Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Italové, Poláci, Rakušané, Kazaši. Oprava D1 láká čím dál více cizinců

Nedostatek zakázek na stavbu nových silnic vede dál k velkému souboji stavebních firem o modernizaci dálnice D1. Konkurenci ještě zostřují firmy ze zahraničí, které u nás dosud nestavěly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13i47ř75í 92N74o96v42o88t79n23ý 2398552385297

I Súdánci by to udělali levněji, i kdyby měli vozit štěrk z Afriky na oslech...

0/0
6.9.2016 14:30

M61a57r93t45i27n 55V78o85j51á95č53e25k 9763457341656

mezi námi jel jsem nedávno v Německu déšť a v místě uzavřený úsek dálnice na tom úseku za sebou fungovalo snad 5 technologií od výřezu a broušení až po pokládku asfaltu a výsledek byl ,že po té koloně strojů se rýsovala opravená dálnice ,jen v tom dešti nelajnovali ....ale neumím si představit ,že by tam tu dálnici opravovali snad už 5tou pětiletku

+1/0
6.9.2016 10:17

J71a79n 46Š63m22í93d20a 7585758239162

Mám podobnou zkušenost, kdy na dálnici za Regensburgem německá odnož firmy SKANSKA prováděla v sobotu před půlnocí za hustého deště frézování vozovky.Nechci nic zveličovat, ani zatracovat, ale myslím si, že v Čechách stavět kvalitní dálnice z různých důvodů neumíme (a asi nechceme??). Výstavbu dálnic jakožto stavbám vysoké důležitosti bychom měli po zkušenostech s českým přístupem zadávat zahraničním firmám bez vazeb na naše všeobecně známé úplatkářské prostředí; zároveň je nanejvýš nutné změnit nevhodný proces plánování, výběru dodavatele a kontrolních mechanismů kvality výstavby.V této věci podporuji plně německý model a zkušenosti ve výstavbě dálnic.

0/0
7.9.2016 8:48

M11a66r20e49k 58P94o58s68p14í68š17i46l 2675555261

A copak že je moc nezajímají zakázky na regionální silnice 2-3-4 třídy? Tam to jsou tankodromy a některé abs. nesplňují dnešní požadavky na provoz na pozemních komunikacích.

No a to teď ještě přišli s placením mýta podle ujetého km. Jezdím denně 80km po D1. Pokud to zavedou, tak už se mi to do práce nevyplatí jezdit. Zaplatil bych astronomickou sumu k poměru na výdělky v ČR. A je nás mnoho! A jezdit 3-4 třídou do práce 42km jednu cestu to je naprd. Jo vyhlídková trasa dobrá a změna oproti denní D1 rutinně. Měl by se mimochodem změnit zákon, kdy bychom si mohli cestovné do práce odečítat s daní. Vždyť vlastně je to nemorální ze strany státu. Když jedu do páce,tak vykonávám činnost placenou ze svého(benzín,opotřebení vozidla atd..) pro to,aby z denní mzdy profitoval stát. Takže já denně platím ze své čisté mzdy ještě to, abych státu vydělal peníze. Pokud do práce nepojedu a budu třebas na nemocenské, stát má prd z mejch daní. To jsem zvědavej kdo tohle změní! Jelikož jsme v EU, měl by nějaký právník a nebo ombudsman se tímto zabývat. Jelikož třebas v Německu je toto umožněno. Soud dal jednomu stěžovateli za pravdu na nemorální přístup státu v této věci. A už to mají v zákoně.Tzv Pendeltax.

0/0
6.9.2016 7:18

Š94t78e49f58a29n 96F63r24i50č58a 7182748163676

Už dvacet let to opravují, a furt to není opravené?

+1/0
5.9.2016 23:38

J47a44n 69K13l49e76i29c41h 3559935291288

No jestli to vyhraje Eurovia, tak budeme mít tankodrom kromě Ostravy i mezi Prahou a Brnem. Do podkladu navezou odpad z nějaké skládky/haldy a dostanou zaplaceno 2x. Však oni ví, proč nabídli nejnižší cenu.

+6/0
5.9.2016 17:18

J75a30n 96Š63e43v77č17í94k 6976402195260

Jen škoda, že ten tankodrom u Ostravy nestavěla Eurovia, ale Ostravské dopravní stavby. Eurovia pak tuto firmu převzala. Čili nemužou za to co tam vyvedly ODS(ostravské dopravní stavby) To se projevilo v záruce kterou převzala nevědomky za ně. Kde jsou dnes ti konkrétní lidi co to mají na svědomí?

0/0
5.9.2016 19:46

J93i19n46d51ř68i89c49h 30Š51k11o65p33e46k 4425281770965

8-o nevědomky převzala záruku ? Co to jako má být ?

