Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T83o45m74á57š 63K25u98c75h38a76ř 3917271388911

Nemělo by to být opačně? Neměli by být spíš zvýhodňováni ti, kteří místo konzumní spotřeby a kupování stále nových aut, jejichž výroba je ekologickou zátěží, provozují vozy např. 25 roků až do úplného opotřebování? Protože nejekologičtější je to auto, které se nevyrobí. ;-)

+26/0
doporučit
13.9.2016 8:26

P95a82v26e32l 12T40o46p80i29n86k84a 5804165958970

Škoda, že jsem se nedočetl, že "Ministři uznali, že je to naprostá ptákovina..."

+15/0
doporučit
13.9.2016 7:49

P18a40v94e16l 68O40h38a71r51e71k 2405605804265

Vyřazení přestárlých aut? O to tady rozhodně nejde. Jen lobisté za tučný bakšiš nahání obrovské zisky automobilkám, které tyto peníze obratem vyvezou mimo zem.

Přitom PATNÁCT největších dopravních lodí vyprodukuje stejné množství emisí jako 50 milionů osobních automobilů na celém světě.

O ekologii taty nikdy nešlo, ale máme poslance co ochotně zvednou ruku.

Zadarmo? Asi ne

+15/−1
doporučit
13.9.2016 8:23

M81a26r84t13i69n 28Š66ť37a73s85t60n18ý 6132265874710

Proč bych měl někomu přispívat na nové auto?

+11/0
doporučit
13.9.2016 8:43

O81n18d12r76a 30K45ř96i21v69s61k66ý 2213743591

No nevím, jako mnoho ostatních lidí mám hypotéku, která schlamstne větši nu mého příjmu. To by muselo být to šrotovné sakra velké abych si mohl dovolit koupit úplně nové auto a ne ojetinu

+10/0
doporučit
13.9.2016 8:47
Foto

V71l78a64d63a 46V69a98n77e45k 9773416794658

Proč ne dotace na kola, elektrokola,koloběžky, sportovní obuv ..... To vše je "ekologické " ;-D Socialistická EU a naše vláda ,nás udotuje k naprostému blahobytu ..Rv:-P

+9/0
doporučit
13.9.2016 8:46

R19i54c60h37a22r82d 78P89ů32ž57a 9130959450298

já bych rád věděl, který chytrolín přišel na to, že když má někdo auto 15 let+, tak si při dotaci koupí nové v ceně bytu v menším městě, aby se tedy snížil průměrný věk vozového parku...takové lidi si platit z daní mi přijde jako naprosté mrhání prostředky, které by mohly jít na užitečnější věci

+9/0
doporučit
13.9.2016 8:28

K72r43y18š60t54o62f 23L24a80n52í48k 1789270715145

vozovy park je stary a lidi si kupuji ojetiny nebo levna auto proto, ze na drazsi nemaji, tudiz aby srotovne nejak vyznamneji podporilo vymenu aut v zemi nejen mezi bohatymi lidmi, muselo by tvorit minimalne polovinu ceny vozu ( u Tesly 9/10)

+8/0
doporučit
13.9.2016 9:45

O71n33d44ř49e79j 87Š66r18u34b54a37ř 1955691485316

Daji mi prispevek na salinkartu, kdyz sesrotujui auto?

Daji prispevek na elektrokolo, kdyz sesrotuji auto nebo motorku?

Pokud ne, povazuji to za nekoncepcni prolobovany krok.

+6/0
doporučit
13.9.2016 8:30

L60u67d10v50í35k 44G37a27j86d27o52š93í72k 2175873424642

Něco tak pitomého jako šrotovné může napadnout jen ČSSD.

To je taková ta socialistická "ekologie" podporující spotřebu. 8-o

+7/−1
doporučit
13.9.2016 10:37

T16o85m59á33š 68B55a65š41a16n34d83a 2152279662530

Nejdříve by to chtělo stanovit, co je vůbec ekologické vozidlo. A elektromobil to rozhodně není! Ekologická zátěž na výrobu, provoz a následnou likvidaci elektromobilu a jeho akumulátorů je podstatně větší, než klasického auta se spalovacím motorem. To, že elektromobil při jízdě nic nevypouští neznamená, že se ta elektřina sama někde vyskytne. Ta se musí zase vyrobit v elektrárně a dopravit do místa nabíjení. Výroba el. energie samozřejmě znamená exhalace (tepelné), nebo jiný odpad (jaderné), případně jinou zátěž na př. na výrobu solárních panelů apod.

A mimochodem, já nechci ze svých daní někomu platit nové auto. To raději nový přístroj do nemocnice.

+5/0
doporučit
13.9.2016 10:21

J74i59ř90í 80H78a76r46t68l 6446160578326

Tak šrotovné na nákup ekologických aut bych bral jako nesmysl roku.Haha.No až někdo vymyslí šrotovné např. 60000 - 100000Kč na auta za 200000 - 250000Kč , tak věřím tomu,že by se u nás mohl vozový park omladit. A dokud někdo nepochopí, že přes 60% lidí u nás nemá ani průměrnou mzdu, tím pádem ani na nové auto v hodnotě 200000Kč , tak se stářím vozového parku se to prostě nezlepší. Moje auto (13let) už se taky začíná k tomu průměru pěkně přibližovat a jen doufám, že ten průměr o několik roků přeskočí.

