Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P29e64t89r 13P11o86s83p10í75š53i45l 4878554856636

Škodovka jako jediná z koncernu vyrábí za východoevropské mzdy, takže i díky tomu je v rámci koncernu na tom lépe.

+94/0
doporučit
18.9.2016 9:38

P58e90t34r 31M77a91r65š37á37l18e79k 9985322144769

No a to má přitom Škoda v koncernu mezi běžnými značkami zdaleka nejvyšší marže. U Seatu by se měli zamyslet, co dělají špatně.

+108/−1
doporučit
18.9.2016 9:29

J26a28n 21K91l14i27m98a 7960753660352

Proč ten Španěl nejde pracovat do Kvasin za 1000 euro měsíčně čistého?

+111/−3
doporučit
18.9.2016 9:34

J59o84z85e47f 34K78o56s54t43e60l31a28n59s11k62ý 8375612939306

To je typicky južanský prístup: ak nie sú konkurencieschopní, tak majú zdražieť tí lepší...

Ale aby oni niečo urobili sami so sebou, tak to Španielov nenapadne ani vo sne...

+90/−2
doporučit
18.9.2016 9:29

J86o60z94e98f 37M27r75v62á81ň 8465582937579

Pro hatery: podte se kouknout na linku fo MB a do Spanelska do seatu... 2X delší takty, menší rychlost linky( min vyrobených aut) na větší ploše v potřebou větší údržby. Navíc k tomu 2 až 3 krát větší základní plat... V Česku každou minutu sjede z linky jedno auto, lidi se pomalu preskakujou aby mohli dělat, a zkrátka to musí jet ať se děje cokoliv... Tady jsou ty ušetřené náklady

+73/−1
doporučit
18.9.2016 9:52

J63i51n41d80ř51i89c83h 11Š52k77o69p26e93k 4985601900505

A nebylo by řešením zlevnit seaty ?

Co na to, myslitelé ze Španěl ?;-D

+69/−1
doporučit
18.9.2016 10:27

F88r47a12n54t78i73š63e84k 57N30o57v25o74t17n83ý 4650727639177

Španělská kvalita je někde jinde, tak ať Seat nereptá a je rád, že ho VW už neprodal.

+52/0
doporučit
18.9.2016 9:37

P68e80t84r 71S19i28k44o82r34a 1825427270254

Skoda je mainstreamova automobilka, jakych je v Evrope i ve svete mnoho. Hlavni uspech spociva, oproti jinym v teto kategorii, v maximalnim moznem snizenim nakladu na vyrobu pri zachovani urcite kvality, tzn. hlavne nizke mzdy delniku. Kdyby se dorovnaly mzdy na uroven ve spanelskem Seatu, automaticky by to znamenalo srovnani pozic a prodejnosti mezi temito koncernovymi znackami. Myslim, ze je to jednoducha rovnice. Ty auta maji stejnou nebo podobnou techniku a v mnoha ohledech jsou identicka. Nerikam, ze Skodovky jsou spatna auta, urcite je to prumer az lepsi prumer ve svem segmentu, ale nemci tu investuji a stavi fabriky prave z techto duvodu, urcite to neni zadna filantropie.

+44/−1
doporučit
18.9.2016 10:52
Foto

M71i40c56h21a90l 13N83a77j76m95a93n 7699363846760

A nebylo by řešením snížit ceny Seatu?

Já zapomněl, ani jsou španělští dělníci zvyklí na svůj plat, takže to by nešlo....

+39/−1
doporučit
18.9.2016 10:18

P69e85t59r 31P45a52l31e68č13e74k 3910355444902

A co třeba lépe pracovat a taky se trochu posnažit a vyrábět lepší a levnější auta než řvát po tom, aby úspěšnější zdražil??;-O

+31/0
doporučit
18.9.2016 9:34
Foto

I38v12o 24P12a41t52t43a 9592710732680

To by chtělo vyříkat si to s J. Rusnokem, vzhledem k neustálým intervencím České národní banky a silně podhodnocenému kurzu koruny.

+30/−1
doporučit
18.9.2016 10:27
Foto

J79o39s90e84f 90P11a82v42l66í22k 2483330217801

V ceně produktu se projevuje nižší mzda českého pracovníka jako jeden ze vstupních nákladů. To by si měl Seat uvědomit.

+24/0
doporučit
18.9.2016 11:51

P71e50t71r 53D46r98a76p48a86l 3475938783665

koncern svou strategii škody a seatu stavěl(prezentoval )asi takto: seat odvážnější design pro mladé zákazníky, škoda konzervativní pro střední generaci...asi se těch "konzerv" je na trhu víc

+23/0
doporučit
18.9.2016 10:09
Foto

V93i42k43t20o23r 84Š61k65o23d39a 1825213720193

Tady jsou vidět negativa koncernového přístupu. Závod, který je úspěšný je uměle brzden a oslabován, aby slabý mohl přežít. V běžně fungujici ekonomice padni komu padni.

