Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J96a36k87u69b 85M27i43k73u69l34a40c29e65k 7538406266553

Muzeme jen tise zavidet

+23/0
doporučit
3.9.2016 15:08

J44o70s88e88f 52J20ů78z34a 1648158963187

Místo nic neříkající ilustrační fotografie by se spíše hodil plánek nové trati.

+15/0
doporučit
3.9.2016 18:15

J60a98n 27N55o13v60á82k 7331851414516

Takové zprávy mě dokaží akrorát naštvat ;-D

+14/0
doporučit
3.9.2016 15:19

M35í14r14a 53K11r97a46t46o55c30h26v19í35l 8346319184824

No, jak to pěkně odsýpá, pár inženýrů a pracantů ze Sýrie a je hotovo. To bychom také u nás potřebovali;-D

+13/0
doporučit
3.9.2016 16:03

B77o89h60u62s38l76a61v 72B40i12n19k50a 1789426318570

To je zajímavé, jak ti hloupí a nesvéprávní Němci dokážou mnohem víc než ti tak strašně chytří a daleko lepší Češi. ... (Nic proti Čechům, podle mě na tom jsme dobře, ale nadávat na Německou slepotu a neschopnost může jen někdo, kdo tam nikdy nebyl nebo o tom, co dokážou neví nic.)

+11/0
doporučit
3.9.2016 18:36

P39a47v63e47l 15Ř35a33p65e67k 7592616409825

Je to vtipné. Z německých vlaků zmizí strojvedoucí, zato v každém voze bude muset být ozbrojená policejní hlídka.

+10/0
doporučit
3.9.2016 18:08

P17e30t77r 39Š73i50m18e50k 2899727756378

Závidím a zároveň tleskám a gratuluji.

+8/0
doporučit
3.9.2016 18:49

J90i37ř66í 44E36n15g50l82i87š 1765949825541

Hmmm. Tak Germáni začali po sjednocení a trvalo to 25 let s dvojnásobným rozpočtem.

Tak si nějak marně snažím představit, jak by to vypadalo u nás, když se ještě ani nevypracoval projekt. No a podle toho, jak dopadla realizace tunelu Blanka i jeho konečná cena, si myslím, že by asi bylo vhodnější už rovnou začít pracovat na problematice teleportace.

+7/0
doporučit
3.9.2016 16:24

P45a71t63r37i95k 70P26í98c42h57a93l 4872716497

Hlavně že máme Pendolína co umí 240,ale koleje postavený na 190 a to ještě jenom někde.

+7/0
doporučit
3.9.2016 15:23

A68d80a49m 87P57u90r71k77r43t 1944979324327

Palec hore ...

+6/0
doporučit
3.9.2016 16:31

I56g88n98á29c 53M81r56k29v14i45č86k61a 2758142209915

A nestálo to o moc víc jak Blanka...

+4/0
doporučit
3.9.2016 17:38

J94a19n 50J48e42m11e24l17k36a 1165340

4 hodiny? 580 km? To je průměr cca 150 km/h. Pendolíno má cca 123 km/h. Není to zas tak špatné a velký rozdíl na max 330 a 160 :-)

Třeba Ženeva Zurich mi vycházela na průměr cca 100 km/h. Kupodivu. Přesto mají nejúspěšnější železnici.

+3/0
doporučit
3.9.2016 21:24

Z63d72e93n30ě42k 97H47r92u52b52ý 5575738441896

Ach jo. Víc se k tomu asi nedá napsat.

+3/0
doporučit
3.9.2016 17:35

M92a49r75t13i11n 95C24h66o66v51a10n88e81c 3831236871846

Genevè – Zürich je relativně pomalá trať, kromě úseku mezi Bernem a Oltenem, kde je 200 km/h (ale plánuje se víc a dál).

A ten úspěch – oni tam lidi ani moc na výběr nemaji. Letadlo, vlak, auto.

