Kdyby rozváželi v lokalitách kde je to nejbližšího většího obchodu 30minut autem a ne v lokalitách kde jsou supermarkety po 500m po obou stranách silnice, tak by se určitě našli lidé co by to využívali.

+32/0
doporučit
2.9.2016 6:55

Š52á24r19k73a 20Z77e75l50i44n46k10o49v90á 1867855725773

Měli by se orientovat na malé vesnice .... popř. obnovit pojízdné prodejny, protože ti kteří převážně tuto službu potřebují (senioři) neovládají dokonale net.

+26/0
doporučit
2.9.2016 7:00

M43i18c92h81a96l 44D46a37d47e59k 8373632698

Někteří lidé jsou fakt jednodušší. To, že si někdo nechá dovézt potraviny domů považují za lenost a rozhazovačnost. Nedochází jim, že třeba někdo nechce jet 20km do nejbližšího hypermarketu nebo třeba mají nějaký fyzický handicap. Někdo třeba ani nemá auto nebo řidičák a tahat těžké nákupy se mu nechce. Zkuste trochu používat hlavu.

+24/−1
doporučit
2.9.2016 8:21

P88e54t44r 29V24o67n96d72r57a48c87e59k 7165411713590

Pobavil jsem se hned u nadpisu článku, kde jsme se dozvěděli úžasnou novinku že expanzi brzdí nezájem zákazníků ....... no to je tedy k naštvání řetězce si naplánují miliardové tržby a zákazníci jim nechtějí dodržovat plán .........

+19/0
doporučit
2.9.2016 6:50

J30o39s14e22f 33V30a16l61a 9950543793723

mesta jsou plna obchodnich center a vecerek. Tam si nakoupi vetsina lidi sama. Na vesnici to nefunguje, protoze naklady na dopravu jsou moc vysoke. Cili v zasade to nefunguje skoro nikde. Dovoz tak jedine pizzy. Ani jidla od cinana se moc nevozi, spise si je lide odnesou sami

+12/0
doporučit
2.9.2016 7:39

A46l72e28š 48V86o73n56d55r15á70k 9710276745

Nákup potravin přes e-shop jsme zkoušeli několikrát, ale pro nás má dvě zásadní nevýhody:

1) Nakupování přes webové rozhraní je značně nepřehledné a časově náročné. V obchodě se jednoduše rozhlédnu a rychle najdu, co hledám. Na webu něco najít je problém a zabere to mnohem více času. Častokrát je rychlejší sednout do auta a dojet na koupit, než naklikat nákup v e-shopu.

2) V e-shopu nezjistím datum trvanlivosti! Zatímco v obchodě mrknu na datum a hned vím, jak dlouho budu moc potravinu doma skladovat, u rozvážených potravin je vždy sázka do loterie. Také informace z obalů v e-shopu nezjistíte, takže jen stěží si například vyberete párek podle obsahu masa.

Bohužel, v současné podobě nakupování přes internet značně zaostává za nakupováním v obchodě. Teď navíc v Globusu zavedli samoobslužné skenování zboží, takže člověk si zboží ukládá z regálu přímo do nákupní tašky a odpadá tak mnohonásobné překládání zboží do vozíku, na pás, do vozíku, do tašky. A samozřejmě odpadá i čekání ve frontě u pokladny.

A ještě jednu nevýhodu má e-shop. Negarantuje, že vám objednané zboží skutečně doveze. Dokonce i poku vám vybírání zboží trvá déle, můžete při odesílání objednávky zjistit, že zboží v košíku už vám někdo vyfouknul, což se v obchodě (většinou) stát nemůže...

+13/−4
doporučit
2.9.2016 9:21

M15a85r69t14i32n 90K13r73u76t26ý 1298321519465

nechápu ty emoce. Je přece zřejmé, že tyto (a vlastně žádné) služby nejsou pro úplně každého. Proč se tedy hádat, jestli někdo chodí do obchodu a jiný nakupuje na webu. Každému, co mu vyhovuje. Dobré důvody existují pro obě varianty.

