Diskuze
Šrotovné na nákup ekologických aut zatím nebude. Ministři se nedohodli
Děkujeme za pochopení.
J98a84r91o94s39l79a47v 22Š96k36o95d78a
tak treba ja sem dneska dostal 1000Kc od VZP za to ze sem si koupil permici do bazenu.
R59o66m14a76n 37K26r38a89t63o90c67h94v79í85l
Smysl by to mělo, kdyby ten kdo má 15 let staré auto aby si mohl koupit 7 let staré auto.
V60l90a49d26a 68V77a41n93e21k
Mám auto staré 3 roky a chtěl bych nové ! To bych dotaci ocenil, že mohu někomu udělat jeho prodejem radost
L67u60d75v72í15k 20G84a78j84d22o45š87í42k
Něco tak pitomého jako šrotovné může napadnout jen ČSSD.
To je taková ta socialistická "ekologie" podporující spotřebu.
V83l44a36d20a 73V48a53n17e27k
Likvidace trhu, všichni chudý! DLUHY! To je cíl socialistů! Projíst potomkům budoucnost..
T95o24m52á29š 55B72a80š66a27n46d65a
Nejdříve by to chtělo stanovit, co je vůbec ekologické vozidlo. A elektromobil to rozhodně není! Ekologická zátěž na výrobu, provoz a následnou likvidaci elektromobilu a jeho akumulátorů je podstatně větší, než klasického auta se spalovacím motorem. To, že elektromobil při jízdě nic nevypouští neznamená, že se ta elektřina sama někde vyskytne. Ta se musí zase vyrobit v elektrárně a dopravit do místa nabíjení. Výroba el. energie samozřejmě znamená exhalace (tepelné), nebo jiný odpad (jaderné), případně jinou zátěž na př. na výrobu solárních panelů apod.
A mimochodem, já nechci ze svých daní někomu platit nové auto. To raději nový přístroj do nemocnice.
J14i92ř49í 13H49a63r60t29l
Tak šrotovné na nákup ekologických aut bych bral jako nesmysl roku.Haha.No až někdo vymyslí šrotovné např. 60000 - 100000Kč na auta za 200000 - 250000Kč , tak věřím tomu,že by se u nás mohl vozový park omladit. A dokud někdo nepochopí, že přes 60% lidí u nás nemá ani průměrnou mzdu, tím pádem ani na nové auto v hodnotě 200000Kč , tak se stářím vozového parku se to prostě nezlepší. Moje auto (13let) už se taky začíná k tomu průměru pěkně přibližovat a jen doufám, že ten průměr o několik roků přeskočí.
F27r94a98n31t86i47š28e73k 66P49e68t74r94í45k
60% lidí nemůže mít průměrnou mzdu, právě protože je to mzda průměrná.
Nejběžnější mzdu udává medián a přesně polovina lidí má plat nižší než modus.
K23r79y54š11t48o66f 89L18a22n52í26k
vozovy park je stary a lidi si kupuji ojetiny nebo levna auto proto, ze na drazsi nemaji, tudiz aby srotovne nejak vyznamneji podporilo vymenu aut v zemi nejen mezi bohatymi lidmi, muselo by tvorit minimalne polovinu ceny vozu ( u Tesly 9/10)
J50i95ř61í 11P33a47u24l
Anebo na nové mají, ale nemají potřebu kupovat každých 5 let auto nové.
P65a24v63e86l 43P75o40p68e86l25k90a
To je správné.
Ten kdo má na nové auto, určitě nemá takový šrot aby se mu nevyplatilo ho poslat přes bazar někam dál. Takže výsledkem by byly podvody s nepojízdnými vraky.
L64a34d73i18s14l50a79v 74K83u25d55l17a18c81e56k
Jsem zvedavej jak dosahnou omlazeni vozoveho parku ve state ve kterem je jeden rad ze vyjde s vyplatou. Vse zustane pri starem jen urednici a bohata elita vymeni svuj drahy vuz za jeste noblesnejsi model s pouzitim dotace od statu.
P15a45v50e65l 72K43o11v53á19ř
Kotlíkovné, šrotovné, a podobné projekty se vždy týkají pouze střední a bohatší části populace. Ti chudí, a je jich drtivá většina na tohle ( bez hrozby pozdější exekuce ) nikdy nedosáhnou.
Znamená to tedy, že podporu si zase vyberou ti bohatší, a chudší to zase jen zaplatí
T80o81m35á46š 78L70i78s79k74a
Kotlíkovné, šrotovné jsou především neskutečná zvěrstva a ukázka zvrácenosti EU komunismu, nejdříve lidi okrademe o jejich peníze a pak jich část vybraným kolaborantům rozdáme, aby si za ně koupili nesmysly, které zpravidla produkují vybraní členové UV , tedy ti druholigový členové. První liga soudruhů produkuje MEŘO elektřinu ze slunce a to se musí nakupovat povinně, rozhodl o tom nejvyšší lidový komisariát v Bruseli
R27o57m27a51n 42K91r20a30t58o63c98h20v16í54l
Má být šrotovné i na obyčejná auta (s benzínovým motorem)?
P15e86t69r 93T27y30č52k56a
Ne. Jenom elektoauta v ceně do 700tis. Že takové na trhu prakticky nejsou? To je přece úplně jedno.
Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí
Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...
Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt
Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra
Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...
Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní
Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce
Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...
Japonsko už nemá záporné úroky. Centrální banka po 17 letech zvýšila úrokovou sazbu
Japonská centrální banka v úterý dle očekávání jako poslední na světě upustila od záporných úroků....
Cena elektřiny bude příští rok nižší než letos, říká analytik Matoušek
Premium Dobrá zpráva: v příštím roce bude celková cena elektřiny nižší než v tomto roce. Ta méně dobrá zní,...
Irové svolili k nemyslitelnému. Na trh začali dodávat whiskey s příchutěmi
Ochucené whisky vyrábějí palírny ve Spojených státech i Kanadě již několik desítek let a nejsou tak...
Musk přiznal užívání ketaminu. Je v zájmu investorů, abych pokračoval, tvrdí
Miliardář Elon Musk v rozhovoru s bývalým moderátorem CNN Donem Lemonem přiznal, že užívá ketamin....