- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nelze to splnit, změníme metodiku výpočtu. Tomu říkám řešení problému.
To by ma teda tiež zaujímalo...
Komedie ! Něco chceme snížit (dnes CO2 zítra něco jiného) tak to přesuneme z jedno resortu do druhého. Tak co jsme snížili Koza se nažere ale hlávka zelí zůstane stejná
Ale o tom je sociálno byrokratický štát. Je založený na presúvaní čohokoľvek medzi nesúhlasiacími subjektmi.
Jojo. Jednoduchšie by bolo zas zaviesť daň z hlavy a neskrývať sa za rôzne frázy. A bolo by to asi i efektívnejšie.
Hlavně zakažte prosím diesly. Jinde už se to děje. Lidé jsou hloupý, musí se jim to zakázat, jinak vždy budou kupovat tyto rakoviny! Přitom, je to drahé a náklady na provoz jsou o 50% větší než turboLPG, nechápu je. Nechci, aby nám ničili zdraví! Státe, zruš to!
No pokud jste fanouškem státních regulací, pak ten seznam zákazů musí být delší:nafta, uhlí, benzín, kouření, alkohol, tučná jídla, cukr..
Mě baví, že se všude protlačuje CNG, který je dražší a dražší je i zařízení. Čerpacích stanic pro CNG je jak šafránu. O LPG, který má vše naopak, se nemluví. Tak si soudruzi melte co chcete, já si jedu za pár stovek natankovat plnou LPG. Čau.
A pritom oboji je neobnovitelny zdroj...stejne jako ropa
Jak mohou pumpaři ovlivnit, jaké pohonné hmoty si u nich zákazníci nakoupí? Spěje to snad k systému, kdy od listopadu na pumpách nekoupíte benzín, ale jen biosrač.y, protože daný pumpař už vyčerpal svůj roční příděl?
Tomu se říká přenesená odpovědnost. To máte jako s DPH v tomhle banánistánu. Nejlepší je že chudák pumpař vlastně ani nevím kolik procent ethanolu prodává v naftě a N95. Ono se to může dost lišit podle sezony a rafinerie.
Takhle to vypadá když CNG lobby tlačí na pilu. Nevadí že statisíce aut mají LPG a zdaleka všechno to nejsou vraky co za pár let vymizí. Navíc z mojí zkušenosti auta která LPG mají a jsou rodinná bývají často v lepším stavu než 5 let staré auto papírově plnící nějaké Euro 4.
A co LPG, už se oněm moc nemluví. Promě jako průměrného čecha idelní, jen bych čekal od státu větší podporu a ne strašit šrotovným. Ve voze (Golf IV r.v. 1998)to bude 20let co jezdím na LPG a dofám, že několik let ještě jezdit budu. Jen se budu muset smířit stím, že do center měst se můj vůz diky stáří nedostane.
proč by se nedostal? Katalyzátor to má, ne? Nějakou tu euronormu to také plní ... i v Německu byste měl zelenou resp. nově modrou ekoplaketu. Pokud byste měl TDI, tak máte smůlu i s nejnovějším Golfem
Pumpaři můžou za globální oteplování?
Pro mě je ten článek taky poněkud zmatený...