Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P54e47t51r 97P40o30s82p10í56š83i52l 4278734816206

Škodovka jako jediná z koncernu vyrábí za východoevropské mzdy, takže i díky tomu je v rámci koncernu na tom lépe.

+93/0
doporučit
18.9.2016 9:38

P85e15t50r 18M94a14r16š87á23l65e37k 9405102784859

No a to má přitom Škoda v koncernu mezi běžnými značkami zdaleka nejvyšší marže. U Seatu by se měli zamyslet, co dělají špatně.

+108/−1
doporučit
18.9.2016 9:29

J32a48n 38K58l17i61m96a 7710323380452

Proč ten Španěl nejde pracovat do Kvasin za 1000 euro měsíčně čistého?

+107/−3
doporučit
18.9.2016 9:34

J37o83z68e91f 35K18o56s47t14e76l75a87n94s26k47ý 8585382419126

To je typicky južanský prístup: ak nie sú konkurencieschopní, tak majú zdražieť tí lepší...

Ale aby oni niečo urobili sami so sebou, tak to Španielov nenapadne ani vo sne...

+90/−2
doporučit
18.9.2016 9:29

J89o81z31e70f 60M13r88v24á74ň 8585872427279

Pro hatery: podte se kouknout na linku fo MB a do Spanelska do seatu... 2X delší takty, menší rychlost linky( min vyrobených aut) na větší ploše v potřebou větší údržby. Navíc k tomu 2 až 3 krát větší základní plat... V Česku každou minutu sjede z linky jedno auto, lidi se pomalu preskakujou aby mohli dělat, a zkrátka to musí jet ať se děje cokoliv... Tady jsou ty ušetřené náklady

+71/−1
doporučit
18.9.2016 9:52

J78i58n76d32ř28i30c40h 28Š82k62o74p19e56k 4595421410685

A nebylo by řešením zlevnit seaty ?

Co na to, myslitelé ze Španěl ?;-D

+68/−1
doporučit
18.9.2016 10:27

F12r68a40n29t48i62š15e23k 18N87o46v93o81t88n25ý 4440577189467

Španělská kvalita je někde jinde, tak ať Seat nereptá a je rád, že ho VW už neprodal.

+52/0
doporučit
18.9.2016 9:37

P49e25t40r 17S11i83k16o29r56a 1605147530564

Skoda je mainstreamova automobilka, jakych je v Evrope i ve svete mnoho. Hlavni uspech spociva, oproti jinym v teto kategorii, v maximalnim moznem snizenim nakladu na vyrobu pri zachovani urcite kvality, tzn. hlavne nizke mzdy delniku. Kdyby se dorovnaly mzdy na uroven ve spanelskem Seatu, automaticky by to znamenalo srovnani pozic a prodejnosti mezi temito koncernovymi znackami. Myslim, ze je to jednoducha rovnice. Ty auta maji stejnou nebo podobnou techniku a v mnoha ohledech jsou identicka. Nerikam, ze Skodovky jsou spatna auta, urcite je to prumer az lepsi prumer ve svem segmentu, ale nemci tu investuji a stavi fabriky prave z techto duvodu, urcite to neni zadna filantropie.

+44/−1
doporučit
18.9.2016 10:52
Foto

M81i15c55h29a12l 97N40a95j70m19a20n 7419923346100

A nebylo by řešením snížit ceny Seatu?

Já zapomněl, ani jsou španělští dělníci zvyklí na svůj plat, takže to by nešlo....

+39/−1
doporučit
18.9.2016 10:18

P73e58t74r 97P50a94l91e53č70e60k 3390445414432

A co třeba lépe pracovat a taky se trochu posnažit a vyrábět lepší a levnější auta než řvát po tom, aby úspěšnější zdražil??;-O

+31/0
doporučit
18.9.2016 9:34
Foto

I58v61o 13P44a89t21t76a 9422950412590

To by chtělo vyříkat si to s J. Rusnokem, vzhledem k neustálým intervencím České národní banky a silně podhodnocenému kurzu koruny.

+30/−1
doporučit
18.9.2016 10:27
Foto

J77o50s77e16f 30P74a17v59l16í55k 2973850167121

V ceně produktu se projevuje nižší mzda českého pracovníka jako jeden ze vstupních nákladů. To by si měl Seat uvědomit.

+24/0
doporučit
18.9.2016 11:51

P60e89t61r 84D67r72a62p97a61l 3225568163965

koncern svou strategii škody a seatu stavěl(prezentoval )asi takto: seat odvážnější design pro mladé zákazníky, škoda konzervativní pro střední generaci...asi se těch "konzerv" je na trhu víc

+23/0
doporučit
18.9.2016 10:09

V13i22k33t40o61r 42Š47k72o54d24a 1465493850313

Tady jsou vidět negativa koncernového přístupu. Závod, který je úspěšný je uměle brzden a oslabován, aby slabý mohl přežít. V běžně fungujici ekonomice padni komu padni.

