Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opravuje se, ale z dálnice nejsou dělníci někdy vidět, tvrdí šéf ŘSD

Letos na řidiče čekalo nejvíce uzavírek v historii. Podle generálního ředitele Ředitelství silnic a dálnic Jana Kroupy bude situace příští rok lepší, přestože na opravy dostane ŘSD více než letos.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a93r31t69i78n 62R41u69z86i80c20k56a 1762718846457

Rekl bych, ze az moc casto delnici testuji technologii stealth..

+2/0
24.9.2016 11:21

M37a40r89e65k 14H79r79u86b17y 6627352861638

A proc je nutne kvuli vymene svodidel na par metrech zavrit 14 kilometru na pul roku?

+3/0
21.9.2016 22:20

M33a50r10e16k 59H59r54u96b64y 6417632851178

RSD dokaze skvele utracet miliardy, aniz by cokoli postavilo. Za studie, posudky, pravni nazory...a roky utikaji. A kdyz uz nahodou nekdy neco delaji, natahnou to na maximalni dobu. Takze banalni vymenu asfaltoveho povrchu na par kilometrech dokazi protahnout na 3 roky. Takhle mizerne to nefunguje ani na vychode Ruska.

Vyrazit je vsechny.

+1/0
21.9.2016 22:09

T22o61m84á29š 20M67a73c76e12j57k49a 6131822817247

Vyházet všechny z ŘSD a MD, kteří mají jakoukoliv pravomoc o něčem rozhodovat, tzn., že by tam zůstal úklid a vrátní a najmout jejich kolegy z Německa a Rakouska, aby ten chlívek vyčistili a ukázali těm našim sabotérům (nevěřím, že svou práci neumí, oni tak mizerně pracují schválně) jak vypadá péče o dopravní infrastrukturu a jak se má rozvíjet. Sice by se museli ti lidi zaplatit, ale výsledky by byly viditelné do dvou let. Protože na silnice je u nás peněz dost, jen se s něma nehosdpodaří dobře a organizace prací je tam teď asi neznámý pojem.

+5/0
21.9.2016 11:58
Foto

S43t61a25n36i54s16l62a40v 19T49e26s22a39ř 9487714972354

Jojo, nejsou vidět. ;-D;-D;-D

Moje zkušenost z pátku 16.9., D1 úsek Praha - Humpolec, cca v době 9:30-10:40. Za tu cestu jsem napočítal 78 lidí v pracovním oblečení, z toho 44 jich jen tak stálo a NIC NEDĚLALO. Tady je problém. A telefonická linka pro řidiče na trase? Šaškárna. Rv

+1/0
21.9.2016 10:05

M78a96r66e27k 11H87r52u66b22y 6857302911608

To je asi tak o 78 lidi vic, nez jsem tam za posledni mesic videl ja ;-)

0/0
21.9.2016 22:13

J12a75n 77C40e62p13e26k 1364416100

Pane Kroupa, když je dálnici v Německu uzavírka 100 metrů, tak tam maká neustále 30 lidí, stroje a to i sem tam v noci, když je u nás uzavírka na dálnici 10km, tak tam potkáte 3 stroje a 10 lidí, kteří se většinou opírají o svodidla, nebo stojí opřeni o lopatu.

+9/0
21.9.2016 10:02

P58a31v74e79l 92Š55v44a38r39c58e23r 1340858242957

Jó a teď tu o perníkové chaloupce, prosím ;-D

0/0
21.9.2016 10:21

P42a72v72e69l 41Š29v42a48r57c46e50r 1440988842687

Ty český stavební firmy stojí naprosto za houby. Se divím že tu díru na trhu ještě nikdo nezacpal. Navíc když vidím jak jsou v tom tady všichni na vysoké úrovni

+1/0
21.9.2016 9:49
Foto

S81t98a46n95i17s95l35a18v 58T21e77s57a90ř 9427474772894

ta "díra" je zacpaná bankovkama v kapsách výběrových komisí

+2/0
21.9.2016 10:07

J62a43n 30D39l52o66u98h80ý 8266820273420

Takže na stavbě se pracovalo, ale nebylo to z dálnice vidět. - oni pracovali zespodu, z tunelu... ;-D

+2/0
21.9.2016 9:47

V51l21a44d52i69m75í24r 87F89i16b98i16g64e23r 5584631711504

Délka opravy je hledisko které se neřeší. Třeba silnice na Dvůr králové, zjistili, že je špatná spodní stavba a musí se udělat taky, ale místo aby se rychle dohodli na navýšení, tak to na víc než měsíc zastavili a stavbu opustili. Na takové případy by se mělo myslet. To pak každého naštve když rozkopou několik km silnice a nikdo tam pak přes měsíc není.

