Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jančurova flotila stále v minusu. Taxíky loni prodělaly 185 tisíc denně

Ne všechno, do čeho se Radim Jančura pustí, skončí úspěchem. Šéf žlutých autobusů a vlaků se pokusil prosadit ve světě taxikářů, ale prozatím se mu nepodařilo vymanit se ze ztráty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31i71ř34í 51H98u12d66e52c 4602101909812

Než s Jančurou, to radši na kole.

+2/−4
5.9.2016 17:51

M58a70r64t56i43n 44Š28v63o63r22c 9929353898160

Nepřijde mi vhodné dělat tak rozsáhlé PR zdarma na službu, která je vysloveně komerční a kde jiné firmy dosahují zisku ...

+3/0
5.9.2016 10:55

S75t58a27n48i10s92l36a55v 85K52r23e98j26c18a76r 6527296613534

Jak by se na takové podnikání dívali ekonomičtí bozi Klausové a Kalouskové, je to ještě podnikání nebo pouze charita se skrytou finanční pomocí? Aby podnikatel měl takovýto mínus, musí to něčím vyrovnat! V čem je ziskovým s vlastním přičiněním a nikoli dotací. Osobně mi takovéto podnikání připomíná hospodaření DPHMP, kde nebýt různých dotací od ledaskoho tak manažeři chodí domů s platy jako řidiči busů!!

0/0
5.9.2016 11:12

T75o33m90á82š 95V33r84á60b56e41l 8180784973604

Z letiště do centra vás aaa taxi vyjde na nějakých cca 370 korun tic tac si účtuje za kilometr jeste více uber je cca o 100 korun levnější proč bych měl jezdit taxíkem?

0/0
5.9.2016 10:39

R91a35d18e35k 22J10a97n55a12t84a 9225426444282

Smiřte se s tím, že někdo holt 100 Kč neřeší. A ten kdo řeší, tak jede autobusem za 32 Kč.

+2/0
5.9.2016 12:09

T20o86m20á92š 41V81r24á82b83e74l 8300244243414

Jasně ať si každý jede čím chce, problém je ten, že když porovnáte taxi a autobus tak máte rozdil v ceně i kvalitě, když porovnáte taxi a uber máte rozdíl jen v ceně, tedy u taxi platíte 100 korun navíc za nic

0/0
5.9.2016 12:49

R78a24d76e72k 24J47a34n81a68t27a 9165616544302

Platíte za to, že neřešíte žádné blbé aplikace, prostě vylezete před letiště a jdete rovnou k taxíku, který tam už stojí.

0/0
5.9.2016 14:31

T30o16m69á63š 88V66r50á69b31e25l 8470264463184

Z letiště dejme tomu, na letiště už tam ta přidáná hodnota není.

0/0
5.9.2016 15:14

R51a42d15e97k 84J66a75n87a18t48a 9285956924382

Ještě mě napadlo, pošle mi Uber účet, abych ho mohl předložit k proplacení v práci?

0/0
5.9.2016 17:49

D27a92n85i79e36l 92C62i77v14i65š 3342563891186

Jančura prodělal? Všechny auta má od škofinu (Volkswagen Financial Service)

Zaměstnanci (teď už ne) mu museli téměř všechny příjmy odvést a nezůstala jim ani průměrná hrubá mzda. Jeho to nestálo ani korunu. Audi se nakupovalo za směšnou cenu za kterou ani nekoupíte ojeté. A on nám tady brečí ufňukánek. Pokud by to nevydělávalo tak by to neprovozoval. Dotoval to stejně stát, jako stát dotuje jeho vlaky tak dotuje taxi. Je to jen o přesunu peněz ;-O

+1/−9
5.9.2016 9:49
Foto

M91i61c35h97a11l 25N40a36j22m18a75n 7879533426970

A ono se škofinu nemusí platit za pronájem aut?

A na taxíky je nějaká dotace?