+5/0
doporučit
13.9.2016 10:18

R37o92m93a10n 45H22o71r88k82ý 3887961911213

Zvyknul jsem si na svoji 406 r.v.1996 LPG a nedám ji z ruky. Většinu věcí si opravím sám (a to nejsem automechanik), není tam mnoho elektroniky, což je výhoda (a to elektrice a elektronice) rozumím.

+5/−1
doporučit
13.9.2016 8:32

L43a19d29i19s52l21a68v 60K97u29d22l26a17c62e87k 8698260249279

Jsem zvedavej jak dosahnou omlazeni vozoveho parku ve state ve kterem je jeden rad ze vyjde s vyplatou. Vse zustane pri starem jen urednici a bohata elita vymeni svuj drahy vuz za jeste noblesnejsi model s pouzitim dotace od statu.

+4/0
doporučit
13.9.2016 9:28

J20a33k38u47b 21F33e47i92f54a76r 7699859626979

Už vidím, jak někdo kdo točí staré ojetiny kolem 50 tis Kč si půjde koupit za 500tis+.

Buď projev demence anebo pokus o nějaký šolich.

+4/0
doporučit
13.9.2016 8:32

J69a44n 67P26o59k90o93r87n71ý 1383729800833

Bohužel, semínko blbosti bylo zasazeno, jen se odložilo klíčení. Stejně to nějaký d....il jednou prosadí, protože mu někdo naplní portmonku. A zaplatíme to my všichni.

+4/0
doporučit
13.9.2016 8:05

P38e58t83r 28P66a73v78l81a86t15a 7706170847151

Stejně je to nesmysl.

Když někdo jezdí starým autem, tak na elektromobil mít nebude, i když mu 150 000 dají. Teď jsem někde potkal BMW i3, větší nákupní taška za milion, s dojezdem, že nedojedu ani do práce.... Takže co, Tesla? Za 3 mega? Nic jiného s použitelným dojezdem neznám.

+4/0
doporučit
13.9.2016 7:50

M28a24r82e38k 43Š59e27b46e28s30t52a 2663331333317

Jediná ekologická auta která se dnes dají koupit jsou ty s benzínovým motorem....A TO JE FAKT!!!

+4/−1
doporučit
13.9.2016 8:12

P61a10v74e39l 48P18o44p70e57l12k21a 2821264820398

To je správné.

Ten kdo má na nové auto, určitě nemá takový šrot aby se mu nevyplatilo ho poslat přes bazar někam dál. Takže výsledkem by byly podvody s nepojízdnými vraky.

+3/0
doporučit
13.9.2016 9:39

J95o19s73e85f 75Š73e87m98e39l31í66k 7919391620757

Takže konečný výsledek budou dotace na auta státních úřadů, aby se to víc točilo. Proč se nedivím?

+3/0
doporučit
13.9.2016 8:30

V10á50c55l60a34v 15S95t76u45d95e82n53ý 1344351322755

Další pokus ekoteroristů a podporu "neekologické dopravy". Přeci i jimi spotřebovaná energie musí být nějak vyrobena a to bez emisí nejde nikdy, třebaže se podle výrobního zdroje energie budou lišit. V naprosté většině zemí toto není řešeno, ale existují i země, kde to řeší. Např. Singapur. Pro zaplacení daně provádějí přepočet na CO2. Např. podle standardů R101 vydaných Ekonomickou komisí pro Evropu při OSN (UNECE) u Tesla Model S je spotřeba asi 444 watthodin na kilometr. A toto číslo odpovídá emisím 222 g CO2/km. A srovnejte si to s emisemi např. Škody Octavia, která má dle typu motoru emise od 99 g CO2/km.

+2/0
doporučit
13.9.2016 8:17

S10t63a88n33i43s92l46a56v 57C72h10y44t18r81a 3264143177819

A já se ptám, kde jsou všechny peníze za eko "výpalné", co stát táhá z lidí při převodech? Ty si jako nechají na úřadě na svoje výplaty?

+2/0
doporučit
13.9.2016 7:50

P12a69v36e65l 57K34o10v41á37ř 1883917296634

Kotlíkovné, šrotovné, a podobné projekty se vždy týkají pouze střední a bohatší části populace. Ti chudí, a je jich drtivá většina na tohle ( bez hrozby pozdější exekuce ) nikdy nedosáhnou.

Znamená to tedy, že podporu si zase vyberou ti bohatší, a chudší to zase jen zaplatí

+2/−3
doporučit
13.9.2016 9:23

Z72d17e54n65ě37k 50Ř39e41z17á13č 2977125

ještě že stát chápe LPG jako překonanou cestu. Jen CNG má nějakou dlouhodobou perspektivu. EL auta jsou zatím mimo realitu. Je to jen pro bohaté -TESLA BMW i3 i8 . nebo nadšence jako stará auta peugeot 106 .

+1/−2
doporučit
13.9.2016 8:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.