Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kodiaq i starší škodovky jsou příliš levné, ohrožují nás, stěžuje si Seat

Příliš levný. Tak prý zástupci jednotlivých závodů koncernu Volkswagen zhodnotili cenu nového modelu Kodiaq firmy Škoda Auto. Přestože firma oficiální cenu modelu ještě nezveřejnila, její úspěch vadí především španělskému Seatu, který si stěžuje i na ceny jiných modelů škodovek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š12t30e53f56a23n 69F95r32i72č23a 7202268373636

Pominu-li, že na to auto člověk s průměrnou mzdou v Česku nebude mít, tak i přesto se do té ceny promítá extrémně nízká otrocká cena práce v Česku. Nejen ve Škodovce, ale především u všech subdodavatelů. Zaměstnanci pracují za stravu a byt. Za to by Španěl nevylezl zpod peřiny.Rv

0/0
28.12.2016 18:35

V40l97a30d28i32s39l30a57v 15B84u45r42y79š91e34k 1589542567434

tak hlavně je věcí zaměstnanců, za co dělají a co vylezou a za co už nevylezou, je to jejich věc a vaše zbytečná starost, je i jejich věcí, co si za svoji otrockou práci koupí a co nekoupí, nikdo je k ničemu nenutí a když se jim to nelíbí, tak mají možnost tam nedělat

+1/0
27.1.2017 19:30

M82i64r28e61k 33G54a48j33e60r 5551946669880

A prestoze si lide ze samotne automobilky stezuji, ze nestihaji vyrabet a ze jejich auta jsou moc levna, tak nase vlada jeste vice zdani kde co a bude vyplacet dotace na nakup novych aut???

0/0
15.12.2016 17:09

M69a51r37t49i55n 14K15o96u29š79a 6905334974

Jó kluci Španělský, když chcete za horší práci víc peněz, tak si asi budete muset víc hrábnout. Kratší siesta a tak.:-)

0/0
15.12.2016 16:01

L17a83d59i88s92l30a84v 66K82a17l95o24u65s 7105696151750

Kodiaq i starší škodovky jsou příliš levné, ohrožují nás, stěžuje si Seat, píše Škoda auto reporter.

0/0
8.12.2016 13:49

T18o80m34á88š 46B22a13u63e16r 5266173870779

Kodiaq je opravdu oproti hodně předraženému Seatu Ateca levný!!

0/0
17.11.2016 14:57
Foto

J59a30n 42M53a62c24k 5357522712445

Nevi nekdo kdy to bude v konfiguratoru?

0/0
20.10.2016 9:52

P76e94t48r 65N70o66v48á18k 8905419280

SUV která najezdí 70+% ve městech je totální zhovadilost

možná tak dobrá leda pro honění si ega

+4/0
26.9.2016 12:19

V20í84t 57P88r36č59í69k 9528790274310

A k čemu jinému taky slouží 80% SUV, která jsou u nás v provozu?

+1/0
16.11.2016 22:01

T59o65m98á17š 45B15a79u37e61r 5226923550809

Nebo je to spíše o virtuálním pocitu bezpečí? Sedím výše, je to mohutné, většina lidí netuší, že crash test je stejný jako u běžných osobáků.

0/0
17.11.2016 14:58

K27a12r45e17l 25V49a55c50h49u69t 9673872249433

Pocit bezpečí je falešný, zato pocit nadřazenosti je pravý ... ;-) ... mnozí lidé si dokonce utrhnou od huby, aby si ho mohli dopřát. Otázkou je, zda to (jednou) nebude nad jejich (výdělečné) síly. - Autobazary jsou plné krásných SUV-ček. :-/

0/0
23.11.2016 20:01

V77l66a45d26i21s74l34a25v 31B44u20r10y48š11e54k 1359472827334

u vás je zjevně pravý pocit podřazenosti, méněcenosti a nedůvěry v sama sebe a vaše výdělečná síla je zjevně taky nic moc

0/0
27.1.2017 19:34

M45i95c79h77a51l 50T44o19m15i20n20s58k67ý 9751475907224

jinak Škoda Rapid 340 tisíc - Seat Toledo 280 tisíc - stejná konfigurace.