+22/0
doporučit
18.9.2016 12:05

F91e77r77d89i78n13a30n69d 12S71l16a35v74í91k 1405522532909

Nevím na kterých trzích je Škoda levnější než Seat ale na CZ teda ani ve snu....

+22/0
doporučit
18.9.2016 11:31

V22í44t87ě10z33s12l35a47v 58S25c58h20m87i41t72t 5880839709183

Španělé evidentně během okupace Iberského poloostrova od Arabů pochytili jejich mentalituRv

#

+30/−2
doporučit
18.9.2016 9:31

G57e25o75r45g 34K39o70m13b86e20r69e34c 9694851906981

pro koncern VW je vyhodnejsi produkovat v Cesku. Rozdily v platech delaji za rok neskutecny miliardy. Kazdymu preci musi byt jasne ze prachy jsou vzdy na prvnim miste. Navic kdyz te VW pekne v USA krvaci.

+20/0
doporučit
18.9.2016 11:38
Foto

R38o31s91t54i75s63l40a54v 15T20a91r82a74b62a 7858178685439

V Campusu v Brně je Španělská firma ráno v 8,30 její zaměstnanci otvírají kavárnu a během dne střídají restauraci kavárnu tak 5x za den. Zkrátka siesta celý den.

+20/0
doporučit
18.9.2016 10:40

R94i75c46h97a62r69d 61N97o47c36a88r 7895877335952

Ze SEATu mi je na blití. Jelikož jsem měl tu čest s nimi pár let paralelně spolupracovat, tak můžu říct - ať raději mlčí a jsou rádi, že jejich Maňána a podobné VW ještě trpí. Sice jsou politicky pod VW, ale také tam jednou být nemusí a mohou se jít koupat. Ceny schvaluje koncern po předložení návrhu jednotlivých značek a že SEAT si dává ceny vysoké...jejich boj. Ano, škoda má sice marže takové, jaké jsou, ale má současně úspěch na poli prodejů a to je závist SEATU...Španělé nikdy nebudou na úrovni škody auto ohledně prodejů...vždyť i ATECA a TOELDO se dělá v Mladé Boleslavi pro neschopnost SEATu...

+23/−1
doporučit
18.9.2016 10:51
Foto

D42a43n 67R91u26b41í93n 4833313409

To tak bejvá u horší kvality...

+26/−2
doporučit
18.9.2016 9:29

M23a47r87t38i34n 34Z61p65ě35v90á24č61e39k 3678311911772

"Seat si stěžoval i na ceny jiných modelů škodovek"..

A kdo je to ten pan Seat? Zodpovědné manažery Seatu pojmenovat a vyhodit na dlažbu pro neschopnost. A z pláží posbírat tu hrstku opálených chlapců, kteří jsou ještě ochotní pracovat za 1300 EUR.

+17/0
doporučit
18.9.2016 11:59

M14a64r24e31k 67K85l42u28f28a 3258514114116

Hele Seate, taková je filozofie koncernu. Škoda má dělat levná auta, tak je dělá. Seat má dělat auta se sportovním duchem, cílená na jinou klientelu. Španělské nářky jen vypovídají o tom, že takové auto zřejmě udělat neumíte (aspoň já si nevzpomínám, že by Seat takové nějaké auto udělal, snad jen kdysi Leon Cupra).

+20/−1
doporučit
18.9.2016 11:15

L91u25d67ě49k 32V73á69v23r12a 9362340619428

Ještěže u škodovky nezvítězila česká cesta privatizace našeho guru Vaška Klausů a Pithartova vláda to prodala Němcům....R^

+23/−2
doporučit
18.9.2016 11:02
Foto

D79a13v98i70d 33L63i77s79t65e26r 1903794119950

Seat brečí na špatném miste, musí si jít stěžovat do Německa :-/ Pochybuji o tom ze škodovka rozhoduje kde se co bude vyrábět. Když na to kouknete historicky tak Seat mel před škodou vždycky přednost, dostával treba dřív motorove novinky,skoda byla vzdy na posledním miste. Skoda neni levna, chtit za manualni klimatizaci ve fabii 20 tisic a 30 tisic automatickou klimatizaci je trochu ulet ve se verzi Ambiente :-P Seat Ateca příplatek za tazne 21 tis , skoda yeti tusim 12 tis , vw polo 22 tis ;-D a to bude bez pochyb jeden vyrobce

+16/0
doporučit
18.9.2016 11:08

L15u16b46o23m34í88r 32K46a71m28e97n28s17k11ý 3110388883696

nikdy jsem nějak nepochopil v čem spočívá ta "levnost" Škodovky, pokud chci rozumnou výbavu tak je cena srovnatelná s pro mě lepšími značkami

+25/−3
doporučit
18.9.2016 9:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.