Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na poslední chvílí míří k soudu tisíce žalob na VW. Právníci najímají dodávky

Je pondělí 19. 9. 2016. Pro většinu lidí běžný den, ale pro některé německé právní firmy peklo na zemi. Na poslední chvíli svážejí dodávkami k soudu v Braunschweigu tisíce žalob investorů, kteří žádají po Volkswagenu odškodnění za emisní skandál. Stihnout to musí do půlnoci a elektronické podání není možné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92a30r54o95m55í50r 37Č72e48c29h 1943428387672

To snad radeji ne proboha?

0/0
19.9.2016 19:15

A20l69e62š 20K33r78e84j43č61í 6801371343979

Hm, německá kvalita Rv

+1/0
19.9.2016 13:30

Z66d83e59n33ě34k 39B53e89r17á36n15e88k 2268455396132

Nedivil bych se, kdyby VW odešel z Evropy, tedy včetně Česka. Zaměstnance VW pak jistě zaměstná soudružka Jourová.

+1/0
19.9.2016 12:56

P95e31t76e47r 10V91a54ň61u56š27a76n67i58k 4677736676312

To sem nevedel ze kdyz spatne investuji tak muzu zalovat? To je co za blbost?8-o

+1/0
19.9.2016 12:50

J51o70s88e87f 94Š69e13m84e76l13í42k 7579311170437

A nemohli by ty žaloby k soudu nosit přiběhlíci? K tomu nemusí umět žádný jazyk, stačí umět utíkat. A to umí dokonale.

+2/0
19.9.2016 12:33

K55a40r64e58l 60N85o96v73o38t96n76y 2161615849410

Doufam, ze ty dodavky zalob soud smahem shodi ze stolu rovnou k recyklaci, co by neopodstatnene.

+3/−2
19.9.2016 12:24

K48a62r46e66l 73N73o49v24o10t60n73y 2611325889210

Jak muzou podavat zaloby investori?? Ze prijde nejaky podobny prusvih a akcie pujdou dolu je proste normalni riziko souvisejici s investovanim. Meli si lip vybrat dozorci radu a vedeni.

+7/0
19.9.2016 12:23

M14o35j20m43í22r 27M13o24t17y45č53k96a 3592905284630

Na to jsou dvě strany pohledu.

Propad akcií VW zcela jistě nebyl "standardním propadem v rámci rizika". Půjde tedy o to, aby VW u soudu doložil, že investoři měli k dispozici dostatek informací podle kterých se mohli při investování či prodeji akcií rozhodnout. Pokud ne, je v VW problémech kvůli utajování informací. Pokud soud uzná, že VW informoval včas a dostatečně, tak se žaloby promění obratem ve sběrový papír, protože pak jsou ztráty chybou investorů kteří se špatně rozhodli.

+1/0
19.9.2016 13:04

J51i10ř45í 63N79o21s63e42k 1683157262632

tuta kultůra.... že se vysoudí mnohem víc než je skutečná škoda přivede ten náš úžasnej svět do pěknýho kelu......USA je nejodpornější a nejpokrytečtější režim na světě.....prý demokracie;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-(

+11/0
19.9.2016 11:59

Z97b86y33n74ě83k 27N92o51v95á27k 7710237457472

Zažalovat firmu, že kvůli poklesu akcií jsem přišel o peníze? Co je to za blbost. Vždyť o tom ta burza je? Přemýšlím, že bych třeba zažaloval USA za to, že jsem na Forexu kvůli poklesu EUR/USD přišel o nějaký peníze ;-O

+10/0
19.9.2016 11:56

K38a31r29l76a 89N33o81v95á32k61o86v35á 4414922705767

Burza je o tom, že se rozhoduji na základě určitých informací, kam investovat. Burza není ruleta. Pokud firmy tyto informace záměrně zatajuje, je to normální podvod. Co na tom nechápete ?

+1/−1
19.9.2016 13:31

Z73b17y11n48ě25k 30N21o78v23á42k 7960757677332

Obchodovat jen na základě fundamentální analýzy nejde nikde. Pokud obchodujete, určitě se s tím setkáváte. Stejně tak bych mohl říct, že paní Yellen z FEDu mi zatajuje, či dokonce ve svých proslovech záměrně pozměňuje mnoho podstatných informací...

