Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na poslední chvílí míří k soudu tisíce žalob na VW. Právníci najímají dodávky

Je pondělí 19. 9. 2016. Pro většinu lidí běžný den, ale pro některé německé právní firmy peklo na zemi. Na poslední chvíli svážejí dodávkami k soudu v Braunschweigu tisíce žalob investorů, kteří žádají po Volkswagenu odškodnění za emisní skandál. Stihnout to musí do půlnoci a elektronické podání není možné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a51r97o40m13í64r 62Č40e41c34h 1123888127502

To snad radeji ne proboha?

0/0
19.9.2016 19:15

A36l44e86š 16K47r84e15j54č12í 6551501643159

Hm, německá kvalita Rv

+1/0
19.9.2016 13:30

Z25d15e11n24ě97k 20B70e14r48á56n43e98k 2408735336282

Nedivil bych se, kdyby VW odešel z Evropy, tedy včetně Česka. Zaměstnance VW pak jistě zaměstná soudružka Jourová.

+1/0
19.9.2016 12:56

P40e34t66e61r 61V14a61ň87u45š94a14n85i95k 4957946836612

To sem nevedel ze kdyz spatne investuji tak muzu zalovat? To je co za blbost?8-o

+1/0
19.9.2016 12:50

J10o56s24e35f 33Š87e89m91e79l32í95k 7399721470547

A nemohli by ty žaloby k soudu nosit přiběhlíci? K tomu nemusí umět žádný jazyk, stačí umět utíkat. A to umí dokonale.

+2/0
19.9.2016 12:33

K40a30r83e25l 26N96o52v63o10t48n35y 2621255659270

Doufam, ze ty dodavky zalob soud smahem shodi ze stolu rovnou k recyklaci, co by neopodstatnene.

+3/−2
19.9.2016 12:24

K65a74r21e67l 45N12o13v60o34t83n61y 2371765239150

Jak muzou podavat zaloby investori?? Ze prijde nejaky podobny prusvih a akcie pujdou dolu je proste normalni riziko souvisejici s investovanim. Meli si lip vybrat dozorci radu a vedeni.

+7/0
19.9.2016 12:23

M53o78j34m32í75r 65M53o79t21y25č27k80a 3922755194430

Na to jsou dvě strany pohledu.

Propad akcií VW zcela jistě nebyl "standardním propadem v rámci rizika". Půjde tedy o to, aby VW u soudu doložil, že investoři měli k dispozici dostatek informací podle kterých se mohli při investování či prodeji akcií rozhodnout. Pokud ne, je v VW problémech kvůli utajování informací. Pokud soud uzná, že VW informoval včas a dostatečně, tak se žaloby promění obratem ve sběrový papír, protože pak jsou ztráty chybou investorů kteří se špatně rozhodli.

+1/0
19.9.2016 13:04

J92i97ř84í 85N84o36s56e41k 1713727522792

tuta kultůra.... že se vysoudí mnohem víc než je skutečná škoda přivede ten náš úžasnej svět do pěknýho kelu......USA je nejodpornější a nejpokrytečtější režim na světě.....prý demokracie;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-(

+11/0
19.9.2016 11:59

Z25b27y43n92ě21k 34N47o36v96á44k 7640987317402

Zažalovat firmu, že kvůli poklesu akcií jsem přišel o peníze? Co je to za blbost. Vždyť o tom ta burza je? Přemýšlím, že bych třeba zažaloval USA za to, že jsem na Forexu kvůli poklesu EUR/USD přišel o nějaký peníze ;-O

+10/0
19.9.2016 11:56

K56a30r84l31a 66N58o74v27á79k82o24v29á 4664922965757

Burza je o tom, že se rozhoduji na základě určitých informací, kam investovat. Burza není ruleta. Pokud firmy tyto informace záměrně zatajuje, je to normální podvod. Co na tom nechápete ?

+1/−1
19.9.2016 13:31

Z43b93y80n37ě40k 98N10o47v10á63k 7840957297942

Obchodovat jen na základě fundamentální analýzy nejde nikde. Pokud obchodujete, určitě se s tím setkáváte. Stejně tak bych mohl říct, že paní Yellen z FEDu mi zatajuje, či dokonce ve svých proslovech záměrně pozměňuje mnoho podstatných informací...

