Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sedm let odříkání a dluhy se smažou, plánuje ministerstvo

V České republice čelí exekuci každý desátý člověk. A mnoha lidem se kvůli tomuto břemeni nechce do práce. Ministerstvo spravedlnosti proto připravuje několik novel, které mají dlužníky motivovat k práci a ulehčit jim umoření jejich dluhů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K81a25r29e23l 62M42u98s65i81l 9956752179451

Pane Derka, na jednu stranu s vámi souhlasím, ale myslíte, že je fér, aby se podnikatelé mohli zadlužovat ( viz. s.r.o.) a pak ze dne na den mohli firmu zrušit bez náhrady, založit si novou a podnikat dále? A co manageři a představenstva, které si vyplácejí horentní sumy a když přivedou podnik ke krachu a s mnoha dluhy, všichni mají ztrátu kromě jich samých? Spravedlnost a rovné podmínky prostě neexistují a pokud ji chcete, muselo by se všem měřit stejným metrem. To ale díky různě vlivným zájmovým skupinám, bohužel, nehrozí.

0/0
5.10.2016 16:01
Foto

P95a58v69e24l 45P85o84k80o82r69n44ý 2576574210682

Proč ne, když to bude platiti na nové půjčky, neříkám ale na nové dluhy. Tedy ten, kdo by půjčku poskytl, věděl, do čeho jde. A nemůže to platit na škodu způsobenou trestným činem.

0/0
3.10.2016 18:12

P78a25v16e27l 19C42h49a17m45r48á16d 4587280379445

Proč nadáváte, běžte si užívat půjček a zvedněte HDP. Nemusíte jen šetřit. Který stát je nejbohatší? Ten nejzadluženější, Japonsko, USA atd. Tak co remcáte, blahobyt bez dluhu není.

0/0
28.9.2016 23:58

M86i81c20h12a12l 27J69a59r57o30š 7174150232465

Trochu rozdíl je v tom, že bohaté státy své dluhy platí.

0/0
29.9.2016 21:05

P14e16t44r 32M65a26l74i59š36k11a 6851765301353

Neplatí, ale splácí tak jako ČR. Dluhy mají taky pořád vyšší.

0/0
2.10.2016 14:47

P37e62t75r 81M78a64l98i83š10k37a 6131625641783

Splácí tak jako ČR. A taky stejně jim ten dluh pořád roste.

0/0
2.10.2016 14:51
Foto

M12i20l74a20n 82V89a70n88h78a57r42a 1597238607542

Hezky socani,7 let se budou postit a Altner neuvidí ani korunu;-)Rv

+2/−1
27.9.2016 17:02
Foto

P57a36v30e48l 15P60o72k30o79r12n60ý 2806354130332

Takž někdo vás okrade, třeba vám ukradne auto, pak se bude 7 let "odříkat", ale vy budete stále bez auta? Někdo vás zmrzačí, soud vám určí náhradu, on jí nezaplatí, a to samé, vy budete zmrzačený bez peněz? Kolik asi platí ta dcera kancléře, co jednu spolužačku zabila a druhou zmrzačila pozůstalým a té zmrzačené spolužačce?

0/0
27.9.2016 14:22

P57e55t42r 83J88a47r32o38š 2444701215757

to proto, ze ve vasem aute bude jezit treti osoba, co vam ho pomuze ziskat :-P

0/0
27.9.2016 14:26

I17v28a54n57a 26P93á32t36k17o33v60á 2147960769173

Nesmysl, pokud jde o náhradu škody na zdraví, je to nepromlčitelné a jde to jako pohledávka za majetkovou podstatou, tedy i při insolvenci musí dlužník uhradit 100 % škody.

+1/0
27.9.2016 15:22

M50a61r37t57i85n 98B40u34r13e24š 3516495778491

Na zdraví nikoliv na majetku-tedy stačí druhému poničit auto

0/0
28.9.2016 12:40

M18i74r89o88s66l49a92v 71K78o98č75í 5371361262173

Nesmyslný zákon o exekuci umožňující zneužívání tohoto businessu ze strany exekutorů a věřitelských společností, stejně jako obraty v zákoně typu :... " dlužník má vědět že dluží" , " exekutor může vstoupit do objektu když se domnívá že by se tam mohl zdržovat povinný " apod. , nebo například .....fixe doručení oznámení těmto praktikám přímo nahrávají.

