Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

B18o87h14u22š 23H49a19v72e72l 7370652947578

Na pětikilometrovém omezení se pracuje na cca 100 metrech. Ať jdou do háje, často jsou líní i ty kužely posunout. Omezení neodpovídá intenzitě prací!!!!

Dělají z nás blbce ...

+31/−1
doporučit
20.9.2016 18:54

L81u42k62á38š 42A86d49a47m34e67c 3487523840947

Jezdívám často po D6, kde už asi půl roku mění svodidla - čili pracující pracovníci jsou vždy vidět. Když už je vidím náhodou dělat, tak jich tam pracuje tak 5. Omezení samozřejmě na několik kilometrů.

To samozřejmě není ani vina dělníků, ani firmy. To je vina ŘSD, která neumí zdat práce tak, aby měly minimální dopad na řidiče.

+24/0
doporučit
20.9.2016 19:22

M97a19r41t40i37n 84P57l13i61c88h40t27a 2428152491693

Po D1 jsem jel letos asi 20x a nestál jsem asi jen 2x. No a v polovině případů se zřejmě zrovna "pracovalo na potrubí". Podobný podíl liduprázdných stavenišť vídávám i u nás v Ostravě.

+21/0
doporučit
20.9.2016 19:30

D11a47v45i17d 48P17e46t52r39ž38e84l95a 2826294653680

Polovina D2 zavřená už aspoň půl roku - mění se svodidla. A že není nikdo nikde vidět? Detail. Osobně si myslím, že výměna svodidel není tak technologicky náročná, aby to trvalo tak dlouho...

+17/0
doporučit
20.9.2016 19:38

D38a54v21i63d 41Z96a37j20d10á77k 8805732970241

Odpovedi jako od muly. Neni mozne delat opravu povrchu a svodidel najednou? Ano, svodidla ted menime skoro vsude. Zmenila se norma a ted udrzi i autobus...

+17/0
doporučit
20.9.2016 19:33

R54a44d97e64k 66H10o17d77a55ň 9896717871113

V dubnu jsem jel po D52 (Brno - Pohořelice a zpět), o týden později totéž. Na dálnici o délce 20 km se vám úspěšně podařilo uzavřít 17 km, a dálnice byla v obou případech plná zřejmě zcela neviditelných pracovníků. Paradoxně o něco později jsem pokračoval až do Itálie, a v Rakousku pracovali dělníci v půl sedmé v neděli, v Itálii makali v neděli taktéž, a neviditelné vesty zřejmě neměli.

Podotýkám, že v poslední době si všímám víc a víc toho, že skončí místo kde byl uzavřený pruh, skončí kužely atd. - ale značka konec omezení rychlosti není, takže by správně měli řidiči pokračovat s omezením rychlosti často dalších ~5 km naprosto bezdůvodně.

+12/0
doporučit
20.9.2016 20:44

D98a98v60i29d 41Z32a71h88r87a93d84n37í14č19e34k 3167697366711

Je težké se k tomuto vyjádřit slušně. Katastrofa organizace, katastrofa často provedení, katastrofa délka opravy. Prostě šílené.

+13/−1
doporučit
20.9.2016 19:44

M54i24l82e49n96a 28K62l65o60u59č97k30o90v52á 1954383201480

Kecy v kleci. Když vidim silnici v delce 10km svedenou do jednoho pruhu a na 3.km 4 dělníky a jeden stroj, ať mi pan nevyklada, že maji na tak dlouhý usek tolik lidi a mechanizaci.

+10/0
doporučit
21.9.2016 7:23

M57i48c51h36a35l 65K49r23č36á62l 6898828706852

Nedělejte prosím z lidí blbce. Na opravy silnic a dálnic by mělo být nasazeno několikanásobně víc lidí než dosud. Potom by se nemohlo stát, že např. na opravovaný úsek v délce několika kilometrů je nasazena jedna parta na montáž svodidel a dělají to několik týdnů.

U každého tendru by měl být uveden nikoliv harmonogram ale počet nasazených pracovníků a těžké penále pokud bude někdo chybět. Firma už by si rozmyslela jestli bude platit postávající lidi, nebo jim práci zorganizuje tak aby byli plně vytížení.

