Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V59l86a77d13i81m90í22r 30J72e25ř59á57b38e82k 1957602138653

Vysoký růst mezd?? Že jsem to na výplatní pásce nezaznamenal. Na letošní rok jsme dostali přidáno 1,7% a tomu pan Sůra říká vysoký narůst mezd??? Je rozdíl, když dostane přidáno člověk s platem 20 000 a rozdíl 200 000,-

+20/−1
doporučit
3.9.2016 8:37

K54a80r12e77l 91Ř97e22h35á11č50e65k 9462470241532

Docela by mě zajímalo, v čem argument o tom, že ČD nenakupují efektivně nová vozidla, nahrává půjčovně vlaků? To je autor tak naivní, že si myslí, že když se založí nová státní instituce, která to bude mít na starost, že bude efektivní. Stejně do ní budou dosazovat lidi opět ti samí politici,kteří je dosahují do ČD. Pokud by politici chtěli, tak stejně můžou fungovat i ČD. Nebo si autor snad dokonce myslí, že když dnes mají politici úzké vazby na Škodu, že ji jako kouzelným proutkem a zavedením půjčovny vlaků ztratí? Takhle naivní snad není ani Sůra. A ještě její správa bude stát další velké peníze navíc.

+19/−1
doporučit
3.9.2016 5:58

P34a35v33e28l 42V56e42r67n40e92r 1353193692217

predpokladam, ze s tema mzdama to bude tak nejak normalne po cesku, delnikovi jsme pridali stovku, managerovi par milionu - a v prumeru kazdy vydelava o tisicovku vic.

+24/−5
doporučit
3.9.2016 5:52

J89i68ř41í 51S97c12h94m33i80d94t 5790893554895

Co se týče mezd, tak to na ČD zas taková sláva není, u nás potřebujeme doplnit elektronika a když se někdo příjde o místo ucházet, tak to ztroskotá právě na platu a tak nemůžeme nikoho sehnat. Ti co to dělají dnes mají většinou kolem 55 let, takže se jim už nechce měnit zaměstnání a začínat někde od začátku, ale mladé a perspektivní síly je problém na dráhu dostat.

Požadavky na znalosti jsou vysoké a člověk, který tyto znalosti má si jinde vydělá podstatně více:-/

+9/0
doporučit
3.9.2016 10:36
Foto

J70i64ř36í 76R44o14h14a56n 5714418697185

Tohle je typické jednání odborů: "Velké slovo mají ve firmě stále železniční odboráři, jejichž tři zástupci sedí v dozorčí radě. Nemají však pocit, že by svými požadavky na vyšší mzdynějak firmě škodili. „Kolektivní smlouvou určitě podnik neničíme. Úvěr seženete, ale spokojení zaměstnanci se shání těžko,“ vysvětluje šéf Odborového sdružení železničářů Jaroslav Pejša, proč si nemyslí, že by letošní růst mezd firmu nějak ohrožoval. "

Já bych se toho chytráka rád zeptal jak si to vlastně představuje: vzít si úvěr a z něj platit zaměstnance? Která banka by jim dala miliónový úvěr jen proto, že České Dráhy chtějí udělat radost odborům? A z čeho ten úvěr splatí, když vlastně navrhuje půjčit si a peníze a ty rozdat odborům? Vždyť už teď jsou v červených číslech, a bez dotací a prodávání majetku by museli vyhlásit bankrot už dávno? Která soukromá firma by na trhu přežila, kdyby si každoročně půjčovala na zvýšení platů?

+18/−6
doporučit
3.9.2016 6:38

J21a23n 70J84e66m87e52l23k20a 1805330

Bohužel velké státní firmy jsou zatížené v Evropě odbory víc než je zdravé.

5% růst při inflaci 2%. Pak se stejně co jevíce zaměstnanců vyhazuje.

OPD 1, nákupem na ČD citelně zlepšily cestování v ČR. Starší kvalitní vozy se přesunuly na linky, kde nikdo před tím neinvestoval. Jediné, co by bylo třeba otlouct o hlavu Škodě o hlavu jsou podvozky Interpanterů a vibrace.

Současný návrh ČD co koupit vystihuje, co česká železnice potřebuje. Nějaké vagony, (protože některé rychlíkové vozy potřebují obměnu - Luhačovice a spol.). Nějaké motorové vozy, protože je třeba nahradit nejstarší rychlíkové motorové vozy + nějaké 810ky. na OS. Nějaké elektrické soupravy, protože jsou modernější rychlejší stroje.