Když jedna firma přebírá druhou, tak ji přebírá se vším, i se závazky. Opravdu to nechodí tak, že si vybere, co si převezme a co ne

+1/0
5.9.2016 19:52

J62a32n 54Š39e10v30č43í27k 6866252395660

takže když v době co to přebírala bylo ještě vše v pořádku a rok na to se přišlo že to ODS celé podělali tak za to může Eurovie? Ano protože v česku je takový bordel, že ti co to stavěli jsou vysmátí a Eurovie si to vyžírá ikdyž to nedělala?

0/0
5.9.2016 19:58

J21i68n17d35ř53i19c40h 40Š76k72o65p53e98k 4765741640725

holt se poruchy a nekvalitní práce může projevit až časem, po zatížení provozem

0/0
5.9.2016 21:29

J26a10n 58K38l97e44i17c64h 3859925871138

Máte mylné informace, Eurovia už tehdy byla největším akcionářem ODS-Dopravní stavby Ostrava. V roce 2009 pouze vytěsnili minoritní akcionáře. A to, že nevědomky převzali záruky snad nemyslíte vážně...

+2/0
5.9.2016 20:02

J34a81n 74Š19e62v40č42í58k 6976922335870

proč je tedy nepotrestali?

0/0
5.9.2016 20:04

J47i30n89d66ř10i40c33h 55Š77k53o69p24e80k 4375221330985

převzetí minoritních akcií jde udělat i legálně, takže trestání je problém

0/0
5.9.2016 21:29

H69o66n25z51a 36P51i89t89á43k 7451462

Jak vunec muze stat dovolit Eurovii ucastnit se dalsich statnich zakazek?

+5/0
5.9.2016 16:47

J41i15n74d33ř75i70c89h 77Š54k49o64p55e69k 4415341790225

ani po tolika průšvihách se totiž nezavedla změna zákona, která by zákaz dovolila

+1/0
5.9.2016 16:50

J59a38n 34C27e19p58e37k 1364176450

No firmy by měly mít také patřičné reference a za sebou někde kvalitně odvedenou práci, která xy let vydržela. To Eurovia asi nebude. Poláci měli svých průšvihů s dálnicemi také dost. Pak bych chtěl vidět, co a jak postavil Kazach s Italem dohromady. Asi nejdůvěryhodněji mi zní Rakušáci.

+2/0
5.9.2016 16:41

J21i77n10d76ř65i94c86h 23Š72k78o46p47e19k 4475441780595

problém je, že referencí můžeš chtít jen pár. A pár staveb, které nepokazili, vždy najdou

0/0
5.9.2016 16:51

J15a20k55u20b 11K70a77m39e15n20i29c32k56ý 4469952687346

eurovia o dost mensi cena, to uz maji nekde zase sehnanej pochybnej material na podklad? vyloucit, dokud neopravi za svoje dalnici u ostravy!

+3/0
5.9.2016 16:35

J77i98n54d71ř98i60c82h 27Š61k10o74p22e29k 4865811390975

bohužel toto zákon nedovoluje, nový jen velmi omezeně

0/0
5.9.2016 16:51

P31e25t61r 35A20n16d31r47ý60s83e67k 9903251426497

Firma, která záměrně ošidí nějakou státní stavbu, tak jak to udělala s D1 u Ostravy, by měla být ze všech státních zakázek automaticky vyloučena.

+4/0
5.9.2016 16:34

J78i84ř68í 45D34o86n16ě59k 2725913486709

Eurovia se předvedla u Ostravy...ty bych vyloučil za antidampingovou cenu a nekvalitní provádění staveb.

+3/0
5.9.2016 16:32

J12a27n 84H32r46z91a57n 9244798160983

Ani se jim nedivim ! Kdyz si prectou, kolik nas stat plati za vystavbu 1 km dalnice, tak musi Ceskou republiku povazovat za novy Klondike :-P:-P:-P

+6/−1
5.9.2016 16:17

J67i91ř32í 34D47o75n24ě36k 2455673356429

njn stačí se podívat na koho ty stavební kolosy jsou napojené a kdo si namastil kapsu:) Stavime třikrát dráže než sousední státy a přitom máme kvalitu okresek.Mnohamiliardový bussines který kontroluje konsorcium spojených

firem navenek vystupujících jako jednotlivé soukromé subjekty.Ve stavebnictví v čechách platí kdo maže,ten jede a kdo nemaže čumí...

+1/0
5.9.2016 16:35

J44a28r46o15s21l25a65v 88S43k70a45l28i30c74k61ý 7307974678272

no jestli jsou i rakusaci jen o 40 mega drazsi, tak bych to dal jim, jak stavi Eurovia uz vsichni vime ;-)

0/0
5.9.2016 16:17

J68i72n84d10ř52i11c62h 67Š82k57o64p12e12k 4765831500145

Eurovia staví prostě nahoru dolu ;-D

+1/0
5.9.2016 16:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.