Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jančurova flotila stále v minusu. Taxíky loni prodělaly 185 tisíc denně

Ne všechno, do čeho se Radim Jančura pustí, skončí úspěchem. Šéf žlutých autobusů a vlaků se pokusil prosadit ve světě taxikářů, ale prozatím se mu nepodařilo vymanit se ze ztráty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92i56ř78í 66H53u63d39e67c 4932361439942

Než s Jančurou, to radši na kole.

+2/−4
5.9.2016 17:51

M93a52r73t31i22n 30Š42v55o43r18c 9329323248920

Nepřijde mi vhodné dělat tak rozsáhlé PR zdarma na službu, která je vysloveně komerční a kde jiné firmy dosahují zisku ...

+3/0
5.9.2016 10:55

S49t73a50n55i81s31l56a34v 94K43r41e30j71c74a68r 6547356453204

Jak by se na takové podnikání dívali ekonomičtí bozi Klausové a Kalouskové, je to ještě podnikání nebo pouze charita se skrytou finanční pomocí? Aby podnikatel měl takovýto mínus, musí to něčím vyrovnat! V čem je ziskovým s vlastním přičiněním a nikoli dotací. Osobně mi takovéto podnikání připomíná hospodaření DPHMP, kde nebýt různých dotací od ledaskoho tak manažeři chodí domů s platy jako řidiči busů!!

0/0
5.9.2016 11:12

T82o52m28á47š 68V31r27á28b42e38l 8830334563524

Z letiště do centra vás aaa taxi vyjde na nějakých cca 370 korun tic tac si účtuje za kilometr jeste více uber je cca o 100 korun levnější proč bych měl jezdit taxíkem?

0/0
5.9.2016 10:39

R59a24d64e27k 47J54a22n48a69t57a 9405886914572

Smiřte se s tím, že někdo holt 100 Kč neřeší. A ten kdo řeší, tak jede autobusem za 32 Kč.

+2/0
5.9.2016 12:09

T67o85m88á82š 86V21r41á50b30e36l 8810344633124

Jasně ať si každý jede čím chce, problém je ten, že když porovnáte taxi a autobus tak máte rozdil v ceně i kvalitě, když porovnáte taxi a uber máte rozdíl jen v ceně, tedy u taxi platíte 100 korun navíc za nic

0/0
5.9.2016 12:49

R23a94d20e19k 84J77a21n59a14t37a 9865896974442

Platíte za to, že neřešíte žádné blbé aplikace, prostě vylezete před letiště a jdete rovnou k taxíku, který tam už stojí.

0/0
5.9.2016 14:31

T82o70m17á78š 39V69r60á55b49e11l 8450454213194

Z letiště dejme tomu, na letiště už tam ta přidáná hodnota není.

0/0
5.9.2016 15:14

R93a38d44e23k 90J20a34n73a46t30a 9145236454182

Ještě mě napadlo, pošle mi Uber účet, abych ho mohl předložit k proplacení v práci?

0/0
5.9.2016 17:49

D81a60n94i96e23l 95C67i59v28i12š 3932933511666

Jančura prodělal? Všechny auta má od škofinu (Volkswagen Financial Service)

Zaměstnanci (teď už ne) mu museli téměř všechny příjmy odvést a nezůstala jim ani průměrná hrubá mzda. Jeho to nestálo ani korunu. Audi se nakupovalo za směšnou cenu za kterou ani nekoupíte ojeté. A on nám tady brečí ufňukánek. Pokud by to nevydělávalo tak by to neprovozoval. Dotoval to stejně stát, jako stát dotuje jeho vlaky tak dotuje taxi. Je to jen o přesunu peněz ;-O

+1/−9
5.9.2016 9:49
Foto

M55i19c72h49a66l 12N65a75j91m73a98n 7879193186330

A ono se škofinu nemusí platit za pronájem aut?

A na taxíky je nějaká dotace?