Co chce Ťok? Nahrazovat nejmladší rychlíkové stroje 842/843 z roku 98. Tedy to co železnice vůbec nepotřebuje. Které jsou navíc kvalitní a pohodlné s rekonstruovaným interierem. A zcela adekvátní a funkční na linku např. Ostrava Krnov. Po železnici jezdily 40-50 let staré stroje, ale najednou je ten luxus, aby se nahrazovaly nejmladší? Mrhání peněz. Prostě chce soutěžit, jinde na to nemá vliv. Že zrovna tato část funguje dobře.. Asi nejezdí 30 let vlakem.

Regionální politici to samé. Jeden bude chtít v soutěži vlaky kulaté, druhý hranaté. Jeden z klimatizací, druhý nízkopodlažní, třetí nové, čtvrtý na 250 km/h. Padlé na hlavu..

Půjčovna je jen prodražující nesmysl. 2 a.s. 2 účetnictví, 2 managementy, reorganizace, stěhování zaměstnanců. Ťok s (částečně vytištěnými) Eury dostal užasný nástroj jak po.. ČD a provést "liberoprivatizaci". Což zrovna od ministra, který má za občany řídit a kontrolovat ČD mi nepříjde jako člověk na svém místě.

+11/−2
doporučit
3.9.2016 9:52

J94a49k22u58b 10M54i38k48u51l10a51c95e75k 7668576736653

Neskutecne pobavil odborar. Uver sezenete vzdy, spokojene zamestnance ne. A takovy sedi v rade, pak to nema vypadat jak vypada...

+19/−8
doporučit
3.9.2016 8:30

J17i43ř96í 98H80o88r90á80k 6617957373915

docela by mne zajímalo, jak vysoké platy mají ti tři odboroví bosové...

+7/0
doporučit
3.9.2016 7:13

D47a42v79i88d 40P40e37c32a 1545144121426

Odbory je třeba držet na uzdě. Je dobře, když si lidé polepší, ale ne za cenu krachu firmy, nebo za cenu vyšších dotací, než je nutné. Ale jak to udělat, když politik chce hlasy voličů, zaměstnanců? Že by zvolit politika s charakterem?

+15/−6
doporučit
3.9.2016 6:43

J92a27r17d68a 26H94o27f19m23a85n16n 4760835344

úvěr seženete , zaměstnance ne .......... a takový člověk sedí ve správní radě;-D

+11/−5
doporučit
3.9.2016 7:13

M24i59l30a76n 47W58e11l56s14e67r 5712178458361

Jojo... Odboráři z ČSSD chtějí přidávat zaměstnancům a zároveň snižovat jízdné. Dokonce někteří krajští hejtmani navrhují jízdné zdarma pro některé občany.

A kdo to bude platit? My, všichni. Akorát voliči ČSSD ta KSČM o nechápou.

+6/−3
doporučit
3.9.2016 11:55

M30i51r20e12k 41Z64á16v62o81d32n64ý 7662777280778

:( Tak to vypadá, že s koženkou na věčné časy a nikdy jinak. Liberalizace v nedohlednu a severozápadní část Moravy nikoho nezajímá.

+4/−1
doporučit
3.9.2016 7:18

L60i35b13o14r 16J26a77n11e77č65e52k 4405465235491

Vedeni CD je neschpne a odborari zbytecni. Koho prekvapuje, ze jsou CD ve ztrate?

+10/−13
doporučit
3.9.2016 6:10
Foto

O95n18d59ř90e87j 71V74a13r44o28š28č60á77k 3974217793

Aby to nešlo cestou ČSA. Cargo vydělává tak je potřeba ho prodat a zisk dohánět rozprodejem majetku.

+3/−1
doporučit
3.9.2016 8:44

J79a82n 77V52a41l67a12l38í19k 6526499420466

pane redaktore obdobný článek jste napsal před pár dny a ted trošku v jiné úpravě a prý se nevozíte po ČD??

