Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P78e41t14r 50P15o30s30p17í41š26i65l 4448114976876

Škodovka jako jediná z koncernu vyrábí za východoevropské mzdy, takže i díky tomu je v rámci koncernu na tom lépe.

+91/0
doporučit
18.9.2016 9:38

P36e86t45r 38M31a26r80š59á12l39e70k 9525732694329

No a to má přitom Škoda v koncernu mezi běžnými značkami zdaleka nejvyšší marže. U Seatu by se měli zamyslet, co dělají špatně.

+104/−1
doporučit
18.9.2016 9:29

J69a18n 91K56l85i33m60a 7760303890402

Proč ten Španěl nejde pracovat do Kvasin za 1000 euro měsíčně čistého?

+105/−3
doporučit
18.9.2016 9:34

J43o17z18e92f 47K10o97s36t46e29l33a59n91s58k97ý 8805112209436

To je typicky južanský prístup: ak nie sú konkurencieschopní, tak majú zdražieť tí lepší...

Ale aby oni niečo urobili sami so sebou, tak to Španielov nenapadne ani vo sne...

+88/−2
doporučit
18.9.2016 9:29

J76o55z47e18f 55M57r51v53á22ň 8635742207249

Pro hatery: podte se kouknout na linku fo MB a do Spanelska do seatu... 2X delší takty, menší rychlost linky( min vyrobených aut) na větší ploše v potřebou větší údržby. Navíc k tomu 2 až 3 krát větší základní plat... V Česku každou minutu sjede z linky jedno auto, lidi se pomalu preskakujou aby mohli dělat, a zkrátka to musí jet ať se děje cokoliv... Tady jsou ty ušetřené náklady

+68/−1
doporučit
18.9.2016 9:52

J47i90n82d73ř50i19c91h 69Š53k47o32p12e46k 4575981970875

A nebylo by řešením zlevnit seaty ?

Co na to, myslitelé ze Španěl ?;-D

+64/−1
doporučit
18.9.2016 10:27

F52r58a65n86t22i83š94e97k 61N44o94v55o85t71n70ý 4190187219117

Španělská kvalita je někde jinde, tak ať Seat nereptá a je rád, že ho VW už neprodal.

+48/0
doporučit
18.9.2016 9:37

P75e33t40r 91S28i72k33o17r24a 1155197980524

Skoda je mainstreamova automobilka, jakych je v Evrope i ve svete mnoho. Hlavni uspech spociva, oproti jinym v teto kategorii, v maximalnim moznem snizenim nakladu na vyrobu pri zachovani urcite kvality, tzn. hlavne nizke mzdy delniku. Kdyby se dorovnaly mzdy na uroven ve spanelskem Seatu, automaticky by to znamenalo srovnani pozic a prodejnosti mezi temito koncernovymi znackami. Myslim, ze je to jednoducha rovnice. Ty auta maji stejnou nebo podobnou techniku a v mnoha ohledech jsou identicka. Nerikam, ze Skodovky jsou spatna auta, urcite je to prumer az lepsi prumer ve svem segmentu, ale nemci tu investuji a stavi fabriky prave z techto duvodu, urcite to neni zadna filantropie.

+43/−1
doporučit
18.9.2016 10:52
Foto

M55i33c21h26a53l 37N34a16j86m75a87n 7749953246660

A nebylo by řešením snížit ceny Seatu?

Já zapomněl, ani jsou španělští dělníci zvyklí na svůj plat, takže to by nešlo....

+37/−1
doporučit
18.9.2016 10:18

P75e60t92r 37P46a97l32e64č21e66k 3470235884762

A co třeba lépe pracovat a taky se trochu posnažit a vyrábět lepší a levnější auta než řvát po tom, aby úspěšnější zdražil??;-O

+29/0
doporučit
18.9.2016 9:34
Foto

I79v91o 52P44a52t10t62a 9602540652800

To by chtělo vyříkat si to s J. Rusnokem, vzhledem k neustálým intervencím České národní banky a silně podhodnocenému kurzu koruny.

+30/−1
doporučit
18.9.2016 10:27
Foto

J85o94s87e56f 51P27a31v58l65í41k 2633220817621

V ceně produktu se projevuje nižší mzda českého pracovníka jako jeden ze vstupních nákladů. To by si měl Seat uvědomit.

+23/0
doporučit
18.9.2016 11:51

P53e33t68r 98D58r15a24p45a38l 3165838453395

koncern svou strategii škody a seatu stavěl(prezentoval )asi takto: seat odvážnější design pro mladé zákazníky, škoda konzervativní pro střední generaci...asi se těch "konzerv" je na trhu víc

+23/0
doporučit
18.9.2016 10:09

V53i23k14t24o16r 36Š56k59o12d43a 1175693490263

Tady jsou vidět negativa koncernového přístupu. Závod, který je úspěšný je uměle brzden a oslabován, aby slabý mohl přežít. V běžně fungujici ekonomice padni komu padni.