Přitom je to zcela stejné auto - naprosto stejné koncernové díly i motor.

+1/0
21.9.2016 15:39
Foto

M28i43r36o19s63l15a36v 20S91t92e14i45n49e11r 6688234623755

Jenom jiná kvalita montáže.

0/−1
21.9.2016 17:38

M59i54c30h49a45l 43T32o83m79i22n39s98k89ý 9881425777874

Novináři na tak lacinou reklamu skočí. WV má zveřejnění zdarma

Seat a Škoda je jedna firma.

Toledu = Rapid - akorát s jinou kastlí, ale zcela stejný motor, stejná elektronika, stejný podvozek, tlumiče, atd atd.

0/0
21.9.2016 15:36

J56a69n 14Š12e68b70e24s46t23a 6347260220155

Byl jsem teď na pár dní v Madridu a docela mne překvapilo, že zhruba třetina taxíků (které jsem viděl) byly Škodovky - Superby..... Seaty jsem nezahlédl žádné.

0/0
21.9.2016 0:06

D73a19v66i17d 33Š38i46m67č88í16k 6698276711144

Tak nevím ... dnes je 19.9. a škodovka ohlásila zdražení všech verzí superbu a yeti...

0/0
19.9.2016 20:53

V35l21a80d74i45m59i21r 35S44e73f29l 6897492285791

Asi ji Seat donutil:)

0/0
19.9.2016 21:03

P74e28t85r 70M55i94c26h93a25l 2790754701632

Asi ani ne tak Seat, jako VW.

0/0
19.9.2016 21:46

P28e33t46r 22M62i10c95h73a18l 2970144401392

A já v diskusích pořád čtu, jak jsou Škodovky předražené. :-)

0/0
19.9.2016 20:34

M38i59l54a80n 87V63o26t76a48v86a 5884526531282

taky je dobré vědět, jací zoufalci to píšou ;-)

0/0
19.9.2016 23:02

V64o65j84t58ě50c43h 41M58a72r19h11o66u12l 8158272747323

Jací?:-)

0/0
20.9.2016 14:57

J22a62n 57Š90e85b64e86s29t31a 6887750630165

Zoufalí :-P

+1/0
21.9.2016 0:04

V69o72j74t21ě53c30h 88M42a48r55h80o86u25l 8228322247533

U nás jsou, rozhodně jsou dražší než srovnatelný SEAT a u některých modelů dokonce i VW.

0/0
20.9.2016 14:56

J25i20ř46í 81P71r77o30c16h 6128174937713

Dobrý den, jakmile ČNB přestane s měnovými intervencemi (jak si přeje třeba Zeman), tak hned výhoda Škody a dalších zmizí a nezaměstnaných v Česku přibude.

0/0
19.9.2016 17:43

V85l55a22d36i83m43i46r 59S42e41f51l 6637782905721

No nevím, vloni jsem uvažoval o nové Oktávce, nakonec jsem koupil Leona, protože byl o dost levnější... Podobné to bude myslím i u srovnání Fabie/Ibiza.

+1/−1
19.9.2016 13:23

J24i51ř39í 82E98r14b19e66n 1603204906587

Můžete sem prosím hodit konfiguraci vozu a cenu?

0/0
19.9.2016 15:29

V36l92a48d75i98m81i40r 40S60e18f11l 6687102945401

Leon ST, 1,2 TSI (81 kW), 6st. přev., automatická 2zonová klima, tempomat, elektrická okna, přední mlhovky s odbočovací funkcí, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, loketní opěrka, záruka 4roky/40t.km - 338t.Kč (s využitím nabídek všech možných slev). V tu dobu tolik stála 1-2 roky jetá Oktávka kombi s nižší výbavou.

0/−1
19.9.2016 16:10

J19i77ř60í 13E49r29b23e50n 1243384926517

"Koncern se nyní rozhoduje, kde bude vyrábět nový typ převodovky MQ282 pro všechny značky spadající do skupiny Volkswagen."

