- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak treba ja sem dneska dostal 1000Kc od VZP za to ze sem si koupil permici do bazenu.
Smysl by to mělo, kdyby ten kdo má 15 let staré auto aby si mohl koupit 7 let staré auto.
Mám auto staré 3 roky a chtěl bych nové ! To bych dotaci ocenil, že mohu někomu udělat jeho prodejem radost
Něco tak pitomého jako šrotovné může napadnout jen ČSSD.
To je taková ta socialistická "ekologie" podporující spotřebu.
Likvidace trhu, všichni chudý! DLUHY! To je cíl socialistů! Projíst potomkům budoucnost..
Nejdříve by to chtělo stanovit, co je vůbec ekologické vozidlo. A elektromobil to rozhodně není! Ekologická zátěž na výrobu, provoz a následnou likvidaci elektromobilu a jeho akumulátorů je podstatně větší, než klasického auta se spalovacím motorem. To, že elektromobil při jízdě nic nevypouští neznamená, že se ta elektřina sama někde vyskytne. Ta se musí zase vyrobit v elektrárně a dopravit do místa nabíjení. Výroba el. energie samozřejmě znamená exhalace (tepelné), nebo jiný odpad (jaderné), případně jinou zátěž na př. na výrobu solárních panelů apod.
A mimochodem, já nechci ze svých daní někomu platit nové auto. To raději nový přístroj do nemocnice.
Tak šrotovné na nákup ekologických aut bych bral jako nesmysl roku.Haha.No až někdo vymyslí šrotovné např. 60000 - 100000Kč na auta za 200000 - 250000Kč , tak věřím tomu,že by se u nás mohl vozový park omladit. A dokud někdo nepochopí, že přes 60% lidí u nás nemá ani průměrnou mzdu, tím pádem ani na nové auto v hodnotě 200000Kč , tak se stářím vozového parku se to prostě nezlepší. Moje auto (13let) už se taky začíná k tomu průměru pěkně přibližovat a jen doufám, že ten průměr o několik roků přeskočí.
60% lidí nemůže mít průměrnou mzdu, právě protože je to mzda průměrná.
Nejběžnější mzdu udává medián a přesně polovina lidí má plat nižší než modus.
vozovy park je stary a lidi si kupuji ojetiny nebo levna auto proto, ze na drazsi nemaji, tudiz aby srotovne nejak vyznamneji podporilo vymenu aut v zemi nejen mezi bohatymi lidmi, muselo by tvorit minimalne polovinu ceny vozu ( u Tesly 9/10)
Anebo na nové mají, ale nemají potřebu kupovat každých 5 let auto nové.
To je správné.
Ten kdo má na nové auto, určitě nemá takový šrot aby se mu nevyplatilo ho poslat přes bazar někam dál. Takže výsledkem by byly podvody s nepojízdnými vraky.
Jsem zvedavej jak dosahnou omlazeni vozoveho parku ve state ve kterem je jeden rad ze vyjde s vyplatou. Vse zustane pri starem jen urednici a bohata elita vymeni svuj drahy vuz za jeste noblesnejsi model s pouzitim dotace od statu.
Kotlíkovné, šrotovné, a podobné projekty se vždy týkají pouze střední a bohatší části populace. Ti chudí, a je jich drtivá většina na tohle ( bez hrozby pozdější exekuce ) nikdy nedosáhnou.
Znamená to tedy, že podporu si zase vyberou ti bohatší, a chudší to zase jen zaplatí
Kotlíkovné, šrotovné jsou především neskutečná zvěrstva a ukázka zvrácenosti EU komunismu, nejdříve lidi okrademe o jejich peníze a pak jich část vybraným kolaborantům rozdáme, aby si za ně koupili nesmysly, které zpravidla produkují vybraní členové UV , tedy ti druholigový členové. První liga soudruhů produkuje MEŘO elektřinu ze slunce a to se musí nakupovat povinně, rozhodl o tom nejvyšší lidový komisariát v Bruseli
Má být šrotovné i na obyčejná auta (s benzínovým motorem)?
Ne. Jenom elektoauta v ceně do 700tis. Že takové na trhu prakticky nejsou? To je přece úplně jedno.