+2/−2
27.9.2016 14:17

I92v15a36n12a 48P90á13t41k56o69v36á 2397770469813

Tak nějak. Dokud se k nim domů nedostaví exekutorský vykonavatel se slovy, tady pan XY, kterého nikdy neviděli, občas pobývá, a nezačne polepovat, tak jim nedojde, o co se v tomto směru jedná. Vylučovací žaloba = minimálně 1,5 roku soudních tahanic, i když jste v právu.

+1/−1
27.9.2016 15:24
Foto

I15m65r85i23c60h 81S15u30c48h79a33r54s43k52ý 8596953905431

Jak vidno někteří diskutující nechtějí přiznat nebo vidět výhodypodnikatelů a právnických osob u způsobených dluhů.

Abych neurážel tak uvedu jeden příklad ? firma s.r.o. s okolíFrýdku Místku (nebudu jmenovat) vyhrála výměnu starých oken za plastová v několikapanelových domech v okolí. Samozřejmě, že byli nejlevnější a k tomu udělalii několik rodinných domů. Okna koupila nejlevnějšív Polsku a nechala je namontovat živnostníky, po zaplacení zakázky do půlroku zkracovala. Kamarád chtěl po roce reklamovat okno a vchodové dveře a světediv se na stejném čísle byl stejný chlap, ale jiná firma a reklamaci si prýmůže ...však víte kam (ručili jen do určité výše). Dále dlužili za provedenépráce živnostníkům a ti si je můžou akorát odepsat. Čímž jejich dluhy apohledávky nikdo nezaplatí a dotyční můžou dále podnikat ve stejném oboru.(příkladu může být daleko víc i u akciových společností, ale jsem omezen počtemslov).

Zkusím se teď zeptat ? jak si myslíte, že by dopadnul majitel rodinnéhodomu (fyzická osoba) kdyby si nechal vyměnit okna a dluh nezaplatil..........?

Na závěr jen dodám, že lidé s podnikatelského okruhu vždy budou tvrdit, že fyzická osoba má zaplatit dluh do poslední koruny a nejlépe i jeho pozůstalí (dědicové) neboť si chrání své podnikatelské zájmy.;-)

+3/0
27.9.2016 14:09

P98e81t94r 78J50a20r39o38š 2174621615827

A jeste podekujte jistemu panu ministrovi, ze jako subdodavatel, pro tyhle smejdy co vysoutezili kdovijak tyhle zakazky, jste to vy kdo zaplati.

Nakonec se ocitate v druhotne platebni neschopnosti a z MF jeste po vas chteji DPH.

0/0
27.9.2016 14:25

W17a58l27t27e70r 17D86i46v82i48š 6707822522522

Sorry, ale tohle fakt není problém podnikatel versus fyzická osoba, ale nepoctivec versus zákony. A bohužel nepoctiví budou vždy o krok napřed před zákonem. Gauner si vždy najde cestu, jak někoho podvést. A je jedno, jestli vystupuje jako podnikatel nebo je to fyzická osoba.

A jinak na tu otázku, jak by dopadl majitel rodinného domu, který by nezaplatil za dodané zboží ci službu... Záleží na tom, jaké by měl nervy. Vzhledem k tomu, že mám přímo známého, kterému soukromá osoba ani po pěti letech nezaplatila provedenou práci (výměna plynového kotle), tak vím, jak to dopadá. Soudy jedou, chlap má na sebe tři exekuce, ale barák není psaný na něj, vybavení taky ne, tak se spokojeně všem směje do ksichtu a nic se neděje. Jde z toho snad dělat závěry, že domkáři jsou gauneři? Ne, prostě jenom gauner bydlí v baráku a zneužívá současné zákony.

0/0
27.9.2016 16:05

P69e42t73r 73J56a87r67o16š 2534271515147

Njn. Chyba. Mela jit faktura na majitele.

+1/0
27.9.2016 16:14

J12a16n12a 63Š87i58m41o91n86o70v94á 2806751539481

Co kdyby dlužníci pracovali pod dozorem na prospěšných pracích? Jak nechce se jim do práce?

+2/0
27.9.2016 13:42

P43e38t49r 31S15v93o31b71o31d63a 7452191784

Nucene prace se v sim co k tomu patri jsou dle zapadni spolecnosti nehumalni. Verejne prospesne prace v praxi casto znamenaji ze to po "odsouzenem" ktery napachal vic skody jak uzitku musi jeste nekdo opravit a predelat.

