Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M52a43r15t88i26n 14K45o84t94a29l79a 8225738693807

Otevreli zakaznicke centrum, ale chodili tam lidi...

+45/0
doporučit
16.9.2016 6:05

K87a27m74i80l 67P41o98d50z89e97m19s95k86ý 6930562245617

Zákaznická centra zkrátilA otevírací dobu !!

+28/0
doporučit
16.9.2016 5:54

J54a72k94u85b 18H16á36j62e60k 8320637356409

To si děláte legraci? V jednom nadpisu?... Zákaznická centra ZKRÁTILY OTVÍRACÍ dobu. Jazyk v novinách na úrovni hospody druhé cenové kategorie. Smutné.

+29/−1
doporučit
16.9.2016 6:56

P31a33v94e93l 86M30o88r65a17v50e52c 3912259902168

Upgrade nějakého IT systému trvá MĚSÍC???

Jsem z oboru, a ty lidi (projekťáka, testery, vývojáře) co upgrade připravovali bych připravil nejen o prac.smlouvu, ale ideálně i o svéprávnost. Protože takový nápad může mít jen duševně nemocný.

+26/−1
doporučit
16.9.2016 7:50

M18a57r90t47i15n 28U66l10e74h93l78a 4211474278

Tak se zda, ze sef CEZ-u Benes umi akorat nosit kabelky na sekretariat vlady :-/ Ale ridit projekty ve firme....na to uz nestaci :-/Rv

+17/0
doporučit
16.9.2016 6:42

J17a18n 45H25o58z75á84k 2101925164357

"Odstávka zákaznického systému odstartovala oficiálně ve středu" - lžou, nefunguje už čtrnáct dní ! A přecházet na nový systém víc jak měsíc ???

+17/0
doporučit
16.9.2016 5:19

J34i94ř47í 31J51u93r92s24a 4294546125414

Vytesat do žuly: Nejde o technické problémy, jde o přesně naplánovaný stav.

Bravo pane řediteli, takto by to nevyjádřil ani pan Ovčáček.

+12/0
doporučit
16.9.2016 9:44

P25a29v22e64l 33H30r98d18l19i50č48k10a 8421163759655

Už vidím zprávy, až Škodovka bude přecházet na nový systém a měsíc nebude vyrábět auta, nebo aerolinky nebudou měsíc létat a pouze oznámí zákazníkům, že měsíc nemůžou vydávat palubní lístky...

+15/−2
doporučit
16.9.2016 5:55

J25a31n 17P64a83l22á80t 3335292788326

Haha, tohle krasne reprezentuje ducha, ktery vladne ve statnich firmach...

+9/0
doporučit
16.9.2016 6:44

J10i85n95d28ř72i14c75h 30Š94k46o21p61e79k 4935971260825

ČEZ odděluje prodej a distribuci

Zbytečný krok, jehož cílem není nic jiného, než přelévání peněz mezi 2 subjekty a umělé zvyšování nákladů

+11/−3
doporučit
16.9.2016 6:46

O56n46d87r44a 27P36a98ř97í47z47e56k 7131489875442

Jen kdyby se role obrátila a ČEZ musel čekat, až se zákazník rozhodne zaplatit...

+8/−1
doporučit
16.9.2016 8:21

M53a96r97t31i22n 32V75o94k65a85s 9792288139683

Opravte si hrubku v titulku. Zákaznická centra zkrátilA otvírací dobu (nikoli zkrátilY).

+8/−1
doporučit
16.9.2016 7:40

S36t69e85p94a96n 75T82o89t87h 8828589955308

vrchol amatérismu... nic míň...

+6/0
doporučit
16.9.2016 7:52

R34u66d29o27l56f 58H76r17a81z94d75í13r60a 1805509313578

Tak já nevím, jestli se tomudle dá říkat dobře řízená firma...

+6/0
doporučit
16.9.2016 5:27

P46a18v95e38l 20H76o70r17á51k 7215619632195

Řekl bych, že změnit dodavatele elektřiny je v dnešní době celkem jednoduché a jak to tak sleduji, tak rozhodně jednodušší než něco měsíc vyřizovat s ČEZ.... Takže kromě ušetřených nervů se dá ušetřit i na elektřině,:-)

+7/−2
doporučit
16.9.2016 7:10

J25o72s26e11f 50D38v46o68ř33á69č36e61k 9542744205915

tak tomu řikám vrchol ameterismu, tahle nasazovat nové prostředí my ve firmě tak jsem asi na pracáku. chápu že s nasazením nových věcí jsou problémy ale aby trvali dva mesíce?