0/0
19.9.2016 14:19

Z63b29y86n63ě95k 98N21o85v50á85k 7300507987632

a v tom je Yellen opravdu extratřída ;-D;-D;-D

0/0
19.9.2016 14:20

T19o95m14a79s 42H10a68b31a15l49a 8137265304833

Predpokladám, že tie dodávky sú diesle VW Transporter.

+10/0
19.9.2016 11:45

J83a65n 93H89r31u59z87a 8604988799397

A k soudu projíždí nízkoemisní zonou s vylepenou nálepkou té nejzelenější barvy.;-D

+2/0
19.9.2016 11:46

P11e75t32r 17D39v50o19ř58á11k 4828901677797

Docela by mě zajímalo, o co opravdu jde. Nejsmutnější na dnešním světě je, že mu vládnou právníci :-/

0/0
19.9.2016 11:40

K26a86t94e94ř97i81n23a 91S82l89a11v66í29k36o59v76á 6133305450143

Ne, světu vládnou bankéři :-)

+1/0
19.9.2016 11:50

K98a13t97e91ř97i96n20a 61S16l71a82v10í74k36o19v14á 6723925650103

Srazit hodnotu akcií k nule a pak prodat třeba do USA R^.

0/0
19.9.2016 11:38

T97o26m 18P92o41d15l72e31s82n97y 6333782692

Likvidace konkurence? ;-)

0/0
19.9.2016 11:41

K32a74t26e82ř96i12n10a 83S12l40a75v28í28k65o53v10á 6493715400373

Anofert to dělal podobně s konkurencí.

+1/−1
19.9.2016 11:49

J78i13r10k85a 88H97o66n90c47ů 2404324731598

Dobrý hospodář ovce stříhá, ne stahuje z kůže.

+12/0
19.9.2016 11:28

V30á15c13l44a87v 88K95o62p10t23a 4234773262

ze zdejších diskuzí jsem si myslel, že dieselgate byla jen aféra vymyšlená američany, kteří chtěli okrást poctivou německou firmu...která byla tak zmatená že se k tomu sama přiznala. Teď nevím co si myslet...

+3/0
19.9.2016 11:26

F23r86a16n76k 82J57a60n48s41k52y 9707261960170

no pokud se přiznala tak moc pocitvá asi nebyla, když dlouhá léta mlžila

0/−1
19.9.2016 11:39

T13o42m 92P64o98d53l54e68s44n48y 6953152832

Pri vsi ucte pane Jansky, VW je jefina firma, ktera to priznala, zatimco ostatni firmy takticky mlci. Ono totiz porazit fyzikalni zakony je jaksi rekneme, docela slozite a ze VW je jedina firma, ktera cachrovala, tomu snad neverite.

+2/0
19.9.2016 11:44

J50a41n 26H13r85u71z20a 8804528139407

Zatím se žádné další firmě nepodařilo prokázat, že by instalovala software, který mění režim funkce motoru na dobu testu. A věřím, že je dost zainteresovaných, kteří se o to snaží. Ostatní na to jdou prostě chytřeji.

0/−1
19.9.2016 11:49

P62e48t25r 97Č81e72r59m72á70k 9918875589670

Tak podařilo se prokázat že jiné firmy mají sw který zase např. funguje jen určitý čas po nastartování, a nebo jiné známe a povolené figle. Rozdíl je pouze v tom že většina z těchto modelů není na US trhu který má jinou homologační legislativu, a především nejsou největší automobilkou světa a nejsou primármím cílem. R^

+1/0
19.9.2016 12:32

P30e58t77r 72Č68e28r71m38á86k 9528755969100

Dieselgate je skutečně je americká aféra. VW se "přiznal" pouze k tomu že takovou vlastnost sw těch aut mají.

