- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jediné dobré, co na stávajícím systému mýtných bran bylo, jsou VN sítě dotažené k silnicím, takže tam do budoucna půjde levně postavit dobíjecí stanice. To je ale tak asi všechno.
No jo, nejdřív při nástupu Ťok vykřikoval, že mýto je umělý problém, že se dá vyřešit raz dva. No, neměl nakonec pravdu? Kluci z Ano nám ukazují, jak se maká.
Antimonopolní úřad, pokud nebude zákon vykládat racionálně, tak zasekne jedině pořádnou sekeru do státního rozpočtu.
Antimonopolák je tu od toho, aby posoudil, zda došlo k dodržení zákonů, ne od toho, aby kryl případné "racionální" zlodějiny.
Zrušit dosavadní systém, zavést GPS a bude více peněz ve státní pokladně. Proč oživují starý drahý systém.
Tak na rovinu, co tam je Ťok, tak jede průser za průserem a jediné, co se mu "povedlo" je jen větší buzerace lidí a vyšší ceny na STK a vyšší pokutyCelkově tato vláda slušně perlí, ale ti ministři za ano, ti jsou v tomto opravdu nej
Které průsery myslíš? Zajímal ses o to, že tyto průsery mají původ v době předchozích ministrů, nebo jen tak plkáš.
Doufám,ze si jej podají jako Svobodu s Hudečkem-patří mu to.Mohl založit státem vlastněnou firmu a ta by mýto mohla vybírat.V Rakousku to funguje
Rakousko, Švýcarsko a Německo mají vzájemně kompatibilní mýtné systémy. V Rakousku je u vozidel nad 3,5 poskytnuta mýtná jednotka na zálohu 5 EUR.
Proč nám v naších novinách o jejich systémech nenapíši něco více. Především kolik stála a kolik z toho zůstává státu. Na toho Ťoka se stačí jen podívat, nenechal bych jej dělat ani ochranku nějakého marketu. Tuším, že byl také ve správní radě krachujícího Kovosvitu, který teď Mládek dotuje. Když neuměl uřídit fabriku, jak může být v řízení státu. Nu, některé vlastnosti zcela jistě nadnáší.
Cestoval jsem po Rakousku a kupoval i dálniční známky. Ne že bych rád vyhazoval peníze, tam mi to snad ani není líto, protože se alespoň mohu přesvědčit, kam ty moje prachy jdou. Ten rozdíl mezi námi a Rakouskem stále narůstá a ne aby se zmenšoval. Návraty sem jsou pro mne vždy děsivé. V Rakousku se k naším hranicím u Mikulova blíží nádherná dálnice, za čárou člověk přejede na okresku která se napojí na něco co mělo být dálnici, už se ale rozpadá a jezdí se velkou část jen po jednoum pruhu. Pak se najede na tankodrom D1 která se za děsivé sumy opravuje, aby byla o půl metru širší. Jsem si jist, až opravy za pár let skončí, už zase bude nutné opravovat to opravené, pak zase přidají další metr nebo půl šířky, takže za nějakou desítku let budou moci přidat i další pruh.
Mno takže tři roky ministroval a nedokázal vypsat soutěž. A pak to v nouzi zadá bez výběrového řízení. No buď je to lempl nebo podvodník a úplatkář.
A napadlo vas, ze muze byt pouze neschopny? Ono moc ministru od ANO schopnych neni.
Ten Rafaj by měl reagovat bez podnětu...