Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A27d22a27m 61W37e11i73s97s 2543647209711

...jen více takových zpráv!!...

+13/0
doporučit
15.9.2016 13:48

V91á32c81l44a31v 37M10e83r79g17l 5761290451180

Vyvinout zcela nove letadlo bychom v CR stale dokazali a osobne by se mi to moc libilo. Ale vyvoj by byl drahy a vysledek nejisty. Trh neni tak velky a je pomerne nasyceny. Vlckova konstrukce L39 je pomerne zdarila a letoun je dost obliben u civilnich spolecnosti jako akrobaticky, cvicny nebo v nem vozi pasazery, kteri si zaplati let "stihackou". A na tyto zakazniky vyrobce miri. Modernizuje hlavne avioniku, vymeni motor a par drobnosti na dnesni standardy a vyrobni technologie. Dulezite je pouzit komponenty civilni a bezne dostupne a servisovatelne a udrzet cenu. Zakaznik tim dostane novy civilni stroj na jehoz letove vlastnosti je zvykly ale narozdil od starych L39 bude mit lepsi moznosti servisu. Tim, ze vse bude jako civilni bude vyrazne mene problemu typu embarga na vojensky material apod. Cili rozhodne lepe toto nez nic a jednou mozna dojde i na ten novy stroj.

+9/0
doporučit
15.9.2016 21:08

M43i23l51a25n 87K57o33i24š 4837692761340

Dle mého to není nový letoun, jen poněkud přepracovaná koncepce starého L-39 Albatros. Nic ve zlém, ale pro 21.století by to chtělo už zcela novou koncepci a nový drak letounu.

No, doufejme, že s tím aspoň uspějí na trzích lépe, jak s L-159.

+6/−5
doporučit
15.9.2016 14:17

P32a29v86e64l 92S58o36b46o59t23k44a 5180824

další podzvukové malé letadlo?

K čemu??

+6/−15
doporučit
15.9.2016 15:27

J74i83r48i 79R20u45s96n25o29k 4675592557393

Kosmeticke zmeny skoro 60 let stareho letadla. Smutne.

+4/−11
doporučit
15.9.2016 15:07

R76a62d48i77m 47V21e67n95g14l80a96ř 3242237281919

No , nevím. Trochu mi to připomíná situaci ve škodovce v 90. letech. Jedno auto, ale úprva na milion způsobů a stejně zastaralé.

+2/−4
doporučit
15.9.2016 15:16

L98u58b29o78š 43B41ř22e72z83i43n73a 2342783190131

Vidím, je to úplně jiné a nové letadlo. Když jsem byl malý chlapec mělo premiéru jako albatros a po 45 letech je to stále tentýž albatros. Bravo! R^

+2/−4
doporučit
15.9.2016 13:25

E61m36i19l 63P80r73c97h80a74l 5330490868704

Kdyby tady uz konecne aspon udelali to letiste

+1/0
doporučit
15.9.2016 13:27

V13i51l64é95m 27P14ř26í69h47o80d22a 2974639883637

Už jsem se lekl, že EU vydalo nové eko éro nařízení a to NG znamená natural gas...

+1/−1
doporučit
15.9.2016 14:39

V43l73a86d87i86m10í29r 69K15r59á46l 4283106760542

na ozvučení bojiště dobrý

+2/−7
doporučit
15.9.2016 13:23

L54i92b53o51r 69M42u78s76i16l 2743918426237

no teď už jenom zbývá jich vyrobit 100 pro naši armádu, která pak zjistí že je nepotřebuje. No a potom je to známá písnička. Uskladnit a hledat 10-15 let kupce.

+2/−8
doporučit
15.9.2016 14:56

M55i96l64a27n 84Š43v46a10g46r61o98v69s83k81ý 9592469805858

Těžko pochopit, proč se dnes roztrhl pytel s přívlastkem legendární? Ten pojem legenda má sice více výkladů, hlavně ale říká, že legendy jsou vlastně fiktivní příběhy, jako kdyby ten letoun vlastně ani neexistoval.;-D

+1/−3
doporučit
15.9.2016 15:24

O25n92d92r35e28j 54P22a28t31e64k 5950790239931

Ruský traktor Albatros i ve výšce deseti km v poho sestřelí. :-)

+1/−3
doporučit
15.9.2016 13:30

O66n15d23r18e93j 28P42a65t39e53k 5180410539801

Pro výcvik pilotů či lokální bitky kdesi v Ugandě snad ještě postačuje.

Od dob Delfínu, kdy Albatros změnil tvary je to přesně jak píše pan Březina tvarem stále stejný letoun a je jedno jestli se mu dá jméno Albatros, Alca, nebo třeba Strakapoud... Chtělo by to něco nového, ale to stojí šíleně peněz.

Vzpomeňme na socialistický seroš: Let Delfína, tam je to celkem zajímavě a pravdivě podáno.

+1/−3
doporučit
15.9.2016 13:29

R85a60d28e40k 35H87o75l49í30k 1298774200156

...jak rychle to létá, dožene to alespoň běžné proudové dopravní letadlo?

+1/−7
doporučit
15.9.2016 13:27

B65e22n 80P13a66v47k15a 1127773677501

Na podporu pozemních jednotek to nemá ani nosnost ani ochranu. Na hlídkovou činnost to nemá rychlost. A jenom na výcvik to asi fakt nikdo kupovat nebude. Je to na...

+1/−19
doporučit
15.9.2016 13:33

L51u61k52á59š 62S48e27d86l10á40č42e69k 1453657537340

Si dělají ()(), ne? Já myslel, že předvádí L39NG a ono je to 40 roků stará koncepce. Nakonec se dočtu, že to poletí až za dva roky. Myslím, že dohánějí to, co mělo být už před dvaceti léty.

0/−9
doporučit
15.9.2016 16:01

J28a27k83u93b 39V83i23k76t52o58r49a 8513929483771

Škoda že to je jen takové prskátko. Máme na mnohem víc. :-/[>-]

0/−7
doporučit
15.9.2016 22:23

L17u92k77á88š 73S45e26d86l81á11č90e20k 1733337527440

Podle mně mělo AERO obšlehnout F16 a vyrábět podle toho v nějaké menší, lehčí, úspornější a výrazně levnější verzi s bojovými schopnostmi. Aby to byla jednoduchá, přitom pevná, levná skládačka, aby produkce byla v počtech jak rohlíky. Tohle je správná a perspektivní vize.

0/−11
doporučit
15.9.2016 18:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.