0/0
19.9.2016 14:19

Z38b31y27n41ě81k 41N23o91v25á92k 7810117647712

a v tom je Yellen opravdu extratřída ;-D;-D;-D

0/0
19.9.2016 14:20

T86o58m84a98s 79H28a52b64a22l95a 8327185194493

Predpokladám, že tie dodávky sú diesle VW Transporter.

+10/0
19.9.2016 11:45

J62a56n 35H15r38u97z33a 8644178109207

A k soudu projíždí nízkoemisní zonou s vylepenou nálepkou té nejzelenější barvy.;-D

+2/0
19.9.2016 11:46

P38e62t81r 91D17v66o24ř65á49k 4918641567977

Docela by mě zajímalo, o co opravdu jde. Nejsmutnější na dnešním světě je, že mu vládnou právníci :-/

0/0
19.9.2016 11:40

K95a48t79e72ř19i30n19a 73S32l72a38v67í66k75o71v65á 6473325500843

Ne, světu vládnou bankéři :-)

+1/0
19.9.2016 11:50

K87a50t65e70ř71i14n39a 18S51l69a57v97í98k37o19v89á 6283595540853

Srazit hodnotu akcií k nule a pak prodat třeba do USA R^.

0/0
19.9.2016 11:38

T89o46m 16P89o52d33l50e90s51n10y 6123682232

Likvidace konkurence? ;-)

0/0
19.9.2016 11:41

K71a19t54e82ř18i11n15a 90S11l31a61v24í39k68o39v66á 6813475870763

Anofert to dělal podobně s konkurencí.

+1/−1
19.9.2016 11:49

J63i93r51k43a 74H28o48n63c48ů 2654514671878

Dobrý hospodář ovce stříhá, ne stahuje z kůže.

+12/0
19.9.2016 11:28

V84á37c28l63a17v 19K58o49p94t88a 4244533742

ze zdejších diskuzí jsem si myslel, že dieselgate byla jen aféra vymyšlená američany, kteří chtěli okrást poctivou německou firmu...která byla tak zmatená že se k tomu sama přiznala. Teď nevím co si myslet...

+3/0
19.9.2016 11:26

F22r64a20n34k 69J61a23n91s58k76y 9667211170890

no pokud se přiznala tak moc pocitvá asi nebyla, když dlouhá léta mlžila

0/−1
19.9.2016 11:39

T61o51m 52P44o79d93l35e54s40n21y 6123732382

Pri vsi ucte pane Jansky, VW je jefina firma, ktera to priznala, zatimco ostatni firmy takticky mlci. Ono totiz porazit fyzikalni zakony je jaksi rekneme, docela slozite a ze VW je jedina firma, ktera cachrovala, tomu snad neverite.

+2/0
19.9.2016 11:44

J39a37n 68H14r37u88z10a 8164838529247

Zatím se žádné další firmě nepodařilo prokázat, že by instalovala software, který mění režim funkce motoru na dobu testu. A věřím, že je dost zainteresovaných, kteří se o to snaží. Ostatní na to jdou prostě chytřeji.

0/−1
19.9.2016 11:49

P95e88t53r 95Č35e59r60m52á10k 9288955969520

Tak podařilo se prokázat že jiné firmy mají sw který zase např. funguje jen určitý čas po nastartování, a nebo jiné známe a povolené figle. Rozdíl je pouze v tom že většina z těchto modelů není na US trhu který má jinou homologační legislativu, a především nejsou největší automobilkou světa a nejsou primármím cílem. R^

+1/0
19.9.2016 12:32

P54e43t59r 48Č66e33r97m31á94k 9338835649890

Dieselgate je skutečně je americká aféra. VW se "přiznal" pouze k tomu že takovou vlastnost sw těch aut mají.

