Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P60e74t62r 15P56o32s10p28í88š55i40l 4368734256376

Škodovka jako jediná z koncernu vyrábí za východoevropské mzdy, takže i díky tomu je v rámci koncernu na tom lépe.

+94/0
doporučit
18.9.2016 9:38

P35e45t60r 95M62a12r52š31á41l18e52k 9575742384579

No a to má přitom Škoda v koncernu mezi běžnými značkami zdaleka nejvyšší marže. U Seatu by se měli zamyslet, co dělají špatně.

+108/−1
doporučit
18.9.2016 9:29

J91a66n 82K95l18i16m55a 7760223650682

Proč ten Španěl nejde pracovat do Kvasin za 1000 euro měsíčně čistého?

+110/−3
doporučit
18.9.2016 9:34

J84o14z88e16f 90K21o70s85t50e65l10a13n78s63k57ý 8325402739476

To je typicky južanský prístup: ak nie sú konkurencieschopní, tak majú zdražieť tí lepší...

Ale aby oni niečo urobili sami so sebou, tak to Španielov nenapadne ani vo sne...

+90/−2
doporučit
18.9.2016 9:29

J78o52z53e59f 96M48r68v90á28ň 8285292897829

Pro hatery: podte se kouknout na linku fo MB a do Spanelska do seatu... 2X delší takty, menší rychlost linky( min vyrobených aut) na větší ploše v potřebou větší údržby. Navíc k tomu 2 až 3 krát větší základní plat... V Česku každou minutu sjede z linky jedno auto, lidi se pomalu preskakujou aby mohli dělat, a zkrátka to musí jet ať se děje cokoliv... Tady jsou ty ušetřené náklady

+73/−1
doporučit
18.9.2016 9:52

J83i96n42d66ř26i51c12h 61Š45k13o51p17e35k 4655781260545

A nebylo by řešením zlevnit seaty ?

Co na to, myslitelé ze Španěl ?;-D

+69/−1
doporučit
18.9.2016 10:27

F57r32a45n48t27i88š42e60k 39N18o51v51o79t66n31ý 4450207309947

Španělská kvalita je někde jinde, tak ať Seat nereptá a je rád, že ho VW už neprodal.

+52/0
doporučit
18.9.2016 9:37

P66e24t64r 24S31i44k27o16r49a 1175887220134

Skoda je mainstreamova automobilka, jakych je v Evrope i ve svete mnoho. Hlavni uspech spociva, oproti jinym v teto kategorii, v maximalnim moznem snizenim nakladu na vyrobu pri zachovani urcite kvality, tzn. hlavne nizke mzdy delniku. Kdyby se dorovnaly mzdy na uroven ve spanelskem Seatu, automaticky by to znamenalo srovnani pozic a prodejnosti mezi temito koncernovymi znackami. Myslim, ze je to jednoducha rovnice. Ty auta maji stejnou nebo podobnou techniku a v mnoha ohledech jsou identicka. Nerikam, ze Skodovky jsou spatna auta, urcite je to prumer az lepsi prumer ve svem segmentu, ale nemci tu investuji a stavi fabriky prave z techto duvodu, urcite to neni zadna filantropie.

+44/−1
doporučit
18.9.2016 10:52
Foto

M22i12c73h70a66l 46N45a78j52m33a65n 7229923196930

A nebylo by řešením snížit ceny Seatu?

Já zapomněl, ani jsou španělští dělníci zvyklí na svůj plat, takže to by nešlo....

+39/−1
doporučit
18.9.2016 10:18

P33e84t85r 88P55a57l31e86č42e67k 3310275824712

A co třeba lépe pracovat a taky se trochu posnažit a vyrábět lepší a levnější auta než řvát po tom, aby úspěšnější zdražil??;-O

+31/0
doporučit
18.9.2016 9:34
Foto

I36v20o 31P29a39t48t66a 9642560742520

To by chtělo vyříkat si to s J. Rusnokem, vzhledem k neustálým intervencím České národní banky a silně podhodnocenému kurzu koruny.

+30/−1
doporučit
18.9.2016 10:27
Foto

J83o58s86e71f 41P57a18v51l18í22k 2253320137321

V ceně produktu se projevuje nižší mzda českého pracovníka jako jeden ze vstupních nákladů. To by si měl Seat uvědomit.

+24/0
doporučit
18.9.2016 11:51

P56e63t79r 85D37r98a24p28a95l 3805968553905

koncern svou strategii škody a seatu stavěl(prezentoval )asi takto: seat odvážnější design pro mladé zákazníky, škoda konzervativní pro střední generaci...asi se těch "konzerv" je na trhu víc

+23/0
doporučit
18.9.2016 10:09

V73i78k54t65o29r 38Š24k12o73d71a 1105703350733

Tady jsou vidět negativa koncernového přístupu. Závod, který je úspěšný je uměle brzden a oslabován, aby slabý mohl přežít. V běžně fungujici ekonomice padni komu padni.

