Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P95e61t50r 51M78a94r38š29á91l59e29k 9745902154439

Pořád se tu volá po tom, abychom vyráběli a prodávali výrobky s vysokou přidanou hodnotou. A plzeňská Škoda přesně takové výrobky v ČR vyvíjí a vyrábí a navíc ještě pod domácí značkou, ale zde v diskuzích stejně, na rozdíl od mladoboleslavského bratrance, dostává neustále naloženo.

+20/0
doporučit
19.9.2016 10:06

A41n64t93o40n26i73n 90K15u58l41h90a30n23e46k 5446310117554

Tak to je cas na arbitraz a dostat z DB par miliard odskodneho, nebo to jde jen v CR?

+19/−4
doporučit
19.9.2016 7:52

Z49d86e64n93ě41k 67D52u51f13e28k 2264564538

Pěkný vlak.

+10/0
doporučit
19.9.2016 8:25

J64i41r77k79a 47P26a65k39o57s14t55a 9902205876745

Tohle je veliký úspěch, který se docení až časem. Ukažte mi jinou českou strojírenskou firmu, která dokáže konkurovat zakázkama na západě...[>-]

+8/0
doporučit
19.9.2016 13:25
Foto

K24a82r56e37l 28M29a50l28ý 6786464330351

Krásný vlak

+6/0
doporučit
19.9.2016 11:06

A86n73n69a 71B87e12z86o36u87c45k65á 9953151440256

Zpoždění u takovýhle zakázek je docela běžné. To už taky neví o čem by psali

+5/0
doporučit
19.9.2016 13:18

P90e82t18r 12S30p79o76r36e30r 6713883386332

Tatínku, víš který vlak má největší zpoždění? Ten, co jsi mi slíbil vloni k narozeninám!!

+5/0
doporučit
19.9.2016 8:55

M23i23l98a43n 24L89a78š65ť87o41v66k88a 8322604863788

Tak doufám, že jim zpoždění DB řádně spočítají a vyčíslí.....Rv

+10/−5
doporučit
19.9.2016 7:28

T27o59m32a82s 14A59u44g69u43s12t55y19n 6467496101980

Místo zisku certifikátu kvality do nadpisu radši napíšeme, že se zpozdili. Jj, pozitivní zprávy nejsou pro bulvár to pravé... a o Škodě tím spíše...

+4/0
doporučit
19.9.2016 11:31

O72l63d22ř73i46c32h 81J24a65n58e12č51e50k 8239976283891

"Všechna sedadla ve vlacích jsou komfortní a pohodlná." - jak pan Sůra přišel na tuhle hlášku? ;-D To je asi jasné, že se tam nebude sedět na koženkou potažené dřevotřísce jako v původních 810 / 010. Ale jestli to sezení pohodlné je nebo není, to už bych ponechal k individuálnímu posouzení samotným cestujícím. Třeba railjety taky jedni milují a jiní nenávidí.

+3/0
doporučit
19.9.2016 9:06

J57a12n 21C65e55p28e63k 1784386980

Nabrala zpoždění. Nic neobvyklého. Se budou Němci divit, až zaplatí penále za to, že to dostali pozdě. :-D

+4/−2
doporučit
19.9.2016 10:45

J21a44n 68V28a48c40h67o26u67s48e22k 5427948770

Zpozdeni. To budou v DB prekvapeni az je Skoda pozene k soudu za neuhrazeny vlak. To ze zadny nebyl dodany neni zadny argument :)

+3/−1
doporučit
19.9.2016 10:09

V18a26c54l56a92v 29S30v14o37b29o88d46a 7887429271447

"které budou fungovat v režimu push-pull, tedy vlak bude lokomotiva buď táhnout, nebo tlačit"

> kde si precist vice o rezimu push (tedy tlaceni)? Obcas na to prekvapene koukam jak rychlik nebo i EC je tlaceno lokomotivou zezadou a zajimalo by me jak je to napr. s bezpecnosti. Bohuzel ani google mi moc informaci nenabizi. Diky.

+2/0
doporučit
19.9.2016 11:44

G58e94o17r32g 70K78o96m40b63e20r82e96c 9404791766251

tohle ma budoucnost - https://www.welt.de/wirtschaft/article158262466/Erster-Wasserstoff-Zug-der-Welt-faehrt-in-Deutschland.html

+1/0
doporučit
20.9.2016 9:04

J17a42n 57J39e73m16e84l19k78a 1175170

Zajimavé, že 109, 3 systémová (konkurence Vectronu) po Německu může jezdit max 120. (což je trochu diskriminační a na nic defakto)

A jednosystémový stroj pro DB prošel.. Z venku vypadá stejně. Nevím jestli má nějak upravené nápravy.. - když se snad mělo jednat o dynamické zatížení kolejí při vysokých rychlostech.

+1/0
doporučit
19.9.2016 11:22

V49l38a11d51i34m97í33r 88Z27a34u71š17k38a 5281242917813

krásný vlak. Snad se jednou dočkáme taky u nás :-)

0/−1
doporučit
19.9.2016 8:44

V45i33k72t56o51r 73D38e55j84m87e70k 8519197976536

zase zpoždění? tak to by mohla Škodovka začít pomalu připravovat na zákazníka žalobu. Naposled ji to v České republice náramně vyšlo! [>-]

0/−6
doporučit
19.9.2016 11:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.