+12/−1
doporučit
20.9.2016 21:05

J63a98n 43C85e25p59e62k 1114786660

Pane Kroupa, když je dálnici v Německu uzavírka 100 metrů, tak tam maká neustále 30 lidí, stroje a to i sem tam v noci, když je u nás uzavírka na dálnici 10km, tak tam potkáte 3 stroje a 10 lidí, kteří se většinou opírají o svodidla, nebo stojí opřeni o lopatu.

+9/0
doporučit
21.9.2016 10:02

F20a38b89i73o 92S84g18a80t23t66o21n87i 9301270877260

Jenom diletant může schválit uzavření cesty z Liberce do Jablonce a zároveň omezit R35 a začít tam měnit svodidla. V zimě to bude masakr.

+9/0
doporučit
20.9.2016 20:04

P10e83t91r 98S74o77k87o21l 8652911187191

Fasují totiž bundy neviditelnosti a ti co vidět jsou a nepracují mají pauzu.

+9/0
doporučit
20.9.2016 19:48

V22l60a85d56i68m83í25r 95F75i75b29i51g54e18r 5684141731754

Tak pokud znamení, že když na stavbě nejsou vidět pracanti, tak se na ní maká, tak v tom případě se všude jede nonstop.

Předminulou neděli dopravní omezení, byly tam živé semafory, ale bagr a celá stavba zela prázdnotou(kolem 9h) Už tam jen chybělo aby se tam prohnalo křoví jako ve westernu.

+9/0
doporučit
20.9.2016 19:29

J78a26n 97T98e58r78n19b79a90c42h 8496772170118

Docela by mě zajímalo vyjádření toho pána na téma proč se současně opravuje I/30 i objízdná I/8 na úseku Lovosice - Ústí, zvlášť když se má v zimě otevřít chybějící úsek D8. To mi hlava nebere. A na D10 nedělají vůbec nic nikdy, jen 2x týdně stěhují pruhy.

+9/0
doporučit
20.9.2016 19:17

K75a97r68e62l 80E64r28b45e12n 1908499334639

Vážení ŘSD pokusím se být slušný i když se ovládám jen velmi těžko. To co jste předvedli v letošním roce je neuvěřitelné! Každý pochopí, že to MUSÍTE opravit, ale copak nemáte mozek? Celá republika je totálně.... kolikrát jsou semafory a kluci tam prostě nejsou a nechte si řeči, že nejsou vidět. Opravdu se nedají měnit jizdní pruhy v závislosti na provozu, když jsou dva jedním směrem a jeden druhým. ̈To víte, že dá, ale ...a to už bych nebyl slušný.

+6/0
doporučit
20.9.2016 19:39

T49o54m65á19š 83M47a89c22e91j20k22a 6111162477887

Vyházet všechny z ŘSD a MD, kteří mají jakoukoliv pravomoc o něčem rozhodovat, tzn., že by tam zůstal úklid a vrátní a najmout jejich kolegy z Německa a Rakouska, aby ten chlívek vyčistili a ukázali těm našim sabotérům (nevěřím, že svou práci neumí, oni tak mizerně pracují schválně) jak vypadá péče o dopravní infrastrukturu a jak se má rozvíjet. Sice by se museli ti lidi zaplatit, ale výsledky by byly viditelné do dvou let. Protože na silnice je u nás peněz dost, jen se s něma nehosdpodaří dobře a organizace prací je tam teď asi neznámý pojem.

+5/0
doporučit
21.9.2016 11:58

D92a82n55i97e68l 28D74r55n49e15c 6321199566422

Na každý dálniční nadjezd bych dal po vzoru Rakouska ceduli s informací, jak se řadit v koloně. Pak bych využil veřejnoprávní televizi a do hlavního vysílacího času bych dal spoty o tom, jak se řadit v koloně, jak funguje zip, jak poskytnout první pomoc apod. Postupně by se to dostalo do podvědomí a snad by to bylo poznat. Ty spoty Besipu ukazující člověka po havárii jsou sice zajímavé, ale pokud se někdo bojí poskytnout první pomoc, pak pomůže spíše ukázaní dotyčnému, jak jí má podat, aby si byl jistější a nebál se.

+5/0
doporučit
20.9.2016 19:09

T24o16m58a35s 24B68u34t35o32r65a 9390269874839

V tomto jsme bohužel sto let za opicemi a jde vidět, jaký je v tom našem "Čechystánu" stále chaos. Zatímco si Babiš hraje na drsňáka s bradkou a neustále se opakuje se sebevědomými frázemi typu "Ano, bude líp", tak taková Eurovia a další akorát s celou ČR vytírají jako se špinavým hadrem..

