Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arriva chystá další komerční linky, Brno spojí s Přerovem a Olomoucí

Dopravce Arriva patřící pod Deutsche Bahn v Česku expanduje se svými komerčními linkami Arriva Express na další trasy. Od října začne jezdit na nové lince z Brna do Přerova a z Brna do Olomouce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L50u34k54á75š 88N20a97j10m60a23n 9622964146855

Tak na rychlících Brno - Přerov - Bohumín těch ,,béček ́ ́opravdu moc nejezdí, ale rychlíky Brno - Olomouc -Šumperk to je fakt masakr ,,béčka ́ ́totálně špinavá, bez modernizace pouze s odebraným kupé, které slouží jako úložný prostor. Poslední modernizace proběhla s loňským grafikonem kdy do každé soupravy přidali ,,modernizovaný vůz ́ ́, který vznikl natřením vagonu jezdícího na osobních vlacích z Horní do Dolní, dosazením nových sedaček a výměnou dveří. Zásuvky v Krnově kde je opravovali ( modernizace je urážka) jsou nejspíš strašně drahé, protože jsou jen u dvanácti míst.

Věřím že se ČD chytnou po nástupu konkurence za hlavu.;-(;-(

+1/0
18.9.2016 8:57

J69i14ř97í 59K71o76c85u96r31e33k 6285214455278

No tak tady je to docela jednoduché, konkurovat vlaku. Železnice max 90, souběžná dálnice max 130, pro autobus maximum dle TP.

Jo, hezky se o tu železnici starali. Před revolucí ještě stihli připravit to, že se nad původní kolej pověsí trolej. Jinak řečeno: Žádné zdojkolejnění ani zrychlení nebylo v plánu. Těch max 90 umí i brejlovec či bardotka.

Jo, po rekonstrukci Vláry je na několika kilometrech maximálka rovných 100 km/h. Pro vyšší rychlost by se musel přenášet kód návěstidla na mašinu, takže tohle tam asi chybí.

+1/0
17.9.2016 21:53

E81v53a 91K12a20p61l78a62n80o34v11a 4333841505448

Budu se svým příspěvkem mířit na druhý konec republiky. Zkuste se autobusem dostat např. z Prahy do Mariánských lázní. jde to - ale objedete během řady hodin západočeský kraj. To samé je Praha - Klatovy. Do Prahy to ještě ujde, ale zpátky ?

Při mé první cestě do M.L. jsem nemohla uvěřit tomu, co mi říkal jízdní řád.

A rychlík do M.L., ale ten kterým jsem naposledy jela já, pamatoval dobu snad před 50 léty.

0/0
17.9.2016 8:38

J56a84n 77S94ů86r79a 4515923493452

ČD mají na trase do ML dvakrát denně pendolino a téměř každý rychlík je už kategorie Rx, tedy rychlík vyšší kvality. Pravda, některé doby jízdy nejsou proti autu příliš konkurenceschopné

+2/0
17.9.2016 22:01

R65a43d45e47k 84J70a89n59a36t33a 9735266404722

A kdy jste tam naposledy jela? Dneska tem jezdí pendolíno, za 2h17m. A rychlíky mají už asi rok nebo dva vozy po velké rekonstrukci.

+1/0
17.9.2016 22:19

J85a73n 33K85o26b16ě78r74s74k44ý 1510706471853

Železniční spojení mezi Olomoucí a Brnem a mezi Přerovem a Brnem je opravdu ostuda. Jednokolejná trať na které vznikají častá zpoždění a soupravy složené převážně ze zastaralých vozů B. Plus ještě otřesená jízdní doba. Bohužel i já který nejraději jezdí všude vlakem tak tady musím používat autobus. Ministerstvo už spoustu let slibuje novou trať mezi Brnem a Přerovem bohužel zatím bez výsledku.

Ty nové spoje Arrivy budou určitě úspěšné, ale je škoda že zde nelze pohodlně cestovat vlakem :-/

+8/0
16.9.2016 22:30

M44i93c95h12a56l 55M35e83s83i74c10e81k 4173824486838

B vozy uz mezi Brnem a Prerovem standartne nejakou dobu nejezdi,jezdi pouze jako posily na patecnich rychlicich z Brna a v nedeli zpet

0/0
17.9.2016 2:58

J11i20ř46í 92K33o95c29u25r68e74k 6285344695598

Béčko v najbrtu s přeplyšovanýma sedačkama je pořád jenom béčko v najbrtu s přeplyšovanýma sedačkama. Dveře do kupé jsou původní, ve stanici nelze, nematizaci to klimá.