+5/0
5.9.2016 10:04

M85a74r25t33i51n 73K87a15r47á32s24e51k 9438193428288

Wow, stat dotuje provoz taxiku? :-D

+4/0
5.9.2016 10:11

L95i67b66o28r 37K56o63u56t 4433511166678

Budoucnost, a vlastně už i přítomnost, není v podobných taxislužbách, nýbrž právě v Uberu a obdobných službách. Klasickým taxikářům odzvonilo a není čeho litovat.

+2/−4
5.9.2016 9:45

M30a97r34t86i59n 36K42a36r78á70s98e92k 9678133348268

V cem je lepsi uber oproti "klasickemu" taxiku s appkou (vetsina ji uz ma)?

+1/0
5.9.2016 10:21

T51o59m31á65š 59V55r12á29b51e89l 8940394203684

Cena mnohem nižší v průměru i lepší auto ale to jen ve srovnání s aaa taxi, ale hlavně ta cena

0/0
5.9.2016 10:32

R88u10d66o29l84f 49K96o36m91á17r75e15k 7498359682729

jen proto ze porusuji zakon. pak maji cenu nizsi. ale je to taxisluzba JAKO KAZDA JINA.

0/0
5.9.2016 11:24

T59o34m31á47š 14V82r29á49b18e74l 8950154443684

To máte pravdu, ale mně je celkem jedno proč jezdí levněji dokud budou jezdit levněji jezdím s uberem.

0/0
5.9.2016 11:28

J40a13n 26J19e81m97e36l47k28a 1845290

Prostě není v centru vidět. Hotely mu taky podporu nedělají, protože pro ty je nejlepší přihrát kšeft někomu, co pro turistu není sice nejlevnější a nejlepší, ale mají z toho fajn provize. Propojení značky na Regiojet taky 0.

+9/0
5.9.2016 8:42
Foto

J24i67ř24í 88I53n16c75z59é78d39y 2704175721639

Na taxiky neberou zadne dotace takze oni v tom neumeji chodit. Ale obdivuju hlupactvi Cechu. Vcera okolo 18.00 Ostrava Svinov smer Praha. Prijizdi EC112 od CD pohodlne se da sednout a v klidu stravit cestu.18.50 odjizdi narvany Regiojet kdy zavadla maji i na wc a za pul hodiny jede Pendolino opet z poloviny plne. Ale lidi jen proto, ze ZADARMO dostanou vodu, caj a kavu tak by jeli treba na korbe nakladaku.;-D

+28/−13
5.9.2016 8:29

D15a80v26i20d 19Z52a90j91d32á76k 8725882390531

Vzhledem k tomu, ze se da jet pouze na mistenku, tak byl ten vlak maximalne plny, tedy v ramci sve kapacity mist.

+5/0
5.9.2016 9:13

J69a46n 21V15a46l27a88l25í15k 6596639680306

u Pendolina také pouze na místenku.... ale není kávička zadarmo

+3/0
5.9.2016 9:19

M54a65r39t68i94n52a 54S75e27d20l37i18c41k37á 5322455471262

Pendolino stavi malokde a je mbohem drazsi

+2/−1
5.9.2016 9:33

J64a75n 31V89a41l27a64l69í55k 6736899740656

jelikož Jančura má tři třídy standard relax a business

a jak jsem koukal tak relax je velkoprostor a tam jízdenka je za 295 a u pendolína jízdenka ted za 330 tak to zas tak dražší není

+2/0
5.9.2016 10:06

M55a49r32t45i35n 91K17a76r45á83s76e51k 9368833958148

Jn ale v relaxu je na vetsi vagon podstatn mene lidi (tj mnohem vetsi kmofort nez pendolinu)

Vetsina lidi jede ve "standardu" za 180....

+1/0
5.9.2016 10:15

J88a66n 78V66a43l98a92l97í64k 6336219130346

ten relax má dohromady s business

0/0
5.9.2016 10:32

M96a80r85t51i53n 80K68a18r91á95s52e39k 9488293908538

A neni to jedno, tak pocet lidi na metr ctverecni je v regijeto vyrazne nizsi nez v pendolinu, muze byt tak?