Po republice najezdím průměrně 60-80 tis.km ročně a u všech možných omezeních a zúženích shledávám dělníky jen v polovině případů. Všude začali stavět lživé (!) cedule s textem "Pracovní doba od 7 do 17 hod.", ale praxe vypadá jinak = buď se dělníci teprve kolem 8-9 hod.schází, běhají tam v civilu a připravují se k práci, nebo tam už po 15 hod. není vidět ani noha. Často je zmiňovaná cedule nahrazována cedulí jinou - "Technologická přestávka" (která trvá i celé dny); nebo když už se teda náhodou pracuje, tak z několikakilometrového úseku běhá na pouhých 100m malá skupinka dělníků, která by se dala spočítat na prstech jedné ruky!

Potom se nikdo nemůže divit tomu, že řidiči většinou omezení a snížení max.rychlosti nerespektují, místo 80 km/hod. jedou stále svých 130, jsou nervózní, agresivní a arogantní. Když člověk platí dálniční známku, polovinu času jede 80 km/hod. a na několikakilometrovém omezeném úseku vidí výše popisované extrémy, tak musí vybuchovat vzteky!!

Tohle se v západní EU nevidí, projel jsem celé Německo až do Essenu a tam se pracuje úplně jinak. Jinak se to už naučili i Slováci - dělníků je tam mnohem více a jsou dokonce vidět i po 17 hodině!! Pouze my si stále držíme nálepku největších flákačů a břídilů!

Pokud někdo tvrdí, že je v pořádku to co se děje u nás, tak je buď nechutně zkorumpovaný, nebo nechutně imbecilní. Ať ty naše cesty raději dělají Poláci / Rumuni / Ukrajinci či Číňané...

+7/−3
doporučit
20.9.2016 22:18

V86l55a60d73i26m39í52r 28F44i51b64i45g74e98r 5264131601374

Délka opravy je hledisko které se neřeší. Třeba silnice na Dvůr králové, zjistili, že je špatná spodní stavba a musí se udělat taky, ale místo aby se rychle dohodli na navýšení, tak to na víc než měsíc zastavili a stavbu opustili. Na takové případy by se mělo myslet. To pak každého naštve když rozkopou několik km silnice a nikdo tam pak přes měsíc není.

+4/0
doporučit
21.9.2016 7:46
Foto

P43a79v77e14l 63S75t91r78a64k66o59š 6897671510395

Pokud výběrka už řadu let vyhrávají stále stejné nejmenované firmy, jež pouze občas změní název a ve kterých si řadový nejmenovaný "stavmistr" nosí domů týdně 50l nafty, tak se nedivím že máme nejdražší a nejpomalejší stavby a rekonstrukce dálnic. Mimochodem, raději nechci vědět co si nosí domů vyšší management :)

+4/0
doporučit
21.9.2016 0:02

M89a67r92e54k 58H92r26u88b94y 6707162701778

A proc je nutne kvuli vymene svodidel na par metrech zavrit 14 kilometru na pul roku?

+3/0
doporučit
21.9.2016 22:20
Foto

J92i34ř18í 29D15o11l82e18ž16a82l 5902846807472

;-€ Občas mám pocit, že na dálnicích a silnicích není vůle pracovat rychle. To proto, že dodavatel stavby by si tím zkrátil čas, po který může ŘSD posílat faktury k proplacení.

+3/−2
doporučit
20.9.2016 21:17

J74a84n 67D54l82o22u15h84ý 8416330583120

Takže na stavbě se pracovalo, ale nebylo to z dálnice vidět. - oni pracovali zespodu, z tunelu... ;-D

+2/0
doporučit
21.9.2016 9:47

V44í26t89ě81z42s56l15a24v 84J39a58r40o84š 4662677314836

Přesně tak, z Vyškova do Rousínova bylo zúžení do 18.9., ale posledních 10 dnů tam nebyla ani noha, ale 18.9. začali kopat cikáni a bagr a prodloužili omezení do 9.10. byť na kratším úseku.

+2/0
doporučit
20.9.2016 20:25

M83a11r68t76i55n 50R14u36z26i33c57k71a 1182928846707

Rekl bych, ze az moc casto delnici testuji technologii stealth..

+1/0
doporučit
24.9.2016 11:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.