Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opravuje se, ale z dálnice nejsou dělníci někdy vidět, tvrdí šéf ŘSD

Letos na řidiče čekalo nejvíce uzavírek v historii. Podle generálního ředitele Ředitelství silnic a dálnic Jana Kroupy bude situace příští rok lepší, přestože na opravy dostane ŘSD více než letos.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M40a30r54t39i71n 63R70u88z17i10c14k80a 1292778466297

Rekl bych, ze az moc casto delnici testuji technologii stealth..

+2/0
24.9.2016 11:21

M26a17r50e68k 61H46r10u32b19y 6667862601618

A proc je nutne kvuli vymene svodidel na par metrech zavrit 14 kilometru na pul roku?

+3/0
21.9.2016 22:20

M91a76r61e76k 29H49r98u44b56y 6487472281958

RSD dokaze skvele utracet miliardy, aniz by cokoli postavilo. Za studie, posudky, pravni nazory...a roky utikaji. A kdyz uz nahodou nekdy neco delaji, natahnou to na maximalni dobu. Takze banalni vymenu asfaltoveho povrchu na par kilometrech dokazi protahnout na 3 roky. Takhle mizerne to nefunguje ani na vychode Ruska.

Vyrazit je vsechny.

+1/0
21.9.2016 22:09

T58o44m41á10š 90M95a93c10e92j15k11a 6501382937297

Vyházet všechny z ŘSD a MD, kteří mají jakoukoliv pravomoc o něčem rozhodovat, tzn., že by tam zůstal úklid a vrátní a najmout jejich kolegy z Německa a Rakouska, aby ten chlívek vyčistili a ukázali těm našim sabotérům (nevěřím, že svou práci neumí, oni tak mizerně pracují schválně) jak vypadá péče o dopravní infrastrukturu a jak se má rozvíjet. Sice by se museli ti lidi zaplatit, ale výsledky by byly viditelné do dvou let. Protože na silnice je u nás peněz dost, jen se s něma nehosdpodaří dobře a organizace prací je tam teď asi neznámý pojem.

+5/0
21.9.2016 11:58
Foto

S32t29a14n76i20s36l24a33v 52T14e10s37a47ř 9847694682124

Jojo, nejsou vidět. ;-D;-D;-D

Moje zkušenost z pátku 16.9., D1 úsek Praha - Humpolec, cca v době 9:30-10:40. Za tu cestu jsem napočítal 78 lidí v pracovním oblečení, z toho 44 jich jen tak stálo a NIC NEDĚLALO. Tady je problém. A telefonická linka pro řidiče na trase? Šaškárna. Rv

+1/0
21.9.2016 10:05

M50a65r86e65k 89H18r75u89b65y 6607982701598

To je asi tak o 78 lidi vic, nez jsem tam za posledni mesic videl ja ;-)

0/0
21.9.2016 22:13

J35a89n 54C78e21p36e44k 1694176680

Pane Kroupa, když je dálnici v Německu uzavírka 100 metrů, tak tam maká neustále 30 lidí, stroje a to i sem tam v noci, když je u nás uzavírka na dálnici 10km, tak tam potkáte 3 stroje a 10 lidí, kteří se většinou opírají o svodidla, nebo stojí opřeni o lopatu.

+9/0
21.9.2016 10:02

P43a21v88e95l 89Š67v56a25r33c46e97r 1100728172637

Jó a teď tu o perníkové chaloupce, prosím ;-D

0/0
21.9.2016 10:21

P21a38v86e53l 75Š25v61a92r77c20e82r 1680728422347

Ty český stavební firmy stojí naprosto za houby. Se divím že tu díru na trhu ještě nikdo nezacpal. Navíc když vidím jak jsou v tom tady všichni na vysoké úrovni

+1/0
21.9.2016 9:49
Foto

S42t42a96n52i54s10l22a84v 31T19e45s75a33ř 9607344272474

ta "díra" je zacpaná bankovkama v kapsách výběrových komisí

+2/0
21.9.2016 10:07

J25a78n 25D16l82o63u92h28ý 8586950273790

Takže na stavbě se pracovalo, ale nebylo to z dálnice vidět. - oni pracovali zespodu, z tunelu... ;-D

+2/0
21.9.2016 9:47

V84l87a52d89i22m65í67r 74F63i19b41i97g52e64r 5444391491374

Délka opravy je hledisko které se neřeší. Třeba silnice na Dvůr králové, zjistili, že je špatná spodní stavba a musí se udělat taky, ale místo aby se rychle dohodli na navýšení, tak to na víc než měsíc zastavili a stavbu opustili. Na takové případy by se mělo myslet. To pak každého naštve když rozkopou několik km silnice a nikdo tam pak přes měsíc není.

