Diskuze

Jančurova flotila stále v minusu. Taxíky loni prodělaly 185 tisíc denně

Ne všechno, do čeho se Radim Jančura pustí, skončí úspěchem. Šéf žlutých autobusů a vlaků se pokusil prosadit ve světě taxikářů, ale prozatím se mu nepodařilo vymanit se ze ztráty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J75i49ř23í 19H44u89d36e86c

5. 9. 2016 17:51

Než s Jančurou, to radši na kole.

2 4
možnosti

Nepřijde mi vhodné dělat tak rozsáhlé PR zdarma na službu, která je vysloveně komerční a kde jiné firmy dosahují zisku ...

3 0
možnosti

Jak by se na takové podnikání dívali ekonomičtí bozi Klausové a Kalouskové, je to ještě podnikání nebo pouze charita se skrytou finanční pomocí? Aby podnikatel měl takovýto mínus, musí to něčím vyrovnat! V čem je ziskovým s vlastním přičiněním a nikoli dotací. Osobně mi takovéto podnikání připomíná hospodaření DPHMP, kde nebýt různých dotací od ledaskoho tak manažeři chodí domů s platy jako řidiči busů!!

0 0
možnosti

Z letiště do centra vás aaa taxi vyjde na nějakých cca 370 korun tic tac si účtuje za kilometr jeste více uber je cca o 100 korun levnější proč bych měl jezdit taxíkem?

0 0
možnosti

Smiřte se s tím, že někdo holt 100 Kč neřeší. A ten kdo řeší, tak jede autobusem za 32 Kč.

2 0
možnosti

Jančura prodělal? Všechny auta má od škofinu (Volkswagen Financial Service)

Zaměstnanci (teď už ne) mu museli téměř všechny příjmy odvést a nezůstala jim ani průměrná hrubá mzda. Jeho to nestálo ani korunu. Audi se nakupovalo za směšnou cenu za kterou ani nekoupíte ojeté. A on nám tady brečí ufňukánek. Pokud by to nevydělávalo tak by to neprovozoval. Dotoval to stejně stát, jako stát dotuje jeho vlaky tak dotuje taxi. Je to jen o přesunu peněz ;-O

1 9
možnosti

A ono se škofinu nemusí platit za pronájem aut?

A na taxíky je nějaká dotace?

5 0
možnosti

L78i42b90o62r 56K92o51u75t

5. 9. 2016 9:45

Budoucnost, a vlastně už i přítomnost, není v podobných taxislužbách, nýbrž právě v Uberu a obdobných službách. Klasickým taxikářům odzvonilo a není čeho litovat.

2 4
možnosti

V cem je lepsi uber oproti "klasickemu" taxiku s appkou (vetsina ji uz ma)?

1 0
možnosti

Prostě není v centru vidět. Hotely mu taky podporu nedělají, protože pro ty je nejlepší přihrát kšeft někomu, co pro turistu není sice nejlevnější a nejlepší, ale mají z toho fajn provize. Propojení značky na Regiojet taky 0.

9 0
možnosti
Foto

Na taxiky neberou zadne dotace takze oni v tom neumeji chodit. Ale obdivuju hlupactvi Cechu. Vcera okolo 18.00 Ostrava Svinov smer Praha. Prijizdi EC112 od CD pohodlne se da sednout a v klidu stravit cestu.18.50 odjizdi narvany Regiojet kdy zavadla maji i na wc a za pul hodiny jede Pendolino opet z poloviny plne. Ale lidi jen proto, ze ZADARMO dostanou vodu, caj a kavu tak by jeli treba na korbe nakladaku.;-D

28 13
možnosti

Vzhledem k tomu, ze se da jet pouze na mistenku, tak byl ten vlak maximalne plny, tedy v ramci sve kapacity mist.

5 0
možnosti

Pan Jančura asi ztratil kontakt s realitou.

Abych popojel po Praze je mi celkem jedno, jestli pro mě přijede A6 v základu anebo nový Superb nebo Oktávka. Zajímá mě, za jak dlouho přijede a cena jízdného. A tam je všude T-T za konkurencí. Toto opravdu cesta k výdělečnosti není.

PS: Většina pražských taxikářů nemusí v centru zapínat navigaci:-P

11 2
možnosti

U něho jezdí brňáci přece...:-)

0 0
možnosti

jel jsem s Jančurou v neděli PU - OC, 17 min. spoždění, prý práce na trati, zpět jsem jel ČD na čas. RJ ztrácí!!

5 7
možnosti
Foto

D15a59n 10R79u58b77í76n

5. 9. 2016 8:05

Taxi? To ještě existuje?! Uber power!

13 5
možnosti