+6/−2
doporučit
16.9.2016 8:43
Foto

G46e94o41r67g39i45s 49F10a91s24u88l57i20s 1156463243

"Přepínáme na nový zákaznický systém, omlouváme se za zvýšené napětí" mají napsáno na str. On line. Takže by to chtělo nasadit nějakou tu přepěťovku. :)

+4/0
doporučit
16.9.2016 8:00

M53a71r78t12i86n 58P40r22á84š88e23k 8485681750653

A TOTO je mnohamiliardová korporace... Co se bude dít mez istátem, občanem a EET ?

+5/−3
doporučit
16.9.2016 9:09

R12a60d25i14m 26S30l94á79d79e33k 3251192353489

Od firmy s takovým obratem bych amaterismus nečekal :-/

+3/0
doporučit
16.9.2016 9:27

M87a58r28t33i21n18a 81V94e17d14r86a64l28o82v49á 5321110400251

Já mam z CEZem neustálý problém uz 10 let. Vrchol všeho nedoplatek nas roční 86.000,- který nas donutili zaplatit, zvýšili zalohy v RD 8 tis měsíčně. Zálohu jsme platili pravidelne 8 let stejnou 1800,- Po hromadné stížnosti bylo ,,zjisteno ́ ́, ze údajně odecet dělal brigadnik, který odběrna místa neobešel, ale vymyslel si je a poslal do CEZu. Větší bandu zlodějů a amatérů jsem nevidela.

+8/−10
doporučit
16.9.2016 6:50

H58a86n96a 94K10h30y93n57y91c98h78o71v49á 8147722957403

no taky se tešíte až bude celorepublikově najíždět eet ;-D;-D;-D;-D

+3/−1
doporučit
16.9.2016 9:33

M94i24l57a67n 82V16o52l20e27k 5609113226399

Měsíční odstávka systému JE technický problém. Jestli plánovaný nebo ne, už jen vypovídá o schopnosti pracovníků ČEZ.

+4/−3
doporučit
16.9.2016 8:35

P56e31t83r 92N76o61v90o63t27n13y 1261600891

Co poslat na ERÚ oznámení, že ČEZ neplni sve povinnosti dodavatele a distributora el. energie?

+3/−2
doporučit
16.9.2016 7:31

M94a37r42e47k 60J55a85n19e37č85k82a 1577746803531

Řekl bych, že ta správná legrace teprve nastane až ten nový systém naběhne, protože nic pořádně nebude fungovat a zaměstnanci budou na to zase jen nevěřícně koukat a zákazník nevěřícně kroutit hlavou a pomalu pěnit ;-DNezapomenu na dobu, kdy jsem v energetice pracoval a velmi propracovaný a na údržbu nenáročný a poměrně levný systém byl nahrazen korporátním paskvilem SAP po spojení téměř všech energetik pod ČEZ. Velká část ne zrovna levně a roky získávaných důležitých údajů se prostě přechodem ztratila a když to v průběhu let horko těžko doplnili, čeká je to vše zase nanovo, protože si nedělám iluze, že tomu bude jinak ;-D Proč by ČEZ modernizoval a posiloval své sítě, když ty miliardy raději opět nasype nějaké firmě za nový polofunkční korporátní systém a také za údržbu a úpravy a za nějaký čas zase opáčko ;-) Akorát dříve to aspoň zvládali za pochodu, dnes už ani to ne.

+2/0
doporučit
17.9.2016 0:06

R83o82b68e92r44t 61Č52e56c86h 6552370212157

Je treba si pockat...rika reditel divize obchodu p.Cyrani. A s tim se jako obchodnik,dokonce reditel,jako spokojil jo?! Je to pro nej akceptovatelne? Tak tomu rikam prozakaznicky pristup. I 3 dny je dost a za 1 tyden by zacaly padat hlavy,pokud by to nebylo sprovozneno. Chtel bych delat manazera v CEZu...pohodicka lambada.

+2/0
doporučit
16.9.2016 12:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.