Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na poslední chvílí míří k soudu tisíce žalob na VW. Právníci najímají dodávky

Je pondělí 19. 9. 2016. Pro většinu lidí běžný den, ale pro některé německé právní firmy peklo na zemi. Na poslední chvíli svážejí dodávkami k soudu v Braunschweigu tisíce žalob investorů, kteří žádají po Volkswagenu odškodnění za emisní skandál. Stihnout to musí do půlnoci a elektronické podání není možné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J23a68r38o34m15í36r 55Č57e23c64h 1833498787922

To snad radeji ne proboha?

0/0
19.9.2016 19:15

A58l39e68š 66K50r98e19j67č68í 6631631563399

Hm, německá kvalita Rv

+1/0
19.9.2016 13:30

Z81d51e52n41ě19k 27B63e74r12á56n57e33k 2308645976952

Nedivil bych se, kdyby VW odešel z Evropy, tedy včetně Česka. Zaměstnance VW pak jistě zaměstná soudružka Jourová.

+1/0
19.9.2016 12:56

P75e25t53e22r 51V29a30ň46u97š45a39n49i23k 4597696656512

To sem nevedel ze kdyz spatne investuji tak muzu zalovat? To je co za blbost?8-o

+1/0
19.9.2016 12:50

J71o97s28e41f 23Š40e18m68e75l93í63k 7659201910757

A nemohli by ty žaloby k soudu nosit přiběhlíci? K tomu nemusí umět žádný jazyk, stačí umět utíkat. A to umí dokonale.

+2/0
19.9.2016 12:33

K87a13r69e66l 87N41o85v69o98t33n20y 2721295289450

Doufam, ze ty dodavky zalob soud smahem shodi ze stolu rovnou k recyklaci, co by neopodstatnene.

+3/−2
19.9.2016 12:24

K62a42r97e62l 64N22o35v97o57t82n40y 2801435599540

Jak muzou podavat zaloby investori?? Ze prijde nejaky podobny prusvih a akcie pujdou dolu je proste normalni riziko souvisejici s investovanim. Meli si lip vybrat dozorci radu a vedeni.

+7/0
19.9.2016 12:23

M51o43j78m29í56r 47M70o66t94y84č83k66a 3412715234170

Na to jsou dvě strany pohledu.

Propad akcií VW zcela jistě nebyl "standardním propadem v rámci rizika". Půjde tedy o to, aby VW u soudu doložil, že investoři měli k dispozici dostatek informací podle kterých se mohli při investování či prodeji akcií rozhodnout. Pokud ne, je v VW problémech kvůli utajování informací. Pokud soud uzná, že VW informoval včas a dostatečně, tak se žaloby promění obratem ve sběrový papír, protože pak jsou ztráty chybou investorů kteří se špatně rozhodli.

+1/0
19.9.2016 13:04

J96i95ř55í 75N28o13s76e92k 1223337892432

tuta kultůra.... že se vysoudí mnohem víc než je skutečná škoda přivede ten náš úžasnej svět do pěknýho kelu......USA je nejodpornější a nejpokrytečtější režim na světě.....prý demokracie;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-(

+11/0
19.9.2016 11:59

Z68b39y57n55ě87k 65N72o64v30á84k 7480257157942

Zažalovat firmu, že kvůli poklesu akcií jsem přišel o peníze? Co je to za blbost. Vždyť o tom ta burza je? Přemýšlím, že bych třeba zažaloval USA za to, že jsem na Forexu kvůli poklesu EUR/USD přišel o nějaký peníze ;-O

+10/0
19.9.2016 11:56

K37a95r68l37a 51N40o25v20á26k72o45v63á 4984752255747

Burza je o tom, že se rozhoduji na základě určitých informací, kam investovat. Burza není ruleta. Pokud firmy tyto informace záměrně zatajuje, je to normální podvod. Co na tom nechápete ?

+1/−1
19.9.2016 13:31

Z52b63y35n47ě75k 60N26o54v18á85k 7820577447412

Obchodovat jen na základě fundamentální analýzy nejde nikde. Pokud obchodujete, určitě se s tím setkáváte. Stejně tak bych mohl říct, že paní Yellen z FEDu mi zatajuje, či dokonce ve svých proslovech záměrně pozměňuje mnoho podstatných informací...