+5/0
5.9.2016 10:04

M31a45r92t72i22n 51K37a38r67á88s52e55k 9728373488728

Wow, stat dotuje provoz taxiku? :-D

+4/0
5.9.2016 10:11

L38i75b67o94r 55K22o29u93t 4773961906798

Budoucnost, a vlastně už i přítomnost, není v podobných taxislužbách, nýbrž právě v Uberu a obdobných službách. Klasickým taxikářům odzvonilo a není čeho litovat.

+2/−4
5.9.2016 9:45

M77a13r47t49i30n 79K82a30r41á82s77e65k 9638323678188

V cem je lepsi uber oproti "klasickemu" taxiku s appkou (vetsina ji uz ma)?

+1/0
5.9.2016 10:21

T58o69m66á98š 73V45r47á21b85e46l 8510194253974

Cena mnohem nižší v průměru i lepší auto ale to jen ve srovnání s aaa taxi, ale hlavně ta cena

0/0
5.9.2016 10:32

R94u24d60o57l60f 63K51o13m35á92r54e27k 7408549972119

jen proto ze porusuji zakon. pak maji cenu nizsi. ale je to taxisluzba JAKO KAZDA JINA.

0/0
5.9.2016 11:24

T40o33m53á21š 45V17r40á91b16e41l 8650354633824

To máte pravdu, ale mně je celkem jedno proč jezdí levněji dokud budou jezdit levněji jezdím s uberem.

0/0
5.9.2016 11:28

J37a72n 15J42e87m62e15l16k70a 1145660

Prostě není v centru vidět. Hotely mu taky podporu nedělají, protože pro ty je nejlepší přihrát kšeft někomu, co pro turistu není sice nejlevnější a nejlepší, ale mají z toho fajn provize. Propojení značky na Regiojet taky 0.

+9/0
5.9.2016 8:42
Foto

J55i43ř73í 54I55n14c91z23é83d15y 2284655131629

Na taxiky neberou zadne dotace takze oni v tom neumeji chodit. Ale obdivuju hlupactvi Cechu. Vcera okolo 18.00 Ostrava Svinov smer Praha. Prijizdi EC112 od CD pohodlne se da sednout a v klidu stravit cestu.18.50 odjizdi narvany Regiojet kdy zavadla maji i na wc a za pul hodiny jede Pendolino opet z poloviny plne. Ale lidi jen proto, ze ZADARMO dostanou vodu, caj a kavu tak by jeli treba na korbe nakladaku.;-D

+28/−13
5.9.2016 8:29

D86a83v68i50d 28Z96a25j48d51á64k 8805212960661

Vzhledem k tomu, ze se da jet pouze na mistenku, tak byl ten vlak maximalne plny, tedy v ramci sve kapacity mist.

+5/0
5.9.2016 9:13
Foto

J44a95n 33V61a48l54a89l73í66k 6476609370726

u Pendolina také pouze na místenku.... ale není kávička zadarmo

+3/0
5.9.2016 9:19

M21a78r77t19i17n12a 79S10e78d46l65i51c17k51á 5162905181722

Pendolino stavi malokde a je mbohem drazsi

+2/−1
5.9.2016 9:33
Foto

J44a16n 35V78a87l80a65l26í57k 6726239270306

jelikož Jančura má tři třídy standard relax a business

a jak jsem koukal tak relax je velkoprostor a tam jízdenka je za 295 a u pendolína jízdenka ted za 330 tak to zas tak dražší není

+2/0
5.9.2016 10:06

M88a90r33t13i69n 73K55a72r18á27s66e64k 9588673198418

Jn ale v relaxu je na vetsi vagon podstatn mene lidi (tj mnohem vetsi kmofort nez pendolinu)

Vetsina lidi jede ve "standardu" za 180....

+1/0
5.9.2016 10:15
Foto

J13a82n 81V57a73l25a30l47í42k 6896959530906

ten relax má dohromady s business

0/0
5.9.2016 10:32

M54a17r85t61i25n 75K60a82r48á45s27e62k 9988353888688

A neni to jedno, tak pocet lidi na metr ctverecni je v regijeto vyrazne nizsi nez v pendolinu, muze byt tak?