+22/0
doporučit
18.9.2016 12:05

F84e35r86d60i74n96a42n38d 31S25l57a38v68í96k 1785872652589

Nevím na kterých trzích je Škoda levnější než Seat ale na CZ teda ani ve snu....

+22/0
doporučit
18.9.2016 11:31

V24í77t14ě46z81s24l45a53v 67S38c15h74m24i44t81t 5500769729743

Španělé evidentně během okupace Iberského poloostrova od Arabů pochytili jejich mentalituRv

#

+29/−2
doporučit
18.9.2016 9:31

G60e81o19r63g 73K90o18m82b32e72r50e92c 9664581876351

pro koncern VW je vyhodnejsi produkovat v Cesku. Rozdily v platech delaji za rok neskutecny miliardy. Kazdymu preci musi byt jasne ze prachy jsou vzdy na prvnim miste. Navic kdyz te VW pekne v USA krvaci.

+20/0
doporučit
18.9.2016 11:38
Foto

R17o27s48t52i72s24l30a38v 13T33a55r10a23b56a 7278298165229

V Campusu v Brně je Španělská firma ráno v 8,30 její zaměstnanci otvírají kavárnu a během dne střídají restauraci kavárnu tak 5x za den. Zkrátka siesta celý den.

+20/0
doporučit
18.9.2016 10:40

R14i76c14h23a39r54d 73N40o23c79a27r 7455477265352

Ze SEATu mi je na blití. Jelikož jsem měl tu čest s nimi pár let paralelně spolupracovat, tak můžu říct - ať raději mlčí a jsou rádi, že jejich Maňána a podobné VW ještě trpí. Sice jsou politicky pod VW, ale také tam jednou být nemusí a mohou se jít koupat. Ceny schvaluje koncern po předložení návrhu jednotlivých značek a že SEAT si dává ceny vysoké...jejich boj. Ano, škoda má sice marže takové, jaké jsou, ale má současně úspěch na poli prodejů a to je závist SEATU...Španělé nikdy nebudou na úrovni škody auto ohledně prodejů...vždyť i ATECA a TOELDO se dělá v Mladé Boleslavi pro neschopnost SEATu...

+23/−1
doporučit
18.9.2016 10:51
Foto

D18a73n 33R38u29b11í45n 4603803599

To tak bejvá u horší kvality...

+26/−2
doporučit
18.9.2016 9:29

M50a45r17t69i75n 55Z30p85ě53v53á20č31e92k 3868921771412

"Seat si stěžoval i na ceny jiných modelů škodovek"..

A kdo je to ten pan Seat? Zodpovědné manažery Seatu pojmenovat a vyhodit na dlažbu pro neschopnost. A z pláží posbírat tu hrstku opálených chlapců, kteří jsou ještě ochotní pracovat za 1300 EUR.

+17/0
doporučit
18.9.2016 11:59

M11a50r21e67k 84K38l74u14f81a 3928904854216

Hele Seate, taková je filozofie koncernu. Škoda má dělat levná auta, tak je dělá. Seat má dělat auta se sportovním duchem, cílená na jinou klientelu. Španělské nářky jen vypovídají o tom, že takové auto zřejmě udělat neumíte (aspoň já si nevzpomínám, že by Seat takové nějaké auto udělal, snad jen kdysi Leon Cupra).

+20/−1
doporučit
18.9.2016 11:15

L68u26d33ě63k 88V19á66v70r47a 9342950589928

Ještěže u škodovky nezvítězila česká cesta privatizace našeho guru Vaška Klausů a Pithartova vláda to prodala Němcům....R^

+23/−2
doporučit
18.9.2016 11:02
Foto

D72a25v86i79d 46L44i51s68t43e19r 1693914649160

Seat brečí na špatném miste, musí si jít stěžovat do Německa :-/ Pochybuji o tom ze škodovka rozhoduje kde se co bude vyrábět. Když na to kouknete historicky tak Seat mel před škodou vždycky přednost, dostával treba dřív motorove novinky,skoda byla vzdy na posledním miste. Skoda neni levna, chtit za manualni klimatizaci ve fabii 20 tisic a 30 tisic automatickou klimatizaci je trochu ulet ve se verzi Ambiente :-P Seat Ateca příplatek za tazne 21 tis , skoda yeti tusim 12 tis , vw polo 22 tis ;-D a to bude bez pochyb jeden vyrobce

+16/0
doporučit
18.9.2016 11:08

L42u64b92o61m38í10r 42K83a92m96e39n97s83k21ý 3700638253246

nikdy jsem nějak nepochopil v čem spočívá ta "levnost" Škodovky, pokud chci rozumnou výbavu tak je cena srovnatelná s pro mě lepšími značkami

+25/−3
doporučit
18.9.2016 9:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.