Diskuze

Sám sobě pokladním. Také Tesco v Česku spustí nákupy se skenerem

Maloobchodní řetězec Tesco letos na podzim v Česku začne testovat nakupování se skenerem a pomocí mobilního telefonu. Novinky pro zákazníky už tento týden firma představila na Slovensku. S nakupováním pomocí čtečky v tuzemsku začal už dříve Globus, který chce nyní službu rozšířit do všech obchodů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Globus jejich scan&go není pro všechny. Musíte mít jejich klubovou kartu. Tedy musíte jim dát své údaje a podepsat jim využití k marketingovým účelům. A oni pak mohou telefonovat, nebo posílat emaily. Navíc mi přijde velmi legrační, jak se tváří jako by ti co jim svěřili své personálie byli v nějakém exkluzivním klubu.

Také mě nebaví fronty, ale poslední dobou je jedno jestli stojíte frontu u pokladen, nebo u automatů. Tak si vybírám pokladny, protože kdyby ti lidé práci nepotřebovali, tak v těch pokladnách nesedí. A obchodní řetězce by si měli uvědomit, že když lidé nebudou mít práci, nebudou mít peníze a oni na tom prodělají. Co je platné, že mají plné regály zboží, když na to lidi nebudou mít.

0 2
možnosti

A ještě jednu věc. Vloni jsme udělali velkou chybu a vlezli do Globusu(v Čakovicích) 1. září. V klidu jsme vzali co jsme potřebovali - nebylo toho moc, jindy tam máme větší útratu a šli k pokladnám. Tam jsem měla pocit, že omdlím - 20 - 30 lidí v každé frontě. U automatických pokladen do 10 položek a u pokladen pro scanery byly fronty ještě delší. Naprostá katastrofa. Seshora z ochozu tu pohromu sledovali lidi z kanceláří, v jedné ruce cigárko ve druhé kafe. Paní pokladní nám potom říkala, že už jí dávno skončila směna, ale je tam protože je doma sama a tak je aspoň "ve společnosti". Jenže nevím nakolik šlo o příjemnou společnost, lidi byli hodně naštvaní a myslím, že těch pár pokladních (asi 4) si za odpoledne a večer vyslechli dost ošklivých, expresivních výrazů.

0 0
možnosti

Tak a kdo se osvědčí jako pokladní, dostane příště hadr a vytře prodejnu a Ti nejlepší půjdou ve volném čase doplňovat zboží do regálu.

0 0
možnosti

Ono Tesco a Albert jsou nechutný obchody sami od sebe, příklad Ip.pavlova Praha, tam bych si nekoupil ani Colu v plechu, neochota personálu, špína, smrad, bezdáci a notoři s lahváčem a krabičákem u vchodu, a ted budou testovat novinku ...no síla

1 0
možnosti

Ted mne budete nekteri krutizovat, ale tyhlety "vymozenosti", jejichz cilem je hlavne aby hypermarkety usetrili na uz tak spatne placenych pokladnich, bych bral jenom v pripade, ze za to bude zakaznik bonusovan, teda v automatizovanem systemu to bude mit o trosicku levnejsi. Dela prece cast prace za zamestnance.

Sice se to tak zatim bohuzel nezavedlo (hlavne kvuli hamiznosti hypermarketu), ale je to zcela logicke. Stejne tak mate obvykle slevu v jidelnach oproti restauracim s obsluhou, protoze to je bez servisu, a nekdy je to skutecne jeden podnik s dvojimi cenami za stejna jidla - nizsi v samoobsl. Jidelne, vyssi v restauraci.

3 0
možnosti

J93a30n 77L11u44k73á69š

20. 2. 2017 14:05

Ja tam vidim pomerne slusnej bonus. - Pri placeni nevyndavam celej kosik na pas a zase zpatky.

0 0
možnosti

Už aby to bylo, nekonečné fronty mě nebaví, jen by mě zajímalo, jak to je, když něco omylem načtu vícekrát, nebo si nákup rozmyslím, jestli je možné položku vymazat ze seznamu, nebo to musí až při placení, popřípatě u prodavače na prodejně.

U nás jedou 2-3 pokladny plus samoobslužná. Stačí 5 lidí s velkým nákupem a všechny pokladny jsou zasekané.

0 1
možnosti

v globusu je na čtečce tlačítko minus a tim se naskenovany zbozi odebere ze seznamu

0 0
možnosti

skener v Globusu jsem použil jen jednou... sám jsem se okradl tím, že jsem omylem několikrát načetl stejný kus zboží... za "pokladnou/ zonou" na informacích se se mnou už vůbec nebavili... i přesto, že mají jsitě kamery všude a mohli si ověřit, že jsem měl v košíku jen jeden kus té věci a na účtence 4x. - takže na tom vydělávají asi 2x , šetří za zaměstnance, a ještě tohle "obohacování" na úkor zákazníků... (a hlavně nechci slyšet, že jsem si měl všechno zkontrolovat a dávat pozor apod. - to je právě přesně ta zodpovědnost, kterou přehodili na zákazníka).

1 6
možnosti

:D boze a prave pro takovyhle lidi se delaj extra zakony aby byli :"chraneni". takze jen otazka kdo udelal chybu resp kdo/co muze za to ze ucet nesedel se skutecnym zbozim v taskach???

5 0
možnosti
Foto

nejvíc se bavím čtením diskuzí

2 0
možnosti

No ono u těch pokladen budou minimálně 3 ženské, teď měli školení a vedoucí, někdo udělá chybu, musí se to odblokovat.

0 0
možnosti

Tak cesta jak postupně snižovat hroznou práci pokladních to je. Ono dohlížet a občas opravit chybu je rozdíl. V Praze už je půlka Ukrajinek a furt sháněj ...

0 0
možnosti

Já v Globusu dělám jako ochranka, pokladní příjemné nemůžu si stěžovat.Teď tam montovali Scan and go, pár pokladen šlo pryč. je pry to dobře chráněné, ale já nevím.

0 0
možnosti

sem tam náhodná kontrola, prostě po ukončení nákupu na skeneru vyskočí kontrola, přijde ženská, co stokí u kas a zkontroluje nákup.

0 0
možnosti

Super,ještě vyměnit v Liberci v Tescu těch 100 důchodkyň,pomalých a neochotných a sortiment salámů,oschlých už poránu a bude to ok.Nejhorší obchod v centru Liberce.

1 0
možnosti