0/0
19.9.2016 14:19

Z75b70y36n12ě97k 81N65o25v63á61k 7910377237462

a v tom je Yellen opravdu extratřída ;-D;-D;-D

0/0
19.9.2016 14:20

T38o25m29a18s 65H54a69b73a72l51a 8687895304183

Predpokladám, že tie dodávky sú diesle VW Transporter.

+10/0
19.9.2016 11:45

J21a96n 31H39r37u67z37a 8134878379487

A k soudu projíždí nízkoemisní zonou s vylepenou nálepkou té nejzelenější barvy.;-D

+2/0
19.9.2016 11:46
Foto

P22e76t70r 97D19v83o23ř68á87k 4408701577677

Docela by mě zajímalo, o co opravdu jde. Nejsmutnější na dnešním světě je, že mu vládnou právníci :-/

0/0
19.9.2016 11:40

K38a36t74e30ř10i62n39a 55S22l74a94v55í50k94o15v83á 6193695860253

Ne, světu vládnou bankéři :-)

+1/0
19.9.2016 11:50

K30a37t16e56ř95i12n53a 59S16l16a48v33í65k60o80v68á 6393115380663

Srazit hodnotu akcií k nule a pak prodat třeba do USA R^.

0/0
19.9.2016 11:38

T37o84m 82P30o58d32l24e37s72n72y 6813552602

Likvidace konkurence? ;-)

0/0
19.9.2016 11:41

K86a79t23e15ř46i24n53a 66S37l12a62v68í88k16o26v38á 6543125490403

Anofert to dělal podobně s konkurencí.

+1/−1
19.9.2016 11:49

J85i86r63k10a 30H73o74n53c30ů 2454774421758

Dobrý hospodář ovce stříhá, ne stahuje z kůže.

+12/0
19.9.2016 11:28

V50á20c98l93a88v 26K95o90p51t82a 4284553282

ze zdejších diskuzí jsem si myslel, že dieselgate byla jen aféra vymyšlená američany, kteří chtěli okrást poctivou německou firmu...která byla tak zmatená že se k tomu sama přiznala. Teď nevím co si myslet...

+3/0
19.9.2016 11:26

F94r62a34n31k 55J43a37n52s21k55y 9937351510460

no pokud se přiznala tak moc pocitvá asi nebyla, když dlouhá léta mlžila

0/−1
19.9.2016 11:39

T92o79m 90P82o80d27l90e56s40n75y 6283552182

Pri vsi ucte pane Jansky, VW je jefina firma, ktera to priznala, zatimco ostatni firmy takticky mlci. Ono totiz porazit fyzikalni zakony je jaksi rekneme, docela slozite a ze VW je jedina firma, ktera cachrovala, tomu snad neverite.

+2/0
19.9.2016 11:44

J60a24n 88H94r21u26z12a 8274568579677

Zatím se žádné další firmě nepodařilo prokázat, že by instalovala software, který mění režim funkce motoru na dobu testu. A věřím, že je dost zainteresovaných, kteří se o to snaží. Ostatní na to jdou prostě chytřeji.

0/−1
19.9.2016 11:49

P20e55t85r 41Č23e66r87m48á93k 9898535549570

Tak podařilo se prokázat že jiné firmy mají sw který zase např. funguje jen určitý čas po nastartování, a nebo jiné známe a povolené figle. Rozdíl je pouze v tom že většina z těchto modelů není na US trhu který má jinou homologační legislativu, a především nejsou největší automobilkou světa a nejsou primármím cílem. R^

+1/0
19.9.2016 12:32

P13e37t71r 46Č77e71r77m90á79k 9258805449590

Dieselgate je skutečně je americká aféra. VW se "přiznal" pouze k tomu že takovou vlastnost sw těch aut mají.

