Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Italové, Poláci, Rakušané, Kazaši. Oprava D1 láká čím dál více cizinců

Nedostatek zakázek na stavbu nových silnic vede dál k velkému souboji stavebních firem o modernizaci dálnice D1. Konkurenci ještě zostřují firmy ze zahraničí, které u nás dosud nestavěly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40i43ř58í 48N64o29v63o97t73n88ý 2608442565587

I Súdánci by to udělali levněji, i kdyby měli vozit štěrk z Afriky na oslech...

0/0
6.9.2016 14:30

M51a68r74t34i23n 83V79o26j12á57č27e22k 9633367221716

mezi námi jel jsem nedávno v Německu déšť a v místě uzavřený úsek dálnice na tom úseku za sebou fungovalo snad 5 technologií od výřezu a broušení až po pokládku asfaltu a výsledek byl ,že po té koloně strojů se rýsovala opravená dálnice ,jen v tom dešti nelajnovali ....ale neumím si představit ,že by tam tu dálnici opravovali snad už 5tou pětiletku

+1/0
6.9.2016 10:17

J24a14n 93Š77m64í54d61a 7495478669272

Mám podobnou zkušenost, kdy na dálnici za Regensburgem německá odnož firmy SKANSKA prováděla v sobotu před půlnocí za hustého deště frézování vozovky.Nechci nic zveličovat, ani zatracovat, ale myslím si, že v Čechách stavět kvalitní dálnice z různých důvodů neumíme (a asi nechceme??). Výstavbu dálnic jakožto stavbám vysoké důležitosti bychom měli po zkušenostech s českým přístupem zadávat zahraničním firmám bez vazeb na naše všeobecně známé úplatkářské prostředí; zároveň je nanejvýš nutné změnit nevhodný proces plánování, výběru dodavatele a kontrolních mechanismů kvality výstavby.V této věci podporuji plně německý model a zkušenosti ve výstavbě dálnic.

0/0
7.9.2016 8:48

M19a81r52e21k 93P71o25s79p76í57š74i54l 2325915241

A copak že je moc nezajímají zakázky na regionální silnice 2-3-4 třídy? Tam to jsou tankodromy a některé abs. nesplňují dnešní požadavky na provoz na pozemních komunikacích.

No a to teď ještě přišli s placením mýta podle ujetého km. Jezdím denně 80km po D1. Pokud to zavedou, tak už se mi to do práce nevyplatí jezdit. Zaplatil bych astronomickou sumu k poměru na výdělky v ČR. A je nás mnoho! A jezdit 3-4 třídou do práce 42km jednu cestu to je naprd. Jo vyhlídková trasa dobrá a změna oproti denní D1 rutinně. Měl by se mimochodem změnit zákon, kdy bychom si mohli cestovné do práce odečítat s daní. Vždyť vlastně je to nemorální ze strany státu. Když jedu do páce,tak vykonávám činnost placenou ze svého(benzín,opotřebení vozidla atd..) pro to,aby z denní mzdy profitoval stát. Takže já denně platím ze své čisté mzdy ještě to, abych státu vydělal peníze. Pokud do práce nepojedu a budu třebas na nemocenské, stát má prd z mejch daní. To jsem zvědavej kdo tohle změní! Jelikož jsme v EU, měl by nějaký právník a nebo ombudsman se tímto zabývat. Jelikož třebas v Německu je toto umožněno. Soud dal jednomu stěžovateli za pravdu na nemorální přístup státu v této věci. A už to mají v zákoně.Tzv Pendeltax.

0/0
6.9.2016 7:18

Š40t11e31f51a64n 36F85r11i74č55a 7492788933956

Už dvacet let to opravují, a furt to není opravené?

+1/0
5.9.2016 23:38

J16a35n 86K55l65e70i44c58h 3459325501488

No jestli to vyhraje Eurovia, tak budeme mít tankodrom kromě Ostravy i mezi Prahou a Brnem. Do podkladu navezou odpad z nějaké skládky/haldy a dostanou zaplaceno 2x. Však oni ví, proč nabídli nejnižší cenu.

+6/0
5.9.2016 17:18

J56a45n 23Š48e58v71č85í50k 6236602285940

Jen škoda, že ten tankodrom u Ostravy nestavěla Eurovia, ale Ostravské dopravní stavby. Eurovia pak tuto firmu převzala. Čili nemužou za to co tam vyvedly ODS(ostravské dopravní stavby) To se projevilo v záruce kterou převzala nevědomky za ně. Kde jsou dnes ti konkrétní lidi co to mají na svědomí?

0/0
5.9.2016 19:46

J11i89n33d79ř77i64c53h 92Š30k82o69p32e87k 4975651310785

8-o nevědomky převzala záruku ? Co to jako má být ?