+4/0
21.9.2016 7:46

M41i52l91e44n52a 93K27l27o58u78č14k34o94v14á 1934143451310

Kecy v kleci. Když vidim silnici v delce 10km svedenou do jednoho pruhu a na 3.km 4 dělníky a jeden stroj, ať mi pan nevyklada, že maji na tak dlouhý usek tolik lidi a mechanizaci.

+10/0
21.9.2016 7:23

V84l21a93d66i51m83í16r 46F26i62b27i28g62e77r 5314631731864

Asi ti ostatní pracují pod zemí jako permonící:-)

+2/0
21.9.2016 7:40

A50n44t58o72n93í17n 87K70a38t23z37e14r 8482293226460

Na to je jen jedna odpověď.Vyhodit celé ředitelství ŘSD,neb tam jsou samí nekompetetní osoby!!!Kde mají nějakou kontrolní skupinu,která bude dohlížet na ty jejich nikým nekontrolované úseky silnic a dálnic!!!A proč by to asi dělali,když mají dobře zaplaceno ze státního!!!A sem tam jim připluje nějaký ten mrský peníz od dodavatele nebo od samotného výherce zakázky!!!Tak co by se obtěžovaly nějakou kontrolou zda se někde pracuje či ne!!!Tak v tom případě je můžou klidně zrušit pro nečinonst!!!Nebo ať zruší status dálnice a ať jezdíme bez poplatků,které stejně skončí jinde než mají!!!Rv!!

0/0
21.9.2016 3:51
Foto

P63a26v47e84l 50S59t46r56a10k64o41š 6597511560735

Pokud výběrka už řadu let vyhrávají stále stejné nejmenované firmy, jež pouze občas změní název a ve kterých si řadový nejmenovaný "stavmistr" nosí domů týdně 50l nafty, tak se nedivím že máme nejdražší a nejpomalejší stavby a rekonstrukce dálnic. Mimochodem, raději nechci vědět co si nosí domů vyšší management :)

+4/0
21.9.2016 0:02

L49i29b26o94r 86V44e22n26g86l78á79ř 4554915182224

stav silnic a dalnic je fakt hrozny, vsude uzavirky nikde se nic nedeje. A D1 to je kapitola sama o sobe. nechapu za co platim dalnicni znamku. Vymenil bych sefa RSD a ministra dopravy

0/0
20.9.2016 23:52

T24o97m15a25s 23B14u26t87o46r89a 9960119714399

V tomto jsme bohužel sto let za opicemi a jde vidět, jaký je v tom našem "Čechystánu" stále chaos. Zatímco si Babiš hraje na drsňáka s bradkou a neustále se opakuje se sebevědomými frázemi typu "Ano, bude líp", tak taková Eurovia a další akorát s celou ČR vytírají jako se špinavým hadrem..

Po republice najezdím průměrně 60-80 tis.km ročně a u všech možných omezeních a zúženích shledávám dělníky jen v polovině případů. Všude začali stavět lživé (!) cedule s textem "Pracovní doba od 7 do 17 hod.", ale praxe vypadá jinak = buď se dělníci teprve kolem 8-9 hod.schází, běhají tam v civilu a připravují se k práci, nebo tam už po 15 hod. není vidět ani noha. Často je zmiňovaná cedule nahrazována cedulí jinou - "Technologická přestávka" (která trvá i celé dny); nebo když už se teda náhodou pracuje, tak z několikakilometrového úseku běhá na pouhých 100m malá skupinka dělníků, která by se dala spočítat na prstech jedné ruky!

Potom se nikdo nemůže divit tomu, že řidiči většinou omezení a snížení max.rychlosti nerespektují, místo 80 km/hod. jedou stále svých 130, jsou nervózní, agresivní a arogantní. Když člověk platí dálniční známku, polovinu času jede 80 km/hod. a na několikakilometrovém omezeném úseku vidí výše popisované extrémy, tak musí vybuchovat vzteky!!