0/0
19.9.2016 12:29

V41á14c39l39a29v 90K61o43p35t23a 4164443702

takže američani je tak zmátli tělem, že VW mění software i v evropě...i když je vlastně všechno v pořádku...to bychom si neměli nechat líbit!

0/0
19.9.2016 13:11

P97e62t60r 67Č68e66r33m45á50k 9628235739550

V zásadě ano, v EU se jedná o ryze dobrovolnou aktivitu VW, která ve stylu že vlk se nažere a koza zůstane celá má za úkol především "nakrmit" media a pár ekologů, ale fakticky je k tomu absolutně nic nenutí, auta mají řádné homologace a mohou normálně jezdit i bez toho updatu ;-)

0/0
19.9.2016 13:18

V20á78c94l42a64v 15K25o41p32t37a 4164893592

to se mi ulevilo, to je důkaz jak je evropská legislativa geniální. já zjískám homologaci na základě softwaru který má jiný režim ve zkušebně než za reálného provozu a pak když se na to přijde tak je to v pořádku a všechny homologace platí....ještě že jsme v EU , je to morální kompas pro celý svět.

0/0
19.9.2016 13:53

P24e35t65r 50Č92e45r33m71á37k 9178915279630

Těžko soudit jak označit evropskou legislativu (na jedné straně dává nereálné emisní podmínky, na druhé je vyžaduje jen při určitém homologačním cyklu, jinak nikoliv, takže sice korourkov, ale dá se vykazovat jak se papírově ušetřilo..) každopádně to tak je. Funkce toho sw zkrátka není nijak v rozporu s homologačními podmínkami EU.

0/0
19.9.2016 15:38

S23t74a92n17i68s88l76a15v 27S16r33b56a 4275734788644

v pohodě. že je za tím americká cia, platí dál, že ta firma je poctivá, to se teprve ukáže

0/0
19.9.2016 13:00

V81á30c38l39a61v 76K73o30p25t95a 4714793192

jsem rád že se aspoň potvrdilo že za vším stojí CIA, to mi vrátilo sebejistotu. Ale není zatím také FBI? neměli bychom nechat američany tak snadno vyklouznout...

0/0
19.9.2016 13:07

P85e16t67r 34Č72e87r61m28á56k 9448985309700

A proč EPA čekala rok a půl na zveřejnění těch informací, a učinila tak zrovna ve chvíli kdy se to američanům náramně hodilo? ;-) Zajisté naprostá náhoda, kdy si nějaký aktivista řekl že už je toho dost a spustíme to zrovna ve chvíli kdy je VW největší automobilkou světa, hybatelem mnoha ekonomik EU a především té největší německé, což je opět čirou náhodou zrovna ta země která nejvíce trpí uprlichlickou krizí kterou jsme vyvolal R^

0/0
19.9.2016 13:24

V47á29c48l44a69v 87K15o96p57t51a 4194953352

teď jste mi otevřel oči, ti američané jsou ale fikaní, neuvěřitelné. Takže vlastně hlavní úkol amerických tajných služeb je zničit VW, zničit německo a zničit evropu. a zaplavit jí islámskými uprchlíky, aby se americe lépe vládlo. Jasně dává to smysl že až bude evropa pod kontrolou islámských radikálů tak se americe mnohem lépe povede...

0/0
19.9.2016 13:38

P82e23t25r 43Č47e72r79m43á46k 9958465499590

Tajné služby do toho taháte vy ;-) To že je obecným cílem američanů ekonomicky uškodit německu a srazit tak jeho silnou pozici v rámci EU je fakt.

0/0
19.9.2016 15:41

P48a16v75e30l 11L81á93n62í55k 5129825942567

Děkujeme investoři. Doufám, že minimálně v česku kvůli tomu přijdou tisíce a tisíce lidí o práci až to VW položí ...

+3/−4
19.9.2016 11:22

K36a20r31l80a 19N19o81v62á90k36o44v43á 4284652815967

A proto mají přijít raději investoři o peníze ? Patrně si pod pojmem investor představujete kapitalistu, který rozhazuje peníze plnýma rukama. Ve skutečnosti to jsou třeba drobní střádalové, kteří v tom mají své prací získané peníze, spořené třeba na důchod.