0/0
27.9.2016 13:50

P14e51t25r 62P82á57l55k53a 6953776750122

proč by proboha měli pracovat "na panským"? nebude lepší když budou pracovat normálně a alespoň z části splácet dluhy? Jak s tím souvisí nějaké veřejné práce?

0/0
27.9.2016 13:53

P31e62t15r 94K33n11ě59b48o34r75t 8832468429740

A po sedmi letech hurá na další dluhy.

+1/0
27.9.2016 13:27

P26e14t73r 76J49a81r12o46š 2964611515377

Kdyz jim pak nekdo pujci, tak at si nese rizika sam.

0/0
27.9.2016 13:35

P35e86t42r 81S14v83o80b50o65d24a 7582811714

Ne vsechny dluhy vzniknou tak ze vam nekdo pujci.

+1/0
27.9.2016 13:51

P17e62t12r 58J96a12r31o20š 2534101855547

To mate pravdu. Ale tyhle uverovky krouzi vetsinou jak supi prave nad lidmi co rychle potrebuji penize. Tzn i temi, co nekde udelali dluh a potrebuji ho rychle splatit. A pak jim ochotne pujcuji porad dokola na placeni uroku a pokut, ktere jim samy naparili.

0/0
27.9.2016 13:59

P89e52t18r 18S43v30o33b90o49d30a 7192811204

No ja to vidim spis tak ze tyhle uverovky jsou ochotne pujcit a "pomoci" i nekomu na koho velke banky hodi bobek.

Vsimnete si ze vetsina tech dluzniku kdyz si k nim jde pujcit tak o nich mluvi jako o zachrane ve chvili kdy se na ne vsichni ostatni vybodnuli.

Zadna ta smlouva nezacina s tim ze by dluznik rekl "ja nebudu splacet" a uverovka rekla "super to presne od vas chci".

Vzdycky to zacina tim ze dluznik rekne "nebojte se ja vam to vsechno splatim podle planu" a uverovka rekne "ja vam verim a to by jste i mel protoze uroky a sankce nejsou male."

Ostatne presne tohle pak stoji i v te smlouve co obe strany podepisou.

Sam bych samozrejme si nikdy od uverovky nic nevzal.

Ale verim ze je to dost nevdecnej bussiness protoze jednate s neperspektivni klientelou a lidmy chudymi jak majetkem tak rozumem. Musite jim dat vysoke uroky protoze jinak se vam nepokryjou ani naklady. A nakonec kdyz nekdo porusi smlouvu kterou s vama uzavrel a vy se domahate spravedlnosti jeste se na vas kouka jako na zmetka co ozebracuje chudaky.

Jste verejnym minenim odsuzovan za to ze davte "moc vysoke" uroky (oproti bankam) a prilis casto pouzivate exekutora (oproti bankam). Ale nikdo uz nevidi ze na zacatku vy jste byl pro dluznika casto zachrance. Prave protoze ZADNA banka mu nechtela pujcit ani korunu protoze moc dobre vedela ze by musela nasadit poradnej urok a dost casto by to stejne skoncilo u exekutora takze se banka na to vybodne kvuli povesti a PR oddeleni. Ale neni to zadna milosrdnost te banky ...ona hledi jen na svuj zisk stejne jako ty uverovky. Je jen rozdil ze kazdy pokryva jinou oblast trhu. Banky pokryvaji bohatou bonitni klientelu s minimalnim rizikem. A uverovky jsou to pro chudaky kterym bankeri nechteji ani podat ruku.

0/0
27.9.2016 14:19

P27e11t73r 35J21a23r55o75š 2734271705577

To ze na nekoho velke banky hodi bobek, ma casto svuj konkretni duvod. A costo je to ten, proc konci ta pujcka exekuci.

Ta firma nikdy nerika ze uroky nejsou male a pokutach se ani nezmi. Pri pujckach po telefonu vas pouze odkazi na informace, ktere si mate precist :) Samozrejme spolehaji na to, ze si je malokdo precte. Naopak tvrdi, ze to nebude problem, ze to zvladnete, a kdyz budete mit problem zavolejte, prijdte a my vam radi pomuzeme.

