Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a19n 35K22o13b34ě13r35s58k68ý 1560456181253

Železniční spojení mezi Olomoucí a Brnem a mezi Přerovem a Brnem je opravdu ostuda. Jednokolejná trať na které vznikají častá zpoždění a soupravy složené převážně ze zastaralých vozů B. Plus ještě otřesená jízdní doba. Bohužel i já který nejraději jezdí všude vlakem tak tady musím používat autobus. Ministerstvo už spoustu let slibuje novou trať mezi Brnem a Přerovem bohužel zatím bez výsledku.

Ty nové spoje Arrivy budou určitě úspěšné, ale je škoda že zde nelze pohodlně cestovat vlakem :-/

+8/0
doporučit
16.9.2016 22:30

P22a63t55r14i29k 62E69g16e13r 2978440609861

Arriva Praha žádná sláva s MHD. Doufám, že s tím ROPID něco brzy udělá. Jinak mám informace, že nefunguje ani Arriva Teplice, ale třeba Arriva Morava na tom může být lépe.

+8/0
doporučit
16.9.2016 19:04

J49o54s65e17f 31J44ů22z28a 1758848593557

A mají na to už dost řidičů? Vždyť odříkání spojů z personálních důvodů už postihuje většinu společností skupiny.

+7/0
doporučit
16.9.2016 20:05

L65u85k45á89š 21N23a71j12m45a69n 9832804296525

Tak na rychlících Brno - Přerov - Bohumín těch ,,béček ́ ́opravdu moc nejezdí, ale rychlíky Brno - Olomouc -Šumperk to je fakt masakr ,,béčka ́ ́totálně špinavá, bez modernizace pouze s odebraným kupé, které slouží jako úložný prostor. Poslední modernizace proběhla s loňským grafikonem kdy do každé soupravy přidali ,,modernizovaný vůz ́ ́, který vznikl natřením vagonu jezdícího na osobních vlacích z Horní do Dolní, dosazením nových sedaček a výměnou dveří. Zásuvky v Krnově kde je opravovali ( modernizace je urážka) jsou nejspíš strašně drahé, protože jsou jen u dvanácti míst.

Věřím že se ČD chytnou po nástupu konkurence za hlavu.;-(;-(

+1/0
doporučit
18.9.2016 8:57

J19i72ř65í 15K36o77c52u46r63e80k 6915614345118

No tak tady je to docela jednoduché, konkurovat vlaku. Železnice max 90, souběžná dálnice max 130, pro autobus maximum dle TP.

Jo, hezky se o tu železnici starali. Před revolucí ještě stihli připravit to, že se nad původní kolej pověsí trolej. Jinak řečeno: Žádné zdojkolejnění ani zrychlení nebylo v plánu. Těch max 90 umí i brejlovec či bardotka.

Jo, po rekonstrukci Vláry je na několika kilometrech maximálka rovných 100 km/h. Pro vyšší rychlost by se musel přenášet kód návěstidla na mašinu, takže tohle tam asi chybí.

+1/0
doporučit
17.9.2016 21:53

V95ě95r45a 78B95e57n62o76v34á 7267910845719

Je třeba konkurence, protože spojení Brno- Přerov je více než mizerné, zvláště, když se lidé vrací z práce nebo z divadla po 22.00 hodině večerní . nemají šanci śe dostat do Přerova, jedině až ráno -. jak smutné.

+1/0
doporučit
16.9.2016 19:33
Foto

J57i51ř79í 70B84i86l77í35k 4485612702574

České dráhy hlavně nefungují. Zkuste se po osmé dostat z Olomouce do Brna :(

0/−8
doporučit
16.9.2016 21:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.