Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J29o78s67e73f 21K56u25b96e46š 9795325639314

Stále stejná písnička... Čajánek brečí a nadává na kraje. Šatava měl provozní vše, připravoval modernizaci vozů... Přisel pan solární byznysmen, z modernizace udělal s pomocí studia plného nezkušených lidí v Drážní dopravě pouťovou atrakci... To vozidlo je nepoužitelné, to nejhorší, co lze potkat na českých kolejích... Oprava U47 byla fraška, jen pračka na dotace. Lokomotivy jezdí jen 4... Aneb jak banda neschopných existencí dokáže za 3 roky potopit fungující firmu... Opravdu ubohost, ale co bychom chtěli od člověka m, co se namastil v solárním byznysu...

+43/0
doporučit
20.9.2016 14:40

P15a63v44e69l 71Ř52a80p77e11k 7332486729615

Firma se za takových okolností obvykle rozděluje na dvě prot, aby se na jedné z nich mohly nechat všechny dluhy a závazky a nechá se padnout, zatímco ta druhá bude zase zdravá a dále pobírat dotace.

Současná situace se mi jeví býti za hranicí trestného činu. Kraj sype peníze do nečeho, co nefunguje. Stát tam nasypal dotace, nic z toho není. Prý i pozdě platí výplaty, místo vlaků jezdí autobusy, lidi odcházejí, z několika desítek motorových vozů a lokomotiv jsou provozní už jen dvě, opravy jsou v nedohlednu. Hlavně že mají celou armádu managerů, asistentů a podobných naprosto zbytečných pozic, viz jejich stránky.

Podle mého názoru by měl kraj a stát okamžitě zastavit jakékoli financování této černé díry, nechat to celé spadnout do insolvence a nabídnout k prodeji někomu, kdo to bude důstojným způsobem provozovat, bude k tomu mít nějaký vztah a nebude to mít jen jako záminku k čerpání veřejných peněz, i kdyby to měly být České dráhy, které úzkokolejku se stejnými parametry a vozidly provozují na Bruntálsku. To, co je tam dnes, je ostuda, která nemá budoucnost, a každý den prodlení s nějakým rázným řešením představuje další vyhozené peníze.

+18/0
doporučit
20.9.2016 14:20

V20i57k93t56o92r 41N63á79r77o61ž36n64ý 3219542498

Letos jsem navštívil jižní Čechy a při té příležitosti jsem nevynechal příležitost použít vlaku JHMD. Touto hašišbednou jsem nejel , jel jsem klasickou soupravou. Ale ty vlaky mi připomínaly "staré dobré komunistické" Československé státní dráhy. Smradlavé záchody , které byly cítit v celém voze , okna , přes která díky špíně nebylo ani pořádně vidět ven. Personál ...banda študáků , kterým ta práce připadala děsně otravná (alespoň se tak tvářili). Když už nic jiného , alespoň by si ty staré vagóny mohli umýt a vyčistit. To na druhé úzkorozchodce z Třemešné do Osoblahy jezdí dodnes ČD a nikdy bych neřekl , že ČD o svoji techniku dokáže pečovat lépe , než soukromá firma.

Před lety jsem na JHMD jel , to ji vlastnil jakýsi pan Šatava a byla to úplně jiná firma.

+14/0
doporučit
20.9.2016 18:00

J76o14s91e51f 95T70l45a85m55s31a 7501250693687

Jsem sice šotouš a fanda regionálních tratí, nicméně problémy Jihočeských úzkokolejek neberou konce a jejich trápení by mělo být ukončeno.

+13/−1
doporučit
20.9.2016 14:07

M28a55r29t10i58n 46K67o12u89š85a 6895984514

Tenhle vlak je tak hrozný, že šrot mu bude slušet. O 30 km dál v Rakousku jezdí po stejném rozchodu krásné, praktické vozy, ze kterých je navíc krásný rozhled do kraje. Co kdyby u úzkorozchodek nakopali do zadní části autora projektu nepovedených zrůd a příště se zajeli zeptat někoho, kdo někdy už nějaký skutečný vlak postavil.