0/0
17.9.2016 21:45

M73i60c84h73a52l 56M57e97s81i88c12e47k 4873884916298

si zjistete co jezdi za vozy a pak rozumujteRvRvRv

0/0
18.9.2016 13:50

K13a31r29e49l 59O67g94o46u13n 7362201571281

výhody vlaku ale přece pořád zůstávají - více místa, zavazadlo při sobě, WC, přestupní vazby... i autobus může mít a mívá zpoždění, zvlášť při průjezdu městy a uzavírkami; navíc jízdní doba autobusu bude jen o 1 minutu kratší

+1/0
17.9.2016 8:21

P55a44v87e90l 59H78o80r66á47k 8171303595402

Proč se tomu říká komerční linky? Protože to není dotované?

0/0
16.9.2016 22:15

J60a72n 41K48o32b75ě68r21s75k46ý 1450676211843

Ano, nejsou dotované.

0/0
16.9.2016 22:24

J71a91k53u48b 34Z38e58m31á30n16e11k 2834613801718

To je dobrý nápad, dělat konkurenci jednokolejce pro milion lidí by nemělo být těžké.

0/0
16.9.2016 22:01
Foto

J84i75ř83í 60B68i17l26í65k 4465872132364

České dráhy hlavně nefungují. Zkuste se po osmé dostat z Olomouce do Brna :(

0/−8
16.9.2016 21:34

J67a24n 83K25o59b21ě55r14s97k36ý 1400826231723

České dráhy odjezdí mezi Olomoucí a Brnem to co si objednavatel kterým je Ministerstvo dopravy zaplatí. Takže žádost o rozšíření spojů směřuje na Ministerstvo.

+8/0
16.9.2016 22:24

J48o86s69e55f 77J36ů43z81a 1278248243607

A mají na to už dost řidičů? Vždyť odříkání spojů z personálních důvodů už postihuje většinu společností skupiny.

+7/0
16.9.2016 20:05

V20ě10r19a 21B81e63n58o54v96á 9629230893

Je třeba konkurence, protože spojení Brno- Přerov je více než mizerné, zvláště, když se lidé vrací z práce nebo z divadla po 22.00 hodině večerní . nemají šanci śe dostat do Přerova, jedině až ráno -. jak smutné.

+1/0
16.9.2016 19:33

L45u47k73á77š 44Š26m60a98h45e18l 2957694602474

Jen v pátek a neděli v 22, jinak poslední spoj ve 20, v sobotu dokonce už v 18. Tak nevím, jestli je to to, co postrádáte...

+1/0
16.9.2016 20:10

J60i71ř53í 54H51o44r37á88k 7645763767632

Já pamatuju doby, a to je jenom cca 10 let zpátky, kdy na trase Brno-Olomouc-Ostrava jezdily v noci hned 3 autobusy SA. Po jejich zrušení se do Olomouce dalo dostat oklikou přes Českou Třebovou :-) s přestupem z vlaku Euro Night. Teď už ani to ne. Přitom pochybuju, že by nebyla poptávka. Tak teď aspoň 2x týdně...

0/0
16.9.2016 20:47

M54i23c67h97a21l 38M85e60s44i95c72e84k 4373304616118

posledni vlak z Brna do Prerova jezdi ve 21.02 a jezdi kazdy den

0/0
17.9.2016 2:55

M70a73t62ú44š 43B46e46n96a54k 9618534262293

To sú presne spoje ktoré sa vďaka konkurencii orežú, pretože tieto neskoré okrajové spoje majú málo cestujúcich a tak sú "dotované" vyťaženejšími spojmi, na ktorých teraz klesne zisk, takže sa zrušia okrajové spoje. To je bežný následok konkurencie. Takže konkurencia = zníženie kvality cestovania, aj keď si väčšina ľudí (najmä tí čo jazdia občas a je im jedno kedy) myslia opak.

+2/0
17.9.2016 12:59

J83i98ř22í 15K90o71c18u64r17e29k 6405924835838

A skončí navazující lokálky, které konkurence zavře. 8-o

0/0
17.9.2016 21:48

N16i57k84o55l39a16j 50M38a30l79í13k 5784273920161

Dám jim tip - Zlín Brno a zpět v pátky a neděle - Regiojet je vyprodaný na měsíc dopředu... Vlak to jistí, ale dokud nebude dodělána rekonstrukce trati do Zlína, tak to není moc konkurenceschopné.

0/0
16.9.2016 19:33

L95u50k63á33š 25O10d59s36t86r81č67i17l 7830504897620

Záleží nakolik je vyprodaný a nakolik blokováný. Kolik lidí pak zruší na poslední možnou chvíli rezervaci. U RJ šlo zrušit rezervaci bezplatně nějakou dobu před odjezdem. Takže nebylo problém si udělat rezervace na několik spojů a pak rušit podle toho co nejvíce vyhovovalo.

0/0
16.9.2016 23:00

P32a37t55r73i87k 89E54g34e85r 2368100259161

Arriva Praha žádná sláva s MHD. Doufám, že s tím ROPID něco brzy udělá. Jinak mám informace, že nefunguje ani Arriva Teplice, ale třeba Arriva Morava na tom může být lépe.

+8/0
16.9.2016 19:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.