Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kodiaq i starší škodovky jsou příliš levné, ohrožují nás, stěžuje si Seat

Příliš levný. Tak prý zástupci jednotlivých závodů koncernu Volkswagen zhodnotili cenu nového modelu Kodiaq firmy Škoda Auto. Přestože firma oficiální cenu modelu ještě nezveřejnila, její úspěch vadí především španělskému Seatu, který si stěžuje i na ceny jiných modelů škodovek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š48t42e11f89a55n 22F54r35i14č78a 7322248713276

Pominu-li, že na to auto člověk s průměrnou mzdou v Česku nebude mít, tak i přesto se do té ceny promítá extrémně nízká otrocká cena práce v Česku. Nejen ve Škodovce, ale především u všech subdodavatelů. Zaměstnanci pracují za stravu a byt. Za to by Španěl nevylezl zpod peřiny.Rv

0/0
28.12.2016 18:35

V74l87a39d50i84s61l44a83v 89B76u31r51y37š63e80k 1159492107374

tak hlavně je věcí zaměstnanců, za co dělají a co vylezou a za co už nevylezou, je to jejich věc a vaše zbytečná starost, je i jejich věcí, co si za svoji otrockou práci koupí a co nekoupí, nikdo je k ničemu nenutí a když se jim to nelíbí, tak mají možnost tam nedělat

+1/0
27.1.2017 19:30

M70i39r26e64k 14G63a76j83e84r 5901296699480

A prestoze si lide ze samotne automobilky stezuji, ze nestihaji vyrabet a ze jejich auta jsou moc levna, tak nase vlada jeste vice zdani kde co a bude vyplacet dotace na nakup novych aut???

0/0
15.12.2016 17:09

M81a21r51t40i31n 13K16o44u16š63a 6515344684

Jó kluci Španělský, když chcete za horší práci víc peněz, tak si asi budete muset víc hrábnout. Kratší siesta a tak.:-)

0/0
15.12.2016 16:01

L84a90d54i97s39l31a86v 11K86a58l33o35u85s 7175776591910

Kodiaq i starší škodovky jsou příliš levné, ohrožují nás, stěžuje si Seat, píše Škoda auto reporter.

0/0
8.12.2016 13:49

T70o16m81á68š 25B21a49u83e46r 5926913630749

Kodiaq je opravdu oproti hodně předraženému Seatu Ateca levný!!

0/0
17.11.2016 14:57
Foto

J73a39n 44M58a91c91k 5397912892475

Nevi nekdo kdy to bude v konfiguratoru?

0/0
20.10.2016 9:52

P61e80t34r 92N16o94v26á98k 8665569710

SUV která najezdí 70+% ve městech je totální zhovadilost

možná tak dobrá leda pro honění si ega

+4/0
26.9.2016 12:19

V80í28t 85P45r69č78í14k 9248910374930

A k čemu jinému taky slouží 80% SUV, která jsou u nás v provozu?

+1/0
16.11.2016 22:01

T46o21m83á93š 89B36a25u84e30r 5986793670309

Nebo je to spíše o virtuálním pocitu bezpečí? Sedím výše, je to mohutné, většina lidí netuší, že crash test je stejný jako u běžných osobáků.

0/0
17.11.2016 14:58

K86a89r28e42l 87V29a93c34h17u13t 9923202589233

Pocit bezpečí je falešný, zato pocit nadřazenosti je pravý ... ;-) ... mnozí lidé si dokonce utrhnou od huby, aby si ho mohli dopřát. Otázkou je, zda to (jednou) nebude nad jejich (výdělečné) síly. - Autobazary jsou plné krásných SUV-ček. :-/

0/0
23.11.2016 20:01

V32l23a34d76i96s20l66a43v 23B19u22r14y88š82e81k 1369712107604

u vás je zjevně pravý pocit podřazenosti, méněcenosti a nedůvěry v sama sebe a vaše výdělečná síla je zjevně taky nic moc

0/0
27.1.2017 19:34

M64i58c78h60a70l 36T72o43m68i39n18s89k82ý 9411235927704

jinak Škoda Rapid 340 tisíc - Seat Toledo 280 tisíc - stejná konfigurace.