+7/0
doporučit
2.9.2016 9:33
Foto

P68e48t81r 33Š69r87a34i35e84r 9303492712427

Jo jak čtu "early adopters", tak hned chápu, jak tihle lidé vidí celý svět .... Jenomže on takový není. :-P

+7/0
doporučit
2.9.2016 8:12

O83t26a54k58a67r 86F47u28k43a 8451563731634

Tak koloniál to u mě zabil hned na začátku. Spousta keců a reklam o lokálních dodavatelech a když si člověk rozklikl info o zboží, tak zjistil, že 90 % zeleniny je že španělských velkoskladu, takže je jedno zda jdu do Alberta nebo nakoupim u těch"lokálních"

+7/0
doporučit
2.9.2016 6:30

J26o44s36e86f17f 32M47u12s38i50l 7789105496640

Dovoz zboží je příjemnej. Dovezou mně to až domů. někdy doprava zdarma. Takový 3 balíky toaleťáku po 32 ks, 2 balíky balených vod, karton mléka a podobný věci si radostně převezmu na dvorku.

+6/0
doporučit
2.9.2016 8:45

A59d57a29m 57H32o67u61b44a14ř 2289348125357

jsou tu koukam dve skupiny lid.

ta prvni se hrozne divi a ma potrebu to pomlouvat

a ta druha vesele online nakupuje a mysli si o te prvni skupine svoje.

:)

+5/0
doporučit
2.9.2016 12:47

A59d16a21m 35H65o38u31b33a36ř 2159958195317

Nerad nakupuju v krame, protože ten cas radši využiju na dvé konicky. Z dovozu jsme si oblibili hlavně rohlík i pres obcasne problémy, které tu zaznely. Dovazi ten den a ma i zboží, které normální supermarket nevede, například pomerne slušný vyber kvalitních rumu nebo farmářské potraviny. Me ten ušetřeny cas za to stoji...

+5/0
doporučit
2.9.2016 8:58

O21n65d57r96a 48V43a95c90e23k 8152560505479

jestli se chtějí rozvíjet tak musí obsluhovat i okolí měst a jinak košík měl být od července v Pardubicích a není tak se asi něco zadrhlo

+5/0
doporučit
2.9.2016 7:41

J87a46r80o40s18l62a14v 96K87a95d26l24e22c 5711279412321

Problémem je dostupnost takových služeb mimo města.

+5/0
doporučit
2.9.2016 7:36

J52a32k48u10b 55F95e85i17f78a90r 7159439456109

Já si prostě maso a ryby, ovoce a zeleninu rád vyberu sám.

A když už tedy jedu na nákup, nakoupím i zbytek pro rodinu.

Taková služba by mě tedy oslovila asi jen v případě nějakých zdravotních komplikací.

+4/0
doporučit
2.9.2016 8:01

J64a83r28o50s83l51a95v 96P43a14k34o33s68t41a 7813355712777

Shoda však panuje na tom, že lídři denně rozvezou okolo dvou tisíc nákupů. Analytici společnosti Acomware aktuálně odhadují, že králem zůstává služba Teska, která kontroluje asi padesát procent trhu, za ní je s pětatřiceti procenty Rohlík, bronz by získal Košík.cz s patnácti procenty a čtveřici uzavírá Koloniál s přibližně pětiprocentním podílem na trhu.

105 % trh....;-D

+4/−1
doporučit
2.9.2016 7:22

F59r90a62n34t12i46s41e50k 93K33o38f70r98o62n 8510949612401

Maloobchod s potravinami je myslím velmi odlišný od trhu se spotřebním zbožím.

1) v době příchodu prvních e-prodejců byly marže na spotřebním zboží ohromné. Takže nákupem dražšího spotřebiče kupujícího ušetřil i pár tisícovek. To přivedlo spoustu zákazníků, kteří si pak prostě zvykli nakupovat spotřební zboží na internetu i když marže plošně klesly a dnes jsou ceny podobné jako v obchodech. S ohledem ne velkou konkurenci nebude čistá marže na potravinách až tak velká, čili cenově konkurovat marketům je mnohem těžší.

2) spotřební zboží lze snadněji kategorizovat a e-shopy jsou relativně přehledné, takže si každý rychle vybere. U potravin je těch položek moc. Ono se stačí podívat,kolik položek má třeba Datart a třeba Kaufland. Asi by E-prodejcům pomohlo, kdyby udělali sekci - často kupované potraviny, kde by se zúžil sortiment, aby si kupující mohl poměrně rychle vyhledat a naklikat co chce.

