Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J35a38n 47J51í35l74o13v44e63c 7183420364491

Teplice mají asi smůlu v tom, že mají nádražní budovu jako Karlštejn, což je samozřejmě obrovska investice.

+8/0
doporučit
29.9.2016 12:53

M58i30c89h91a35l 19P43a18l74e75č65e42k 2111928372324

Teda nechápu co chtějí dělat v Břeclavi rok a půl, vždyť to nádraží je celkem v pohodě. A Lipník je totální úlet, nádraží v oblouku pro 9 lidí denně.

+4/−1
doporučit
29.9.2016 12:44

Š12í67m29a 71K28a83d71e24ř66á36v18e33k 9284741204914

A to památkářům nevadí, že v teplickém nádraží v prvním patře bydlí prostitutky, fetky a cikáni??

+3/−1
doporučit
29.9.2016 14:36

Z97d10e55n95ě35k 49W26o61l70f 9181600617815

Teplice jsou skutečná ostuda. Ale chápu to, památky (resp. památkáři) jsou vždy za trest.

+3/−1
doporučit
29.9.2016 13:37

V19i34k81t75o21r 60Z50á23b63r30a73n57s74k35ý 3980108194893

Převod majetku z ČD na SŽDC považuji za zcela zpackaný, kdy se vůbec nemyslelo na platícího pasažéra. Chátrající venkovská nádraží, neudržovaná okolí tratí, mizející služby.

Zažil jsem ve Vranovicích (kousek od Brna), že WC v nádražní hale byla odpoledne zamčená. Pokladní přepážka byla zabedněná nějakou lepenkou a tak jsem v nejvyšší nouzi zašel do kanceláře výpravčího, aby mi jako cestujícímu půjčil klíč od WC. Odpověděl mi, že WC jsou mimo provoz (!), ať si zajdu do hospody naproti. Nemínil jsem jít močit do podniku, kde neplatím. Na dotaz, zda se mám tedy vymočit za rohem nádražní budovy, mi výpravčí odtušil, že bych tím ukázal, jaký jsem inteligent. Víc jsem z něj nedostal. :-/

+2/0
doporučit
29.9.2016 18:12

P98e65t72r 43D10r46a41p96a61l 3515668113195

podle mě se bude jednat o údržbu, možná s nějakými drobnými stavebními úpravami. Nádraží v Přerově prošlo kompletní rekonstrukcí nástupišť a podchodů asi před rokem, tam není co dělat. A výpravní budova se rekonstruovala asi tak před deseti lety, tedy vymalovat, opravit co se rozbilo a nazdar

+2/−1
doporučit
29.9.2016 13:10

M33a19r42i57e 11V36a57ř16e23k69o78v44á 3797809474591

Co budou opravovat v Břeclavi? To nádraží neodpovídá ani náhodou kapacitním potřebám. Je spíše potřebná přístavba, nebo rovnou nová budova, aby se toto nádraží stalo zaslouženým centrem dění ve městě. Vždyť zde zastavuje snad víc mezinárodních vlaků než v Praze. Je blízko tří metropolí.

+1/0
doporučit
1.10.2016 7:18

O24n26d61r60a 28P60a95ř18í74z33e44k 7431249985982

Také by se měla SŽDC snažit, aby se lépe cestovalo po kolejích. Neustále výluky a kolikrát se někde něco buduje dlouho a po čase se v tom zase hrabají.

+1/0
doporučit
30.9.2016 21:41

M55i62r20o50s47l42a77v 96P73a61v82l84í95č93e98k 7303640925464

No upřímně ten hradec vypadá hrozně. Střecha děravá jak ementál, podlaha zalátaná a služby taky nic moc.

+1/0
doporučit
30.9.2016 21:15

J47i34ř15í 49E90r71b23e33n 1813774906237

Pořád ještě sklízíme plody individualistické politiky počátku 90. let - veřejná doprava byla fuj postkomunistická, správný budovatel demokratického tržního hospodářství bez přívlastků přeci měl jezdit vlastním autem v obsazení 1+nikdo.

Aby se neřeklo, tak tehdejší ČD dostaly od Klausovy vlády příkaz nakoupit od spřáteleného ČKD pendolina a nechat za plného provozu zrekonstruovat hlavní železniční tahy. Nic proti tomu, kdyby ČKD nebylo -řekněme- vytunelováno a kdyby plánovači koridorů -jaksi- nezapomněli na tehdejší inflaci 10-15 % ročně, kvůli které nakonec nezbývaly peníze prakticky na nic jiného. ČD musely "šetřit" omezováním provozu, propouštěním provozních lidí (režisty propustit nešlo, protože hradlař tam prostě být musí pro 5 i pro 50 vlaků denně a na jeho náhradu novou technologií nebyly peníze) a vynulováním údržby (třeba kvůli havarijnímu mostu u Semil se muselo zpomalovat na 20 km/h a pak se do kopce rozjíždět, což za rok spálilo tolik nafty, že by za to ten most postavili dvakrát). A údržba nádraží byla úplně to samé - do roku 1992 jakžtakž udržované, potom se začali vyhánět nájemníci atd., aby se tam nemusela platit údržba. Podívejte se, jak dopadla nádraží v Rokytnici nad Jizerou, Dolním Polubném, ...

+1/0
doporučit
29.9.2016 17:28

J91i24ř69í 32K80o68c40u98r26e46k 6285864985448

Přerov? Vždyť je rok nový!

+1/−2
doporučit
29.9.2016 16:05

J75a10n 24C75e12p79e50k 1764606730

Nebudu polemizovat o tom, zda to bylo správné, či nebylo, ale do dneška byl prostě vlastník České dráhy a díky nim nádraží vypadají jak vypadají. Tristní. V hororovém stavu přehodili černého petra na SŽDC. Tak snad se začne opravovat.

+1/−4
doporučit
29.9.2016 12:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.