+4/−4
doporučit
3.9.2016 6:32

K87a33r68e49l 42Z35a55v17ř86e39l 2167844320

A Jančura na osobní dopravě vydělává? Asi ano. Jinak by ji neprovozoval. Tak kde je problém? Jen drobná poznámka: včera jsem jel poprvé ve vlaku Regiojet. Zůstali jsme stát v Českém Brodě s tím že čekáme na volnou kolej. Za dvacet minut čekání nás předjely dva osobní vlaky a jeden rychlík ČD. Vzbudilo to v nás v kupé dojem jisté "pomsty". Nevyznám se v řízení dopravy na železnici ale pocit přetrvává. ..:-)

+5/−9
doporučit
3.9.2016 7:33

V67l85a87s65t10i13m65i84l 72Š57t67e69c17h38e15r 4301806450314

Bydlím v domě,kde jsou samí zaměstnanci ČD.Navíc jsem měl možnost pracovat pro firmu,která budovy ČD opravuje.Nikde jinde jsem neviděl takovou pohodičku.Žádný stres,pracovní nasazení nulové.Jeden ze zaměstnanců dokonce spal na pracovišti.Naopak výhody,vlak téměř zadarmo,podnikové chaty.Neříkám,že jsou takoví všichni,ale je jich tam dost a štve mě,že jinde se musí tvrdě makat a tady je ještě socialismus.

+6/−13
doporučit
3.9.2016 6:16

J42a66n 56J94o58r20d44a72n 5651727929

Z cestovani po zeleznic se stava luxusni zalezitost pro bohate.

Ceny jsou neuveritelne.

Priklad: za cestu dlouhou 15km bychom ve ctyrech dali v aute 30kc, ve vlaku to je 180kc.

6x tolik!!!

+4/−12
doporučit
3.9.2016 8:06

M52a70r66t18i98n 26M50o53h52a46č 5752602257

Nechápu jednu věc. Škoda dodala pozdě lokomotivy a ČD jí musí platit.ByŤ to bylo stržené penále za zpoždění. Teď mají ČD vracet dotace za to, že nevymáhaly penále. No není to kocourkov???

+1/0
doporučit
5.9.2016 8:01

P75e10t79r 34V95o49n85d15r92a84c52e65k 7215891383540

Jak to jen dělají v Německu nebo Rakousku , kde si lidé vydělávají násobky zdejších platů ?? Asi tam lépe hospodaří s penězi , které tady mizí v propadlišti různých firem

+2/−5
doporučit
3.9.2016 10:55

L64e39o10p22o78l14d 96P12r97o38k88e79š 8369924847

Co prodá naše Modrá armáda příští rok , aby prodloužila agonii ?Zatím jediné řešení k záchraně našli v státem uplatněném ztížení podmínek automobilovým dopravcům a navýšení dotací pro dráhu. Tržní hospodářství jako prase;-D

+2/−5
doporučit
3.9.2016 8:23

F66i15l41i29p 57V39ý20m75o25l86a 1864590858

ZPRIVATIZOVAT!!

+3/−10
doporučit
3.9.2016 12:27

F24r52a87n35t21i97š86e16k 75V48r45á70n13a 5779352673601

Zvyšování mezd je v pořádku, ale je potřeba zefektivnit práci a část osob propustit. Ono pořád platí starý (ne)vtip: "Co děláš?" "Nic, jsem na dráze!" ;-)

+1/−10
doporučit
3.9.2016 9:57

J16i78ř98í 10S85c59h78m70i80d25t 5530633844355

Ono je nárust mezd je 4,7%, ale u dělnických profesí, včetně těch vysoce kvalifikovaných to jen 1,7% a to je další problém dráhy, mzdové prostředky nejsou rozdělovány optimálně a jen minimálně je na tom líp pracovník, na kterém to stojí oproti tzv. podavačům. Takže ve výsledku schopní mladí jdou za lepším a zůstavají staří a podavači:-/

0/−1
doporučit
3.9.2016 10:57

S91v54a20t86o55p50l62u68k 37N15o77v90á66k 4958570539618

ale jo, přidejte jim, ale 20% klidně můžete vyhodit. Je to na blití kolik různejch šamšulů popochází kolem nádraží, když dnes již všechno řídí automatika. Pokud automatika vypoví službu, tak bývá chaos a neuvěřitelná zpoždění. O opravách na trati, kde stojí 15 lidí a koukají na 3, raději ani nemluvit.. Tudíž kdyby byl pan Krtek trochu manažerem (námět na nový díl Krtka), tak si udělá personální audit a ty lidi pro nadbytečnost vyhodí

0/−16
doporučit
3.9.2016 11:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.