Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P74e14t15r 38P55o19s11p33í86š62i23l 4738564406956

Škodovka jako jediná z koncernu vyrábí za východoevropské mzdy, takže i díky tomu je v rámci koncernu na tom lépe.

+94/0
doporučit
18.9.2016 9:38

P37e54t36r 94M87a20r33š81á12l55e76k 9895482484669

No a to má přitom Škoda v koncernu mezi běžnými značkami zdaleka nejvyšší marže. U Seatu by se měli zamyslet, co dělají špatně.

+108/−1
doporučit
18.9.2016 9:29

J65a12n 65K47l86i38m36a 7560483810542

Proč ten Španěl nejde pracovat do Kvasin za 1000 euro měsíčně čistého?

+111/−3
doporučit
18.9.2016 9:34

J19o26z87e39f 70K86o78s21t97e15l41a63n63s23k51ý 8325132819776

To je typicky južanský prístup: ak nie sú konkurencieschopní, tak majú zdražieť tí lepší...

Ale aby oni niečo urobili sami so sebou, tak to Španielov nenapadne ani vo sne...

+90/−2
doporučit
18.9.2016 9:29

J29o62z83e29f 96M20r18v18á52ň 8675112967879

Pro hatery: podte se kouknout na linku fo MB a do Spanelska do seatu... 2X delší takty, menší rychlost linky( min vyrobených aut) na větší ploše v potřebou větší údržby. Navíc k tomu 2 až 3 krát větší základní plat... V Česku každou minutu sjede z linky jedno auto, lidi se pomalu preskakujou aby mohli dělat, a zkrátka to musí jet ať se děje cokoliv... Tady jsou ty ušetřené náklady

+73/−1
doporučit
18.9.2016 9:52

J22i42n10d17ř93i71c84h 89Š20k36o50p60e33k 4485111340455

A nebylo by řešením zlevnit seaty ?

Co na to, myslitelé ze Španěl ?;-D

+69/−1
doporučit
18.9.2016 10:27

F15r32a74n69t62i91š35e95k 89N29o62v78o36t53n95ý 4180537509317

Španělská kvalita je někde jinde, tak ať Seat nereptá a je rád, že ho VW už neprodal.

+52/0
doporučit
18.9.2016 9:37

P22e43t38r 41S96i87k18o36r43a 1675727700164

Skoda je mainstreamova automobilka, jakych je v Evrope i ve svete mnoho. Hlavni uspech spociva, oproti jinym v teto kategorii, v maximalnim moznem snizenim nakladu na vyrobu pri zachovani urcite kvality, tzn. hlavne nizke mzdy delniku. Kdyby se dorovnaly mzdy na uroven ve spanelskem Seatu, automaticky by to znamenalo srovnani pozic a prodejnosti mezi temito koncernovymi znackami. Myslim, ze je to jednoducha rovnice. Ty auta maji stejnou nebo podobnou techniku a v mnoha ohledech jsou identicka. Nerikam, ze Skodovky jsou spatna auta, urcite je to prumer az lepsi prumer ve svem segmentu, ale nemci tu investuji a stavi fabriky prave z techto duvodu, urcite to neni zadna filantropie.

+44/−1
doporučit
18.9.2016 10:52
Foto

M83i16c61h77a32l 27N58a50j74m20a13n 7529323216830

A nebylo by řešením snížit ceny Seatu?

Já zapomněl, ani jsou španělští dělníci zvyklí na svůj plat, takže to by nešlo....

+39/−1
doporučit
18.9.2016 10:18

P81e53t52r 79P96a79l21e11č76e90k 3760815544642

A co třeba lépe pracovat a taky se trochu posnažit a vyrábět lepší a levnější auta než řvát po tom, aby úspěšnější zdražil??;-O

+31/0
doporučit
18.9.2016 9:34
Foto

I90v37o 26P57a55t93t29a 9912280852360

To by chtělo vyříkat si to s J. Rusnokem, vzhledem k neustálým intervencím České národní banky a silně podhodnocenému kurzu koruny.

+30/−1
doporučit
18.9.2016 10:27
Foto

J79o46s33e34f 88P74a76v34l53í89k 2253920727351

V ceně produktu se projevuje nižší mzda českého pracovníka jako jeden ze vstupních nákladů. To by si měl Seat uvědomit.

+24/0
doporučit
18.9.2016 11:51

P71e15t83r 86D54r45a14p85a83l 3815858933755

koncern svou strategii škody a seatu stavěl(prezentoval )asi takto: seat odvážnější design pro mladé zákazníky, škoda konzervativní pro střední generaci...asi se těch "konzerv" je na trhu víc

+23/0
doporučit
18.9.2016 10:09

V66i53k15t10o73r 77Š51k12o12d14a 1305203110223

Tady jsou vidět negativa koncernového přístupu. Závod, který je úspěšný je uměle brzden a oslabován, aby slabý mohl přežít. V běžně fungujici ekonomice padni komu padni.