0/0
5.9.2016 10:47

J47a15n 43V67a65l65a17l20í17k 6316569560346

no to není když vezmete railjet tak 1třída a busuness jsou také jako jeden vagon a je tam více místa než v klasickém velkoprostoru

tudíž v RJ je druhá třída pouze kupé

0/0
5.9.2016 13:23

J79a11n 80V13a51l47a13l90í98k 6816139370946

a když by jste s RJ potřebovala jet ve 14:46 tak ten standard je za 324 a relax za 389 a v pendolínu máte cenu stále stejnou...

+2/0
5.9.2016 10:12

P96a69v36e37l 94R78e11z53n27i28c76e44k 3685414724752

ano.. poptavka urcuje cenu.. rika se tomu trzni hospodarstvi...

0/0
5.9.2016 11:48

L43u32k33á21š 83Š21m94a71h35e95l 2807864622474

Mnohem dražší není. Cena je v zásadě srovnatelná nebo o trochu vyšší, závisí na čase jízdy (Regiojet má víc cenových hladin podle špičky).

0/0
5.9.2016 10:46

M33a40r40t69i68n 47K83a79r36á76s54e80k 9618823138678

No pendolino - mensi prostor pro cestujici, vyssi cena, drahe obcerstveni (napr instatni kafe za 50? ne dekuji, teda instatnku ani zadarmo)....

+2/0
5.9.2016 10:14

J82a16n 40V24a65l58a78l26í21k 6846749630116

hi a už je tu káva zadarmo ;-D však také Jančura přiznal že občerstvení dotuje

0/0
5.9.2016 10:36

M98a97r24t89i79n 93K46a14r98á71s35e91k 9638953558658

Takze jako spravny postup pro "racionalni chovani chovani zakaznika" je ten, ze pojede drazsim vlakem, ktery je mene pohodlny a jako bonus, kdyz si chce dat kafe, tak je pomerne drahe a hnusne? Ja se fakt nedivim tomu, ze lidi jezdi tim dopravcem, ktery je levnejsi, pohodlnejsi a s obcerstveni skoro zadarmo...

Sam jezdim teda prevazne LE...

+1/0
5.9.2016 10:51

R12a58d21e67k 67J23a74n56a47t81a 9735616244572

Vlaky Regiojetu už víc jak rok nejsou povinně místenkové. Viz oficiální jízdní řád SŽDC. Prodají vám jízdenku ve vlaku (byť dražší).

Ale jde o jinou věc. Vlak, který je obsazený do posledního místa, je plný a jízda v něm není přiliš pohodlná. I těm kvůli zavazadlům. Zejména při nedělním "stěhování Moravy do Prahy", pak nestačí běžné police a kufry jsou i na chodbě.

+2/0
5.9.2016 9:20

J82a71n 29V78a36l78a40l89í81k 6886659620836

když si budu kupovat jízdenku přes net tak je místenková nemohu si koupit jízdenku aniž bych si nemusel vybrat místo...

0/0
5.9.2016 9:23

O43n14d32r11e62j 32K59a18l35m62a94n 1430846334662

Ale i ten lístek co koupíte ve vlaku je na konkrétní místo ne? RJ prostě na stojáka nepojedete.

0/0
5.9.2016 9:50

M52a97r29t84i89n 50K87a62r71á84s68e76k 9358223768328

No papirove je to asi jedno, kazdopadne do vlaku nepusti vice lidi nez je mist...

0/0
5.9.2016 10:16

M12a14r39t40i51n 25K79a21r38á63s49e57k 9198333458518

No s ohledem na to, ze to "nedelni stehovani" pred prichodem konkurence vypadalo tak, ze se ve vlaku stalo na chodbach, i clovek ktery mel mistenku, tak se musel uz v Ostrave na hlavaku rvat ke dverim, aby se dostal na svoje misto, tak bych rekl, ze lidi to, ze je vlak plny moc neresi...

Pred prichodem konkurence se taky dalo jen pendolinem, ktere bylo pohododlnesi nez IC, presto pendolino nebyvao uplne plne (nekdy jo) a v IC byl neskutecny naval...