0/0
19.9.2016 12:29

V36á67c39l34a96v 32K88o88p33t46a 4144383692

takže američani je tak zmátli tělem, že VW mění software i v evropě...i když je vlastně všechno v pořádku...to bychom si neměli nechat líbit!

0/0
19.9.2016 13:11

P62e74t45r 41Č23e58r52m66á45k 9658235419180

V zásadě ano, v EU se jedná o ryze dobrovolnou aktivitu VW, která ve stylu že vlk se nažere a koza zůstane celá má za úkol především "nakrmit" media a pár ekologů, ale fakticky je k tomu absolutně nic nenutí, auta mají řádné homologace a mohou normálně jezdit i bez toho updatu ;-)

0/0
19.9.2016 13:18

V83á84c67l34a61v 71K31o83p72t33a 4154413672

to se mi ulevilo, to je důkaz jak je evropská legislativa geniální. já zjískám homologaci na základě softwaru který má jiný režim ve zkušebně než za reálného provozu a pak když se na to přijde tak je to v pořádku a všechny homologace platí....ještě že jsme v EU , je to morální kompas pro celý svět.

0/0
19.9.2016 13:53

P90e36t77r 40Č34e41r67m39á57k 9198635509200

Těžko soudit jak označit evropskou legislativu (na jedné straně dává nereálné emisní podmínky, na druhé je vyžaduje jen při určitém homologačním cyklu, jinak nikoliv, takže sice korourkov, ale dá se vykazovat jak se papírově ušetřilo..) každopádně to tak je. Funkce toho sw zkrátka není nijak v rozporu s homologačními podmínkami EU.

0/0
19.9.2016 15:38

S62t48a56n69i32s72l20a64v 23S15r13b64a 4225524668474

v pohodě. že je za tím americká cia, platí dál, že ta firma je poctivá, to se teprve ukáže

0/0
19.9.2016 13:00

V77á11c22l36a80v 90K61o39p66t34a 4874983492

jsem rád že se aspoň potvrdilo že za vším stojí CIA, to mi vrátilo sebejistotu. Ale není zatím také FBI? neměli bychom nechat američany tak snadno vyklouznout...

0/0
19.9.2016 13:07

P54e37t58r 69Č21e61r68m45á26k 9628815689560

A proč EPA čekala rok a půl na zveřejnění těch informací, a učinila tak zrovna ve chvíli kdy se to američanům náramně hodilo? ;-) Zajisté naprostá náhoda, kdy si nějaký aktivista řekl že už je toho dost a spustíme to zrovna ve chvíli kdy je VW největší automobilkou světa, hybatelem mnoha ekonomik EU a především té největší německé, což je opět čirou náhodou zrovna ta země která nejvíce trpí uprlichlickou krizí kterou jsme vyvolal R^

0/0
19.9.2016 13:24

V36á22c72l36a68v 29K25o72p19t40a 4624373822

teď jste mi otevřel oči, ti američané jsou ale fikaní, neuvěřitelné. Takže vlastně hlavní úkol amerických tajných služeb je zničit VW, zničit německo a zničit evropu. a zaplavit jí islámskými uprchlíky, aby se americe lépe vládlo. Jasně dává to smysl že až bude evropa pod kontrolou islámských radikálů tak se americe mnohem lépe povede...

0/0
19.9.2016 13:38

P81e56t93r 39Č64e47r32m64á73k 9598755169510

Tajné služby do toho taháte vy ;-) To že je obecným cílem američanů ekonomicky uškodit německu a srazit tak jeho silnou pozici v rámci EU je fakt.

0/0
19.9.2016 15:41

P40a15v78e42l 83L58á54n22í44k 5359275932977

Děkujeme investoři. Doufám, že minimálně v česku kvůli tomu přijdou tisíce a tisíce lidí o práci až to VW položí ...

+3/−4
19.9.2016 11:22

K29a79r34l81a 27N27o17v82á77k86o87v32á 4334262305347

A proto mají přijít raději investoři o peníze ? Patrně si pod pojmem investor představujete kapitalistu, který rozhazuje peníze plnýma rukama. Ve skutečnosti to jsou třeba drobní střádalové, kteří v tom mají své prací získané peníze, spořené třeba na důchod.

