Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K75a85r26e15l 62H11y66n95e65k 9121467775546

Kdy těm hlupákum dojde že tady nejezdíme ve starých autech protože se nám to líbí ale protože na nové nemáme.

+83/0
doporučit
15.9.2016 2:24

J92a62n 78S58v42o37b53o64d16a 6501782450596

Větší blbosti už vláda vymyslet nedokáže? Když někdo na nové auto nemá teď, těžko na něj bude mít po zavedení dalších daní. Rv

+97/−1
doporučit
15.9.2016 1:39

J96a94n 30E83n26t22e25r 5634165734707

Tato socialistická vláda produkuje jednu pitomost za druhou ...

+63/0
doporučit
15.9.2016 1:30

M81a24r96t22i58n 37S90o65u52č42e72k 6378723263601

Vozový park v Česku omladí jedině růst mezd

+60/0
doporučit
15.9.2016 2:41

J97a29n 21S69v44o46b68o13d13a 6701742800846

"Analýza spoplatnění vozidel" - čím chudší občan, tím vyšší daň

"Peníze za auta šetrná k životnímu prostředí" - chudí dotují bohatší

+58/0
doporučit
15.9.2016 1:43

J34a61n 90S86l87a18d75k28ý 3401412153

Na chalupě berou ve fabrice průměr tak 12 500 Kč čistého. Továrna je daleko asi 6 km a každý má nějaké to přibližovadlo. Už se těším, až si chlapi tak nějak omladí vozový park.

+49/0
doporučit
15.9.2016 5:36
Foto

J78a59r23o92m27í34r 66H57l67u65b23e94k 2516460384331

Toto komunistické šílenství nelze ani kultivovaně komentovat. Jen je stále volme, aby nám udělali z životů "ekologické" peklo. Vždy jsem byl zaměřen spíš pro ochranu přírody, ale po množství těchto tzv. environmentálních paskvilů tahajících z našich kapes jen peníze a přírodě nepřinášejících vůbec nic, jsem zásadním odpůrcem těchto sociálních inženýrů s bolševickým myšlením.

+53/−1
doporučit
15.9.2016 3:06

M23i20r92e50k 83B55á15r41t89a 2505857490641

Neuvěřitelné! Hned v první větě se ví v čem je problém! Ekonomická síla obyvatel.... Zbytek článku je už jenom o vymýšlení činnosti pro úředníky!

+43/0
doporučit
15.9.2016 5:35

M49a42r67t87i15n 90M84i33š74o 3842784137279

Až bude medián mezd přes 50tis. Kč a ne 22tis., tak pak si lidé budou kupovat nová auta, protože na to budou mít. Do té doby je každý druhý rád, že koupí 6 let staré auta v dobrém stavu a dalších 5 let jej splácí a auto musí ještě dalších 5 let vydržet... Většina návrhů regulérně trestá méně majetné občany. Nemáš prachy na novy auto? Tak aspoň zaplať daně a nesmyslné poplatky za to, že máš stary auto!

+39/0
doporučit
15.9.2016 6:20

L23e28o20p65o48l49d 58P83r61o17k46e89š 8319324537

Stát který rok co rok zvyšuje státní dluh , by své úředníky měl naučit jezdit veřejnou dopravou co prosazuje pro běžné občany.

g

+38/0
doporučit
15.9.2016 6:13

V81i13k75y47r 27B91o27h33u55m17i45l 55S53t10r47a35n23s46k65y 9427868306339

Jednoduché, včera to zaznělo v diskusi po projevu prezidenta, nemůžeme mít evropské ceny a jedny z nejnižších platů v EU....Bez peněz se najde jen pár bláznů co si vezmou auto na dluh a časem o něj pro nesplácení přijdou. Navíc nový vůz = nejhorší investice.