Tohle se v západní EU nevidí, projel jsem celé Německo až do Essenu a tam se pracuje úplně jinak. Jinak se to už naučili i Slováci - dělníků je tam mnohem více a jsou dokonce vidět i po 17 hodině!! Pouze my si stále držíme nálepku největších flákačů a břídilů!

Pokud někdo tvrdí, že je v pořádku to co se děje u nás, tak je buď nechutně zkorumpovaný, nebo nechutně imbecilní. Ať ty naše cesty raději dělají Poláci / Rumuni / Ukrajinci či Číňané...

+7/−3
20.9.2016 22:18

J75i38r29i 80R49u87s83n31o34k 4355122517983

Kecate. Nerikam, ze to nejak extra caste, ale vidam borce makat klidne i do deviti. A dokonce jsem uz nekolikrat videl opravovat nejaky kratky usek i v noci (klidne pres pulnoc). Konkretne neni to tak davno, kdy na te snad nejotresnejsi casti D1 mezi Humpolcem a Jihlavou flikovali pomaly pruh pres noc.

+1/−1
20.9.2016 22:57

T60o16m70a14s 53B48u87t50o42r53a 9350429684329

Já ale "bohužel" nemám sebemenší důvod si vymýšlet a kecat. Současný celkový stav našich silnic (tzv.tankodromů), absolutně zpackaná nová dálnice mezi Ostravou a Bohumínem ... a v neposlední řadě spousta podobných názorů ve zdejší diskusi hovoří za vše.

Nevylučuji však, že jste něco podobného viděl - buď ale šlo o extrém, nebo jste si neuvědomil, že jste překročil hranice.. ;-)

+4/0
20.9.2016 23:15

M40a79r14c88e42l 50S86t21a50r59ý 9738524293389

dokavaď nebude na lumpy jako z ŘSD nějaký bič ve formě kontrolního mechanismu, tak holt budou zadávat a kontrolovat svěřené akce takhle bídně....

+1/−1
20.9.2016 21:46
Foto

J91i73ř78í 22D70o14l65e81ž74a85l 5532616837872

;-€ Občas mám pocit, že na dálnicích a silnicích není vůle pracovat rychle. To proto, že dodavatel stavby by si tím zkrátil čas, po který může ŘSD posílat faktury k proplacení.

+3/−2
20.9.2016 21:17

J42i83ř92í 48E79r64b52e51n 1293464686117

Dodavatel je placen za vykonání práce, ne za čas tou prací strávený...

+1/0
20.9.2016 21:28
Foto

J22i49ř65í 20D40o10l29e58ž58a68l 5742236707632

Rád bych tomu věřil. Ale jeďte po dálnici a téměř nic vašemu tvrzení nebude nasvědčovat. Třeba kdyby to udělali rychle, tak by asi museli čekat na další zakázku a zaměstnance by v té době museli buď propustit s odstupným, nebo je platit. Tak je pro některé dodavatele možná lepší mít lidi na zakázce, která se táhne do doby, než získají další. A nebo možná ne. Jednoznačně se to říct nedá.

+5/0
20.9.2016 21:36

M66i58c15h27a44l 80K65r97č77á66l 6658358726632

Nedělejte prosím z lidí blbce. Na opravy silnic a dálnic by mělo být nasazeno několikanásobně víc lidí než dosud. Potom by se nemohlo stát, že např. na opravovaný úsek v délce několika kilometrů je nasazena jedna parta na montáž svodidel a dělají to několik týdnů.

U každého tendru by měl být uveden nikoliv harmonogram ale počet nasazených pracovníků a těžké penále pokud bude někdo chybět. Firma už by si rozmyslela jestli bude platit postávající lidi, nebo jim práci zorganizuje tak aby byli plně vytížení.

+12/−1
20.9.2016 21:05

J84a50k53u42b 52K69o91c26u25r63e55k 5521429

Tak at ty dalnice zavrou uplne a bude vyreseno. To co se deje ted je naprosto otresny

0/0
20.9.2016 20:52

R34a39d72e19k 79H76o25d96a93ň 9466127111873

V dubnu jsem jel po D52 (Brno - Pohořelice a zpět), o týden později totéž. Na dálnici o délce 20 km se vám úspěšně podařilo uzavřít 17 km, a dálnice byla v obou případech plná zřejmě zcela neviditelných pracovníků. Paradoxně o něco později jsem pokračoval až do Itálie, a v Rakousku pracovali dělníci v půl sedmé v neděli, v Itálii makali v neděli taktéž, a neviditelné vesty zřejmě neměli.