+22/0
doporučit
18.9.2016 12:05

F18e41r63d24i93n98a25n17d 91S12l84a70v47í53k 1685402902899

Nevím na kterých trzích je Škoda levnější než Seat ale na CZ teda ani ve snu....

+22/0
doporučit
18.9.2016 11:31

V43í12t26ě76z38s66l58a12v 74S17c54h89m17i85t65t 5720509199643

Španělé evidentně během okupace Iberského poloostrova od Arabů pochytili jejich mentalituRv

#

+29/−2
doporučit
18.9.2016 9:31

G27e82o60r90g 57K71o62m62b44e66r75e57c 9144401186801

pro koncern VW je vyhodnejsi produkovat v Cesku. Rozdily v platech delaji za rok neskutecny miliardy. Kazdymu preci musi byt jasne ze prachy jsou vzdy na prvnim miste. Navic kdyz te VW pekne v USA krvaci.

+20/0
doporučit
18.9.2016 11:38
Foto

R91o71s90t63i35s56l45a95v 50T98a46r22a76b83a 7808808285319

V Campusu v Brně je Španělská firma ráno v 8,30 její zaměstnanci otvírají kavárnu a během dne střídají restauraci kavárnu tak 5x za den. Zkrátka siesta celý den.

+20/0
doporučit
18.9.2016 10:40

R36i72c60h50a35r28d 66N14o94c66a17r 7415957855752

Ze SEATu mi je na blití. Jelikož jsem měl tu čest s nimi pár let paralelně spolupracovat, tak můžu říct - ať raději mlčí a jsou rádi, že jejich Maňána a podobné VW ještě trpí. Sice jsou politicky pod VW, ale také tam jednou být nemusí a mohou se jít koupat. Ceny schvaluje koncern po předložení návrhu jednotlivých značek a že SEAT si dává ceny vysoké...jejich boj. Ano, škoda má sice marže takové, jaké jsou, ale má současně úspěch na poli prodejů a to je závist SEATU...Španělé nikdy nebudou na úrovni škody auto ohledně prodejů...vždyť i ATECA a TOELDO se dělá v Mladé Boleslavi pro neschopnost SEATu...

+23/−1
doporučit
18.9.2016 10:51
Foto

D76a84n 80R77u27b10í91n 4353253939

To tak bejvá u horší kvality...

+26/−2
doporučit
18.9.2016 9:29

M17a71r25t50i67n 82Z94p76ě84v19á81č17e40k 3308651441672

"Seat si stěžoval i na ceny jiných modelů škodovek"..

A kdo je to ten pan Seat? Zodpovědné manažery Seatu pojmenovat a vyhodit na dlažbu pro neschopnost. A z pláží posbírat tu hrstku opálených chlapců, kteří jsou ještě ochotní pracovat za 1300 EUR.

+17/0
doporučit
18.9.2016 11:59

M51a49r39e42k 67K50l35u10f17a 3958984504136

Hele Seate, taková je filozofie koncernu. Škoda má dělat levná auta, tak je dělá. Seat má dělat auta se sportovním duchem, cílená na jinou klientelu. Španělské nářky jen vypovídají o tom, že takové auto zřejmě udělat neumíte (aspoň já si nevzpomínám, že by Seat takové nějaké auto udělal, snad jen kdysi Leon Cupra).

+20/−1
doporučit
18.9.2016 11:15

L35u80d34ě35k 40V21á93v88r54a 9982340459288

Ještěže u škodovky nezvítězila česká cesta privatizace našeho guru Vaška Klausů a Pithartova vláda to prodala Němcům....R^

+23/−2
doporučit
18.9.2016 11:02
Foto

D11a66v94i76d 49L56i61s64t33e82r 1743644739130

Seat brečí na špatném miste, musí si jít stěžovat do Německa :-/ Pochybuji o tom ze škodovka rozhoduje kde se co bude vyrábět. Když na to kouknete historicky tak Seat mel před škodou vždycky přednost, dostával treba dřív motorove novinky,skoda byla vzdy na posledním miste. Skoda neni levna, chtit za manualni klimatizaci ve fabii 20 tisic a 30 tisic automatickou klimatizaci je trochu ulet ve se verzi Ambiente :-P Seat Ateca příplatek za tazne 21 tis , skoda yeti tusim 12 tis , vw polo 22 tis ;-D a to bude bez pochyb jeden vyrobce

+16/0
doporučit
18.9.2016 11:08

L66u74b97o76m44í15r 55K36a15m93e35n33s73k62ý 3930398183316

nikdy jsem nějak nepochopil v čem spočívá ta "levnost" Škodovky, pokud chci rozumnou výbavu tak je cena srovnatelná s pro mě lepšími značkami

+25/−3
doporučit
18.9.2016 9:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.