3) síť prodejen s potravinami je velmi hustá, takže spousta lidí si nakoupí po cestě z práce/školy. Vozit na vesnice je logisticky nákladné. Možná by ale mohli mít program nějakého závozu na vesnice jednou za týden. Tím by se mohly nakumulovat objednávky a logistika by se zlevnila.

Celkově to ale nevidím jako nějaký velký business. Ono se stačí podívat na ziskovost klasických řetězců, která sice v průměru není špatná, ale žádný zlatý důl to taky není a to budou s ohledem na dlouhodobou tvrdou konkurenci dost nákladově optimalizovaní.

+3/0
doporučit
2.9.2016 9:13

M93i30c43h88a36l 55Š88r43o75u32b36e54k 8344536293360

Tak jsem si chtěl přečíst názory na to, proč lidé nenakupují on-line. A opět jsem si ověřil, že emoce jsou nad rozum. Sám na jednom webu nakupuji a jsem maximálně spokojený, většinou mi to trvá méně než 10 minut. Mají výběr, na který prostě běžný supermarket nemá šanci. Navíc i cenově to vychází lépe. Tak gratuluji všem, kteří si sedí ve svých zaprděných konzervativních bublinách. Hezký den! :-P

+6/−8
doporučit
2.9.2016 9:05

J82i53n47d39ř81i81c18h 42Š57k71o67p71e14k 4705801730785

Blázni, magoři a negramoti vedou firmy. Tak to už se nedivím, že situace vypadá tak jak vypadá.

"Skupina early adopters už sice službu přijala za svou "

Jestli v podobném duchu komunikují i při zajišťování rozvozu, tak malý úspěch možná bude důsledkem neschopnosti komunikovat v českém jazyce ;-D;-D

+5/−6
doporučit
2.9.2016 8:49

E50v41a 50Ř44e70h64o16ř45k67o69v19á 9243487976833

Ráda objednávám na rohlik.cz. Jsou spolehliví, zboží vždy čerstvé a i když cokoliv koupím ve slevněné last minute (maso i ovoce či zelenina), vždy je to ve výborné kvalitě. Což se leckdy o "čerstvých" věcech z Alberta, který mám od bydliště nejblíž, říct nedá, Navíc vynesou věci až k bytu, takže na těžší věci je to pro ženskou bezva. Tohle není reklama, ale moje realita ;-)V

+3/−2
doporučit
2.9.2016 7:16
Foto

T50o72m78á97š 57D31v58o22ř22á10k 3415633866266

Jako doplňková služba asi dobrý, ale jako byznys?

Napadlo mě cimrmanovské:

"Nekdo to totiž vyzkoušet musel.

Nekdo musel slepou ulicku lidského poznání ohledat a ohlásit svetu:

Tudy ne, prátelé"

+3/−2
doporučit
2.9.2016 7:13

P39e14t50r 62B75á83č22a 8785906225885

Na rozvoz od tesca az domu si nemůžu stěžovat. Ušetří mi to spoustu času a nervů.

+2/0
doporučit
2.9.2016 15:07

M40a93r23t21i97n 28N18o73v82o30t41n91ý 7823255560915

Dle těch mapek docela chápu, že je na tom trhu tak těsno.

+2/0
doporučit
2.9.2016 9:16

P28e38t43r 38H11r29a29b38á64k 6670617722240

Pro starší nebo nemocné je to super. Možná i pro lidi z lokalit, kde nejsou velké obchody a nejsou mobilní. Protože starších lidí je čím dál tím více, tak v tom zřejmě firmy viděly potenciál. Ovšem obávám se, že tento prostor není nafukovací a jak je napsáno níže, i starší lidé se vyberou rádi sami - ten hezčí rohlík nebo papriku. Navíc zde stačí jedna horší zkušenost a je vyřízeno. Určitě se to udrží, ale rozšíření bych moc nečekal.

+2/0
doporučit
2.9.2016 8:18

P71e71t80r 65A18s27c36h44e10n23b81r33e89n13n94e96r 6225673462281

Takže špatný odhad při sestavování business plánu.

+2/0
doporučit
2.9.2016 7:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.