+1/0
5.9.2016 10:18

J55a72n 47V82a68l80a72l42í54k 6516599260936

Proč bych se měl s místenkou rvát ke dveřím??? Prostě si tam v klidu dojdu a když tam někdo bude sedět tak mu řeknu že na to místo mám místenku ať ho ráčí opustit proto je to místenka že.

0/0
5.9.2016 10:40

M54a34r95t57i40n 92K38a55r91á25s36e28k 9188553358118

No hodne stesti s "proste tam v klidu dojdu" kdyz mezi vstupnimi dvermi a vasim mistem stoji 20 lidi v ulicce s kufry (proto bylo se treba se cpat, aby clovek k tomu svemu dosel)...

0/−1
5.9.2016 10:49

O40n53d48r49e27j 31K61a74l93m62a30n 1410956854102

No ty EC nejsou o nic pohodlnější než klasický rychlíky. A upřímně bych si hodně rozmyslel jestli v nich chci tři a čtvrt hodiny sedět. Zadek mě bolel už po hodině a půl.

0/0
5.9.2016 9:37

A64n62d27r82e39j 52M98a77s39a16r94y62k 9570203646600

no vidite takova blbost... kafe za 50 haleru z automatu a ma plny vlak :) asi diky tomu je ted v plusu ...

0/0
5.9.2016 9:50

O34n46d41r24e96j 21K76a75l33m71a30n 1630766724962

+ tam má WiFi a zásuvky...

0/0
5.9.2016 9:59

M59a16r25t71i64n 89K72a95r57á40s74e18k 9428313678148

No nevim, ale kdyz si lidi maji vybrat mezi drazsim IC od CD, kde nedostanou nic a muzou si koupit drahe hnusne kafe a levnejsim IC od Regiojetu, ktere je zarovnen pohodlnejsi a s dobrou nabidkou obcerstveni za par korun, tak se tem lidem nedivim - nebo vy cilene vyhledavate drazsi a horsi sluzby?

0/0
5.9.2016 12:46

J63a39k12u95b 93F63e71i12f53a85r 7509599676329

Pan Jančura asi ztratil kontakt s realitou.

Abych popojel po Praze je mi celkem jedno, jestli pro mě přijede A6 v základu anebo nový Superb nebo Oktávka. Zajímá mě, za jak dlouho přijede a cena jízdného. A tam je všude T-T za konkurencí. Toto opravdu cesta k výdělečnosti není.

PS: Většina pražských taxikářů nemusí v centru zapínat navigaci:-P

+11/−2
5.9.2016 8:23
Foto

T45o11m66á19š 44D56v41o48ř10á69k 3615503836826

U něho jezdí brňáci přece...:-)

0/0
5.9.2016 8:30

T32o12m43a53s 64H66a65t33l74e 3752121944448

jel jsem s Jančurou v neděli PU - OC, 17 min. spoždění, prý práce na trati, zpět jsem jel ČD na čas. RJ ztrácí!!

+5/−7
5.9.2016 8:13
Foto

D22a27n 77R49u22b37í35n 4933733519

Taxi? To ještě existuje?! Uber power!

+13/−5
5.9.2016 8:05

L33u86d21ě71k 25N39ě41m43e52c 5795871792514

Zajímavý postřeh - "...zaměstnance se stálým platem těžko přesvědčoval k větší aktivitě...". Sedí a všude.

+16/−1
5.9.2016 8:04

V51l95a94d11i65s21l35a89v 16B48u22r29y30š31e30k 1489232577884

tak to je jedna věc, druhá je ta, že živnostník oproti zaměstnanci neplatí téměř žádné odvody státu, je pak jasný, že zaměstnanec, který vydělá ročně milion a zaplatí státu 480 tisíc nemuže nikdy konkurovat živnostníkovi, který ze stejného milionu zaplati jen 180 tisíc a to je hlavní důvod neúspěchu zaměstnaneckého modelu,jinak zaměstnance lze k vyšším výkonúm celkem lehce motivovat finančně, to není problém, prostě dostanou z větší tržby větší výplatu

+9/0
5.9.2016 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.