+9/0
doporučit
20.9.2016 20:51

F37r12a18n14t59i96š41e11k 95V41a96n76ě90k 1747704477357

Jeden příkladů, že ne ve všem je soukromý vlastník ideální. Nejlepší řešení by bylo, aby tyto tratě i s provozem převzaly kraje a po dohodě tam provozovaly veřejnou dopravu sami.

+8/0
doporučit
20.9.2016 18:02

G51e26o92r20g 58K16o16m64b62e18r81e73c 9244151606961

zajimavy ze jinde to funguje desetileti v lete i zime. Napr. uzkokolejka ze Zitavy na Oybin a do Jonsdorfu.

+7/0
doporučit
20.9.2016 21:36

I29v18o 83Ž47i26ž90k28a 8383677311231

Tam i zpět v celkové vzdlálenosti 3 tis. km jsem platil za soukromý tryskáč pouhých čtvrt milónů, tj. 83 Kč na kilometr.. Pochopitelně se bavím o Evropě, v ekonomicky vyspělejším světě směrem na východ i západ to stojí cca polovinu, ve východní Asii ještě méně. Když tohle za 73 Kč dostalo úřední razítko a hned se nekonala defenestrace, tak si nechte daňoví poplatníci klidně dál kálet na hlavu. :-)

+7/0
doporučit
20.9.2016 14:21

V31a32c67l70a95v 63N64a43v73r15a41t77i95l 7111499951878

začátkem srpna jsem vyuzil k ceste z JH do Obratane tento technicky zazrak. Jiz před odjezdem mi bylo divne, ze nekteri cestujici nenastoupili s tim, ze počkají na normalni soupravu. Cesta timto vehiklem byla v 30 stup. vedru skutecne utrpeni. Horko jako v peci, okna nelze otevřít. Přes okna tece ze strechy voda, snad z klimatizace? Vuz sebou na nekterych usecich zmita jak když by chtěl vykolejit, hroznych hluk od motoru, všude zapach z nafty ...

Jiz nikdy vice!

+8/−1
doporučit
20.9.2016 16:00

M59a36r81t35i45n 79H71o65u86b10a 6183601969648

nejsou penize na nahradni dily na nove (reko) vozy?

a co zaruka?

+5/0
doporučit
20.9.2016 15:17

B51e36n 91P83a41v94k46a 1847193587711

Prosím vás, řekněte někdo tomu Čajánkovi, že to je trestné, jo?

+5/0
doporučit
20.9.2016 14:44

L86a90d86i39s86l45a75v 93L39a78k40e49r 2873859525946

Nové lokomotivy - to je hnus a nevkus. Když jsem uviděl jaké ohavné obludy si firma objednala, zalapal jsem po dechu.

Toto přece nikdo normální nemohl schválit k výrobě a nákupu.

Jindřichohradeckou úzkokolejku dobře znám, jako dítě jsem byl v Hradci na prázdninách každý rok. Jezdilo se s původními motorovými vozy, parní trakce o víkendech.

Ale s těmi obludami není možné ani pořádat nostalgické jízdy. Dělá se mi husí kůže, kdykoliv se na ten odpudivý technický šrot podívám.

Je zajímavé, že dokud šéfoval na železnici pan Šatava, všechno šlo ...

+3/0
doporučit
21.9.2016 17:30

M15i18c63h55a82e75l 50K88o50n13e26č18n11ý 6512733269339

Minulý týden jsme se chtěli projet z Kunžaku do Bystřice a pak do Kaprouna a zpátky do Kunžaku lesem pěšky, dělali jsme to tak léta. Naposledy před 8 roky, takže jsem se těšil, bohužel jedou za den jen dva vlaky takže z toho nic nebylo. Od té doby co jsme jeli posledně, šla firna hodně do kytekRv. Škoda bývalo to parádní:-/

+3/0
doporučit
20.9.2016 21:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.