+36/0
doporučit
15.9.2016 6:10

L12u45k89á79š 87S35e30d96l83á67č40e51k 1713197407850

Jeden blbější návrh, než druhý. Na takové návrhy nepotřebuje člověk být chytrý. Stačí být blbý, nebo vychytralý. Já mám ještě lepší návrh, nad kterým nemusím vůbec přemýšlet. Pojďme zakázat auta starší pěti let!!!!!! To by byla obnova!!!!!!!!!!!!8-o

Přesně tak primitivně uvažují dnešní vládní úředníci, kteří dostali za úkol, vypracovat návrh, jak obnovit vozový park v ČR!!!!!!;-O

Zvláště bych chtě být kritický k myšlence, že ekovozidla obnoví vozový park v ČR.

Nebo úřední vozidla něco změní. Je to blbost.

+33/0
doporučit
15.9.2016 1:53

P34e95t94r 64V58o12n93d15r83a23c81e32k 7525641893660

Zavedeme poplatky a mýto a zakážeme lidem jezdit do měst a lidé najednou vykoupí autosalony ........ může mi někdo vysvětlit co má za kvalifikaci myslitel, který něco takového vymyslel ?? Tipuji BC, Mgr Mba.......

+32/0
doporučit
15.9.2016 5:26

Z60d79e72n12ě37k 22D39u97b34e19c61k86ý 3237574750258

Už vidím, jak současný majitel Felicie běží na úřad pro 5000, aby si mohl koupit Prius :-)

+32/−1
doporučit
15.9.2016 4:30

P81e60t40r 46S90c65h73w10a50r83z 7948739533961

Jo jo, daň z chudoby. Na nové auto nemáš, tak ti zavedeme extra daň ze starého a ještě ze svých daní přispěješ na úlevy těm, co na nové auto dosáhnou ;-D

+26/0
doporučit
15.9.2016 9:29

P54e29t77r 73N89o91v45á38k 8585219650

mafie opět chystá další "eco" TUNEL

-

pokud by to politici mysleli vážně,

stačí

maximalně zjednodušit a zprůhlednit právo ... a vymahatelnost

snížit byrokracii o 2/3 tzn zrušit i 2/3 úřednických míst

snížit daně ... a násl. bohatší společnost ...

-

ale toto jsou opatření z kterých mafie propojená s lobysty a politiky nic nemá ;-€!! ba naopak ;-€

+25/0
doporučit
15.9.2016 1:30

T96o39m48á50š 17C91h35r47a65s50t91n33ý 2531744941153

A bude se to počítat dle reálných emisí, nebo dle tabulek EURO normy? Já jen že moje Euro 3 plní i Euro 4 a díky údržbě si to drží, narozdíl od co jsem viděl dnes oktávku III co čudila jak uhelná elektrárna za hluboké totality.

+24/0
doporučit
15.9.2016 1:12

M72a61r52t27i65n 53N36o64v41á18k 6493677839781

jedním slovem: SVINSTV0! ;-O

+23/0
doporučit
15.9.2016 1:08

J53a12n 29K79r93p35e35c 5586423914682

cim jsou navrhy stupidnejsi, tim vice si muzeme byt jisti ze projdou. samozrejme ze s ekologii to nema nic spolecneho. ani jeden z navrhu totiz neprimeje lidi ze dne na den mit vice penez. prave naopak. opet se zdrazi zivot tem nejchudsim co na nove auto proste nemaji a mit nebudou. je to uplne stejne nesmyslne opatreni jako bylo zavedeni ekodane, kdy majitelum tech nejstarsich aut je prakticky znehodnotil. v primem dusledku zavedeni ekodane se zacal prumerny vek vozidel opet zvysovat.

v clanku uvedene navrhy maji dve hlavni linie. 1. obrat lidi o penize na neurcity ucel a tyto penize opet utopit ve statni kase na latani rozpoctovych der (viz. ekodan) 2. formou "z ciziho krev netece" vytvorit prostredi pro nakup zbytecnych vozidel statni spravy.

+21/0
doporučit
15.9.2016 6:04

L35u86k56á61š 94A34d97a93m85e72c 7755164931105

No to je zase slátanina. Oni fakt žijí úplně mimo realitu.