0/0
5.9.2016 10:47
Foto

J24a39n 23V55a83l54a88l41í68k 6566739690856

no to není když vezmete railjet tak 1třída a busuness jsou také jako jeden vagon a je tam více místa než v klasickém velkoprostoru

tudíž v RJ je druhá třída pouze kupé

0/0
5.9.2016 13:23
Foto

J69a78n 77V11a81l63a19l79í13k 6436909580586

a když by jste s RJ potřebovala jet ve 14:46 tak ten standard je za 324 a relax za 389 a v pendolínu máte cenu stále stejnou...

+2/0
5.9.2016 10:12

P64a47v64e94l 73R88e41z77n28i60c81e96k 3165984274532

ano.. poptavka urcuje cenu.. rika se tomu trzni hospodarstvi...

0/0
5.9.2016 11:48

L91u68k12á89š 96Š77m65a48h60e26l 2717784872204

Mnohem dražší není. Cena je v zásadě srovnatelná nebo o trochu vyšší, závisí na čase jízdy (Regiojet má víc cenových hladin podle špičky).

0/0
5.9.2016 10:46

M94a32r96t35i88n 51K76a72r81á83s37e17k 9518283948148

No pendolino - mensi prostor pro cestujici, vyssi cena, drahe obcerstveni (napr instatni kafe za 50? ne dekuji, teda instatnku ani zadarmo)....

+2/0
5.9.2016 10:14
Foto

J75a63n 90V36a20l73a87l67í60k 6866809250446

hi a už je tu káva zadarmo ;-D však také Jančura přiznal že občerstvení dotuje

0/0
5.9.2016 10:36

M56a27r62t89i17n 64K59a10r79á20s75e76k 9298853288618

Takze jako spravny postup pro "racionalni chovani chovani zakaznika" je ten, ze pojede drazsim vlakem, ktery je mene pohodlny a jako bonus, kdyz si chce dat kafe, tak je pomerne drahe a hnusne? Ja se fakt nedivim tomu, ze lidi jezdi tim dopravcem, ktery je levnejsi, pohodlnejsi a s obcerstveni skoro zadarmo...

Sam jezdim teda prevazne LE...

+1/0
5.9.2016 10:51

R88a35d47e52k 55J50a18n86a61t10a 9315436384732

Vlaky Regiojetu už víc jak rok nejsou povinně místenkové. Viz oficiální jízdní řád SŽDC. Prodají vám jízdenku ve vlaku (byť dražší).

Ale jde o jinou věc. Vlak, který je obsazený do posledního místa, je plný a jízda v něm není přiliš pohodlná. I těm kvůli zavazadlům. Zejména při nedělním "stěhování Moravy do Prahy", pak nestačí běžné police a kufry jsou i na chodbě.

+2/0
5.9.2016 9:20
Foto

J12a70n 60V38a34l66a74l26í43k 6626459140946

když si budu kupovat jízdenku přes net tak je místenková nemohu si koupit jízdenku aniž bych si nemusel vybrat místo...

0/0
5.9.2016 9:23

O53n25d59r90e87j 69K15a70l60m42a71n 1870166194742

Ale i ten lístek co koupíte ve vlaku je na konkrétní místo ne? RJ prostě na stojáka nepojedete.

0/0
5.9.2016 9:50

M38a17r43t25i70n 15K17a15r25á90s60e61k 9868723908838

No papirove je to asi jedno, kazdopadne do vlaku nepusti vice lidi nez je mist...

0/0
5.9.2016 10:16

M16a51r54t63i71n 12K18a43r73á33s12e50k 9378873498288

No s ohledem na to, ze to "nedelni stehovani" pred prichodem konkurence vypadalo tak, ze se ve vlaku stalo na chodbach, i clovek ktery mel mistenku, tak se musel uz v Ostrave na hlavaku rvat ke dverim, aby se dostal na svoje misto, tak bych rekl, ze lidi to, ze je vlak plny moc neresi...

Pred prichodem konkurence se taky dalo jen pendolinem, ktere bylo pohododlnesi nez IC, presto pendolino nebyvao uplne plne (nekdy jo) a v IC byl neskutecny naval...