Podotýkám, že v poslední době si všímám víc a víc toho, že skončí místo kde byl uzavřený pruh, skončí kužely atd. - ale značka konec omezení rychlosti není, takže by správně měli řidiči pokračovat s omezením rychlosti často dalších ~5 km naprosto bezdůvodně.

+12/0
20.9.2016 20:44

V44í23t70ě98z54s15l37a64v 73J18a25r41o69š 4112717504436

Přesně tak, z Vyškova do Rousínova bylo zúžení do 18.9., ale posledních 10 dnů tam nebyla ani noha, ale 18.9. začali kopat cikáni a bagr a prodloužili omezení do 9.10. byť na kratším úseku.

+2/0
20.9.2016 20:25

F50a71b91i47o 41S68g15a56t85t58o56n65i 9901140507400

Jenom diletant může schválit uzavření cesty z Liberce do Jablonce a zároveň omezit R35 a začít tam měnit svodidla. V zimě to bude masakr.

+9/0
20.9.2016 20:04

P64e34t77r 54S25p19á50l24e77n59ý 3315567769208

Já bych spíše napsal, že někdy i vidět jsou. Je to komedie, ale kam se má člověk dovolat.

+1/0
20.9.2016 20:00

M74o53j56m60í94r 39P19ř49í13v53a64r51a 1682556806

Letos to bylo opravdu extrémní. ŘSD je nekompetentní a tak vypadá i organizace (zadávání, kontrola) stavebních prací.

Mám dokonce i pocit, že nový povrch D1 není úplně kvalitní a v pořádku, snad se mýlím.:-/

+1/0
20.9.2016 19:59

V97l82a13d73i11m14í75r 92F94i27b41i31g77e69r 5804471571794

U nás opravovali tak perfektně, že po skončení prací se začala vlnit do té doby perfektní vozovka 3m od konce opravovaného mostu. Během měsíce se asfalt vytlačil že to bylo jako past na mamuty. Do té doby byla vozovka 6 rokem v dokonalém stavu to se nevidí tak kvalitní oprava.

+1/0
20.9.2016 20:02

P74e82t13r 19S39o18k21o31l 8242311337891

Fasují totiž bundy neviditelnosti a ti co vidět jsou a nepracují mají pauzu.

+9/0
20.9.2016 19:48
Foto

S72t50a93n43i78s76l27a82v 74T15e98s59a60ř 9427634182414

říká se tomu Technologická přestávka a trvá obvykle od 14:00 do 11:00 druhý den. Mezi tím je Přestávka v práci dle zákoníku práce. Na oběd.

+1/0
21.9.2016 10:12

D79a32v16i17d 71Z92a72h76r88a52d94n62í79č89e53k 3687157536901

Je težké se k tomuto vyjádřit slušně. Katastrofa organizace, katastrofa často provedení, katastrofa délka opravy. Prostě šílené.

+13/−1
20.9.2016 19:44

K37a43r89e13l 30E74r14b69e83n 1538589964549

tak ted jsem si to přečetl a že tě hanba nefackuje

0/0
20.9.2016 19:43

K13a88r44e98l 27E81r11b56e30n 1668899344319

Vážení ŘSD pokusím se být slušný i když se ovládám jen velmi těžko. To co jste předvedli v letošním roce je neuvěřitelné! Každý pochopí, že to MUSÍTE opravit, ale copak nemáte mozek? Celá republika je totálně.... kolikrát jsou semafory a kluci tam prostě nejsou a nechte si řeči, že nejsou vidět. Opravdu se nedají měnit jizdní pruhy v závislosti na provozu, když jsou dva jedním směrem a jeden druhým. ̈To víte, že dá, ale ...a to už bych nebyl slušný.

+6/0
20.9.2016 19:39

D29a94v25i54d 89P54e88t71r80ž96e88l28a 2846414663320

Polovina D2 zavřená už aspoň půl roku - mění se svodidla. A že není nikdo nikde vidět? Detail. Osobně si myslím, že výměna svodidel není tak technologicky náročná, aby to trvalo tak dlouho...

