Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arriva chystá další komerční linky, Brno spojí s Přerovem a Olomoucí

Dopravce Arriva patřící pod Deutsche Bahn v Česku expanduje se svými komerčními linkami Arriva Express na další trasy. Od října začne jezdit na nové lince z Brna do Přerova a z Brna do Olomouce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L23u43k21á73š 20N21a51j84m26a77n 9362134896895

Tak na rychlících Brno - Přerov - Bohumín těch ,,béček ́ ́opravdu moc nejezdí, ale rychlíky Brno - Olomouc -Šumperk to je fakt masakr ,,béčka ́ ́totálně špinavá, bez modernizace pouze s odebraným kupé, které slouží jako úložný prostor. Poslední modernizace proběhla s loňským grafikonem kdy do každé soupravy přidali ,,modernizovaný vůz ́ ́, který vznikl natřením vagonu jezdícího na osobních vlacích z Horní do Dolní, dosazením nových sedaček a výměnou dveří. Zásuvky v Krnově kde je opravovali ( modernizace je urážka) jsou nejspíš strašně drahé, protože jsou jen u dvanácti míst.

Věřím že se ČD chytnou po nástupu konkurence za hlavu.;-(;-(

+1/0
18.9.2016 8:57

J86i43ř66í 61K69o89c49u41r39e86k 6355864945768

No tak tady je to docela jednoduché, konkurovat vlaku. Železnice max 90, souběžná dálnice max 130, pro autobus maximum dle TP.

Jo, hezky se o tu železnici starali. Před revolucí ještě stihli připravit to, že se nad původní kolej pověsí trolej. Jinak řečeno: Žádné zdojkolejnění ani zrychlení nebylo v plánu. Těch max 90 umí i brejlovec či bardotka.

Jo, po rekonstrukci Vláry je na několika kilometrech maximálka rovných 100 km/h. Pro vyšší rychlost by se musel přenášet kód návěstidla na mašinu, takže tohle tam asi chybí.

+1/0
17.9.2016 21:53

E26v39a 80K47a77p80l29a65n31o72v25a 4203221795628

Budu se svým příspěvkem mířit na druhý konec republiky. Zkuste se autobusem dostat např. z Prahy do Mariánských lázní. jde to - ale objedete během řady hodin západočeský kraj. To samé je Praha - Klatovy. Do Prahy to ještě ujde, ale zpátky ?

Při mé první cestě do M.L. jsem nemohla uvěřit tomu, co mi říkal jízdní řád.

A rychlík do M.L., ale ten kterým jsem naposledy jela já, pamatoval dobu snad před 50 léty.

0/0
17.9.2016 8:38

J68a84n 40S27ů74r24a 4935403963302

ČD mají na trase do ML dvakrát denně pendolino a téměř každý rychlík je už kategorie Rx, tedy rychlík vyšší kvality. Pravda, některé doby jízdy nejsou proti autu příliš konkurenceschopné

+2/0
17.9.2016 22:01

R46a70d80e14k 33J48a33n26a74t67a 9855956874342

A kdy jste tam naposledy jela? Dneska tem jezdí pendolíno, za 2h17m. A rychlíky mají už asi rok nebo dva vozy po velké rekonstrukci.

+1/0
17.9.2016 22:19

J19a69n 30K22o93b46ě58r77s68k78ý 1700126941683

Železniční spojení mezi Olomoucí a Brnem a mezi Přerovem a Brnem je opravdu ostuda. Jednokolejná trať na které vznikají častá zpoždění a soupravy složené převážně ze zastaralých vozů B. Plus ještě otřesená jízdní doba. Bohužel i já který nejraději jezdí všude vlakem tak tady musím používat autobus. Ministerstvo už spoustu let slibuje novou trať mezi Brnem a Přerovem bohužel zatím bez výsledku.

Ty nové spoje Arrivy budou určitě úspěšné, ale je škoda že zde nelze pohodlně cestovat vlakem :-/

+8/0
16.9.2016 22:30

M29i61c32h97a83l 27M40e20s48i61c96e34k 4903934466228

B vozy uz mezi Brnem a Prerovem standartne nejakou dobu nejezdi,jezdi pouze jako posily na patecnich rychlicich z Brna a v nedeli zpet

0/0
17.9.2016 2:58

J75i71ř95í 15K18o15c92u80r46e60k 6705684125128

Béčko v najbrtu s přeplyšovanýma sedačkama je pořád jenom béčko v najbrtu s přeplyšovanýma sedačkama. Dveře do kupé jsou původní, ve stanici nelze, nematizaci to klimá.

