Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O79n60d65ř76e89j 45N66o97v18á61k 8658605771190

"eurokomisařka pro spravedlnost, spotřebitele a rovnost pohlaví" ;-D

K tomu není co dodat.

+98/−3
doporučit
5.9.2016 8:23

J61a15k98u39b 65F80e93i86f50a85r 7499339146189

Co to proboha ta Jourová mele???

Vždyť spotřebitel nikde nic neutrpěl.

Jediné, co utrpělo jsou nesmyslné euronormy, které stanovují neználci.

+109/−5
doporučit
5.9.2016 8:19

P49a12v86e52l 74D67o89m95i56n75i62k 8918655723838

Zajímalo by mě, jak konkrétně spotřebitele poškodila, jakou újmu utrpěl. V žádném případě nehájím postup firmy, ale připadá mi to trochu jako hon na čarodějnice. A firma VW jako snadný terč pro vyvolání dojmu, že dotyčná osoba či instituce něco dělá.

+72/−3
doporučit
5.9.2016 8:19

J82i34r40k24a 62B31l85a31h63i36č 9304511919192

Já bych rád aby EU, jako jeden muž, zakročila proti těm hordám darmožroutů, do EU se valícím.

+44/−1
doporučit
5.9.2016 8:29
Foto

R79u37d65o40l57f 58P16o74l23a85n19e28c64k57ý 3333754723255

Lidstvo tvoří celosvětově na znečištění ovzduší podíl cca 2%. EU ve své neskonalé byrokratické moudrosti dělá opatření (emisní normy), které podíl sníží asi o 0.001%. Pro připomenutí, 15 největších lodí světa vyprodukuje stejné množství škodlivin jako všechna auta na světě.

Představme si modelový příklad. Auto plní emisní normu a má cenu pro spotřebitele 500 tisíc. Pak přijde EK a zpřísní normu tak, že auto smí vyprodukovat místo 0.17g/km jen 0.12g/km. Náklady na splnění normy vzrostou a cena díky složitosti zařízení stoupne z 500 tisíc na 800 tisíc. Do toho přijde další norma na snížení emisí na 0.08g/km a cena se vyšplhá na 1.2 miliónů. Rázem poklesne prodej a EU ve své neskonalé byrokratické moudrosti přijde s dotacemi na automobilový průmysl tak aby cena zůstala na 800 tisících. Celosvětové emise díky přísnějším normám klesly o 0.0001%. EU zase jednou slavně zvítězila. Sice to je vykoupené mnoha miliardami, ale stálo to za to.

A takhle funguje EU téměř ve všem.

+38/−1
doporučit
5.9.2016 9:37

Z30d12e67n60ě18k 18D51u85f62e79k 2324264538

Já bych paní Jourová nezakročoval, víte spousta lidí z České republiky má práci právě díky VW, jestliže to nevíte nebo Vám chybí informace, takže se stáhněte a jděte si žvatlat někam do kantýny.

+51/−3
doporučit
5.9.2016 8:21
Foto

Š25t96ě85p75á48n 96B60i17n23k77o 3176214543156

VW je takovou dojnou krávou nejen Německa, ale i podstané části zbytku Evropy. Není nad to, když "chytré hlavy" vymýšlejí, jak ji podříznout. Nechápu. Soudě podle chování evropských zákazníků je celá kauza lidem naprosto u zadele. Auta kupují dál, žádný pokles se nekoná. Jestli chtějí soudruzi v Bruselu lepší příklad svého odtržení od reality, budou hledat jen stěží. Ale oni nehledají. Vymýšlejí jednu větší blbost za druhou. Evropa, myšleno EU, by měla VW naopak chránit a bojovat za něj.

+57/−5
doporučit
5.9.2016 8:30

P43e66t37r97a 86H62e15l31i89k51a29r29o56v88a 9718954357514

Ale jo, jen zakročujte proti těm vydělávajícím a financujícím ze svých daní vaše nesmyslné nápady, to je rozumné...

+49/−4
doporučit
5.9.2016 8:29

L96u41d92ě31k 78N81ě84m78e21c 5175161342594

Však už to dávno víme, že je Jourová mentálně skromná.

+38/−3
doporučit
5.9.2016 8:29

R48o62m13a17n 29H35o81r45k62ý 3487931171433

Ta paní je v pořádku? Chápu správně, že chce škrtit vlastní dojnou krávu?

+32/−2
doporučit
5.9.2016 8:15

P56e28t49r 71H44o27m51o65l24k23a 2215213864555

Obyvatelé EU by měli velmi důrazně zakročit proti pitomým, škodícím eorokomisařům (kám) a EU úředníkům, dříve než úplně rozcestí vše, co předešlé generace vybudovali.

+26/−1
doporučit
5.9.2016 8:49

K22a18r50e96l 25K64o91n79e65č53n80ý 9527693534166

Jasný důkaz, že v Bruselu jsou již zcela mimo realitu. Vymyslí nesplnitelné normy a při jejich nedodržení si vyplachují hubu spotřebitelem. Ten přitom žádnou újmu neutrpěl. Zákazník chce auto, se kterým se mu bude dobře jezdit a nepotřebuje, aby plnilo normu Euro 12, kterou si vymyslel nějaký euroekopošuk, který neví, že spalovací motor není pračka vzduchu!