+4/0
21.9.2016 7:46

M15i20l68e60n80a 64K64l39o39u41č46k24o90v23á 1184753161980

Kecy v kleci. Když vidim silnici v delce 10km svedenou do jednoho pruhu a na 3.km 4 dělníky a jeden stroj, ať mi pan nevyklada, že maji na tak dlouhý usek tolik lidi a mechanizaci.

+10/0
21.9.2016 7:23

V42l14a31d65i33m89í98r 56F43i23b73i38g18e44r 5184751761164

Asi ti ostatní pracují pod zemí jako permonící:-)

+2/0
21.9.2016 7:40

A72n90t40o78n86í39n 46K81a50t74z25e85r 8962883166580

Na to je jen jedna odpověď.Vyhodit celé ředitelství ŘSD,neb tam jsou samí nekompetetní osoby!!!Kde mají nějakou kontrolní skupinu,která bude dohlížet na ty jejich nikým nekontrolované úseky silnic a dálnic!!!A proč by to asi dělali,když mají dobře zaplaceno ze státního!!!A sem tam jim připluje nějaký ten mrský peníz od dodavatele nebo od samotného výherce zakázky!!!Tak co by se obtěžovaly nějakou kontrolou zda se někde pracuje či ne!!!Tak v tom případě je můžou klidně zrušit pro nečinonst!!!Nebo ať zruší status dálnice a ať jezdíme bez poplatků,které stejně skončí jinde než mají!!!Rv!!

0/0
21.9.2016 3:51
Foto

P30a66v29e48l 86S78t60r34a31k50o65š 6107331110155

Pokud výběrka už řadu let vyhrávají stále stejné nejmenované firmy, jež pouze občas změní název a ve kterých si řadový nejmenovaný "stavmistr" nosí domů týdně 50l nafty, tak se nedivím že máme nejdražší a nejpomalejší stavby a rekonstrukce dálnic. Mimochodem, raději nechci vědět co si nosí domů vyšší management :)

+4/0
21.9.2016 0:02

L25i45b12o12r 25V68e63n26g90l29á50ř 4484335402574

stav silnic a dalnic je fakt hrozny, vsude uzavirky nikde se nic nedeje. A D1 to je kapitola sama o sobe. nechapu za co platim dalnicni znamku. Vymenil bych sefa RSD a ministra dopravy

0/0
20.9.2016 23:52

T26o83m31a58s 24B51u55t38o29r93a 9390159574469

V tomto jsme bohužel sto let za opicemi a jde vidět, jaký je v tom našem "Čechystánu" stále chaos. Zatímco si Babiš hraje na drsňáka s bradkou a neustále se opakuje se sebevědomými frázemi typu "Ano, bude líp", tak taková Eurovia a další akorát s celou ČR vytírají jako se špinavým hadrem..

Po republice najezdím průměrně 60-80 tis.km ročně a u všech možných omezeních a zúženích shledávám dělníky jen v polovině případů. Všude začali stavět lživé (!) cedule s textem "Pracovní doba od 7 do 17 hod.", ale praxe vypadá jinak = buď se dělníci teprve kolem 8-9 hod.schází, běhají tam v civilu a připravují se k práci, nebo tam už po 15 hod. není vidět ani noha. Často je zmiňovaná cedule nahrazována cedulí jinou - "Technologická přestávka" (která trvá i celé dny); nebo když už se teda náhodou pracuje, tak z několikakilometrového úseku běhá na pouhých 100m malá skupinka dělníků, která by se dala spočítat na prstech jedné ruky!

Potom se nikdo nemůže divit tomu, že řidiči většinou omezení a snížení max.rychlosti nerespektují, místo 80 km/hod. jedou stále svých 130, jsou nervózní, agresivní a arogantní. Když člověk platí dálniční známku, polovinu času jede 80 km/hod. a na několikakilometrovém omezeném úseku vidí výše popisované extrémy, tak musí vybuchovat vzteky!!