Přitom je to zcela stejné auto - naprosto stejné koncernové díly i motor.

+1/0
21.9.2016 15:39
Foto

M31i81r57o62s52l76a18v 30S82t39e21i52n80e40r 6918594923635

Jenom jiná kvalita montáže.

0/−1
21.9.2016 17:38

M52i62c63h50a34l 76T97o14m14i28n38s72k75ý 9891205407494

Novináři na tak lacinou reklamu skočí. WV má zveřejnění zdarma

Seat a Škoda je jedna firma.

Toledu = Rapid - akorát s jinou kastlí, ale zcela stejný motor, stejná elektronika, stejný podvozek, tlumiče, atd atd.

0/0
21.9.2016 15:36

J27a12n 12Š15e11b51e50s53t42a 6317260580765

Byl jsem teď na pár dní v Madridu a docela mne překvapilo, že zhruba třetina taxíků (které jsem viděl) byly Škodovky - Superby..... Seaty jsem nezahlédl žádné.

0/0
21.9.2016 0:06

D96a33v47i58d 49Š18i41m80č57í80k 6648486711884

Tak nevím ... dnes je 19.9. a škodovka ohlásila zdražení všech verzí superbu a yeti...

0/0
19.9.2016 20:53

V90l19a63d31i42m49i90r 73S56e90f58l 6507202225961

Asi ji Seat donutil:)

0/0
19.9.2016 21:03

P90e54t80r 54M37i30c15h35a26l 2490114981682

Asi ani ne tak Seat, jako VW.

0/0
19.9.2016 21:46

P69e31t47r 65M39i62c58h43a78l 2100834191852

A já v diskusích pořád čtu, jak jsou Škodovky předražené. :-)

0/0
19.9.2016 20:34

M32i75l55a10n 97V97o28t83a66v36a 5824926441672

taky je dobré vědět, jací zoufalci to píšou ;-)

0/0
19.9.2016 23:02

V85o82j47t80ě40c49h 31M14a34r53h92o21u57l 8628622227533

Jací?:-)

0/0
20.9.2016 14:57

J96a45n 51Š96e38b78e26s50t13a 6797830130945

Zoufalí :-P

+1/0
21.9.2016 0:04

V63o71j93t93ě72c60h 41M28a52r68h63o28u50l 8128162857503

U nás jsou, rozhodně jsou dražší než srovnatelný SEAT a u některých modelů dokonce i VW.

0/0
20.9.2016 14:56

J65i31ř53í 81P84r56o91c70h 6568134307393

Dobrý den, jakmile ČNB přestane s měnovými intervencemi (jak si přeje třeba Zeman), tak hned výhoda Škody a dalších zmizí a nezaměstnaných v Česku přibude.

0/0
19.9.2016 17:43

V37l68a47d10i39m89i30r 26S63e88f12l 6807342545761

No nevím, vloni jsem uvažoval o nové Oktávce, nakonec jsem koupil Leona, protože byl o dost levnější... Podobné to bude myslím i u srovnání Fabie/Ibiza.

+1/−1
19.9.2016 13:23

J86i78ř86í 76E19r63b61e24n 1623584236777

Můžete sem prosím hodit konfiguraci vozu a cenu?

0/0
19.9.2016 15:29

V25l12a32d26i56m20i88r 25S98e26f27l 6217222855691

Leon ST, 1,2 TSI (81 kW), 6st. přev., automatická 2zonová klima, tempomat, elektrická okna, přední mlhovky s odbočovací funkcí, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, loketní opěrka, záruka 4roky/40t.km - 338t.Kč (s využitím nabídek všech možných slev). V tu dobu tolik stála 1-2 roky jetá Oktávka kombi s nižší výbavou.

0/−1
19.9.2016 16:10

J86i75ř29í 72E56r40b79e14n 1903694366217

"Koncern se nyní rozhoduje, kde bude vyrábět nový typ převodovky MQ282 pro všechny značky spadající do skupiny Volkswagen."