+1/0
5.9.2016 10:18
Foto

J56a98n 87V36a29l29a42l89í45k 6196439980366

Proč bych se měl s místenkou rvát ke dveřím??? Prostě si tam v klidu dojdu a když tam někdo bude sedět tak mu řeknu že na to místo mám místenku ať ho ráčí opustit proto je to místenka že.

0/0
5.9.2016 10:40

M18a28r97t68i58n 64K46a61r54á13s35e97k 9108513478138

No hodne stesti s "proste tam v klidu dojdu" kdyz mezi vstupnimi dvermi a vasim mistem stoji 20 lidi v ulicce s kufry (proto bylo se treba se cpat, aby clovek k tomu svemu dosel)...

0/−1
5.9.2016 10:49

O66n77d36r51e42j 14K86a83l64m64a86n 1180646284612

No ty EC nejsou o nic pohodlnější než klasický rychlíky. A upřímně bych si hodně rozmyslel jestli v nich chci tři a čtvrt hodiny sedět. Zadek mě bolel už po hodině a půl.

0/0
5.9.2016 9:37

A67n19d16r64e14j 13M80a78s32a13r66y12k 9950613376280

no vidite takova blbost... kafe za 50 haleru z automatu a ma plny vlak :) asi diky tomu je ted v plusu ...

0/0
5.9.2016 9:50

O94n85d78r41e17j 57K93a14l41m24a14n 1920776374952

+ tam má WiFi a zásuvky...

0/0
5.9.2016 9:59

M35a51r67t88i92n 85K42a98r84á98s13e47k 9748113908318

No nevim, ale kdyz si lidi maji vybrat mezi drazsim IC od CD, kde nedostanou nic a muzou si koupit drahe hnusne kafe a levnejsim IC od Regiojetu, ktere je zarovnen pohodlnejsi a s dobrou nabidkou obcerstveni za par korun, tak se tem lidem nedivim - nebo vy cilene vyhledavate drazsi a horsi sluzby?

0/0
5.9.2016 12:46

J37a45k18u22b 77F49e29i59f60a22r 7609729886769

Pan Jančura asi ztratil kontakt s realitou.

Abych popojel po Praze je mi celkem jedno, jestli pro mě přijede A6 v základu anebo nový Superb nebo Oktávka. Zajímá mě, za jak dlouho přijede a cena jízdného. A tam je všude T-T za konkurencí. Toto opravdu cesta k výdělečnosti není.

PS: Většina pražských taxikářů nemusí v centru zapínat navigaci:-P

+11/−2
5.9.2016 8:23
Foto

T84o53m74á69š 75D53v93o48ř35á90k 3625863926426

U něho jezdí brňáci přece...:-)

0/0
5.9.2016 8:30

T14o19m28a12s 50H92a76t57l69e 3252281854318

jel jsem s Jančurou v neděli PU - OC, 17 min. spoždění, prý práce na trati, zpět jsem jel ČD na čas. RJ ztrácí!!

+5/−7
5.9.2016 8:13
Foto

D17a37n 80R35u69b19í17n 4233583729

Taxi? To ještě existuje?! Uber power!

+13/−5
5.9.2016 8:05

L14u34d46ě36k 87N20ě27m59e89c 5555861552504

Zajímavý postřeh - "...zaměstnance se stálým platem těžko přesvědčoval k větší aktivitě...". Sedí a všude.

+16/−1
5.9.2016 8:04

V92l57a32d95i98s37l83a59v 51B89u32r86y20š53e65k 1929762847284

tak to je jedna věc, druhá je ta, že živnostník oproti zaměstnanci neplatí téměř žádné odvody státu, je pak jasný, že zaměstnanec, který vydělá ročně milion a zaplatí státu 480 tisíc nemuže nikdy konkurovat živnostníkovi, který ze stejného milionu zaplati jen 180 tisíc a to je hlavní důvod neúspěchu zaměstnaneckého modelu,jinak zaměstnance lze k vyšším výkonúm celkem lehce motivovat finančně, to není problém, prostě dostanou z větší tržby větší výplatu

+9/0
5.9.2016 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.