Navíc není ani důvod, proč by ta místa měla zaniknout. Výrobní prostředky si patrně koupí někdo jiný, který může klidně vytvořit ještě více míst. Např. já byla před zhruba 10 lety zaměstnána ve firmě, která to "položila". To bylo v té době breku, že 300 lidí v regionu s vysokou nezaměstnaností přijde o práci. Fabrika byla rozprodána 2 novým majitelům, dnes jsou ty prostory zcela zmodernizované a pracuje tam lidí 350.

0/−1
19.9.2016 13:39

D70a48v22i60d 62M77a83l67i40n97a 1770773380683

Tomu říkám zakroucení krkem zlaté husy. Gratuluji. Že když vyhrají u soudu, tak z těch akcií a z VW nezbyde nic, už jim někdo vysvětlil?

+16/0
19.9.2016 11:19

T22o68m 22P69o49d12l84e48s77n57y 6873432562

Ne, tak dopredu nepremysli.

+1/0
19.9.2016 11:31

P36e90t53r 61M35a37r90e20č64e77k 1813461659118

Zde se jasně ukazuje co jsou akciovky a tzv. investoři zač. :-) Namísto pocitu sounáležitosti s firmou kterou spoluvlastní ji žalují.

+8/−1
19.9.2016 11:10

O49t24o86m28a39r 15T48h27o74m62a 2205567796315

.. a potopí ještě hlouběji...

+5/0
19.9.2016 11:15

Z85b98y44n12ě73k 44N36o40v48á54k 7260517117772

... a ještě více znehodnotí svoje akcie :D

0/0
19.9.2016 11:57

D12a14n44i87e12l 46J82i98r62á70č69e14k 3511870730778

Co na tom žalují??? Jako akcionáři jsou spolumajitelé firmy... jak mohou svoji vlastní firmu žalovat??? To je jak kdybych si ve svém sro najal řiditele, který mi pokazil obchod a pak jsem si svoje sro zažaloval, že mi ztratilo na hodnotě. To je fakt padlé na hlavu...

+19/−2
19.9.2016 11:09

D97a25n80i21e87l 77J77i46r44á91č66e22k 3831480730228

samozřejmě ředitele... to je tak když to po sobě člověk nečte :(

0/0
19.9.2016 11:12

P62a47v49e72l 58S75o67u76č83e12k 7104802417145

Pokud by doslo k beznemu pochybeni, tak mate jako akcionar smulu. Pokud ale doslo k podvodu o kterem vedel jejich management, muzete vzhledem k trestni odpovednosti firem zazalovat. Pokud bych byl akcionarem VW a diky dieselgate prisel o sve investice, postupoval bych stejne.

+1/−1
19.9.2016 13:00

D39a83n51i73e76l 27J36i29r65á23č35e65k 3511670540258

Zažalovat můžete management firmy za způsobenou škodu, to logiku má. Firma sama o sobě za to nemůže.

0/0
19.9.2016 14:47

K85a78r31e94l 90S88t50r33ž15a48n48o22v43s14k75ý 1768645135

Zajímalo by mě, komu na světě opravdu vznikla škoda z toho, že auto víc čoudí.

+9/−2
19.9.2016 11:08

P86e37t37r 41T73y96č94k35a 6275822589332

Oni žalují kvůli ztrátě cen akcií, ne že jim kouří auto.

0/0
19.9.2016 11:14

T19o26m 19P39o85d23l12e19s18n48y 6943112502

Koncovemu zakaznikovi nevznikla skoda zadna. Pravnikum vznikne zisk za zastupovani klientu pri soudnim sporu ve veci vznikle skody koncovemu zakaznikovi. (what?) Firmu to poskodi hned nekolikrat, protoze krome pokut a vydaju na likvidaci skod koncovym zakaznikum, nebude mit penize na vyzkum. Brilantni tah jak poradne pochroumat Evropskou ekonomikou. Ted by mne zajimalo, ktera hlava tohle cele vymyslela a odstartovala. ?

+1/0
19.9.2016 11:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.