Navíc není ani důvod, proč by ta místa měla zaniknout. Výrobní prostředky si patrně koupí někdo jiný, který může klidně vytvořit ještě více míst. Např. já byla před zhruba 10 lety zaměstnána ve firmě, která to "položila". To bylo v té době breku, že 300 lidí v regionu s vysokou nezaměstnaností přijde o práci. Fabrika byla rozprodána 2 novým majitelům, dnes jsou ty prostory zcela zmodernizované a pracuje tam lidí 350.

0/−1
19.9.2016 13:39

D66a85v12i48d 33M47a55l57i51n75a 1870933520883

Tomu říkám zakroucení krkem zlaté husy. Gratuluji. Že když vyhrají u soudu, tak z těch akcií a z VW nezbyde nic, už jim někdo vysvětlil?

+16/0
19.9.2016 11:19

T59o69m 40P64o76d32l16e36s74n65y 6403492652

Ne, tak dopredu nepremysli.

+1/0
19.9.2016 11:31

P52e84t93r 66M47a74r96e72č14e25k 1193541879868

Zde se jasně ukazuje co jsou akciovky a tzv. investoři zač. :-) Namísto pocitu sounáležitosti s firmou kterou spoluvlastní ji žalují.

+8/−1
19.9.2016 11:10

O82t34o60m67a16r 73T95h82o55m82a 2585347276305

.. a potopí ještě hlouběji...

+5/0
19.9.2016 11:15

Z44b79y75n72ě66k 17N16o91v97á90k 7930377157232

... a ještě více znehodnotí svoje akcie :D

0/0
19.9.2016 11:57

D35a48n67i76e27l 48J91i40r79á81č59e78k 3871210200648

Co na tom žalují??? Jako akcionáři jsou spolumajitelé firmy... jak mohou svoji vlastní firmu žalovat??? To je jak kdybych si ve svém sro najal řiditele, který mi pokazil obchod a pak jsem si svoje sro zažaloval, že mi ztratilo na hodnotě. To je fakt padlé na hlavu...

+19/−2
19.9.2016 11:09

D26a71n55i83e80l 38J78i25r29á74č28e68k 3681250790688

samozřejmě ředitele... to je tak když to po sobě člověk nečte :(

0/0
19.9.2016 11:12

P77a42v29e61l 97S78o61u66č62e36k 7804352377335

Pokud by doslo k beznemu pochybeni, tak mate jako akcionar smulu. Pokud ale doslo k podvodu o kterem vedel jejich management, muzete vzhledem k trestni odpovednosti firem zazalovat. Pokud bych byl akcionarem VW a diky dieselgate prisel o sve investice, postupoval bych stejne.

+1/−1
19.9.2016 13:00

D41a29n12i81e26l 49J96i90r50á51č66e38k 3971110290268

Zažalovat můžete management firmy za způsobenou škodu, to logiku má. Firma sama o sobě za to nemůže.

0/0
19.9.2016 14:47

K22a21r22e43l 97S29t43r77ž44a63n72o75v31s24k75ý 1528445925

Zajímalo by mě, komu na světě opravdu vznikla škoda z toho, že auto víc čoudí.

+9/−2
19.9.2016 11:08

P47e93t36r 49T22y96č51k37a 6445382219562

Oni žalují kvůli ztrátě cen akcií, ne že jim kouří auto.

0/0
19.9.2016 11:14

T21o33m 67P60o16d63l23e25s21n97y 6303822482

Koncovemu zakaznikovi nevznikla skoda zadna. Pravnikum vznikne zisk za zastupovani klientu pri soudnim sporu ve veci vznikle skody koncovemu zakaznikovi. (what?) Firmu to poskodi hned nekolikrat, protoze krome pokut a vydaju na likvidaci skod koncovym zakaznikum, nebude mit penize na vyzkum. Brilantni tah jak poradne pochroumat Evropskou ekonomikou. Ted by mne zajimalo, ktera hlava tohle cele vymyslela a odstartovala. ?

+1/0
19.9.2016 11:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.