Netere se ptaji i na sopucasne zavazky. To, aby se kryly. Aj jaj, Vy mate moc splatek, to nejste dost bonitni. Vite co, ja tohle posledni tam psat nebzudu, protoze jinak byste nedostal pujcku. Tak. A vidite? Ted uz je to v poradku. Tady mate penize. A az se bude zkoumat proc dostal pujcku i pres vysoke zavazky, ejhle, hned tu mame zatajovani informaci ze strany dluznika a dalsi pritezujici okolnost

Ano, je to chyba dluznika. Ale budu se opakovat. Zoufali lide delaji casto zoufale veci. A je smutne, ze je to tolerovano, ba jeste navic podporovano. Me prijde minimalne nemoralni, hledat chudaka, co potrebuje pujcit, i kdyz dre bidu z nouzi, pujcit mu par tisici, a ve finale mu naucotvat statisice. Ktere najednou musi zaplatit, i kdyz je vlastne nikdy ani nevidel, a nemohl nijak uzit.

0/0
27.9.2016 14:36

P45e21t17r 61S84v27o77b97o61d79a 7922411304

No to ze si lidi neprectou ani smlouvu co podepisuji a o vseobecnych podminkach radeji nemluvit je ale jen jejich demence. Spravne by takovej clovek nemel mit volebni pravo ani obcanku, ale bohuzel jsou svepravni a tak s tim musi zit.

Ani v bance kdyz si pujdete vzit hypoteku vam nebudou 10x zduraznovat ze o celej barak muzete prijit kdyz nebudete splacet.

Ostatne proto se porad upravuji zakony aby bylo zajisteno ze i uplne dementni lidi nez to podepisou museli videt alespon jedno jedine cislo RPSN ... To ze casto jsou lidi tak dementni ze i tohle jedno jedine cislo ignoruji nebo nepochopi je fakt jen jejich boj a naproste selhani jejich znamych protoze je uz davno meli zbavit svepravnosti.

Uci se to deti na zakladni skole. Ja jsem tohle vedel davno davno pred tim nez jsem podepsal prvni smlouvu. Presto kdyz jsem posledne podepisoval v bance nejake papiry o prevodu uctu tak se urednice strasne divila ze jsem si predem precetl vseobecne podminky a mam ke 3 bodum dotazy. K jednomu z nich musela zavoat pravnicku protoze sama nevedela. Dle jejich slov jsem prvni klient co zazila ze si precetl vseobecne podminky a mel nejake dotazy. Pravnicka se pak divila ze jsem nasel nelogicnost co sama neumela vysvetlit na miste.

Jako kdo chce kam pomozme mu tam se rika.

Takze pokud nekdo svepravnej podepise svobodne smlouvu a pak ji nedodrzi fakt nevidim problem potrestat ho dle sankci dohodnutych ve smlouve kterou svobodne podepsal.

Nejvic lito me je je toho ze lide co tohle podepisou maji volebni pravo.

Osobne bych pro to aby bylo legalni podepsat v 18ti smlouvu ktera bude vymahatelna a kde bude jasne cerne na bilem napsano. "Timto souhlasim s tim ze do roka a do dne budu usmrcen zastrelenim a moje ostatky zuzitkovany jako masokostni moucka pro vykrm domestikovaneho zvirectva. Jako kompenzaci pozaduji pouze jednu fidorku a litrovou lahev coca-coly"

Mam pocit ze existuje spousta lidi co by tohle bez rozmysleni podepsala.

A verim tomu ze by to genofondu lidstva jenom pomohlo ;)

0/0
27.9.2016 14:57

P56e41t47r 64J69a42r36o90š 2444511355577

Nemuzu nez souhlasit. Navic jak rikam, pri pujcovani vam hlavne vrkaji a chlacholi vas, jak to nebude problem a jak vsechno pujde samo, jak nic nebude problem (ac prave ta smlouva kolikrat hovori uplne jinak). Nicmene fakt je, ze ty smlouvy jsou napsany tak jak jsou, prave aby byly co nejslozitejsi na pochopeni, nebo od precteni odrazovaly uplne. To je ciste zamer. A clovek co si jde pujcit 2k si tezko najme pravnika. Ten potrebuje nutne ty prachy. Ne kazdy musi byt nutne hloupy. Nekteri jsou proste jen zoufali a nevedi kudy kam. I kdyz si to casto zpusobi sami.

