Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L45u38k23á40š 23M66ü35l11l11e48r 6399410591433

Pro mě osobně bylo nejvíce problematické, když jsem viděl, jací lidé to dělají. Nabírali se studenti, učni, prostě lidi bez jakékoliv kvalifikace. U nás ve třídě to dělal týpek, co dodnes nemá maturitu. Nedokázal si ani vyplnit správně přihlášku k maturitě. Do místa narození napsal: "Porodnice".... když takový člověk může dělat v 18ti letech "finančního poradce" je tady něco HOOODNĚ špatně Rv!!

+32/0
doporučit
20.9.2016 16:00
Foto

P21a17v86e74l 18M37a53k83o11v41e81c 8878735561

ČNB evidentně nezvládá dohled nad (celým) finančním trhem a ukazuje se, že "český" model dohledu a regulace je nefunkční. O selhávání dohledu za posledních 25 let by se daly již psát knihy.

+17/0
doporučit
20.9.2016 16:28
Foto

P39a84t63r78i67k 11C26h75r23z 4788909742889

Za to, že je OVB tak na pranýři si může sama, kdyby se nesnažila zastrašovat studenta, kvůli filmu, co natočil v druhém ročníku - http://ekonomika.idnes.cz/dokument-jakuba-charvata-kritizuje-praktiky-ovb-f6a-/test.aspx?c=A160826_101149_test_nio a místo toho provedla škatulata (tedy vyhodila ty tři ředitele - a prohlásila, že se nedrželi vysokých odborných a etických standardů společnosti, nebo podobný blábol), nebyla by teď na prvních stránkách.

Finanční poradenství je o informační nerovnováze - prodávat produkty, kterým klienti nerozumí pod tlakem, za použití lží a zavádějících informací.

Ano, pojišťovny mají také máslo na hlavně, ale co mají dělat? Zrovna Česká pojišťovna začínala s investičním životním pojištěním jako alternativou k (tehdejší optikou) vysokonákladovým kapitálovkám. Jenže nikdo to nechtěl prodávat, protože z toho byly malé provize. No tak přišla s Dynamikem, který nabízel 200 % provizi a rázem to byl (mimo jiné z velké části zásluhou OVB) nejprodávanější produkt na trhu.

I druhý pilíř penzijka zkrachoval na nízkých provizích. Proč klientům prodávat produkt s provizí cca 8 stovek, když mu poradce mohl prodat produkt s provizí i desítky tisíc?

A není to jen ČS, co má máslo na hlavně. Třeba taková AXA ta velmi silně tlačila své produkty formou provizí (na Axu jsou zaměřeni hlavně Partners) a když nekalé praktiky u jedné společnosti hrozily velkým skandálem, tak ji raději koupila - http://ekonomika.idnes.cz/kontroverzni-eurofinancial-ovladla-francouzska-axa-pcc-/ekonomika.aspx?c=A090224_104608_ekonomika_fih

Dokud se budou finanční produkty prodávat "tlakem" - tedy klienta někdo osloví s tím, že pro něj má úžasnou nabídku, tak se situace nezmění.

+13/0
doporučit
20.9.2016 16:35

A75l57e72s 70P85r88o24c60h18a17z62k84a 8520213603360

Životní pojištění fajn další termín , který zloději a padouši zdiskreditovali stejně jako pojmy fondy, kampeličky, záložny, privatizace, restituce, právo, spravedlnost, odpovědnost, justice.

+11/0
doporučit
20.9.2016 18:52
Foto

S81t58a35n92i78s70l25a84v 60T72e58s26a44ř 9937184832424

Jedni za 18, druzí bez dvou za 20. Kdejaký jouda se rozhodne, že rychle zbohatne, nalepí se na "poradenskou" firmu a začne lovit provize. O zájmu klienta nemůže být řeč. To samé prodejci telefonních tarifů, kreditních karet, o elektrice a plynu ani nemluvě.

Řešením je důraz na vyšší zodpovědnost těch poradenských firem, které si samy budou muset pohlídat, co jejich "zaměstnanec" nebo Švarc-podnikatel klientovi nacpal a zda odvedl kvalitní poradenskou práci. Současný "dotazník na zjištění potřeb klienta" je alibistický cár papíru, který je klientovi k ničemu, je to jen krycí manévr.