... tak nějak mi to připomíná československou Státní plánovací komisi blahé paměti, která taky veškerou výrobu toaletního papíru postupně převedla do moderní papírny v Harmanci. Jenomže pár měsíců poté, co se Harmanecké papírny staly jediným výrobcem toaleťáku v ČSSR, tak vyhořely a horkotěžko se obnovovala výroba ve Větřní aj. Většina z nás tu dobu pamatuje.

Tak jen aby to s tím geniálním rozhodnutím topmanagementu nedopadlo obdobně... ;-)

+1/−4
19.9.2016 12:44

V42i12l56é17m 27P26ř82í36h67o83d14a 2574249133917

"...sportovně užitkový yeti..." ;-D Jinak pěkný PR článek, jak je vlastně škodovka, zvlášť u nás, laciná.;-)

+3/0
19.9.2016 9:12

M90a82r21t78i74n 97K44a19r71á29s10e23k 9968333538298

No cenz v CR jsou stejne nebo spise nizsi nez na jinych trzich...

Nicmene tvrzeni seatu mi prijdou trochu mimo, seaty jsou vetsinou o kousek levnejsi nez skodovky....

0/0
19.9.2016 10:51

J61a57n 66Š12e47b19e75s97t22a 6917760240355

Ale Seat netvrdí, že je škodovka levnější než seat, jen se mu zná, že by měla být dražší. Zřejmě proto, že je škodovka prostě kvalitnější než seat ;-D

0/0
22.9.2016 12:54

P51a92v29e44l 70R98e47z32n47i19c40e62k 3375574724182

seat asi vi ze u nich ve fabrikach delaji sami lempli - oproti ceskym fabrikam kde jsou sami poctivci..

a tak chteji at je skodovka rozhodne drazsi, aby domaci spotrebitele uprednostnili nakup seata, kterej ackoliv muze mit nizsi kvalitu, hlavne je rapidne levnejsi.... pokud by cenovy rozdil mezi skodou a seatem byl nizsi, seat by zakaznik by mel vyssi ochotu trochu priplatit za vyssi kvalitu skody a seat by tak sel do kytek...

0/0
22.9.2016 13:56

J54a63r35o53s85l80a14v 94V51a43c33e80k 1732692982106

Nemyslím si, že by Škoda byla levná. Celý koncern VW zavání arogancí. Možná, že za problém nemůže Seat, ale nějaká geniální strategie mateřské společnosti.

0/0
18.9.2016 23:36

J31a27n 93P15r74i71b14y13l 5180575617207

Nevim jak na zminovane vetsine trhu, ale v CR je Skoda u nejbeznejsich modelu (nizsi a stredni nizsi tridy) hned po Audi nejdrazsi z celeho moncernu VW.

Napriklad z tria Golf, Octavia a Leon je Skoda nejdrazsi a Seat nejlevnejsi.

+4/0
18.9.2016 23:00

M44a64r37c77e22l 70S64t28a68r68ý 9718254483429

tady řešíte jen srovnání mezd, ale už před lety se neoficiálně šéfové koncernu vyjadřovali ve smyslu, že srovnání kvalifikace, pracovní morálky a produktivity mezi Škodovkou a Seatem je nebe a dudy...

+5/0
18.9.2016 22:42

T62o66m14á95š 87B23a38u65e92r 5376563510899

O Seatu Ateca jsem uvažoval až do doby, kdy se objevil ceník. S litrovým TSI 3válcem za 530.000 Kč je to k smíchu. Dal jsem nakonec přednost Mazdě CX-5 za stejnou cenu s dvoulitrovou atmosférou. A to jí nevyrábí pracovní síla za 1000 éček měsíčně a vozí se z druhé strany zeměkoule. Kde jen udělali soudruzi od Seatu chybu??