Tohle se v západní EU nevidí, projel jsem celé Německo až do Essenu a tam se pracuje úplně jinak. Jinak se to už naučili i Slováci - dělníků je tam mnohem více a jsou dokonce vidět i po 17 hodině!! Pouze my si stále držíme nálepku největších flákačů a břídilů!

Pokud někdo tvrdí, že je v pořádku to co se děje u nás, tak je buď nechutně zkorumpovaný, nebo nechutně imbecilní. Ať ty naše cesty raději dělají Poláci / Rumuni / Ukrajinci či Číňané...

+7/−3
20.9.2016 22:18

J73i45r57i 48R68u10s50n94o86k 4905882667493

Kecate. Nerikam, ze to nejak extra caste, ale vidam borce makat klidne i do deviti. A dokonce jsem uz nekolikrat videl opravovat nejaky kratky usek i v noci (klidne pres pulnoc). Konkretne neni to tak davno, kdy na te snad nejotresnejsi casti D1 mezi Humpolcem a Jihlavou flikovali pomaly pruh pres noc.

+1/−1
20.9.2016 22:57

T37o29m45a39s 36B92u72t34o80r78a 9730869634689

Já ale "bohužel" nemám sebemenší důvod si vymýšlet a kecat. Současný celkový stav našich silnic (tzv.tankodromů), absolutně zpackaná nová dálnice mezi Ostravou a Bohumínem ... a v neposlední řadě spousta podobných názorů ve zdejší diskusi hovoří za vše.

Nevylučuji však, že jste něco podobného viděl - buď ale šlo o extrém, nebo jste si neuvědomil, že jste překročil hranice.. ;-)

+4/0
20.9.2016 23:15

M17a82r17c84e63l 15S79t27a82r91ý 9108644403179

dokavaď nebude na lumpy jako z ŘSD nějaký bič ve formě kontrolního mechanismu, tak holt budou zadávat a kontrolovat svěřené akce takhle bídně....

+1/−1
20.9.2016 21:46
Foto

J31i96ř40í 68D56o12l27e18ž82a63l 5132226837212

;-€ Občas mám pocit, že na dálnicích a silnicích není vůle pracovat rychle. To proto, že dodavatel stavby by si tím zkrátil čas, po který může ŘSD posílat faktury k proplacení.

+3/−2
20.9.2016 21:17

J91i66ř83í 60E15r40b42e21n 1783164356607

Dodavatel je placen za vykonání práce, ne za čas tou prací strávený...

+1/0
20.9.2016 21:28
Foto

J68i20ř45í 53D39o71l62e65ž13a82l 5482146407612

Rád bych tomu věřil. Ale jeďte po dálnici a téměř nic vašemu tvrzení nebude nasvědčovat. Třeba kdyby to udělali rychle, tak by asi museli čekat na další zakázku a zaměstnance by v té době museli buď propustit s odstupným, nebo je platit. Tak je pro některé dodavatele možná lepší mít lidi na zakázce, která se táhne do doby, než získají další. A nebo možná ne. Jednoznačně se to říct nedá.

+5/0
20.9.2016 21:36

M50i97c10h52a80l 50K31r68č34á26l 6188488586982

Nedělejte prosím z lidí blbce. Na opravy silnic a dálnic by mělo být nasazeno několikanásobně víc lidí než dosud. Potom by se nemohlo stát, že např. na opravovaný úsek v délce několika kilometrů je nasazena jedna parta na montáž svodidel a dělají to několik týdnů.

U každého tendru by měl být uveden nikoliv harmonogram ale počet nasazených pracovníků a těžké penále pokud bude někdo chybět. Firma už by si rozmyslela jestli bude platit postávající lidi, nebo jim práci zorganizuje tak aby byli plně vytížení.

+12/−1
20.9.2016 21:05

J73a19k27u33b 43K94o42c16u71r39e34k 5401589

Tak at ty dalnice zavrou uplne a bude vyreseno. To co se deje ted je naprosto otresny

0/0
20.9.2016 20:52

R28a18d18e28k 78H30o53d89a44ň 9216357341833

V dubnu jsem jel po D52 (Brno - Pohořelice a zpět), o týden později totéž. Na dálnici o délce 20 km se vám úspěšně podařilo uzavřít 17 km, a dálnice byla v obou případech plná zřejmě zcela neviditelných pracovníků. Paradoxně o něco později jsem pokračoval až do Itálie, a v Rakousku pracovali dělníci v půl sedmé v neděli, v Itálii makali v neděli taktéž, a neviditelné vesty zřejmě neměli.

