Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Italové, Poláci, Rakušané, Kazaši. Oprava D1 láká čím dál více cizinců

Nedostatek zakázek na stavbu nových silnic vede dál k velkému souboji stavebních firem o modernizaci dálnice D1. Konkurenci ještě zostřují firmy ze zahraničí, které u nás dosud nestavěly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J53i11ř73í 95N51o88v28o19t15n69ý 2278942735407

I Súdánci by to udělali levněji, i kdyby měli vozit štěrk z Afriky na oslech...

0/0
6.9.2016 14:30

M71a61r73t54i55n 25V92o70j30á96č61e83k 9543277271846

mezi námi jel jsem nedávno v Německu déšť a v místě uzavřený úsek dálnice na tom úseku za sebou fungovalo snad 5 technologií od výřezu a broušení až po pokládku asfaltu a výsledek byl ,že po té koloně strojů se rýsovala opravená dálnice ,jen v tom dešti nelajnovali ....ale neumím si představit ,že by tam tu dálnici opravovali snad už 5tou pětiletku

+1/0
6.9.2016 10:17

J83a11n 62Š92m83í14d16a 7355298839442

Mám podobnou zkušenost, kdy na dálnici za Regensburgem německá odnož firmy SKANSKA prováděla v sobotu před půlnocí za hustého deště frézování vozovky.Nechci nic zveličovat, ani zatracovat, ale myslím si, že v Čechách stavět kvalitní dálnice z různých důvodů neumíme (a asi nechceme??). Výstavbu dálnic jakožto stavbám vysoké důležitosti bychom měli po zkušenostech s českým přístupem zadávat zahraničním firmám bez vazeb na naše všeobecně známé úplatkářské prostředí; zároveň je nanejvýš nutné změnit nevhodný proces plánování, výběru dodavatele a kontrolních mechanismů kvality výstavby.V této věci podporuji plně německý model a zkušenosti ve výstavbě dálnic.

0/0
7.9.2016 8:48

M75a76r87e83k 81P91o87s96p69í37š77i13l 2585365901

A copak že je moc nezajímají zakázky na regionální silnice 2-3-4 třídy? Tam to jsou tankodromy a některé abs. nesplňují dnešní požadavky na provoz na pozemních komunikacích.

No a to teď ještě přišli s placením mýta podle ujetého km. Jezdím denně 80km po D1. Pokud to zavedou, tak už se mi to do práce nevyplatí jezdit. Zaplatil bych astronomickou sumu k poměru na výdělky v ČR. A je nás mnoho! A jezdit 3-4 třídou do práce 42km jednu cestu to je naprd. Jo vyhlídková trasa dobrá a změna oproti denní D1 rutinně. Měl by se mimochodem změnit zákon, kdy bychom si mohli cestovné do práce odečítat s daní. Vždyť vlastně je to nemorální ze strany státu. Když jedu do páce,tak vykonávám činnost placenou ze svého(benzín,opotřebení vozidla atd..) pro to,aby z denní mzdy profitoval stát. Takže já denně platím ze své čisté mzdy ještě to, abych státu vydělal peníze. Pokud do práce nepojedu a budu třebas na nemocenské, stát má prd z mejch daní. To jsem zvědavej kdo tohle změní! Jelikož jsme v EU, měl by nějaký právník a nebo ombudsman se tímto zabývat. Jelikož třebas v Německu je toto umožněno. Soud dal jednomu stěžovateli za pravdu na nemorální přístup státu v této věci. A už to mají v zákoně.Tzv Pendeltax.

0/0
6.9.2016 7:18

Š27t29e78f34a14n 43F17r52i76č42a 7892678143516

Už dvacet let to opravují, a furt to není opravené?

+1/0
5.9.2016 23:38

J76a39n 78K78l36e18i88c37h 3189645231268

No jestli to vyhraje Eurovia, tak budeme mít tankodrom kromě Ostravy i mezi Prahou a Brnem. Do podkladu navezou odpad z nějaké skládky/haldy a dostanou zaplaceno 2x. Však oni ví, proč nabídli nejnižší cenu.

+6/0
5.9.2016 17:18

J48a23n 35Š57e20v44č72í15k 6796122905210

Jen škoda, že ten tankodrom u Ostravy nestavěla Eurovia, ale Ostravské dopravní stavby. Eurovia pak tuto firmu převzala. Čili nemužou za to co tam vyvedly ODS(ostravské dopravní stavby) To se projevilo v záruce kterou převzala nevědomky za ně. Kde jsou dnes ti konkrétní lidi co to mají na svědomí?

0/0
5.9.2016 19:46

J40i66n42d85ř30i79c39h 25Š58k27o90p10e69k 4245311270365

8-o nevědomky převzala záruku ? Co to jako má být ?