+22/0
doporučit
18.9.2016 12:05

F83e29r32d24i17n41a40n89d 87S93l62a50v48í93k 1975602692639

Nevím na kterých trzích je Škoda levnější než Seat ale na CZ teda ani ve snu....

+22/0
doporučit
18.9.2016 11:31

V64í57t49ě67z35s96l36a41v 83S52c40h82m74i81t68t 5620199559923

Španělé evidentně během okupace Iberského poloostrova od Arabů pochytili jejich mentalituRv

#

+30/−2
doporučit
18.9.2016 9:31

G49e82o92r36g 62K26o16m21b36e13r17e13c 9534591566451

pro koncern VW je vyhodnejsi produkovat v Cesku. Rozdily v platech delaji za rok neskutecny miliardy. Kazdymu preci musi byt jasne ze prachy jsou vzdy na prvnim miste. Navic kdyz te VW pekne v USA krvaci.

+20/0
doporučit
18.9.2016 11:38
Foto

R64o82s26t93i34s86l74a56v 86T59a14r28a79b80a 7848838525669

V Campusu v Brně je Španělská firma ráno v 8,30 její zaměstnanci otvírají kavárnu a během dne střídají restauraci kavárnu tak 5x za den. Zkrátka siesta celý den.

+20/0
doporučit
18.9.2016 10:40

R29i79c70h31a86r50d 29N85o98c38a76r 7495867335272

Ze SEATu mi je na blití. Jelikož jsem měl tu čest s nimi pár let paralelně spolupracovat, tak můžu říct - ať raději mlčí a jsou rádi, že jejich Maňána a podobné VW ještě trpí. Sice jsou politicky pod VW, ale také tam jednou být nemusí a mohou se jít koupat. Ceny schvaluje koncern po předložení návrhu jednotlivých značek a že SEAT si dává ceny vysoké...jejich boj. Ano, škoda má sice marže takové, jaké jsou, ale má současně úspěch na poli prodejů a to je závist SEATU...Španělé nikdy nebudou na úrovni škody auto ohledně prodejů...vždyť i ATECA a TOELDO se dělá v Mladé Boleslavi pro neschopnost SEATu...

+23/−1
doporučit
18.9.2016 10:51
Foto

D45a14n 78R92u60b68í62n 4173463489

To tak bejvá u horší kvality...

+26/−2
doporučit
18.9.2016 9:29

M13a22r86t40i54n 27Z32p59ě85v40á75č74e42k 3958741741482

"Seat si stěžoval i na ceny jiných modelů škodovek"..

A kdo je to ten pan Seat? Zodpovědné manažery Seatu pojmenovat a vyhodit na dlažbu pro neschopnost. A z pláží posbírat tu hrstku opálených chlapců, kteří jsou ještě ochotní pracovat za 1300 EUR.

+17/0
doporučit
18.9.2016 11:59

M87a46r78e47k 71K80l10u44f76a 3168904904976

Hele Seate, taková je filozofie koncernu. Škoda má dělat levná auta, tak je dělá. Seat má dělat auta se sportovním duchem, cílená na jinou klientelu. Španělské nářky jen vypovídají o tom, že takové auto zřejmě udělat neumíte (aspoň já si nevzpomínám, že by Seat takové nějaké auto udělal, snad jen kdysi Leon Cupra).

+20/−1
doporučit
18.9.2016 11:15

L65u71d34ě82k 83V38á41v54r53a 9202540889108

Ještěže u škodovky nezvítězila česká cesta privatizace našeho guru Vaška Klausů a Pithartova vláda to prodala Němcům....R^

+23/−2
doporučit
18.9.2016 11:02
Foto

D91a51v70i71d 81L28i85s29t74e70r 1663114409400

Seat brečí na špatném miste, musí si jít stěžovat do Německa :-/ Pochybuji o tom ze škodovka rozhoduje kde se co bude vyrábět. Když na to kouknete historicky tak Seat mel před škodou vždycky přednost, dostával treba dřív motorove novinky,skoda byla vzdy na posledním miste. Skoda neni levna, chtit za manualni klimatizaci ve fabii 20 tisic a 30 tisic automatickou klimatizaci je trochu ulet ve se verzi Ambiente :-P Seat Ateca příplatek za tazne 21 tis , skoda yeti tusim 12 tis , vw polo 22 tis ;-D a to bude bez pochyb jeden vyrobce

+16/0
doporučit
18.9.2016 11:08

L86u95b77o21m41í68r 87K73a13m49e59n22s46k43ý 3920438353346

nikdy jsem nějak nepochopil v čem spočívá ta "levnost" Škodovky, pokud chci rozumnou výbavu tak je cena srovnatelná s pro mě lepšími značkami

+25/−3
doporučit
18.9.2016 9:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.