Podotýkám, že v poslední době si všímám víc a víc toho, že skončí místo kde byl uzavřený pruh, skončí kužely atd. - ale značka konec omezení rychlosti není, takže by správně měli řidiči pokračovat s omezením rychlosti často dalších ~5 km naprosto bezdůvodně.

+12/0
20.9.2016 20:44

V39í10t85ě29z44s90l22a62v 90J92a65r24o70š 4442287434356

Přesně tak, z Vyškova do Rousínova bylo zúžení do 18.9., ale posledních 10 dnů tam nebyla ani noha, ale 18.9. začali kopat cikáni a bagr a prodloužili omezení do 9.10. byť na kratším úseku.

+2/0
20.9.2016 20:25

F69a28b50i91o 12S59g25a96t39t27o15n19i 9391960907970

Jenom diletant může schválit uzavření cesty z Liberce do Jablonce a zároveň omezit R35 a začít tam měnit svodidla. V zimě to bude masakr.

+9/0
20.9.2016 20:04

P58e65t41r 30S52p93á42l28e94n36ý 3245527149178

Já bych spíše napsal, že někdy i vidět jsou. Je to komedie, ale kam se má člověk dovolat.

+1/0
20.9.2016 20:00

M85o34j55m18í50r 17P83ř91í36v50a70r32a 1152736166

Letos to bylo opravdu extrémní. ŘSD je nekompetentní a tak vypadá i organizace (zadávání, kontrola) stavebních prací.

Mám dokonce i pocit, že nový povrch D1 není úplně kvalitní a v pořádku, snad se mýlím.:-/

+1/0
20.9.2016 19:59

V53l60a95d73i25m22í78r 86F23i82b75i84g31e95r 5744451711924

U nás opravovali tak perfektně, že po skončení prací se začala vlnit do té doby perfektní vozovka 3m od konce opravovaného mostu. Během měsíce se asfalt vytlačil že to bylo jako past na mamuty. Do té doby byla vozovka 6 rokem v dokonalém stavu to se nevidí tak kvalitní oprava.

+1/0
20.9.2016 20:02

P32e41t80r 62S31o55k83o24l 8652381907581

Fasují totiž bundy neviditelnosti a ti co vidět jsou a nepracují mají pauzu.

+9/0
20.9.2016 19:48
Foto

S29t88a68n21i51s75l28a78v 87T93e16s47a42ř 9347744312614

říká se tomu Technologická přestávka a trvá obvykle od 14:00 do 11:00 druhý den. Mezi tím je Přestávka v práci dle zákoníku práce. Na oběd.

+1/0
21.9.2016 10:12

D95a61v14i98d 38Z82a41h35r89a39d49n88í10č56e49k 3947637626851

Je težké se k tomuto vyjádřit slušně. Katastrofa organizace, katastrofa často provedení, katastrofa délka opravy. Prostě šílené.

+13/−1
20.9.2016 19:44

K26a20r54e98l 26E91r14b37e34n 1438309954809

tak ted jsem si to přečetl a že tě hanba nefackuje

0/0
20.9.2016 19:43

K62a62r69e76l 85E59r89b16e36n 1858609454789

Vážení ŘSD pokusím se být slušný i když se ovládám jen velmi těžko. To co jste předvedli v letošním roce je neuvěřitelné! Každý pochopí, že to MUSÍTE opravit, ale copak nemáte mozek? Celá republika je totálně.... kolikrát jsou semafory a kluci tam prostě nejsou a nechte si řeči, že nejsou vidět. Opravdu se nedají měnit jizdní pruhy v závislosti na provozu, když jsou dva jedním směrem a jeden druhým. ̈To víte, že dá, ale ...a to už bych nebyl slušný.

+6/0
20.9.2016 19:39

D89a86v47i65d 51P77e71t88r15ž51e50l61a 2876164333540

Polovina D2 zavřená už aspoň půl roku - mění se svodidla. A že není nikdo nikde vidět? Detail. Osobně si myslím, že výměna svodidel není tak technologicky náročná, aby to trvalo tak dlouho...