+4/0
18.9.2016 22:34

R59o58m60a81n 80P76o94l46á88č33e87k 5256459905

Ale hádejte kolik lidi bude pořadníku na ten 3 válec ;-D. Bohužel vyhrávají emoce nad logikou:-)

0/0
18.9.2016 22:50

M85a39r65t97i35n 45K12o55l65a70c55e90k 6575239554500

Záleží jakou logiku máte na mysli. Že 4 válec pojede rychleji. Viděl jsem pár testů octavie s 3 válcem 1.0 TSI. Redaktor prvně s despektem a při závěrečném hodnocení na něj byl více nažhaven než na 4 válec 1.2 TSI

+1/0
18.9.2016 22:56

J98i21ř29í 42P18l76a77v19s23k64ý 9650616841709

uvidime, jak nazhaveny bude ten trivalec po najezdu takovych sto tisic kilometru ...

+2/0
19.9.2016 7:14

M66a16r64t34i22n 30K12a51r27á84s91e34k 9228573358248

No rekl bych ze po 100 000km na tom bude uplne v pohode, stejne jako kazdy jiny motor

+3/−1
19.9.2016 10:52

V16í49ť55a 41K19r42u73t45i78š 1660954575317

Předpokládám, že jste chtěl ukázat, jak je novinka od Seatu drahá. Jenže když už chcete srovnávat a ukázal pouze na ceny té základní výbavy a motorizace, tak se pak podívejme i dál. Protože není výjimkou, že Mazda má sice lákavou cenu "od", za níž je pak ovšem brutální mezera. Což pro CX-5 platí naprosto ukázkově.

Takže když bych chtěl k té vaší motorizaci AWD, tak si už musím připlatit 165t. a v případě AWD AT dokonce 267t. Tzn. ceny 698 a 800tKč. Uuuups, to už tedy žádná hitparáda není, když totéž Ateca nabídne ve výkonově srovnatelné motorizaci od 613, resp. 700tKč.

Když vezmu v této třídě obligátní naftové dvoulitry, tak Mazda začíná na 705tKč ve dvoukolce. Atecu můžete mít za 666 tKč i s AWD.

+5/0
19.9.2016 0:15

T56o36m88á90š 10B18a69u29e89r 5176893250869

Já AWD nepotřebuji, proto má volba. Za 700 t. bych nekoupil ani tu Mazdu, ale úplně něco jiného. On podvozek a nápravy v Atece nic moc za ty prachy;-D

0/0
19.9.2016 22:23

V90í26ť90a 89K90r85u83t10i17š 1390464775317

Tudíž jen potvrzujete, co píšu. Mazda je zajímavá za ty ceny "od", které jsou proti těm dalším podstřelené. Ve chvíli, kdy si začnete přihazovat výbavu nebo motory, tak se to pak stává záležitostí pro fandy. Typicky to jde vidět na cenách M2.

0/0
20.9.2016 7:36

M21i73r55e91k 47G84a32j83e30r 5361696779850

Ted uz se u nas nabizi i CX-5 2,5 litrem, coz je adekvatni motor k tomuto autu. Spotrebu mam i tak na 8 litrech, ale nejezdim moc po meste.

+1/0
19.9.2016 16:12

M67a44r24t97i78n 35S51e11d51o57n58a 2875496156669

A co jste tim chtel rici, ze vasi Mazdu vyrobila sila za 1 tis EUR/mesicne na druhe strany zemekoule? Ve Skode delnici delaji za vice nez 1,3 tis EUR a doprava dnes stoji par supu, natoz kdyz jeji cenu rozpustite do stovky aut.

0/0
20.9.2016 18:58

H39o69n51z88a 82T69a70r 3919972774422

Když to nebude Škoda Motors. Bude to jiná značka . Konkurentu je víc.

0/0
18.9.2016 22:30

P44a33v48e16l 93N16o68v63á26k 4163248495941

Je ironií osudu, že škodovka nemá lidi, aby vyráběla pro seat, a zároveň ve španělsku je snad dvaceti nebo kolikaprocentni nezaměstnanost. Něco je špatně.

+1/−1
18.9.2016 21:59

V32i79l52é85m 32P53ř49í88h35o44d44a 2254689393177

"Špatně" je to, že český dělník je levnější.

+5/0
19.9.2016 9:21

J44i78ř61í 54E36r86b36e72n 1683174346197

Nebo spíš spolehlivější...

+2/0
19.9.2016 11:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.