+22/0
doporučit
18.9.2016 12:05

F64e32r44d26i78n70a80n97d 76S93l60a94v60í66k 1505652812729

Nevím na kterých trzích je Škoda levnější než Seat ale na CZ teda ani ve snu....

+22/0
doporučit
18.9.2016 11:31

V16í86t76ě44z61s26l57a85v 34S12c50h88m60i38t19t 5880599229933

Španělé evidentně během okupace Iberského poloostrova od Arabů pochytili jejich mentalituRv

#

+29/−2
doporučit
18.9.2016 9:31

G88e14o73r58g 54K46o19m62b20e75r89e19c 9464601446631

pro koncern VW je vyhodnejsi produkovat v Cesku. Rozdily v platech delaji za rok neskutecny miliardy. Kazdymu preci musi byt jasne ze prachy jsou vzdy na prvnim miste. Navic kdyz te VW pekne v USA krvaci.

+19/0
doporučit
18.9.2016 11:38
Foto

R61o48s29t70i27s68l92a45v 77T56a86r43a32b85a 7708178375719

V Campusu v Brně je Španělská firma ráno v 8,30 její zaměstnanci otvírají kavárnu a během dne střídají restauraci kavárnu tak 5x za den. Zkrátka siesta celý den.

+19/0
doporučit
18.9.2016 10:40
Foto

D91a67n 41R38u32b97í51n 4633473209

To tak bejvá u horší kvality...

+26/−2
doporučit
18.9.2016 9:29

R44i92c14h38a26r74d 56N50o39c51a75r 7305217385792

Ze SEATu mi je na blití. Jelikož jsem měl tu čest s nimi pár let paralelně spolupracovat, tak můžu říct - ať raději mlčí a jsou rádi, že jejich Maňána a podobné VW ještě trpí. Sice jsou politicky pod VW, ale také tam jednou být nemusí a mohou se jít koupat. Ceny schvaluje koncern po předložení návrhu jednotlivých značek a že SEAT si dává ceny vysoké...jejich boj. Ano, škoda má sice marže takové, jaké jsou, ale má současně úspěch na poli prodejů a to je závist SEATU...Španělé nikdy nebudou na úrovni škody auto ohledně prodejů...vždyť i ATECA a TOELDO se dělá v Mladé Boleslavi pro neschopnost SEATu...

+22/−1
doporučit
18.9.2016 10:51

L97u59b75o40m33í14r 81K80a73m68e75n31s33k26ý 3310288633316

nikdy jsem nějak nepochopil v čem spočívá ta "levnost" Škodovky, pokud chci rozumnou výbavu tak je cena srovnatelná s pro mě lepšími značkami

+25/−2
doporučit
18.9.2016 9:50

M82a10r84t52i58n 26Z56p38ě30v76á85č95e71k 3568131581342

"Seat si stěžoval i na ceny jiných modelů škodovek"..

A kdo je to ten pan Seat? Zodpovědné manažery Seatu pojmenovat a vyhodit na dlažbu pro neschopnost. A z pláží posbírat tu hrstku opálených chlapců, kteří jsou ještě ochotní pracovat za 1300 EUR.

+17/0
doporučit
18.9.2016 11:59

M47a75r32e23k 15K61l21u39f68a 3498534334336

Hele Seate, taková je filozofie koncernu. Škoda má dělat levná auta, tak je dělá. Seat má dělat auta se sportovním duchem, cílená na jinou klientelu. Španělské nářky jen vypovídají o tom, že takové auto zřejmě udělat neumíte (aspoň já si nevzpomínám, že by Seat takové nějaké auto udělal, snad jen kdysi Leon Cupra).

+20/−1
doporučit
18.9.2016 11:15

L18u32d21ě98k 38V37á93v54r11a 9582830949838

Ještěže u škodovky nezvítězila česká cesta privatizace našeho guru Vaška Klausů a Pithartova vláda to prodala Němcům....R^

+23/−2
doporučit
18.9.2016 11:02
Foto

D15a93v77i96d 28L28i74s90t82e52r 1413184769480

Seat brečí na špatném miste, musí si jít stěžovat do Německa :-/ Pochybuji o tom ze škodovka rozhoduje kde se co bude vyrábět. Když na to kouknete historicky tak Seat mel před škodou vždycky přednost, dostával treba dřív motorove novinky,skoda byla vzdy na posledním miste. Skoda neni levna, chtit za manualni klimatizaci ve fabii 20 tisic a 30 tisic automatickou klimatizaci je trochu ulet ve se verzi Ambiente :-P Seat Ateca příplatek za tazne 21 tis , skoda yeti tusim 12 tis , vw polo 22 tis ;-D a to bude bez pochyb jeden vyrobce

+16/0
doporučit
18.9.2016 11:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.