Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opravuje se, ale z dálnice nejsou dělníci někdy vidět, tvrdí šéf ŘSD

Letos na řidiče čekalo nejvíce uzavírek v historii. Podle generálního ředitele Ředitelství silnic a dálnic Jana Kroupy bude situace příští rok lepší, přestože na opravy dostane ŘSD více než letos.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M31a84r32t87i88n 95R61u18z45i40c11k90a 1712208826407

Rekl bych, ze az moc casto delnici testuji technologii stealth..

+2/0
24.9.2016 11:21

M42a80r51e13k 24H77r76u58b53y 6467342151168

A proc je nutne kvuli vymene svodidel na par metrech zavrit 14 kilometru na pul roku?

+3/0
21.9.2016 22:20

M27a81r74e12k 88H21r65u76b24y 6927232581648

RSD dokaze skvele utracet miliardy, aniz by cokoli postavilo. Za studie, posudky, pravni nazory...a roky utikaji. A kdyz uz nahodou nekdy neco delaji, natahnou to na maximalni dobu. Takze banalni vymenu asfaltoveho povrchu na par kilometrech dokazi protahnout na 3 roky. Takhle mizerne to nefunguje ani na vychode Ruska.

Vyrazit je vsechny.

+1/0
21.9.2016 22:09

T48o75m14á22š 56M11a13c11e26j67k94a 6721182767477

Vyházet všechny z ŘSD a MD, kteří mají jakoukoliv pravomoc o něčem rozhodovat, tzn., že by tam zůstal úklid a vrátní a najmout jejich kolegy z Německa a Rakouska, aby ten chlívek vyčistili a ukázali těm našim sabotérům (nevěřím, že svou práci neumí, oni tak mizerně pracují schválně) jak vypadá péče o dopravní infrastrukturu a jak se má rozvíjet. Sice by se museli ti lidi zaplatit, ale výsledky by byly viditelné do dvou let. Protože na silnice je u nás peněz dost, jen se s něma nehosdpodaří dobře a organizace prací je tam teď asi neznámý pojem.

+5/0
21.9.2016 11:58
Foto

S96t82a82n78i79s43l43a50v 88T35e94s95a88ř 9267834262134

Jojo, nejsou vidět. ;-D;-D;-D

Moje zkušenost z pátku 16.9., D1 úsek Praha - Humpolec, cca v době 9:30-10:40. Za tu cestu jsem napočítal 78 lidí v pracovním oblečení, z toho 44 jich jen tak stálo a NIC NEDĚLALO. Tady je problém. A telefonická linka pro řidiče na trase? Šaškárna. Rv

+1/0
21.9.2016 10:05

M37a20r64e30k 56H50r45u18b46y 6207532731968

To je asi tak o 78 lidi vic, nez jsem tam za posledni mesic videl ja ;-)

0/0
21.9.2016 22:13

J64a91n 38C81e96p44e58k 1794176740

Pane Kroupa, když je dálnici v Německu uzavírka 100 metrů, tak tam maká neustále 30 lidí, stroje a to i sem tam v noci, když je u nás uzavírka na dálnici 10km, tak tam potkáte 3 stroje a 10 lidí, kteří se většinou opírají o svodidla, nebo stojí opřeni o lopatu.

+9/0
21.9.2016 10:02

P23a79v18e33l 39Š27v85a97r88c56e39r 1520608352127

Jó a teď tu o perníkové chaloupce, prosím ;-D

0/0
21.9.2016 10:21

P88a45v71e35l 15Š46v77a58r60c52e96r 1600398462757

Ty český stavební firmy stojí naprosto za houby. Se divím že tu díru na trhu ještě nikdo nezacpal. Navíc když vidím jak jsou v tom tady všichni na vysoké úrovni

+1/0
21.9.2016 9:49
Foto

S50t89a56n12i41s90l39a63v 46T28e88s80a11ř 9227704622124

ta "díra" je zacpaná bankovkama v kapsách výběrových komisí

+2/0
21.9.2016 10:07

J91a20n 71D38l22o11u57h23ý 8696820563920

Takže na stavbě se pracovalo, ale nebylo to z dálnice vidět. - oni pracovali zespodu, z tunelu... ;-D

+2/0
21.9.2016 9:47

V92l50a45d17i42m54í96r 60F31i70b64i70g55e90r 5334921741254

Délka opravy je hledisko které se neřeší. Třeba silnice na Dvůr králové, zjistili, že je špatná spodní stavba a musí se udělat taky, ale místo aby se rychle dohodli na navýšení, tak to na víc než měsíc zastavili a stavbu opustili. Na takové případy by se mělo myslet. To pak každého naštve když rozkopou několik km silnice a nikdo tam pak přes měsíc není.

