Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P47e16t89r 38M37a90r58e44č91e46k 1973741569158

Kdyby to udělal jiný členský stát EU. Nenahlížela by na to EK jako na nedovolenou státní pomoc ?

+15/0
doporučit
21.9.2016 22:29

J75a92n 61K11o86b84ě54r93s41k55ý 1430186661933

Ale, ale.... a kdepak je vyjádření Jančury toho bojovníka za transparetnost na železnici a který dával DB za příklad? Být to u ČD tak se může pominout, ale u DB to asi nevadí když spolu kšeftují. A přitom je to ještě větší moloch než ČD.

+10/0
doporučit
21.9.2016 22:49

L90u80c91i35a82n 61P97a94p61a92z26i36a38n 5854107951515

Pak není divu, že jejich klon spojený s DB Arriva vyhrává u nás jedno výběrové řízení za druhou, když si může nabízet své služby pod nákladovou cenou. Německá vláda to doplatí.

+8/0
doporučit
21.9.2016 22:57

N40i92k66o45l57a85j 41M48a46l96í52k 5744443930281

To je možné jenom u nás v České republice, to by se v Německu teda nestalo (typický komentář pokud naše vláde sype peníze do ČD - a to ani nejde o takové sumy).

Jo počkat, tohle se děje v Něměcku :-)

(tímto nehodnotím, jestli je to správně nebo ne - to je mi asi fuk...)

+7/0
doporučit
21.9.2016 21:16

V33i63k52t21o54r 71N90á94r16o80ž41n68ý 3839592558

Deutsche Bahn jsou obrovským , socialistickým , nefunkčním kolosem , který udržuje naživu německý stát. Kdyby zítra německý stát začal šetřit , pozítří jde tato firma do kopru. Ale to ne. Německo dlouhou dobu prostřednictvím DB Schenker se snaží kolonizovat Evropu. To , že to německé daňové poplatníky stojí mraky peněz...nevadí... ale , hlavně že DB patří Arriva , Schenker a další spousta firem , které v posledních cca deseti letech nakoupily...

+7/−1
doporučit
21.9.2016 21:56

J45a13n 12T25a10r58a43b93a 4606856469649

Aletosepodivejme...Deutsche Bundesbahn, dotace zleva zprava, ceny druhé nejvyšší v Evropě a sakra vono je to díra na prachy.

+6/−1
doporučit
21.9.2016 22:37

V29i26k97t97o13r 74S42o88u51č79e49k 97S59t 6639269273569

To bylo keců z EU když se 6miliard korun měly koupit budovy a nádraží českých drah pro SŽDC! Zakázal bych vstup úředníkům EU do České republiky.

+2/−1
doporučit
22.9.2016 7:29

V87á89c38l59a38v 40K91a13m32í15r 9192267931846

Teď jenom čekejme,až se ozve Tlučhuba (RJ) a Paštikář (LE) z ČR,že to je nedovolená podpora a že oni chtějí taky :D :D :D

+3/−5
doporučit
21.9.2016 21:33

J54a40n 60J60e24m69e85l56k80a 1355140

Zajimavé je, že tohle není veřejná podpora. Donutili ČD prodat nádraží za málo peněz a ještě budou údajně muset platit tržní nájemné. (Což nějak p. Ťok nikdy nezmiňoval :-) :-( pouze o "výhodách" mluvil.

Současní politici mají jednu ze špatných vlastností - zadlužovat co můžou a neplatit. V ČR, Anglii a asi i Německu.

+1/0
doporučit
22.9.2016 21:56
Foto

I93m33r62i27c49h 93S27u76c13h97a55r35s94k89ý 8856163935791

Copak to vidí oko mé, snad bdím či sním......?

CZexit;-)R^

+1/−6
doporučit
21.9.2016 22:40
Foto

L69u33k72á57š 93N93o66v98o13t11n56ý 6706407198138

Mně to přijde celkem normální... Neznám v Evropě žádného národního přepravce, který by byl bez dotací státu životaschopný. Do ČD tečou také dotace horem dolem v řádu mld. ročně.

Předpokládám, že ani německá vláda nepoužívá k daným dotacím evropské fondy, což byl ten problém na který diskutující naráží níže. Pokud by naše vláda se rozhodla dát peníze svých poplatníků ČD třeba na pozlacení mašin, tak EU s tím problém mít nebude.

Osobní železniční doprava zde není kvůli výnosům (vyjma několika specifických tratí), ale obecně aby zajistila dopravní obslužnost a nabídla alternativu k silniční dopravě (který by bez železnice zkolabovala).

0/−1
doporučit
22.9.2016 10:55

G55u44s16t39a85v 82S20a91z48y89m86a 5983144645

Státní monopolismus a korporání fašismus si opět podali ruce

0/−2
doporučit
21.9.2016 21:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.