+8/0
doporučit
20.9.2016 16:33

O48n76d36ř38e70j 94Š97p58i94k30a 4766100925240

Ano, všechny strany nesou svůj díl viny. Nicméně z vlastní zkušenosti vím, že cca 95 % všech finančních poradců dělá svou práci špatně - tedy především pro sebe než pro klienta. Neplačme nad rozlitým vínem a začněme s tím něco dělat!!!

+8/0
doporučit
20.9.2016 15:50

J88i64ř49í 41Z29á64h81a20d14a 5415860192236

Pojištovny se v rámci prodejů tak dlouho předháněli až se provize za IŽP dostali neúnosně vysoko a vzhledem k tlaku "poradců" se tyto pojistky po uplynutí storna ruší, někdy i dříve a "poradce" doporučí IŽP u jiné pojišťovny. A pojišťovny nyní v rámci obav, že když sníží provize nebude tento produkt nikdo chtít provize nesníží, což by byl asi nejlepší krok (provize stejna jako u investic, apod). OVB špinit nikdo nemusí, ta se špiní sama svým chováním, kde jim jde jen o peníze nikoliv o klienty a hájení svých "výnosných" poradců viz. Štork, Helvag, atd..

Oni i ostatní poradenské firmy se chovají podobně, ale OVB z nich vyčnívá.

+7/0
doporučit
20.9.2016 17:25

J39a96n 26C24e98p77e52k 1144436340

Paní Moniová, celý problém je v tom, že prodejci všech možných produktů nemají provize za udržení dlouhodobého zákazníka a z peněz, které se pak za léta hromadí, ale jen za podpis určitého produktu. Proto se dělají všemožné kejkle a brikule, přeúvěrování, nové smlouvy, aby prodejce produktu dostával neustále znova provizi. Špatně je nastaven celý systém a tito prodejci nejsou žádné chudinky. Moc dobře vědí co dělají a proč. Druhým problémem jsou produkty, které oni prodávají klientům, kdy vám slibují hory doly, pojištění proti smrti, ovšem v případě, že se skutečně něco stane, tak je ve smlouvě vždy nějaká vytáčka, malá písmenka, dodatek na dodatek, kvůli které plnění nakonec nikdy nemáte nebo minimální.

+6/0
doporučit
20.9.2016 15:32

J97o20s63e36f 43M82e49z47e83r67a 4573684605938

Když se povídám na lidi co znám a co dělají finanční poradce, tak těmto lidem nevěřím, jeden den dělali na buzerplace a druhý den jsou finanční poradci, to je divné ne? Bývala doba, kdy jsem měl svojí finanční poradkyni, vypadala pěkně a zpočátku se i snažila, ale když mi udělala finanční plán, který kdybych realizoval tak na konci měsíce nemám ani na oběd, tak jsem zpozornil a když mi chtěla změnit životko nevýhodným produktem pro mě ale výhodním pro ní, tak jsem se s ní rozešel. To samé Axa, mám u ní životko, jednoho dne mi zavolali, že by potřebovali se mnou mluvit ohledně životka, paní mi řekla, že ten můj produkt je již zastaralý a že jejich pojišťovna má již novější a lepší, ukázala mi graf kam zadala výnos asi 9%, ve skutečnosti výnosy nejsou ani 2%, ale to by nevypadalo tak dobře, taky mi zapomněla říci, že za zrušení svého životka dám 12000,- Kč a za uzavření taky... na to jsem se musel zeptat sám, takže jsme se rozešli ve zlém.. co z toho plyne.. každý kdo dělá poradce nebo v pojišťovně sleduje svojí peněženku ne tu vaší, takže je potřeba být hodně opatrný..

+5/0
doporučit
20.9.2016 17:33

D61a87v28i60d 37P72e94t50r60ž81e68l61a 2776164773320

Problém nejsou poradci. Problém jsou nenažrané banky a pojišťovny, resp. manažeři v nich sedící a jejich vlastníci (akcionáři). Pokud by netoužili stále po větším a větším zisku a podílu na trhu, nepředháněli by se ve výši provizí atd. Každý finanční poradce logicky doporučí banku nebo pojišťovnu, u které má největší provizi. Podmínky pojišťoven jsou přitom nastaveny tak, že pokud se pojišťovna rozhodne neplnit, tak neplní a nikdo ji k tomu nepřinutí. Fakt, že se najdou lidé, kterým hra bank a pojišťoven nazvaná "okrádání lidí" vyhovuje, aby si namastili svoji vlastní kapsu, je jen logickým pokračováním.