+4/0
21.9.2016 7:46

M56i67l42e35n31a 26K44l27o36u29č73k54o48v97á 1874283391850

Kecy v kleci. Když vidim silnici v delce 10km svedenou do jednoho pruhu a na 3.km 4 dělníky a jeden stroj, ať mi pan nevyklada, že maji na tak dlouhý usek tolik lidi a mechanizaci.

+10/0
21.9.2016 7:23

V44l82a49d89i98m96í41r 46F28i47b45i47g85e11r 5554371561344

Asi ti ostatní pracují pod zemí jako permonící:-)

+2/0
21.9.2016 7:40

A75n57t33o18n87í68n 10K58a62t43z52e35r 8832213176830

Na to je jen jedna odpověď.Vyhodit celé ředitelství ŘSD,neb tam jsou samí nekompetetní osoby!!!Kde mají nějakou kontrolní skupinu,která bude dohlížet na ty jejich nikým nekontrolované úseky silnic a dálnic!!!A proč by to asi dělali,když mají dobře zaplaceno ze státního!!!A sem tam jim připluje nějaký ten mrský peníz od dodavatele nebo od samotného výherce zakázky!!!Tak co by se obtěžovaly nějakou kontrolou zda se někde pracuje či ne!!!Tak v tom případě je můžou klidně zrušit pro nečinonst!!!Nebo ať zruší status dálnice a ať jezdíme bez poplatků,které stejně skončí jinde než mají!!!Rv!!

0/0
21.9.2016 3:51
Foto

P12a74v27e24l 31S23t86r85a78k58o26š 6807911260295

Pokud výběrka už řadu let vyhrávají stále stejné nejmenované firmy, jež pouze občas změní název a ve kterých si řadový nejmenovaný "stavmistr" nosí domů týdně 50l nafty, tak se nedivím že máme nejdražší a nejpomalejší stavby a rekonstrukce dálnic. Mimochodem, raději nechci vědět co si nosí domů vyšší management :)

+4/0
21.9.2016 0:02

L71i49b64o20r 50V27e44n33g85l56á56ř 4714565352214

stav silnic a dalnic je fakt hrozny, vsude uzavirky nikde se nic nedeje. A D1 to je kapitola sama o sobe. nechapu za co platim dalnicni znamku. Vymenil bych sefa RSD a ministra dopravy

0/0
20.9.2016 23:52

T63o42m72a67s 85B33u24t69o48r95a 9980179364959

V tomto jsme bohužel sto let za opicemi a jde vidět, jaký je v tom našem "Čechystánu" stále chaos. Zatímco si Babiš hraje na drsňáka s bradkou a neustále se opakuje se sebevědomými frázemi typu "Ano, bude líp", tak taková Eurovia a další akorát s celou ČR vytírají jako se špinavým hadrem..

Po republice najezdím průměrně 60-80 tis.km ročně a u všech možných omezeních a zúženích shledávám dělníky jen v polovině případů. Všude začali stavět lživé (!) cedule s textem "Pracovní doba od 7 do 17 hod.", ale praxe vypadá jinak = buď se dělníci teprve kolem 8-9 hod.schází, běhají tam v civilu a připravují se k práci, nebo tam už po 15 hod. není vidět ani noha. Často je zmiňovaná cedule nahrazována cedulí jinou - "Technologická přestávka" (která trvá i celé dny); nebo když už se teda náhodou pracuje, tak z několikakilometrového úseku běhá na pouhých 100m malá skupinka dělníků, která by se dala spočítat na prstech jedné ruky!

Potom se nikdo nemůže divit tomu, že řidiči většinou omezení a snížení max.rychlosti nerespektují, místo 80 km/hod. jedou stále svých 130, jsou nervózní, agresivní a arogantní. Když člověk platí dálniční známku, polovinu času jede 80 km/hod. a na několikakilometrovém omezeném úseku vidí výše popisované extrémy, tak musí vybuchovat vzteky!!

