Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V24i73e65t 65X24u73a76n 41N92g43u41y88e82n 1405145963196

ano odmitejte, stejne jako se odmitali spalovaci motory, jelikoz kun je bezpecnejsi a jen tak neexploduje jako benzin, ci nafta. To ze na zemi je x miliony aut na spalovaci pohon a nehod je taky x tisic a z toho kolik lidi zemre denne nepocitane, to nikoho ani tak nedesi. Tady mame par stovek tisic elektromobili a hned jak je jedna smrtelna nehoda tak je humbuk ze je to nebezpecne atd. Nebyt prukopniku jako je Musk, ktery nedelal jen teslu, tak mozna jeste dnes sedime v jeskyni a jime korinky a vyhonky.

+12/−4
doporučit
12.9.2016 11:07

M35a64r43t17i97n 81B33a80r78t92e43k 5947321611883

Už s tím původním systémem byla Tesla 2.5x bezpečnější než člověk. Za pár let to bude 100x

+5/0
doporučit
12.9.2016 11:14

D48a14v39i34d 37H37u68r56k69a 3870853101311

Není to tak dávno co jsem jel v Německu vlakem bez strojvedoucího (dokonce nebyl žádný personál). O prázdninách jsem se svezl metrem, které nikdo neřídil. Před pár lety to samé - ale v Číně. Napadlo někoho před lety (třeba si doplňte rok svého narození), že vlaky budou jezdit samy? A Tesla je jedna z prvních. V roce 2030 už asi nebude potřeba řidičák, pouze umět zadat na obrazovce cíl. Věřím i tomu, že až se přestanou na cestách motat řidiči, že automaty budou jezdit naprosto bez nehod.

+3/0
doporučit
12.9.2016 18:49

P63a38v82e36l 77S40e82d63l39á46k 3260916428841

Je to v první řadě právní problém, až potom technický, výhoda automatu je že pokud je v pořádku tak řídí vždycky stejně, neožere se, neche se mu na WC, může řídit 24 hodin v kuse a neunaví se. Samozřejmě je otázka, jestli je řídicí systém Tesly dostatečně robustní a redundantní.

+3/0
doporučit
12.9.2016 10:22

J44a80n 42B46u70r80i51a49n 2783109794680

Hodně lidí si to nejspíš neuvědomuje, ale auto na elektropohon je se současnými lithiovými baterkami to samé jako kdybyste v autě měli sud střelného prachu.

Malá ukázka toho, co dokáže pitomá baterka do mobilu po nárazu:

https://www.youtube.com/watch?v=JebU6ZKA9oI

+5/−8
doporučit
12.9.2016 9:48

P81e65t18r 72M28i22c80h11a27l 2490204171272

No jo, počítač sledoval auto před sebou a ignoroval překážku, které se to auto vyhýbalo. Triviální věc, ale ne pro počítač. Twn začal brzdit víceméně v okamžiku, kdy odstavená dodávka tvořila větší cíl než před ním jedoucí auto.

+1/0
doporučit
12.9.2016 18:20

J91a78n 34H18a67v23r41d94a 3526334752366

Až mě jímá hrůza, jakým dokonalým způsobem se podařilo p. Maskovi obalamutit movité ECOzákazníky, kteří si kupují jeho produkt, aniž by přemýšleli nad podstatou tohoto byznysu.

Tesla přece nemůže konkurovat zavedeným automobilkám v produktu AUTOMOBIL. Kde se najednou vytratily ty dlouhé roky vývoje, zkušeností, schopnosti vyrábět masově a tudíž levně. A není přeci podstatné, zda je automobil poháněn elektřinou nebo spalovacím motorem. Mnohem podstatnější jsou technické jízdní vlastnosti, kvalita výrobku, jeho bezpečnost atd. atd. To přece nejde nahradit jen tak. I proto, ale nejen proto, bych se Muskových výrobků bál jako čert kříže.

+2/−6
doporučit
12.9.2016 11:52

P51e24t29r 78B23á59č82a 8555186575265

Tak potom by bylo lepsi, kdyby tu nebyla zadna Tesla co?

Nebo minimalne nebyla dotovana vsudy pritomnyma ekofasounama.

+1/−1
doporučit
12.9.2016 14:51

J55o66s27e14f 21Š40o66l94t70e35s 8284788110263

Zásadním problémem autopilotů a dalších systémů je, že prostě předpokládají dodržování pravidel. Ono je to logické, nikdo asi nenaprogramuje autopilota, aby pravidla porušoval, že... Jenže lidé pravidla porušují naprosto běžně a nepřetržitě. Takže se pak stávají podobné nehody, jako ta v USA. Tam byla hlavní chyba na straně náklaďáku, který mu prostě vjel do cesty na dálnici (křížil mu cestu odbočením). že autopilot nestihl zabrzdit je věc druhá.

+1/−1
doporučit
12.9.2016 10:55

J40a20n 86H48r73u39z41a 8414458759967

Takže Musk s Teslou funguje systémem pokus-omyl? A co na ten skvělý výrobek říkají americké úřady. Ty co tak radikálně zatočili s čmoudícími VW.

+1/−2
doporučit
12.9.2016 10:54

L60u31d13v88í37k 60G18a43j61d78o51š49í19k 2295633844382

„Bude to dramatické zlepšení bezpečnostního systému provedené výhradně pomocí softwaru,“

Takže nám Musk právě tvrdí, že doteď do aut s klidem montovali nebezpečný systém? To si tedy pomohl... ;-D

.

Systém autopilota buď bude dělat chyby, nebo bude přehnaně opatrný a bude komplikovat provoz. Chybu zcela vyloučit nelze a v tom je celý problém automatického řízení.

Lidé dělají pochopitelně také chyby, ale jsou za ně odpovědní. Zde je přenesena odpovědnost na stroj, který žádnou odpovědnost nemá, takže chyba se netoleruje.

+2/−12
doporučit
12.9.2016 10:12

R15o11m32a45n 27H62o82r49k94ý 3177441281843

Mě to připomíná Windows, taky byly vždy nejlepší, když vyšla nová verze. A v další verzi to nejlepší bylo vlastně úplně špatně a k zahození. Samozřejmě nová verze byla úplně nejlepší. I Windows 10 je teď zrovna úplně nejlepší. No, já bych si do toho nesednul, zlatá moje 406 s manuálním řízením a minimem elektroniky.

+1/−14
doporučit
12.9.2016 10:13

R23o30m50a16n 60P18o63l15á43č74e20k 5456499475

Jsem si úplně vybavil scénu z Darwinových cen. Tam to dopadlo jenom plenou v rozkroku manžela a rozbouranou zubařskou ordinací...;-D

Spíš by mě docela zajímal návod na Teslu prodávanou v EU. Včera jsem si četl návod k pračce a až jsem se nestačil divit co tam všechno je napsané jako upozornění...

Jestli to Tesla prezentuje jako autopilota, tak to asi není úplně v pořádku... A navíc pokud si to někdo představuje jako automaticky řízené metro, tak je něco špatně...

Samotné elektromobily jsou v plenkách a letí hlavně tam kde to vláda brutálně dotuje, viz zmíněné Norsko. V ostatních zemích je to spíš rarita a možná i trochu image. A čas ukáže jestli to je modní vlna a nebo rozumná náhrada.

Bohužel co si myslím, tak EU není připravená na masivní elektrifikaci... Už takhle je přenosová sít poměrně zranitelná...

0/−1
doporučit
12.9.2016 15:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.