+5/−1
doporučit
20.9.2016 20:01

L50u20d55v40í51k 30O65n38d47ř37í63č92e13k 8510645690468

náborování se dělá skutečně hodně, "manažeři" jsou školeni v technikách vedení týmu, což spočívá v umění nafouknout lidem hlavu vidinou velkých peněz, a bezstarostného života s pasivním příjmem. Nováčci většinou uzavřou smlouvy ve svém okolí, a skončí, Pro jejich vedoucí je to výhodné, z lidí na nížkých pozicích je velká rozdílová provize.

Nováčci absolvují školení "obchodních dovedností", tedy firemní strategii prodeje a manipulačních technik, odpovědi na nejčastější námitky a podobně. O samotných produchtech pouze základy. Ze sta lidí co projde školením se jich uchytí jen hrstka, většina končí buď za pár měsíců nebo později, většinou s dluhy. Dobrý příjem má jen minimum řadových poradců.

běžnou praktikou je "přebouchávání" smluv po storno období, tedy době když klient splatil poplatek (= provizi), pro jejich "zastaralost a nevhodnost". Někteří jsou schopni pro provizi udělat cokoliv. Ale musím říci, že jsem poznal i několik slušných, a odborně kvalitních jedinců.

+4/0
doporučit
20.9.2016 22:31

P31e61t21r 58V90o76n70d39r56á59k 7809672817150

Mám na jednom spořícím účtu smluvně zaručený jistý, dnes velmi zajímavý úrok. Protože úrokové sazby klesaly, v jistý okamžik mne navštívil prodejce s návrhem na "vylepšení" smlouvy - smluvní úrok by se snížil na polovinu. Ale těch peněz, co by mi to vyneslo! Přišly grafy, tabulky a tvrzení o výhodnosti podpisu nové smlouvy. Zeptal jsem se, jestli by náhodou při mém úroku nebyla ta čísla ještě o něco větší. Odpovědí bylo, že už všichni klienti podepsali změnu podmínek, protože je to přece tak výhodné. A zanedlouho už to nabízet nebudou...

Tak jsem ještě zapřemýšlel - opravdu by se nějaký finančník obtěžoval mi nabízet produkt, který by byl pro mne výhodnější, než pro něj? Odpovězte si sami...

PS: smlouvu mám pořád původní, prodejce mne přestal zdravit ;-D

+3/0
doporučit
20.9.2016 21:15

J43a69n 61F26i47s23c29h52e41r 9314895230

Problém je, že u nás může finančního poradce dělat prakticky kdokoli a nepotřebuje žádnou kvalifikaci. Stačí se jen nazvat finančním poradcem a už jím jste. Bohužel tohle si velké finanční společnosti prolobovaly u našich zákonodárců. Na západ od nás je většinou legislativa přísnější. Proč to dělají? Většinou dělají to, co se jim vyplácí.

+3/0
doporučit
20.9.2016 20:42

J10a18n 11H47r19z26a97n 9254558540663

Tenhle "Komentar" vypada jako zaplaceny z penez OVB :-/:-/:-/

+2/0
doporučit
20.9.2016 22:16

K72a59r42e83l 11N93o70v83á69k 5640310302333

Proč se nadává jen na "poradce" ? Protože lžou poradci, manipulují poradci, matou lidi poradci, zamlčují fakta poradci a hlavně pracují ve zrůdném MLM systému "poradenských" společností.

Stát by měl omezit provize těchto společností na minimum. Pak lidé platili pojistné a ne provize poradcům jako doposud.

+2/0
doporučit
20.9.2016 20:57

D51a34n26i56e26l 77K29r88a67u76s 4751623372194

V tomto oboru nemaji firmy typu MML misto. Jedina povolena struktura by mela byt co nejplossi. Tedybjedna uroven vedeni, ktere sjednava podminky s financnimi institucemi, dela podporu administrativy a analytickou praci a bere presne dany podil na provizich od jedne urovne poradcu, kde kazdy odpovida hen sam za sebe.

+2/−1
doporučit
20.9.2016 20:09

A49d64a69m 66H58a88n13á87k 2665145385281

Poradce z OVB jsem vyhodil několikrát, ale neustále se vracel a zvonil. Prý co potřebuju je životko. vydržel jsem. Nic jsem neuzavřel.

+1/0
doporučit
20.9.2016 20:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.