Tohle se v západní EU nevidí, projel jsem celé Německo až do Essenu a tam se pracuje úplně jinak. Jinak se to už naučili i Slováci - dělníků je tam mnohem více a jsou dokonce vidět i po 17 hodině!! Pouze my si stále držíme nálepku největších flákačů a břídilů!

Pokud někdo tvrdí, že je v pořádku to co se děje u nás, tak je buď nechutně zkorumpovaný, nebo nechutně imbecilní. Ať ty naše cesty raději dělají Poláci / Rumuni / Ukrajinci či Číňané...

+7/−3
20.9.2016 22:18

J51i79r85i 22R77u41s83n66o76k 4825962557273

Kecate. Nerikam, ze to nejak extra caste, ale vidam borce makat klidne i do deviti. A dokonce jsem uz nekolikrat videl opravovat nejaky kratky usek i v noci (klidne pres pulnoc). Konkretne neni to tak davno, kdy na te snad nejotresnejsi casti D1 mezi Humpolcem a Jihlavou flikovali pomaly pruh pres noc.

+1/−1
20.9.2016 22:57

T54o67m95a12s 32B53u16t89o39r56a 9760559804759

Já ale "bohužel" nemám sebemenší důvod si vymýšlet a kecat. Současný celkový stav našich silnic (tzv.tankodromů), absolutně zpackaná nová dálnice mezi Ostravou a Bohumínem ... a v neposlední řadě spousta podobných názorů ve zdejší diskusi hovoří za vše.

Nevylučuji však, že jste něco podobného viděl - buď ale šlo o extrém, nebo jste si neuvědomil, že jste překročil hranice.. ;-)

+4/0
20.9.2016 23:15

M50a57r82c54e74l 63S47t72a78r24ý 9878884573379

dokavaď nebude na lumpy jako z ŘSD nějaký bič ve formě kontrolního mechanismu, tak holt budou zadávat a kontrolovat svěřené akce takhle bídně....

+1/−1
20.9.2016 21:46
Foto

J66i86ř54í 22D28o37l22e46ž93a89l 5182766787282

;-€ Občas mám pocit, že na dálnicích a silnicích není vůle pracovat rychle. To proto, že dodavatel stavby by si tím zkrátil čas, po který může ŘSD posílat faktury k proplacení.

+3/−2
20.9.2016 21:17

J94i97ř20í 71E30r57b39e91n 1223454336757

Dodavatel je placen za vykonání práce, ne za čas tou prací strávený...

+1/0
20.9.2016 21:28
Foto

J13i66ř77í 47D73o65l66e60ž77a20l 5292646197862

Rád bych tomu věřil. Ale jeďte po dálnici a téměř nic vašemu tvrzení nebude nasvědčovat. Třeba kdyby to udělali rychle, tak by asi museli čekat na další zakázku a zaměstnance by v té době museli buď propustit s odstupným, nebo je platit. Tak je pro některé dodavatele možná lepší mít lidi na zakázce, která se táhne do doby, než získají další. A nebo možná ne. Jednoznačně se to říct nedá.

+5/0
20.9.2016 21:36

M84i42c79h14a36l 78K64r36č11á58l 6658588956452

Nedělejte prosím z lidí blbce. Na opravy silnic a dálnic by mělo být nasazeno několikanásobně víc lidí než dosud. Potom by se nemohlo stát, že např. na opravovaný úsek v délce několika kilometrů je nasazena jedna parta na montáž svodidel a dělají to několik týdnů.

U každého tendru by měl být uveden nikoliv harmonogram ale počet nasazených pracovníků a těžké penále pokud bude někdo chybět. Firma už by si rozmyslela jestli bude platit postávající lidi, nebo jim práci zorganizuje tak aby byli plně vytížení.

+12/−1
20.9.2016 21:05

J90a42k20u51b 54K49o89c47u79r37e39k 5401669

Tak at ty dalnice zavrou uplne a bude vyreseno. To co se deje ted je naprosto otresny

0/0
20.9.2016 20:52

R59a62d85e21k 35H38o49d53a12ň 9236577191323

V dubnu jsem jel po D52 (Brno - Pohořelice a zpět), o týden později totéž. Na dálnici o délce 20 km se vám úspěšně podařilo uzavřít 17 km, a dálnice byla v obou případech plná zřejmě zcela neviditelných pracovníků. Paradoxně o něco později jsem pokračoval až do Itálie, a v Rakousku pracovali dělníci v půl sedmé v neděli, v Itálii makali v neděli taktéž, a neviditelné vesty zřejmě neměli.