0/0
19.9.2016 12:29

V71á39c31l16a83v 77K97o38p47t89a 4504393292

takže američani je tak zmátli tělem, že VW mění software i v evropě...i když je vlastně všechno v pořádku...to bychom si neměli nechat líbit!

0/0
19.9.2016 13:11

P80e60t59r 73Č19e42r39m26á59k 9928395609480

V zásadě ano, v EU se jedná o ryze dobrovolnou aktivitu VW, která ve stylu že vlk se nažere a koza zůstane celá má za úkol především "nakrmit" media a pár ekologů, ale fakticky je k tomu absolutně nic nenutí, auta mají řádné homologace a mohou normálně jezdit i bez toho updatu ;-)

0/0
19.9.2016 13:18

V59á54c91l11a64v 68K41o45p86t31a 4304923442

to se mi ulevilo, to je důkaz jak je evropská legislativa geniální. já zjískám homologaci na základě softwaru který má jiný režim ve zkušebně než za reálného provozu a pak když se na to přijde tak je to v pořádku a všechny homologace platí....ještě že jsme v EU , je to morální kompas pro celý svět.

0/0
19.9.2016 13:53

P27e98t24r 16Č52e18r18m47á52k 9478705319240

Těžko soudit jak označit evropskou legislativu (na jedné straně dává nereálné emisní podmínky, na druhé je vyžaduje jen při určitém homologačním cyklu, jinak nikoliv, takže sice korourkov, ale dá se vykazovat jak se papírově ušetřilo..) každopádně to tak je. Funkce toho sw zkrátka není nijak v rozporu s homologačními podmínkami EU.

0/0
19.9.2016 15:38

S51t34a73n22i45s90l54a45v 28S53r45b46a 4355804978834

v pohodě. že je za tím americká cia, platí dál, že ta firma je poctivá, to se teprve ukáže

0/0
19.9.2016 13:00

V92á38c39l79a73v 24K39o12p52t49a 4304523102

jsem rád že se aspoň potvrdilo že za vším stojí CIA, to mi vrátilo sebejistotu. Ale není zatím také FBI? neměli bychom nechat američany tak snadno vyklouznout...

0/0
19.9.2016 13:07

P17e16t31r 78Č50e27r16m70á74k 9848385479980

A proč EPA čekala rok a půl na zveřejnění těch informací, a učinila tak zrovna ve chvíli kdy se to američanům náramně hodilo? ;-) Zajisté naprostá náhoda, kdy si nějaký aktivista řekl že už je toho dost a spustíme to zrovna ve chvíli kdy je VW největší automobilkou světa, hybatelem mnoha ekonomik EU a především té největší německé, což je opět čirou náhodou zrovna ta země která nejvíce trpí uprlichlickou krizí kterou jsme vyvolal R^

0/0
19.9.2016 13:24

V98á55c77l69a27v 36K20o63p58t19a 4414503492

teď jste mi otevřel oči, ti američané jsou ale fikaní, neuvěřitelné. Takže vlastně hlavní úkol amerických tajných služeb je zničit VW, zničit německo a zničit evropu. a zaplavit jí islámskými uprchlíky, aby se americe lépe vládlo. Jasně dává to smysl že až bude evropa pod kontrolou islámských radikálů tak se americe mnohem lépe povede...

0/0
19.9.2016 13:38

P36e94t70r 69Č95e70r12m44á20k 9468235669830

Tajné služby do toho taháte vy ;-) To že je obecným cílem američanů ekonomicky uškodit německu a srazit tak jeho silnou pozici v rámci EU je fakt.

0/0
19.9.2016 15:41

P63a91v22e27l 52L10á42n74í25k 5839335822317

Děkujeme investoři. Doufám, že minimálně v česku kvůli tomu přijdou tisíce a tisíce lidí o práci až to VW položí ...

+3/−4
19.9.2016 11:22

K93a41r45l57a 96N88o38v10á90k20o10v15á 4884672445637

A proto mají přijít raději investoři o peníze ? Patrně si pod pojmem investor představujete kapitalistu, který rozhazuje peníze plnýma rukama. Ve skutečnosti to jsou třeba drobní střádalové, kteří v tom mají své prací získané peníze, spořené třeba na důchod.

