Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M36a35r60t22i98n 38N34o21v38á82k 6723267159411

minus za to - že jste také totálně odtržen od REALITY.. to si fakt myslíte, že ten - kdo jezdí v 18 let starém autě (vysoká spotřeba i údržba).. to dělá jen z plezíru nebo nějaké nostalgie?? ten člověk počítá určitě KAZDOU KORUNU.. takže představa, že že si vezme (byť) třeba 50.000 Kč dotaci, kterou musí pod nějakou sankcí utratit za nové auto v hodnotě 200.000 + je naprosto mimo a zcela schizofrenní.. ale tak to asi vidí ti šašci v parlamentu, kteří v životě skoro nikdy nepracovali.. Rv;-O

+70/0
doporučit
16.9.2016 2:02

J13a15n 42S31l94a76d70k48ý 3491692913

No to je opravdu výzva. Prodá svoje auto v hodnotě 40000 Kč se kterým jezdí do práce za 13000 Kč a pak si koupí auto za půl milionu. Politici jsou opravdu odtrženi od reality obyčejných lidí.

+60/0
doporučit
16.9.2016 1:35

D24a62v42i38d 15K42a83č82í50r78e86k 1726970628328

Nejvtipnejsi je,ze z ekologického pohledu je udržování starého auta víc ekologické,než výroba nového. Proste automobilky potřebuji prodávat a tak lobuji

+59/0
doporučit
16.9.2016 5:36
Foto

J37a44n 15D37o39č81e63k23a25l 1494986671155

Nechápu, proč by stát měl do těchto věcí vůbec strkat rypák. Každá takováto dotace jen kazí trh. A navíc ... nejekologičtější auto je to, které nebylo vyrobené.

+63/−2
doporučit
16.9.2016 1:13
Foto

J36a12n 87D85o90č30e83k74a90l 1814336491875

Celý problém šrotovného je v tom, že jeden občan ze svých daní přispívá druhému na jeho nové auto. Proč proboha??? Ekologie? .... Ano, ale stejně tak tvoří ekologickou zátěž stovky jiných věcí než jen auta. Bezpečnost? Popravdě, proč bych zrovna já měl platit větší bezpečí v autě Lojzovi z vedlejší vesnice? :-P

+39/0
doporučit
16.9.2016 1:44

D42a63n61u25š41e 44K68r72a49m35o42l21i40š19o59v48á 3272877158749

Jistě...a majitelé aut to určitě spasí....a těch 10 táců do chřtánu automobilek nasypeme my všichni vážení z našich daní a poddaní....kdo chce nové auto ať si ho kupí, ale za svoje....

+28/0
doporučit
16.9.2016 4:09

T78o56m48á90š 11T81a76t77í56č45e61k 5810862500488

Automobilky si písknou - navalte pár miliard, a ejhle: ochrana ŽP je ten důvod, proč ty prachy radostně a s pochvalou odevzdat. :-P

+28/0
doporučit
16.9.2016 2:13

M98a61r98t18i64n 98K41o86d75a54t 2737596202347

Není to dojemné, jak jde automobilovému průmyslu o životní prostředí? :))

+23/0
doporučit
16.9.2016 6:15

A36l73e92š 27Z74e19l85i25n69k24a 1594662896

v zájmu ekologie staré a funkční sešrotujem (ergo necháme 'ekologicky' ležet na skládce) a vyrobíme nové R^R^

+20/0
doporučit
16.9.2016 1:56

J25a14n 73N60o34v89á69k 8600866277790

Jsem si nevšiml, že by automobilky nějak strádaly. Takže jakákoliv podpora z našich daní je zcela absurdní.

+24/−1
doporučit
16.9.2016 7:11

A49n74t46o68n71í45n 37Š31v66i53h30n70o68s 8638227401622

A výroba nového auta ekologii zatíží daleko více, než provoz starého auta dejme tomu ještě dalších 5 let.

+19/0
doporučit
16.9.2016 5:34

J82a90r84o58m97i18r 25H82o12b92l49i69k 1505727495

Je třeba vidět odděleně dvě věci:1)stáří aut na silnicích - to je sice částečně,ale řešitelné třeba fixní odměnou za odvezení skorovraku do šrotu. V tenhle okamžik zmizí z bazarů a z netu auta pod tuhle hodnotu. 2) zvýšení prodejů automobilek - žádná pobídka navázaná na zrušení dostatečně starého auta nezajistí koupi nového. Kdo má vrak, koupí zase trochu lepší vrak, ale ne nové auto.

Řešení je jasné - zvýšit ekonomickou sílu lidí. Ale to by je stát nesměl obrat o cca 70% toho, co jim zaměstnavatel chce zaplatit.

+17/0
doporučit
16.9.2016 6:54

P55e23t76r 98V72o27n53d33r86a37c10e46k 7945421153960

Je vidět, že ,, odborníci,, jsou zcela mimo realitu - chudý člověk na nové auto prostě nemá a nepomůže mu ani 10tis ........ znám jednu automotive firmu ( cca 500 zaměstn.) , kde si lidé ve 12ti hodinových turnusech vydělávají 12800kč hrubého !!! Kolik si myslíte že tito lidé si koupí nových aut ???