... tak nějak mi to připomíná československou Státní plánovací komisi blahé paměti, která taky veškerou výrobu toaletního papíru postupně převedla do moderní papírny v Harmanci. Jenomže pár měsíců poté, co se Harmanecké papírny staly jediným výrobcem toaleťáku v ČSSR, tak vyhořely a horkotěžko se obnovovala výroba ve Větřní aj. Většina z nás tu dobu pamatuje.

Tak jen aby to s tím geniálním rozhodnutím topmanagementu nedopadlo obdobně... ;-)

+1/−4
19.9.2016 12:44

V75i74l54é83m 51P25ř21í14h24o40d72a 2544699453387

"...sportovně užitkový yeti..." ;-D Jinak pěkný PR článek, jak je vlastně škodovka, zvlášť u nás, laciná.;-)

+3/0
19.9.2016 9:12

M76a70r60t74i64n 32K93a74r47á43s84e65k 9468443968418

No cenz v CR jsou stejne nebo spise nizsi nez na jinych trzich...

Nicmene tvrzeni seatu mi prijdou trochu mimo, seaty jsou vetsinou o kousek levnejsi nez skodovky....

0/0
19.9.2016 10:51

J55a30n 97Š23e49b54e41s75t95a 6107800540565

Ale Seat netvrdí, že je škodovka levnější než seat, jen se mu zná, že by měla být dražší. Zřejmě proto, že je škodovka prostě kvalitnější než seat ;-D

0/0
22.9.2016 12:54

P12a73v12e21l 11R12e43z40n93i71c88e80k 3105164494652

seat asi vi ze u nich ve fabrikach delaji sami lempli - oproti ceskym fabrikam kde jsou sami poctivci..

a tak chteji at je skodovka rozhodne drazsi, aby domaci spotrebitele uprednostnili nakup seata, kterej ackoliv muze mit nizsi kvalitu, hlavne je rapidne levnejsi.... pokud by cenovy rozdil mezi skodou a seatem byl nizsi, seat by zakaznik by mel vyssi ochotu trochu priplatit za vyssi kvalitu skody a seat by tak sel do kytek...

0/0
22.9.2016 13:56

J59a73r69o27s97l26a34v 71V32a88c31e38k 1832782632506

Nemyslím si, že by Škoda byla levná. Celý koncern VW zavání arogancí. Možná, že za problém nemůže Seat, ale nějaká geniální strategie mateřské společnosti.

0/0
18.9.2016 23:36

J49a27n 45P69r81i53b44y41l 5620105617587

Nevim jak na zminovane vetsine trhu, ale v CR je Skoda u nejbeznejsich modelu (nizsi a stredni nizsi tridy) hned po Audi nejdrazsi z celeho moncernu VW.

Napriklad z tria Golf, Octavia a Leon je Skoda nejdrazsi a Seat nejlevnejsi.

+4/0
18.9.2016 23:00

M19a41r49c48e91l 19S45t36a21r36ý 9578854483409

tady řešíte jen srovnání mezd, ale už před lety se neoficiálně šéfové koncernu vyjadřovali ve smyslu, že srovnání kvalifikace, pracovní morálky a produktivity mezi Škodovkou a Seatem je nebe a dudy...

+5/0
18.9.2016 22:42

T87o22m79á14š 55B24a17u47e40r 5816703790829

O Seatu Ateca jsem uvažoval až do doby, kdy se objevil ceník. S litrovým TSI 3válcem za 530.000 Kč je to k smíchu. Dal jsem nakonec přednost Mazdě CX-5 za stejnou cenu s dvoulitrovou atmosférou. A to jí nevyrábí pracovní síla za 1000 éček měsíčně a vozí se z druhé strany zeměkoule. Kde jen udělali soudruzi od Seatu chybu??