+30/−2
doporučit
5.9.2016 9:22
Foto

R43u91d98o24l44f 34P65o38l49a71n87e82c92k34ý 3493914953415

ČÍM byl poškozen spotřebitel? Neplnila snad auta svůj účel? Měla snad radikálně odlišnou spotřebu? Opravdu si Anojourová myslí, že si lidé kupují auta kvůli nesmyslným emisním euronormám?

Pokud chce EK někoho trestat, tak původce všeho, to jest sebe sama. Přiblblé emisní normy jsou mimo realitu. Buď je splnění norem technologicky neproveditelné anebo by náklady na splnění normy rapidně zvýšily cenu auta, takže by prodej značně poklesl.

+20/−1
doporučit
5.9.2016 9:11

M79a68r36e21k 51V78o51k51á76l 1616954895919

Jak to říkal starej Brůna ?? " ... Nebudeme už v tomhle divným světě žít ! ... " .. rozumím mu čím dál víc Rv

+20/−1
doporučit
5.9.2016 8:35
Foto

S56t97a59n79i30s21l96a51v 30L56e78l11e34k 6366817973550

Bože, než se ta ženská stala eurokomisařkou, vypadala docela rozumně a chytře! Zdá se, že Brusel semele i dobrý lidi s vlastním názorem v poslušnou paštiku s pozlacenou etiketou na piksle.

+23/−2
doporučit
5.9.2016 8:18

P25e61t84r 20C89h83v78á31t50a30l 4712922560134

Jourová??? spíš Joudová;-D;-D

+22/−2
doporučit
5.9.2016 8:38

K42a59r79e40l 84Z43a53v29ř79e97l 2897584220

To není problém WV ale nevolených dobráků z EK, kteří takové normy vymýšlejí.

+18/−1
doporučit
5.9.2016 10:20

P57e20t26r 51T69y52č30k46a 6435152819662

Jasne Jourova. Posli Skodu do kytek. Agrofert nam staci.

+17/−1
doporučit
5.9.2016 9:38

J24i80ř57í 78B89r35o57ž 5739525452517

Co to mele? Takhle podvádí všechny automobilky. Technici totiž nestačí dostatečně rychle realizovat ty všechny nesmysly, které si bruselští úředníci od svého stolu v náhlém záchvatu vymyslí. Pokud by mělo vše fungovat podle jejich nesmyslných pravidel, auta budou stát dvakrát tolik, nikdo je nekoupí a EU hospodářství, založené na automobilovém průmyslu, půjde do kelu

+16/−1
doporučit
5.9.2016 8:44

M54a94r96e64k 12Ž95a80b86č30í41k 5706302217337

Za chvíli je konec roku, nejvyšší čas aby úředník prokázal činnost v úřadě :) Co to vzít od podlahy a podívat se na zoubek samotné koncepci měření a snižování emisí?

+16/−1
doporučit
5.9.2016 8:25

J78i11n50d36ř66i98c53h 96L73u69k62e94š 3509884713410

Mě jako spotřebitele spíš štve, že si ničím motor tím co do nafty z řepky dodává její šéf. A jak se pěstováním nesmyslů do paliv ničí půda a zdražujou potraviny. Ale proti tomu nezakročí...

+15/−1
doporučit
5.9.2016 10:58

D84a68n21i68e71l 56K72r87i28š49k61a 5278607340528

...eurokomisařka pro spravedlnost, spotřebitele a rovnost pohlaví Věra Jourová...dale cist nemusim

+15/−1
doporučit
5.9.2016 8:58

T59o46m54á21š 33P17e47l85i46k96á56n 1309361121

Tak madam se poprvé za dva roky někde zjevila a hned taková perla. Kdo si myslí, že ji živí?

ANO, zakročit je potřeba, ale proti EU a to co nejdříve!

+15/−1
doporučit
5.9.2016 8:44

M16a54r91t24i88n 56Š11a19n51c60a 6314387620175

Evropa a nekteri jeji predstavitele se asi dokonale zblaznili.

VW dela auta s mensi spotrebou nez konkurence presto vyrabeji vic koure. Jak to je mozne?

Mam i Kiu a ta zere mnohem vic nafty ney moje VW. Kam ty emise dava, kdyz zadny pytlik nevynasim?

Prijde mi, ze se evropsti predstavitele rizhodli znicit slusnou evropskou firmu. Je to jenom z duvodu jejich nechytrosti?

+15/−1
doporučit
5.9.2016 8:42

L26u46d35ě45k 49N27o12v57ý 2941769483331

Ono se to téma hodí. Teď, když sílí ve veřejnosti pocit, že Evropská komise je téměř k ničemu, je třeba vykazovat činnost. Co na tom, že pomalu a hlavně hloupě. Tatáž komise totiž ustanovila normy, které se jen těžko dají za rozumných podmínek plnit. Nedělám si iluze o ostatních automobilkách. Všimněme si, že od nich není slyšet žádné veřejné kamenování VW, proč asi...

+11/0
doporučit
5.9.2016 10:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.