Navíc není ani důvod, proč by ta místa měla zaniknout. Výrobní prostředky si patrně koupí někdo jiný, který může klidně vytvořit ještě více míst. Např. já byla před zhruba 10 lety zaměstnána ve firmě, která to "položila". To bylo v té době breku, že 300 lidí v regionu s vysokou nezaměstnaností přijde o práci. Fabrika byla rozprodána 2 novým majitelům, dnes jsou ty prostory zcela zmodernizované a pracuje tam lidí 350.

0/−1
19.9.2016 13:39

D88a18v63i12d 42M72a28l51i40n65a 1400183740203

Tomu říkám zakroucení krkem zlaté husy. Gratuluji. Že když vyhrají u soudu, tak z těch akcií a z VW nezbyde nic, už jim někdo vysvětlil?

+16/0
19.9.2016 11:19

T21o47m 86P73o75d70l98e61s49n34y 6373832722

Ne, tak dopredu nepremysli.

+1/0
19.9.2016 11:31

P80e22t22r 62M42a96r20e36č74e68k 1793871319238

Zde se jasně ukazuje co jsou akciovky a tzv. investoři zač. :-) Namísto pocitu sounáležitosti s firmou kterou spoluvlastní ji žalují.

+8/−1
19.9.2016 11:10

O92t26o41m57a30r 34T79h98o61m27a 2255907736645

.. a potopí ještě hlouběji...

+5/0
19.9.2016 11:15

Z36b68y39n73ě58k 98N46o39v28á12k 7970207647832

... a ještě více znehodnotí svoje akcie :D

0/0
19.9.2016 11:57

D45a77n16i84e54l 56J15i44r17á75č17e58k 3911800590938

Co na tom žalují??? Jako akcionáři jsou spolumajitelé firmy... jak mohou svoji vlastní firmu žalovat??? To je jak kdybych si ve svém sro najal řiditele, který mi pokazil obchod a pak jsem si svoje sro zažaloval, že mi ztratilo na hodnotě. To je fakt padlé na hlavu...

+19/−2
19.9.2016 11:09

D47a50n32i55e98l 15J38i15r39á31č75e63k 3971380590198

samozřejmě ředitele... to je tak když to po sobě člověk nečte :(

0/0
19.9.2016 11:12

P69a94v63e82l 21S40o45u27č59e91k 7604632667985

Pokud by doslo k beznemu pochybeni, tak mate jako akcionar smulu. Pokud ale doslo k podvodu o kterem vedel jejich management, muzete vzhledem k trestni odpovednosti firem zazalovat. Pokud bych byl akcionarem VW a diky dieselgate prisel o sve investice, postupoval bych stejne.

+1/−1
19.9.2016 13:00

D17a65n79i33e64l 57J87i19r84á40č48e11k 3551330790508

Zažalovat můžete management firmy za způsobenou škodu, to logiku má. Firma sama o sobě za to nemůže.

0/0
19.9.2016 14:47

K45a78r26e96l 88S95t27r75ž82a17n14o14v94s17k53ý 1748485395

Zajímalo by mě, komu na světě opravdu vznikla škoda z toho, že auto víc čoudí.

+9/−2
19.9.2016 11:08

P24e20t82r 74T73y11č31k60a 6205322449202

Oni žalují kvůli ztrátě cen akcií, ne že jim kouří auto.

0/0
19.9.2016 11:14

T83o22m 46P18o55d81l47e68s20n20y 6473142492

Koncovemu zakaznikovi nevznikla skoda zadna. Pravnikum vznikne zisk za zastupovani klientu pri soudnim sporu ve veci vznikle skody koncovemu zakaznikovi. (what?) Firmu to poskodi hned nekolikrat, protoze krome pokut a vydaju na likvidaci skod koncovym zakaznikum, nebude mit penize na vyzkum. Brilantni tah jak poradne pochroumat Evropskou ekonomikou. Ted by mne zajimalo, ktera hlava tohle cele vymyslela a odstartovala. ?

+1/0
19.9.2016 11:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.