+4/0
18.9.2016 22:34

R15o38m37a63n 97P64o75l62á89č48e82k 5466739425

Ale hádejte kolik lidi bude pořadníku na ten 3 válec ;-D. Bohužel vyhrávají emoce nad logikou:-)

0/0
18.9.2016 22:50

M36a38r22t69i58n 30K51o65l32a61c57e54k 6465509704110

Záleží jakou logiku máte na mysli. Že 4 válec pojede rychleji. Viděl jsem pár testů octavie s 3 válcem 1.0 TSI. Redaktor prvně s despektem a při závěrečném hodnocení na něj byl více nažhaven než na 4 válec 1.2 TSI

+1/0
18.9.2016 22:56

J66i77ř21í 36P40l96a83v71s59k31ý 9710776971739

uvidime, jak nazhaveny bude ten trivalec po najezdu takovych sto tisic kilometru ...

+2/0
19.9.2016 7:14

M96a67r80t80i79n 18K27a22r21á58s41e49k 9168753158528

No rekl bych ze po 100 000km na tom bude uplne v pohode, stejne jako kazdy jiny motor

+3/−1
19.9.2016 10:52

V27í35ť90a 88K80r14u35t47i12š 1390544505207

Předpokládám, že jste chtěl ukázat, jak je novinka od Seatu drahá. Jenže když už chcete srovnávat a ukázal pouze na ceny té základní výbavy a motorizace, tak se pak podívejme i dál. Protože není výjimkou, že Mazda má sice lákavou cenu "od", za níž je pak ovšem brutální mezera. Což pro CX-5 platí naprosto ukázkově.

Takže když bych chtěl k té vaší motorizaci AWD, tak si už musím připlatit 165t. a v případě AWD AT dokonce 267t. Tzn. ceny 698 a 800tKč. Uuuups, to už tedy žádná hitparáda není, když totéž Ateca nabídne ve výkonově srovnatelné motorizaci od 613, resp. 700tKč.

Když vezmu v této třídě obligátní naftové dvoulitry, tak Mazda začíná na 705tKč ve dvoukolce. Atecu můžete mít za 666 tKč i s AWD.

+5/0
19.9.2016 0:15

T37o57m72á66š 58B63a89u72e65r 5696613820549

Já AWD nepotřebuji, proto má volba. Za 700 t. bych nekoupil ani tu Mazdu, ale úplně něco jiného. On podvozek a nápravy v Atece nic moc za ty prachy;-D

0/0
19.9.2016 22:23

V66í61ť93a 89K90r18u65t16i13š 1460854185917

Tudíž jen potvrzujete, co píšu. Mazda je zajímavá za ty ceny "od", které jsou proti těm dalším podstřelené. Ve chvíli, kdy si začnete přihazovat výbavu nebo motory, tak se to pak stává záležitostí pro fandy. Typicky to jde vidět na cenách M2.

0/0
20.9.2016 7:36

M91i42r42e78k 50G63a76j11e82r 5111676819570

Ted uz se u nas nabizi i CX-5 2,5 litrem, coz je adekvatni motor k tomuto autu. Spotrebu mam i tak na 8 litrech, ale nejezdim moc po meste.

+1/0
19.9.2016 16:12

M21a25r78t61i64n 38S16e36d47o72n52a 2215476466839

A co jste tim chtel rici, ze vasi Mazdu vyrobila sila za 1 tis EUR/mesicne na druhe strany zemekoule? Ve Skode delnici delaji za vice nez 1,3 tis EUR a doprava dnes stoji par supu, natoz kdyz jeji cenu rozpustite do stovky aut.

0/0
20.9.2016 18:58

H13o33n21z86a 58T66a71r 3579402854292

Když to nebude Škoda Motors. Bude to jiná značka . Konkurentu je víc.

0/0
18.9.2016 22:30

P97a15v52e82l 60N36o18v43á96k 4503368515811

Je ironií osudu, že škodovka nemá lidi, aby vyráběla pro seat, a zároveň ve španělsku je snad dvaceti nebo kolikaprocentni nezaměstnanost. Něco je špatně.

+1/−1
18.9.2016 21:59

V57i12l64é53m 68P88ř66í12h27o92d97a 2584899803337

"Špatně" je to, že český dělník je levnější.

+5/0
19.9.2016 9:21

J90i48ř66í 48E74r45b39e10n 1823634226267

Nebo spíš spolehlivější...

+2/0
19.9.2016 11:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.