+17/0
20.9.2016 19:38

V17l90a69d42i68m36í47r 85F72i19b13i71g78e88r 5334921621474

Letos jsem jel po D4 a to bylo šílené omezení tam bylo víc než úseků bez omezení. Navíc tam kde bylo hotovo nechali žluté čáry na silnici, dali tam zančku že to co je na silnici neplatí ale řidiče to dost mátlo. prostě chaos a že by to tam nějak kmitalo se říct nedá. Teď ve čtvrtek tam pojedu znovu snad už to tam bude OK a ten přechod na konci Strakonické to je taky dílo8-o

+3/0
20.9.2016 20:00

M12i27l88a67n 91C52h34a90l56u20p28a 7244976537663

Za přechod může IPR. Brání výstavbě nadchodu, protože z architektonicko urbanistického pohledu to není mestotvorný prvek

0/0
20.9.2016 23:02

D61a29v93i90d 12Z20a62j48d61á91k 8425732980191

Odpovedi jako od muly. Neni mozne delat opravu povrchu a svodidel najednou? Ano, svodidla ted menime skoro vsude. Zmenila se norma a ted udrzi i autobus...

+17/0
20.9.2016 19:33

V26l27a57d97i49m13í16r 64F48i98b26i18g76e78r 5374661581204

Na pár místech kudy jezdím jsou svodidla docela dlouho sešrotovaná po nehodě, možná čekají na ty supersvodidla, tak až tam zas někdo bude mít problémy poletí jako letec.

+1/0
20.9.2016 19:55

D59a15v27i68d 38Z12a59j37d48á77k 8375742580771

Ja uz na slanske videl zmuchlana i ta nova. Jde o to, ze je meni na 200 metrech, ale zavrou usek 10 km.

+3/0
20.9.2016 21:06

M35a80r39t92i70n 25P57l49i59c95h80t94a 2738932421823

Po D1 jsem jel letos asi 20x a nestál jsem asi jen 2x. No a v polovině případů se zřejmě zrovna "pracovalo na potrubí". Podobný podíl liduprázdných stavenišť vídávám i u nás v Ostravě.

+21/0
20.9.2016 19:30

J21i93r43i 31R24u92s91n57o87k 4545472227633

Jezdim po D1 casto a nemuzu rict, ze bych stal mnohokrat. Obcas staci poslouchat radio a nasledne pouzi mozek a kolonu objet.

0/−1
20.9.2016 23:00

M37a37r72t49i48n 81P94l49i44c95h43t61a 2198552311863

Naštěstí už je to asi měsíc, ale cesta od v.n Nové Mlýny po dálnici do Ostravy. Cestou tam šla vidět obrovská kolona. Tak jsme cestou zpět chtěli sjet před Brnem na Slavkov. Samozřejmě už cesta do Brna byla omezená a výjezd uzavřen. No člověk to všechno prostě neuhlídá. Nakonec se stálo ještě asi 40 minut před Prostějovem. U Brna je D1 téměř vždy peklo.

0/0
20.9.2016 23:26

V43l38a65d93i65m66í43r 41F37i63b41i88g81e14r 5264761451844

Tak pokud znamení, že když na stavbě nejsou vidět pracanti, tak se na ní maká, tak v tom případě se všude jede nonstop.

Předminulou neděli dopravní omezení, byly tam živé semafory, ale bagr a celá stavba zela prázdnotou(kolem 9h) Už tam jen chybělo aby se tam prohnalo křoví jako ve westernu.

+9/0
20.9.2016 19:29

L32u68k17á54š 35A21d46a43m76e97c 3107683140477

Jezdívám často po D6, kde už asi půl roku mění svodidla - čili pracující pracovníci jsou vždy vidět. Když už je vidím náhodou dělat, tak jich tam pracuje tak 5. Omezení samozřejmě na několik kilometrů.

To samozřejmě není ani vina dělníků, ani firmy. To je vina ŘSD, která neumí zdat práce tak, aby měly minimální dopad na řidiče.

+25/0
20.9.2016 19:22

V69l69a54d26i81m27í97r 70F92i41b22i83g50e15r 5664391781654

Jo klasika maká se na 300m ale omezení je 5km i více. Jakoby to omezení nešlo každý den o kus pošoupnout plus mínus párset metrů

+6/0
20.9.2016 19:30

R26a33d32e62k 79H88o12d53a57ň 9316897441413

No to asi nejde, protože vyřídit takové papíry v českém papírstánu kde když o něčem musí být rozhodnuto do 30ti dnů tak se to začíná řešit 29. je pochopitelně nemožné.

+1/0
20.9.2016 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.