Když jedna firma přebírá druhou, tak ji přebírá se vším, i se závazky. Opravdu to nechodí tak, že si vybere, co si převezme a co ne

+1/0
5.9.2016 19:52

J13a13n 39Š20e77v85č96í18k 6136372195650

takže když v době co to přebírala bylo ještě vše v pořádku a rok na to se přišlo že to ODS celé podělali tak za to může Eurovie? Ano protože v česku je takový bordel, že ti co to stavěli jsou vysmátí a Eurovie si to vyžírá ikdyž to nedělala?

0/0
5.9.2016 19:58

J22i39n46d71ř45i91c16h 38Š58k22o59p46e32k 4255781970135

holt se poruchy a nekvalitní práce může projevit až časem, po zatížení provozem

0/0
5.9.2016 21:29

J40a82n 40K69l74e68i33c15h 3249325621158

Máte mylné informace, Eurovia už tehdy byla největším akcionářem ODS-Dopravní stavby Ostrava. V roce 2009 pouze vytěsnili minoritní akcionáře. A to, že nevědomky převzali záruky snad nemyslíte vážně...

+2/0
5.9.2016 20:02

J76a64n 66Š10e77v85č81í98k 6936402655190

proč je tedy nepotrestali?

0/0
5.9.2016 20:04

J67i88n80d86ř59i22c73h 54Š23k76o43p61e49k 4415171250235

převzetí minoritních akcií jde udělat i legálně, takže trestání je problém

0/0
5.9.2016 21:29

H18o39n25z51a 71P58i43t72á64k 7331312

Jak vunec muze stat dovolit Eurovii ucastnit se dalsich statnich zakazek?

+5/0
5.9.2016 16:47

J48i42n93d71ř93i59c82h 24Š56k58o59p10e55k 4295531360325

ani po tolika průšvihách se totiž nezavedla změna zákona, která by zákaz dovolila

+1/0
5.9.2016 16:50

J58a84n 64C76e51p83e52k 1674176740

No firmy by měly mít také patřičné reference a za sebou někde kvalitně odvedenou práci, která xy let vydržela. To Eurovia asi nebude. Poláci měli svých průšvihů s dálnicemi také dost. Pak bych chtěl vidět, co a jak postavil Kazach s Italem dohromady. Asi nejdůvěryhodněji mi zní Rakušáci.

+2/0
5.9.2016 16:41

J94i33n56d64ř21i78c79h 82Š28k26o60p46e92k 4825561240675

problém je, že referencí můžeš chtít jen pár. A pár staveb, které nepokazili, vždy najdou

0/0
5.9.2016 16:51

J88a85k87u28b 22K73a78m94e23n49i78c79k34ý 4289762707126

eurovia o dost mensi cena, to uz maji nekde zase sehnanej pochybnej material na podklad? vyloucit, dokud neopravi za svoje dalnici u ostravy!

+3/0
5.9.2016 16:35

J27i13n77d78ř76i80c38h 68Š16k43o49p12e69k 4955871640945

bohužel toto zákon nedovoluje, nový jen velmi omezeně

0/0
5.9.2016 16:51

P34e54t43r 95A10n20d17r85ý40s53e60k 9163571246437

Firma, která záměrně ošidí nějakou státní stavbu, tak jak to udělala s D1 u Ostravy, by měla být ze všech státních zakázek automaticky vyloučena.

+4/0
5.9.2016 16:34

J43i24ř13í 78D42o39n30ě78k 2545773206139

Eurovia se předvedla u Ostravy...ty bych vyloučil za antidampingovou cenu a nekvalitní provádění staveb.

+3/0
5.9.2016 16:32

J81a16n 57H54r54z35a90n 9324758590943

Ani se jim nedivim ! Kdyz si prectou, kolik nas stat plati za vystavbu 1 km dalnice, tak musi Ceskou republiku povazovat za novy Klondike :-P:-P:-P

+6/−1
5.9.2016 16:17

J40i71ř33í 27D70o33n24ě35k 2725283456329

njn stačí se podívat na koho ty stavební kolosy jsou napojené a kdo si namastil kapsu:) Stavime třikrát dráže než sousední státy a přitom máme kvalitu okresek.Mnohamiliardový bussines který kontroluje konsorcium spojených

firem navenek vystupujících jako jednotlivé soukromé subjekty.Ve stavebnictví v čechách platí kdo maže,ten jede a kdo nemaže čumí...

+1/0
5.9.2016 16:35

J36a66r67o84s49l55a44v 40S24k92a61l61i41c15k62ý 7387394978282

no jestli jsou i rakusaci jen o 40 mega drazsi, tak bych to dal jim, jak stavi Eurovia uz vsichni vime ;-)

0/0
5.9.2016 16:17

J12i70n90d84ř18i19c25h 94Š16k36o41p87e75k 4245481710145

Eurovia staví prostě nahoru dolu ;-D

+1/0
5.9.2016 16:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.