Podotýkám, že v poslední době si všímám víc a víc toho, že skončí místo kde byl uzavřený pruh, skončí kužely atd. - ale značka konec omezení rychlosti není, takže by správně měli řidiči pokračovat s omezením rychlosti často dalších ~5 km naprosto bezdůvodně.

+12/0
20.9.2016 20:44

V27í46t18ě80z11s81l33a56v 19J32a70r38o27š 4382597554126

Přesně tak, z Vyškova do Rousínova bylo zúžení do 18.9., ale posledních 10 dnů tam nebyla ani noha, ale 18.9. začali kopat cikáni a bagr a prodloužili omezení do 9.10. byť na kratším úseku.

+2/0
20.9.2016 20:25

F23a54b72i91o 52S11g71a18t22t55o82n87i 9811200917150

Jenom diletant může schválit uzavření cesty z Liberce do Jablonce a zároveň omezit R35 a začít tam měnit svodidla. V zimě to bude masakr.

+9/0
20.9.2016 20:04

P46e67t87r 64S56p79á30l17e94n30ý 3455567619798

Já bych spíše napsal, že někdy i vidět jsou. Je to komedie, ale kam se má člověk dovolat.

+1/0
20.9.2016 20:00

M36o36j98m39í30r 14P17ř59í19v34a62r97a 1232106226

Letos to bylo opravdu extrémní. ŘSD je nekompetentní a tak vypadá i organizace (zadávání, kontrola) stavebních prací.

Mám dokonce i pocit, že nový povrch D1 není úplně kvalitní a v pořádku, snad se mýlím.:-/

+1/0
20.9.2016 19:59

V63l13a85d12i49m61í81r 78F35i93b27i33g36e45r 5894311451814

U nás opravovali tak perfektně, že po skončení prací se začala vlnit do té doby perfektní vozovka 3m od konce opravovaného mostu. Během měsíce se asfalt vytlačil že to bylo jako past na mamuty. Do té doby byla vozovka 6 rokem v dokonalém stavu to se nevidí tak kvalitní oprava.

+1/0
20.9.2016 20:02

P22e25t62r 82S73o59k81o80l 8822691747641

Fasují totiž bundy neviditelnosti a ti co vidět jsou a nepracují mají pauzu.

+9/0
20.9.2016 19:48
Foto

S43t25a26n31i92s79l82a74v 82T53e41s18a74ř 9127844232854

říká se tomu Technologická přestávka a trvá obvykle od 14:00 do 11:00 druhý den. Mezi tím je Přestávka v práci dle zákoníku práce. Na oběd.

+1/0
21.9.2016 10:12

D24a37v21i47d 45Z39a35h62r81a32d12n41í74č95e47k 3627187726341

Je težké se k tomuto vyjádřit slušně. Katastrofa organizace, katastrofa často provedení, katastrofa délka opravy. Prostě šílené.

+13/−1
20.9.2016 19:44

K52a53r69e17l 76E13r73b47e22n 1768699874459

tak ted jsem si to přečetl a že tě hanba nefackuje

0/0
20.9.2016 19:43

K54a68r45e34l 44E39r80b43e92n 1288609154859

Vážení ŘSD pokusím se být slušný i když se ovládám jen velmi těžko. To co jste předvedli v letošním roce je neuvěřitelné! Každý pochopí, že to MUSÍTE opravit, ale copak nemáte mozek? Celá republika je totálně.... kolikrát jsou semafory a kluci tam prostě nejsou a nechte si řeči, že nejsou vidět. Opravdu se nedají měnit jizdní pruhy v závislosti na provozu, když jsou dva jedním směrem a jeden druhým. ̈To víte, že dá, ale ...a to už bych nebyl slušný.

+6/0
20.9.2016 19:39

D37a30v44i68d 82P32e58t25r16ž19e21l63a 2726344673690

Polovina D2 zavřená už aspoň půl roku - mění se svodidla. A že není nikdo nikde vidět? Detail. Osobně si myslím, že výměna svodidel není tak technologicky náročná, aby to trvalo tak dlouho...