Když jedna firma přebírá druhou, tak ji přebírá se vším, i se závazky. Opravdu to nechodí tak, že si vybere, co si převezme a co ne

+1/0
5.9.2016 19:52

J81a64n 97Š11e26v79č49í86k 6356962775910

takže když v době co to přebírala bylo ještě vše v pořádku a rok na to se přišlo že to ODS celé podělali tak za to může Eurovie? Ano protože v česku je takový bordel, že ti co to stavěli jsou vysmátí a Eurovie si to vyžírá ikdyž to nedělala?

0/0
5.9.2016 19:58

J52i82n55d17ř91i53c74h 46Š63k80o80p77e56k 4275721740905

holt se poruchy a nekvalitní práce může projevit až časem, po zatížení provozem

0/0
5.9.2016 21:29

J60a60n 15K64l70e41i94c29h 3929845201828

Máte mylné informace, Eurovia už tehdy byla největším akcionářem ODS-Dopravní stavby Ostrava. V roce 2009 pouze vytěsnili minoritní akcionáře. A to, že nevědomky převzali záruky snad nemyslíte vážně...

+2/0
5.9.2016 20:02

J91a51n 67Š74e11v76č10í24k 6246942535890

proč je tedy nepotrestali?

0/0
5.9.2016 20:04

J83i25n10d83ř30i54c98h 16Š73k94o73p45e72k 4365811500595

převzetí minoritních akcií jde udělat i legálně, takže trestání je problém

0/0
5.9.2016 21:29

H86o97n68z64a 63P70i38t23á12k 3557493710608

Jak vunec muze stat dovolit Eurovii ucastnit se dalsich statnich zakazek?

+5/0
5.9.2016 16:47

J76i64n16d24ř80i54c40h 21Š98k48o85p13e18k 4965771310125

ani po tolika průšvihách se totiž nezavedla změna zákona, která by zákaz dovolila

+1/0
5.9.2016 16:50

J73a94n 58C64e36p96e84k 1354306530

No firmy by měly mít také patřičné reference a za sebou někde kvalitně odvedenou práci, která xy let vydržela. To Eurovia asi nebude. Poláci měli svých průšvihů s dálnicemi také dost. Pak bych chtěl vidět, co a jak postavil Kazach s Italem dohromady. Asi nejdůvěryhodněji mi zní Rakušáci.

+2/0
5.9.2016 16:41

J71i69n27d97ř58i44c23h 28Š18k39o58p55e36k 4205471870595

problém je, že referencí můžeš chtít jen pár. A pár staveb, které nepokazili, vždy najdou

0/0
5.9.2016 16:51

J82a61k54u73b 60K91a10m81e54n22i94c49k67ý 4319882607116

eurovia o dost mensi cena, to uz maji nekde zase sehnanej pochybnej material na podklad? vyloucit, dokud neopravi za svoje dalnici u ostravy!

+3/0
5.9.2016 16:35

J68i51n80d50ř36i68c94h 77Š68k91o53p27e67k 4485261480475

bohužel toto zákon nedovoluje, nový jen velmi omezeně

0/0
5.9.2016 16:51

P11e73t74r 78A20n77d27r25ý14s31e27k 9773501176697

Firma, která záměrně ošidí nějakou státní stavbu, tak jak to udělala s D1 u Ostravy, by měla být ze všech státních zakázek automaticky vyloučena.

+4/0
5.9.2016 16:34

J94i35ř51í 95D16o18n55ě91k 2585953916989

Eurovia se předvedla u Ostravy...ty bych vyloučil za antidampingovou cenu a nekvalitní provádění staveb.

+3/0
5.9.2016 16:32

J56a63n 85H73r78z11a30n 9294248840313

Ani se jim nedivim ! Kdyz si prectou, kolik nas stat plati za vystavbu 1 km dalnice, tak musi Ceskou republiku povazovat za novy Klondike :-P:-P:-P

+6/−1
5.9.2016 16:17

J57i72ř63í 34D31o47n76ě98k 2275833826329

njn stačí se podívat na koho ty stavební kolosy jsou napojené a kdo si namastil kapsu:) Stavime třikrát dráže než sousední státy a přitom máme kvalitu okresek.Mnohamiliardový bussines který kontroluje konsorcium spojených

firem navenek vystupujících jako jednotlivé soukromé subjekty.Ve stavebnictví v čechách platí kdo maže,ten jede a kdo nemaže čumí...

+1/0
5.9.2016 16:35

J41a96r29o41s38l55a80v 25S82k28a77l70i60c27k56ý 7487764308872

no jestli jsou i rakusaci jen o 40 mega drazsi, tak bych to dal jim, jak stavi Eurovia uz vsichni vime ;-)

0/0
5.9.2016 16:17

J54i19n13d93ř33i51c83h 33Š54k80o95p73e25k 4725411540765

Eurovia staví prostě nahoru dolu ;-D

+1/0
5.9.2016 16:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.