+20/0
doporučit
15.9.2016 5:03

R52a13d82e18k 97Č52o67s 3626866958898

Opět budeme regulovat, zakazovat, omezovat, zdaňovat, dotovat a zaměstnávat další úředníky... Co spíš zkusit ukrást lidem míň peněz a nechat je, ať si pořídí auto, jaké chtějí?

+19/0
doporučit
15.9.2016 5:54

J14i72ř79í 69S78c23h28m59i58d39t 5660783134465

Tak si to zhrňme, novější auta pro úředníky a vyšší daně v různých formách pro ty, co na nové auto nemají a tedy díky opatření mít i nadále nebudou a přispění těm, kteří na nové auto mají. VýborněR^tomu říkám koncepce;-)

Jediné, co je rozumné, je zatraktivnit veřejnou hromadnou dopravu.

Pravdu má pán Ivan Indráčka, kupní síla a zvyšující se životní úroveň je nejjistější cesta, u nás obzvláště, jelikož češi jsou, v poměru k příjmům, ochotni investovat do svého vozu asi nejvíc z celé EU;-)

+18/0
doporučit
15.9.2016 7:39

M83a50r73t96i16n 76T94v34r78d51ý 4329517

Je to hezká myšlenka to omlazení vozového parku. Ale páni politici by si měli uvědomit pár věcí:

1)Když se zaváděl eko poplatek, tak to bylo zejména z důvodu právě omlazení vozidel. Výsledek: přibyl počet aut, která jsou starší více než 10 let. Příčina?: lidi mají málo peněz a pokud by ještě při prodeji (nákupu) vozu měli platit poplatek, tak ho radši dojezdí.

2)Auta starší 10 let mají ve většině případů lepší spolehlivost. Automobilky ještě tehdy necpali do aut zbytečně složité systémy, které při poruše odstavili auto a jejich oprava byla o dost levnější než u nových vozů. Takže v podstatě další ekonomický důvod, levnější opravy a provoz.

3)Velké daňové zatížení obyvatelstva s přihlédnutím k plýtvání našich chlebodárců. Kdyby člověk neodváděl více jak 50% mzdy na daních (ať už přímých, či nepřímých), tak by možná bylo z čeho šetřit. Ono je těžké šetřit na auto, když je doma žena na mateřské, k tomu jeden pracuje, finančně zajišťuje chod rodiny, platí energie, nájem, popřípadě financuje výstavbu vlastního bydlení aby nemusel platit ten nájem, to se pak nějaké auto upozadí a radši se starý střep udržuje v pojízdném stavu.

4) stát nijak nepodpoří mladé lidi: vylezou ze školy z holým zadkem, dostanou nástupní plat nutné minimum a zařídí si nájem atd. Prostě první roky přežívají. A z čeho si mají koupit nové auto? To si radši pořídí starou 120 a spokojeně jezdí. Proč tu nejsou bezúročné půjčky na nákup nového auta, když to po nás tak chtějí?

Taky je legrace, že si stát stěžuje, že stará auta neúměrně zatěžují prostředí. Hezká lež. Mám auto staré 16 let ( ropáka ) a má emise nižší než kde jaké auto s E5, tak kde je ta zátěž?

Za další by si bylo dobré uvědomit, že taková spotřeba materiálu na chrlení nových a nových kusu zatěžuje to prostředí daleko více než udržování již vyrobeného vozu v provozu schopném stavu.

+21/−1
doporučit
15.9.2016 8:04

M50i44l49a11n 71S10m60i71l 4897608282340

Urcite lidi jezdej ve starejch pleckach jen proto, ze jim chybi tech 3 az 5 tisic ;-D

+17/0
doporučit
15.9.2016 6:23

A17n58t57o56n45í70n 85P33e79t70r24a11s 5931655804284

Jinak, když už Bohouš chce jít touto cestou, tak ať zavede 100% daň. Má to spoustu výhod.

Lidé budou chodit ekologicky pěšky, nebo jezdit státem zřízenou dopravou.

Jídlem na příděl bude možné kontrolovat nutriční příděl a vyřeší se problém s obezitou

Odstraní se všeobecná závist, protože zase budeme mít všichni holou řiť.

+15/0
doporučit
15.9.2016 7:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.