0/0
17.9.2016 21:45

M42i31c52h63a95l 22M45e86s22i69c92e98k 4313684256688

si zjistete co jezdi za vozy a pak rozumujteRvRvRv

0/0
18.9.2016 13:50

K54a63r40e55l 12O97g15o89u60n 7232671501611

výhody vlaku ale přece pořád zůstávají - více místa, zavazadlo při sobě, WC, přestupní vazby... i autobus může mít a mívá zpoždění, zvlášť při průjezdu městy a uzavírkami; navíc jízdní doba autobusu bude jen o 1 minutu kratší

+1/0
17.9.2016 8:21

P32a55v71e17l 45H28o75r80á37k 8961333765872

Proč se tomu říká komerční linky? Protože to není dotované?

0/0
16.9.2016 22:15

J58a35n 21K19o83b34ě65r76s15k16ý 1380556981433

Ano, nejsou dotované.

0/0
16.9.2016 22:24

J25a62k13u82b 54Z93e35m88á23n31e90k 2844493481878

To je dobrý nápad, dělat konkurenci jednokolejce pro milion lidí by nemělo být těžké.

0/0
16.9.2016 22:01
Foto

J26i66ř16í 78B24i48l79í78k 4515392432834

České dráhy hlavně nefungují. Zkuste se po osmé dostat z Olomouce do Brna :(

0/−8
16.9.2016 21:34

J83a26n 49K43o61b46ě83r60s28k34ý 1780226881273

České dráhy odjezdí mezi Olomoucí a Brnem to co si objednavatel kterým je Ministerstvo dopravy zaplatí. Takže žádost o rozšíření spojů směřuje na Ministerstvo.

+8/0
16.9.2016 22:24

J97o83s26e88f 88J49ů31z76a 1848938453827

A mají na to už dost řidičů? Vždyť odříkání spojů z personálních důvodů už postihuje většinu společností skupiny.

+7/0
16.9.2016 20:05

V88ě33r40a 58B67e93n37o98v21á 7847600885259

Je třeba konkurence, protože spojení Brno- Přerov je více než mizerné, zvláště, když se lidé vrací z práce nebo z divadla po 22.00 hodině večerní . nemají šanci śe dostat do Přerova, jedině až ráno -. jak smutné.

+1/0
16.9.2016 19:33

L72u71k68á72š 20Š96m47a11h88e59l 2287384292954

Jen v pátek a neděli v 22, jinak poslední spoj ve 20, v sobotu dokonce už v 18. Tak nevím, jestli je to to, co postrádáte...

+1/0
16.9.2016 20:10

J96i93ř79í 33H25o77r93á37k 7215613517562

Já pamatuju doby, a to je jenom cca 10 let zpátky, kdy na trase Brno-Olomouc-Ostrava jezdily v noci hned 3 autobusy SA. Po jejich zrušení se do Olomouce dalo dostat oklikou přes Českou Třebovou :-) s přestupem z vlaku Euro Night. Teď už ani to ne. Přitom pochybuju, že by nebyla poptávka. Tak teď aspoň 2x týdně...

0/0
16.9.2016 20:47

M44i73c75h53a86l 74M72e34s29i79c67e33k 4513814296868

posledni vlak z Brna do Prerova jezdi ve 21.02 a jezdi kazdy den

0/0
17.9.2016 2:55

M43a79t39ú38š 74B41e11n27a15k 9378734462493

To sú presne spoje ktoré sa vďaka konkurencii orežú, pretože tieto neskoré okrajové spoje majú málo cestujúcich a tak sú "dotované" vyťaženejšími spojmi, na ktorých teraz klesne zisk, takže sa zrušia okrajové spoje. To je bežný následok konkurencie. Takže konkurencia = zníženie kvality cestovania, aj keď si väčšina ľudí (najmä tí čo jazdia občas a je im jedno kedy) myslia opak.

+2/0
17.9.2016 12:59

J44i59ř17í 30K62o62c72u35r44e72k 6535654935768

A skončí navazující lokálky, které konkurence zavře. 8-o

0/0
17.9.2016 21:48

N27i36k55o80l43a57j 16M92a40l31í22k 5814133720581

Dám jim tip - Zlín Brno a zpět v pátky a neděle - Regiojet je vyprodaný na měsíc dopředu... Vlak to jistí, ale dokud nebude dodělána rekonstrukce trati do Zlína, tak to není moc konkurenceschopné.

0/0
16.9.2016 19:33

L48u58k11á35š 83O83d30s60t12r87č28i56l 7610984177850

Záleží nakolik je vyprodaný a nakolik blokováný. Kolik lidí pak zruší na poslední možnou chvíli rezervaci. U RJ šlo zrušit rezervaci bezplatně nějakou dobu před odjezdem. Takže nebylo problém si udělat rezervace na několik spojů a pak rušit podle toho co nejvíce vyhovovalo.

0/0
16.9.2016 23:00

P72a79t63r83i89k 58E55g40e88r 2438500289841

Arriva Praha žádná sláva s MHD. Doufám, že s tím ROPID něco brzy udělá. Jinak mám informace, že nefunguje ani Arriva Teplice, ale třeba Arriva Morava na tom může být lépe.

+8/0
16.9.2016 19:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.