+17/0
doporučit
16.9.2016 6:01

P22e58t17r 76E94b42r 2312510653300

Navrhuji zrušit poplatek z převodu, který je jedním z mnoha trestů udělovaných státem za vlastnictví auta a na šrotovné se vysmát.

Kupte za 400 tis. nové auto, 80 spolkne DPH ihned, dálniční známka, případně mýto, spotřební daň a dph z paliva, stk, emise, evidenční kontrola, poplatek za registraci a převod a povinné ručení jsou platby, které z rozhodnutí státu prostě platit musíme. Není to moc?

+15/0
doporučit
16.9.2016 5:11

L84u69b52o86š 60H26o79l79í24k 5547850222660

"Vyhnat stará auta bez katalyzátorů ze silnic" - no bomba, zvláště když je nahradí přežívající první TDI s vykuchanými filtry pevných částic, čmoudící tak, že by se za to třicet let stará Avie nemusela stydět...

+14/0
doporučit
16.9.2016 9:44

M45i39l66a97n 30K96u71č30e50r96a 8952365209425

Jak je něco deklarováno „V zájmu občanů České republiky ...", tak z toho kouká nějaký podraz :-P

+14/0
doporučit
16.9.2016 8:33

J94o54z23e91f 34H42r52i41c82i80š98i75n 4833650240276

Vloni si koupilo v ČR 57tisíc lidí nové auto. Zbytek firmy. To znamená že průměrný čech si koupí auto jednou za 180let. (Včetně těch co si ho kupují co 3-4 roky) Čtyřčlená rodina pak jednou za 45. Jak myslíte že se to změní s příspěvkem 10000kč?

+14/0
doporučit
16.9.2016 7:42

P59e20t98r 91P71o47s37p44í10š53i92l 4108444726556

A prosím dělal už někdo průzkum, kolik taková ta stará a nežádoucí auta najedou ročně kilometrů v silničním provozu, že je kolem toho takový humbuk? Myslím si, že to je jen zlomek procenta z celkových km ujetých silničními vozidly. Takže jejich likvidace bude mít na tu zmiňovanou ekologii jen velmi nepatrný vliv, troufám si tvrdit, že prakticky žádný.

Celé to je jen o tom, že automobilkám růst 10% ročního prodeje nestačí a potřebují od státu zadotovat ještě vyšší růst a zisky.

+14/0
doporučit
16.9.2016 6:18

K59a50r82e84l 35K11u62č60e78r24a 7135551843970

Čím dál tím víc mám pocit, že tahle země už nepatří nám obyčejným lidem, ale politikům a lobbistům, kteří si s námi dělají co chtějí a odhlasují si jakoukoliv sviňárnu. ;-€

+13/0
doporučit
16.9.2016 7:50

J54a23r16o15m32í47r 85K37r28á70l 4560269784909

Kdo nemá nějakých 300-400 tisíc na nové, toho 10 tisíc nevytrhne. Takže zmizí pár nepojízdných vraků. A už vůbec nevidím důvod, proč by to měl platit ten, kdo nemá dost peněz a musí koupit starší a k tomu zaplatit daň.

+13/0
doporučit
16.9.2016 7:24

M79a49r51t95i20n 35H48o35r10á79k 9883269954

Čekám, že to bude zase pro nějaké mafie, které u nás budou vybírat za šrotovné na auta, kterou dovezou z Německa.

Jsem proti šrotovnému.

+11/0
doporučit
16.9.2016 10:35

M58a30r76t67i90n 51M45a55t40o85u93š22e34k 9696327316218

Zásadně ne. Jen další prolobovaná a úplně nesmyslná dotace. Lidé nejezdí ve starých autech, až na výjimky, ze sentimentálních důvodů, ale témeř výhradně z ekonomických. Jak vysoké šrotovné by muselo být, na to stačí počítat průměr nikoli mediánem (vč. Prahy), ale modusem a bez Prahy. Pak milí politici pochopíte, v jakých reálných částkách by se šrotovné muselo pohybovat, aby mělo vámi proklamovaný dopad.

+11/0
doporučit
16.9.2016 9:33

J37o19s32e71f 80S39e71d17l45á59k 1599286231367

ano za deset papírů své auto okamžitě vezu na vrakáč,mám auto r.v.99 kombíka a soused nové kombi opel astra,obou nám to žere stejně,jen je rozdíl že já si to pravím doma,včetně oleje a on musí do servisu a má to desetkrát dražší

+10/0
doporučit
16.9.2016 9:01

L26i16b50o36r 16K51o12u65t 4733421456498

Dobrý nápad. Expert u nás ve vesnici má různých vraků nasázených kolem domu a na své "zahradě" několik desítek. Počítám, že až se o tomto návrhu dozví, ještě jich tak padesát z Německa přiveze. Malý stát, málo regulace, málo dávek a pobídek, žádné dotace, to je řešení, ne to co tihle šašci předvádí.

+8/0
doporučit
16.9.2016 9:36

A62l57e82s 84P65r25o13c87h52a78z92k34a 8770903143590

Tím se nic nevyřeší. Lidé dále budou jezdit 20 let starými auty. Jedním z důvodu je i to, že na takovém autě si každý spraví všechno sám, nepotřebuje žádnou složitou poruchovou elektroniku a předražené frustrované mechaniky ze značkových servisů.

+8/0
doporučit
16.9.2016 7:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.