+17/0
20.9.2016 19:38

V88l33a39d55i49m59í89r 54F54i51b32i51g43e16r 5764981781974

Letos jsem jel po D4 a to bylo šílené omezení tam bylo víc než úseků bez omezení. Navíc tam kde bylo hotovo nechali žluté čáry na silnici, dali tam zančku že to co je na silnici neplatí ale řidiče to dost mátlo. prostě chaos a že by to tam nějak kmitalo se říct nedá. Teď ve čtvrtek tam pojedu znovu snad už to tam bude OK a ten přechod na konci Strakonické to je taky dílo8-o

+3/0
20.9.2016 20:00

M19i54l39a62n 13C18h81a31l90u55p80a 7414506447333

Za přechod může IPR. Brání výstavbě nadchodu, protože z architektonicko urbanistického pohledu to není mestotvorný prvek

0/0
20.9.2016 23:02

D41a43v59i78d 81Z69a14j69d98á47k 8315462380731

Odpovedi jako od muly. Neni mozne delat opravu povrchu a svodidel najednou? Ano, svodidla ted menime skoro vsude. Zmenila se norma a ted udrzi i autobus...

+17/0
20.9.2016 19:33

V30l88a49d86i85m56í77r 58F69i36b46i66g37e97r 5984731191814

Na pár místech kudy jezdím jsou svodidla docela dlouho sešrotovaná po nehodě, možná čekají na ty supersvodidla, tak až tam zas někdo bude mít problémy poletí jako letec.

+1/0
20.9.2016 19:55

D17a19v73i43d 48Z98a26j84d14á83k 8395252810701

Ja uz na slanske videl zmuchlana i ta nova. Jde o to, ze je meni na 200 metrech, ale zavrou usek 10 km.

+3/0
20.9.2016 21:06

M53a56r70t65i41n 54P63l86i54c81h72t33a 2418242411163

Po D1 jsem jel letos asi 20x a nestál jsem asi jen 2x. No a v polovině případů se zřejmě zrovna "pracovalo na potrubí". Podobný podíl liduprázdných stavenišť vídávám i u nás v Ostravě.

+21/0
20.9.2016 19:30

J70i35r38i 48R38u28s10n86o49k 4495692117523

Jezdim po D1 casto a nemuzu rict, ze bych stal mnohokrat. Obcas staci poslouchat radio a nasledne pouzi mozek a kolonu objet.

0/−1
20.9.2016 23:00

M93a29r53t54i75n 22P79l37i42c42h64t28a 2308632901693

Naštěstí už je to asi měsíc, ale cesta od v.n Nové Mlýny po dálnici do Ostravy. Cestou tam šla vidět obrovská kolona. Tak jsme cestou zpět chtěli sjet před Brnem na Slavkov. Samozřejmě už cesta do Brna byla omezená a výjezd uzavřen. No člověk to všechno prostě neuhlídá. Nakonec se stálo ještě asi 40 minut před Prostějovem. U Brna je D1 téměř vždy peklo.

0/0
20.9.2016 23:26

V25l67a11d52i97m22í13r 85F42i41b35i56g83e25r 5914831611444

Tak pokud znamení, že když na stavbě nejsou vidět pracanti, tak se na ní maká, tak v tom případě se všude jede nonstop.

Předminulou neděli dopravní omezení, byly tam živé semafory, ale bagr a celá stavba zela prázdnotou(kolem 9h) Už tam jen chybělo aby se tam prohnalo křoví jako ve westernu.

+9/0
20.9.2016 19:29

L60u62k28á78š 65A11d61a77m37e92c 3727303180637

Jezdívám často po D6, kde už asi půl roku mění svodidla - čili pracující pracovníci jsou vždy vidět. Když už je vidím náhodou dělat, tak jich tam pracuje tak 5. Omezení samozřejmě na několik kilometrů.

To samozřejmě není ani vina dělníků, ani firmy. To je vina ŘSD, která neumí zdat práce tak, aby měly minimální dopad na řidiče.

+25/0
20.9.2016 19:22

V19l26a34d80i67m57í53r 81F25i67b21i43g86e33r 5524271491794

Jo klasika maká se na 300m ale omezení je 5km i více. Jakoby to omezení nešlo každý den o kus pošoupnout plus mínus párset metrů

+6/0
20.9.2016 19:30

R66a84d13e38k 50H45o12d10a90ň 9296837201233

No to asi nejde, protože vyřídit takové papíry v českém papírstánu kde když o něčem musí být rozhodnuto do 30ti dnů tak se to začíná řešit 29. je pochopitelně nemožné.

+1/0
20.9.2016 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.