Mam kamarada, kteremu se tohle totiz presne stalo. Propadl hazardu a sazeni. Bylo nepochopitlne sledovat jak se pomerne inteligentni clovek zacne chovat naprosto iracionalne.

S tim zbavenim svepravnosti bych casto souhlasil, nicmene ty stejne soudy, co se ucastni techto exekutorskych rizeni, jsou defakto ty stejne, ktere vas jen tak nenchaji nekoho te svepravnosti zbavit.

Zavrel bych to tim, ze svet defakto od nepameti funguje na principu obchodu s s lidskou blbosti. Tak to proste je.

0/0
27.9.2016 15:24

T91o81m52á49š 43M81a89t33ě90j 9645328703202

Já jen ...

1) Musel by být nějaký registr nesvéprávných - abych já jako věřitel měl šanci zjistit, že jseš nesvéprávný a neprodat ti ani rohlík.

2) Takže tu budeme mít milion nesvéprávných ... za které bude hospodařit kdo ? Nějaký opatrovník ? Nebo jak teda by měli ti zbavení svéprávnosti žít?

0/0
27.9.2016 15:33
Foto

J56a88r88o35s77l78a46v 14Z92a84v32i20a34č47i69č 3780746923708

Obsahově se mi Váš dlouhatánský příspěvek líbí a dal bych mu plusko, ale vadí mi, že nepíšete česky. Jeden podvodník (s. r. o.) zůstal dlužen kdekomu (dokonce i finančáku a bance) a insolvenčního správce zlobilo, že jezdí luxusním autem, ale "nic nemá - auto nepatřilo s.r.o.", nicméně veškerá korespondence nebyla okrádána o háčky a čárky, takže jsem ji dokázal sledovat bez pocitu, že i mne svojí pohodlností okrádá. Nic ve zlém, na straně 11 - 22 http://bit.ly/2aEQyNl pochopíte, v případě zájmu lze snadno a rychle pomoci.

0/0
28.9.2016 9:17

Y73v78o93n92a 86H42o38r18á81k83o40v67á 9168693842321

Proč takhle všichni neřešíte vytunelovaný fabriky,OKD,tady to všem jde,ale jakmile jde o někoho z vlády a ministra a jinak VIP,tak držíte pusu,já mám dluh,který jsem vůbec neudělala,vzala jsem si muže,který měl dluh z podnikání z doby,kdy jsme se vůbec neznali a mám exekuce a dražbu na nemovitost,vůbec nevíte nic,jen máte pocit,že jsou všichni podvodnící a stát jim odpustí dluhy.Pletete si dojmy s pojmy,jen komentujete nesmysly z článku,kde to vypadá bůhví jak,ale reál je úplně jiný.Neřešte,když nevíte a neznáte.

0/0
27.9.2016 13:22

L38u43k15á21š 40Š11m19a32h13e76l 2567714182214

Nejhorší na insolvencích (pár jsem jich viděl) je podle mne fakt, že dlužníkovi je vypočteno splacení dejme tomu 50 % přihlášených dluhů za 5 let (to nemá nic společného s tím, kolik dlužník skutečně dlužil, než se na to nabalilo všelijaké příslušenství, které je u různých věřitelů často řádově rozdílné). Ale pokud si dlužník vydělá více, dostane odměny, lépe placenou práci, vratku na daních apod., insolvenční správce to všechno sebere (opravdu do puntíku vše, nenechá ani korunu). Pro dlužníka je tak naprosto demotivační - co on má z toho, že splatí 75 % místo 50 %? Nic. Proč by si tedy sháněl lepší práci nebo se snažil vydělat nějaké odměny?

+2/−1
27.9.2016 12:38

L38u96k77á88š 42Š11m73a14h57e67l 2717184612804

Tedy samozřejmě myslím kromě odměn a peněz "bokem", tedy pro stát bez daní.

0/0
27.9.2016 12:39

M63a50r26t97i93n 46B60u55r70e25š 3246115708811

Pro slušného člověka by mělo být motivací dostát svým závazkům

0/0
27.9.2016 12:45

T63o88m63á49š 75M80a20t36ě20j 9475968753702

Světe div se.. není.

0/0
27.9.2016 12:45

P56e78t64r 93J41a16r71o70š 2574161405577

Myslite zavazky ze vam nekdo za pujcenych par tisic nauctuje statisice, nebo z pokuty par stovek co nekde hnila v supliku na urade?