Dálkové busy jsou zakázané.

+3/−1
doporučit
4.9.2016 7:05

D22a26v75i31d 64K41r51u65p28i77č66k26a 2491527600766

Po dálnici je to 585km ,což se dá ujet tak za 6hod. Kde se vlak co zvládne 300km/h tak courá?

+3/−2
doporučit
3.9.2016 16:01

R14o52b18e73r40t 32M15r37o48c15z36k78o42w18s65k19i 7388640729604

jak 330 km/h? vždyť ČD maj rychlovaky co jezdí 150 km/h, takže to musí být nějaký nesmysl... ;-D

+3/−5
doporučit
3.9.2016 18:46

P27a23v70e83l 44K61u44c76h46t10a 4506111577374

Je to krásné ale asi něco podobného např. Praha - München je mimo realitu, zejména ekonomickou. A to nemyslím na havárku kdy tam před lety zařvalo v Německu více jak 50 lidí.

+2/−3
doporučit
3.9.2016 17:34

S15e79i70d78l 20P80e93t69r 1921261355254

S těmi osobními kontrolami to buď už je , nebo velmi brzo bude naprosto stejné ..:-/

+1/0
doporučit
3.9.2016 20:29

M86a85r68e11k 17K20l86u87f25a 3858384464896

Tak to už je čas konkurující leteckému spoji. Domnívám se, že je to po započtení všech časových faktorů dokonce i rychlejší než letadlo. A rozhodně komfortnější, protože při nástupu do vlaku se nemusí chodit s rukama držícíma padající kalhoty skrz rámy. Nehledě na to, že si lze do vlaku vzít i vodu k pití.

+1/0
doporučit
3.9.2016 20:24

M95a70t69ě60j 12C15h85l76á83d 3807596385661

Ví někdo, jaká je pojistka, aby se do systému vlaku nenapíchl nějaký lump a nezpůsobil úmyslně nehodu? Strojvůdce narozdíl od cestujícího pozná, že vlak nejede jak má a může zasáhnout.

+1/0
doporučit
3.9.2016 18:54

V84o61j79t32a 52L76e67j18s46e56k 1891765979439

...tak co jim zbyva nez se snazi omezit leteckou dopravu z Berlina, kdyz jim to tam s novym letistem trochu nevyslo a stare nestiha...

+1/−1
doporučit
3.9.2016 18:32

M90a69r48e89k 92Š41i41m30o83n 2324107428238

Je smutné, že cesta z Berlina do Mnichova a dokonce i z Berlina do Vídně je rychlejší bez jízdy po českém území.

+1/−2
doporučit
4.9.2016 21:44

R29o39m20a12n 87P50o77l53á12č36e44k 5636849685

Oblíbenost bude podle toho, jak DB nastaví cenovou politiku. :-).

Navíc ono i ted docela rapidně kolisá jízdní doba... Třeba ICE v 5:45 z Berlína je v Mnichově za 8 hodin 15 minut, další za 6 hodin a 49 minut a další to dá dokonce za 6 hodin 19 minut.:-).

Jak už zaznělo i níže. Když se porovná cena VRT vs. její přínos pro ČR tak opravdu minimální...A při pohledu do Idosu mezinárodní vlaky spíš trpí odpojováním vagonů než tím, že by nemohly jet rychle...:-)

+1/−2
doporučit
3.9.2016 22:59

M32a86r34e22k 69P34o16s52p84í24c41h69a45l 1344520416940

4 hodiny vlakem 6 autem podle předpisů. Nic moc.

+1/−2
doporučit
3.9.2016 16:49

J10i52ř44í 53P87r16a46ž87á88k 9570642471662

Vzdušnou čarou je to 500 km. To mi při těch max. 330 km/hod. nějak nesedí. Při 4 hodinách jízdy to vychází na průměr 125 km/hod.

0/−1
doporučit
3.9.2016 18:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.