+17/0
20.9.2016 19:38

V46l26a36d62i66m17í39r 66F66i28b25i53g72e47r 5664421851414

Letos jsem jel po D4 a to bylo šílené omezení tam bylo víc než úseků bez omezení. Navíc tam kde bylo hotovo nechali žluté čáry na silnici, dali tam zančku že to co je na silnici neplatí ale řidiče to dost mátlo. prostě chaos a že by to tam nějak kmitalo se říct nedá. Teď ve čtvrtek tam pojedu znovu snad už to tam bude OK a ten přechod na konci Strakonické to je taky dílo8-o

+3/0
20.9.2016 20:00

M43i89l25a63n 61C63h78a33l90u94p20a 7654746927633

Za přechod může IPR. Brání výstavbě nadchodu, protože z architektonicko urbanistického pohledu to není mestotvorný prvek

0/0
20.9.2016 23:02

D17a39v60i53d 74Z29a70j12d29á24k 8205832910811

Odpovedi jako od muly. Neni mozne delat opravu povrchu a svodidel najednou? Ano, svodidla ted menime skoro vsude. Zmenila se norma a ted udrzi i autobus...

+17/0
20.9.2016 19:33

V29l76a76d72i57m69í16r 15F67i92b44i66g56e50r 5644731121214

Na pár místech kudy jezdím jsou svodidla docela dlouho sešrotovaná po nehodě, možná čekají na ty supersvodidla, tak až tam zas někdo bude mít problémy poletí jako letec.

+1/0
20.9.2016 19:55

D84a92v29i71d 46Z71a83j21d28á79k 8405712780441

Ja uz na slanske videl zmuchlana i ta nova. Jde o to, ze je meni na 200 metrech, ale zavrou usek 10 km.

+3/0
20.9.2016 21:06

M11a55r27t47i49n 59P68l34i70c71h71t14a 2128202551673

Po D1 jsem jel letos asi 20x a nestál jsem asi jen 2x. No a v polovině případů se zřejmě zrovna "pracovalo na potrubí". Podobný podíl liduprázdných stavenišť vídávám i u nás v Ostravě.

+21/0
20.9.2016 19:30

J90i44r31i 89R22u54s20n44o64k 4585922277973

Jezdim po D1 casto a nemuzu rict, ze bych stal mnohokrat. Obcas staci poslouchat radio a nasledne pouzi mozek a kolonu objet.

0/−1
20.9.2016 23:00

M36a70r65t46i27n 29P16l89i94c48h41t48a 2228872261613

Naštěstí už je to asi měsíc, ale cesta od v.n Nové Mlýny po dálnici do Ostravy. Cestou tam šla vidět obrovská kolona. Tak jsme cestou zpět chtěli sjet před Brnem na Slavkov. Samozřejmě už cesta do Brna byla omezená a výjezd uzavřen. No člověk to všechno prostě neuhlídá. Nakonec se stálo ještě asi 40 minut před Prostějovem. U Brna je D1 téměř vždy peklo.

0/0
20.9.2016 23:26

V90l13a92d76i96m88í27r 27F67i98b46i96g33e29r 5514331971684

Tak pokud znamení, že když na stavbě nejsou vidět pracanti, tak se na ní maká, tak v tom případě se všude jede nonstop.

Předminulou neděli dopravní omezení, byly tam živé semafory, ale bagr a celá stavba zela prázdnotou(kolem 9h) Už tam jen chybělo aby se tam prohnalo křoví jako ve westernu.

+9/0
20.9.2016 19:29

L33u54k52á97š 22A24d16a36m51e31c 3427733600627

Jezdívám často po D6, kde už asi půl roku mění svodidla - čili pracující pracovníci jsou vždy vidět. Když už je vidím náhodou dělat, tak jich tam pracuje tak 5. Omezení samozřejmě na několik kilometrů.

To samozřejmě není ani vina dělníků, ani firmy. To je vina ŘSD, která neumí zdat práce tak, aby měly minimální dopad na řidiče.

+25/0
20.9.2016 19:22

V17l50a87d60i14m98í80r 67F70i29b48i92g10e63r 5654951781174

Jo klasika maká se na 300m ale omezení je 5km i více. Jakoby to omezení nešlo každý den o kus pošoupnout plus mínus párset metrů

+6/0
20.9.2016 19:30

R93a69d89e13k 46H84o76d51a55ň 9646257661643

No to asi nejde, protože vyřídit takové papíry v českém papírstánu kde když o něčem musí být rozhodnuto do 30ti dnů tak se to začíná řešit 29. je pochopitelně nemožné.

+1/0
20.9.2016 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.