+1/0
27.9.2016 13:37

M16a50r56t42i88n 35B92u34r91e92š 3306575338211

Jak hnila? Vy nevíte, že jste dostal pokutu? No ono je to težký když si nepřebíráte poštu.

0/0
27.9.2016 13:51

P84e19t16r 70J61a13r61o39š 2874831235197

Vy vazne spolehate na to, ze posta dorucena Ceskou postou je zarukou informovanosti? To jste asi jeden z mala.

+1/0
27.9.2016 14:02

M83a53r63t41i17n 55B74u23r82e56š 3276435888891

Pokud tomu nevěřím zřídím si datovou schránku a mám jistotu. je to zadarmo a všichny úřady včetně soudů a exekutora mi musí psát přes datovku.

0/0
27.9.2016 14:07

M72i64r85o47s72l92a42v 37N54e41j82e72d91l30ý 6729629854244

To není pravda, z vlastní zkušenosti, povinnost komunikovat DS mají pouze vůči FOP a PO.

0/0
27.9.2016 15:38

M35a42r59t78i50n 45B74u86r67e43š 3476295338681

Ach jo přečtěte si občanský soudní řád a správní řád-- pokud má občan datovou schránku tak soudy, exekutoři a všechny úřady s vámi musí komunikovat přes datovou schránku jinak se osoba může domoci neúčinného doručení.

Neplatí to u fyzických a právnických osob, kteří s vámi budou komunikovat běžnou poštou.

0/0
27.9.2016 15:45

T97o68m70á33š 84M56a11t50ě26j 9625798113542

Jo to je jedna z děr... dlužník prostě není nijak motivován, aby věřitele odškodnil "lépe" ... teoreticky mu může zůstat trochu více (ale to pouze pokud se pohybuje v nižších příjmových hladinách) - nad určitoumíru už je to jedno.

Ale jsou tam i další (i když to je záležitost konkurzu) - třeba - pokud má dlužník dost majetku, tak insolvenční správce je motivován (svou odměnou), aby uznal i dluhy, které jsou promlčené, zaniklé atd... namísto, aby majetek dlužníka "bránil" pro oprávněné věřitele.

0/−1
27.9.2016 12:45

P92a30v41e62l 14A15n81t67o12n 7318395278664

Insolvenční správce je placen pevnou částkou... je mu zcela jedno kolik dlužník musí splatit.

+1/0
27.9.2016 12:49

P23a13v93e72l 66A30n56t35o70n 7518135208814

(uznávám, že tak to je jen u toho osbního bankrotu)

+1/0
27.9.2016 12:51

P84a69v42e22l 28A25n46t39o92n 7298655218174

(uznávám, že tak to je jen u toho osobního bankrotu)

0/0
27.9.2016 12:51

T11o66m54á94š 73M96a66t63ě98j 9745798743582

U oddlužení plněním splátkového kalendáře.

To co sem psal výše se týkalo konkurzu (tam to máš podle výtěžku zpeněžení).

0/0
27.9.2016 12:52

R29a68d32e87k 28F44a87i68t 6511735823651

Já své dluhy platím a také si ledacos odříkám. Pomůže mi za moji zodpovědnost stát taky?

+4/0
27.9.2016 12:03

D19a64v56i57d 98H98i68l63l91e 9362944714388

Ne, protože jste hlupák co platí. Musíte být super chytrý, zadlužit se (nejlépe drahá dovolená) tak moc, že nebudete schopen splácet a pak vám stát za naše peníze pomůže.

+1/0
27.9.2016 12:06

J21a65n 10N19e34b98e80s57k70ý 8500545812556

Pokud nechceme zavést vězení pro dlužníky, je to prostě neřešitelná situace. Kdyby se na mě nějakou životní souhrou okolností sesypal osobní bankrot, taky bych se asi nehrnul hned do práce s vidinou toho, že mi nechají 30 let životní minimum.

+3/0
27.9.2016 11:40

J89i91ř12í 97P46l74a97v96s10k17ý 9480836131309

takze misto toho, abyste vy tricet let makal a splacel sve vlastni zavazky, maji vam veritele vase dluhy tak nejak lidsky odpustit ? neprijde vam na takovem pristupu neco zvlastniho ?

+2/0
27.9.2016 12:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.