Diskuze

Plán na mýtné pro osobní auta narazil. Evropská komise žaluje Německo

Evropská komise žaluje Německo u evropského soudu kvůli plánu na silniční mýtné pro osobní auta, které je podle názoru komise diskriminační. Německý ministr dopravy Alexander Dobrindt krok uvítal. Věří, že soud dá Berlínu za pravdu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

postačí pohrozit Gerxitem a bude klid

0 0
možnosti

Na to že němci financují stavbu dálnic po půlce EU přes dotace, se do nich EK dost se.e :-)

0 0
možnosti

Souhlasím s logikou EK, že je nutné posuzovat opatření nikoliv samo o sobě, ale se všemi praktickými důsledky. A tato analýza říká, že Němci i Neněmci jsou na tom stejně. Zatímco u první skupiny se placení za dálnice nazývá "silniční daň", u druhé skupiny to bude "dálniční poplatek". Ale princip je u obou skupin stejný.

0 0
možnosti

Nějak vám to nepočítá dobře. Jde o to, že vy jako český řidič si po zavedení budete muset připlatit, zatímco německý řidič bude platit pořád stejně jako dosud (protože se mu o poplatek sníží silniční daň).

0 0
možnosti

myslim ze to neni diskriminacni.

Nemci plati dane v nemecku a z techto dani si zaplati stavbu dalnic.

Cili uz se podileli na platbe za dalnici.

Cizi statni prislusnik nic,jen vyuziva infrastruktury,na kterou primo neprispel.

6 2
možnosti
Foto

Ať platí všichni a je klid..

0 0
možnosti

Oni mají platit všichni ... ale Němci si to budou moci odečíst ze silniční daně.

0 0
možnosti

No a co ve své zemi si můžou nařídit co chtějí.....

2 4
možnosti

P21e18t26r 58T58y22č50k87a

29. 9. 2016 15:04

Nemůžou. Mezinárodní smlouvy jsou nadřazeny místním zákonům. I v Německu i u nás.

2 0
možnosti

jediná chyba je v tom, že to chtějí jen na dálnice. Kdyby to zavedli na všechny silnice, jak to platí v dani, tak by platil každej, kdo vjede na území DE poplatek stejný. Oni by snížili daň z aut, ale povinně by ještě platili mýto. Takhle by došli v klidu na stejný ceny. Roční poplatek za auta by se mohl rovnat rozdílu mezi daní a poplatekem za silnici. Takhle, jak to mají napsané, jim to smetou ze stolu...

2 0
možnosti

výhodou německa je, že je neobjetitelný

0 0
možnosti

Ideální by v tomto mělo být celoevropské řešení, buduje se zde nákladný systém Galileo, tak proč ho nevyužít na výběr mýta napříč Evropou a to na všech silnicích bez rozdílu. Každý dostane krabičku do auta a hotovo a jednou za čas zaplatí složenku nebo to provozovat na přednabitou kartu, to už jsou drobnosti, důležité, že každý si zaplatí své přesně ujeté km. Systém stejný ve všech zemích EU a s jednou společnou krabičkou. Překážkou jsou nejspíš kšefty ala smlouva s KapschemRv

14 0
možnosti

Tak by se napakoval nekdo jiny ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Když pominu že jakékoli zpoplatnění osobních vozidel na rychlostních komunikacích je nesmysl z principu věci, tak to, co chtěli prosadit Němci byly jen následky předvolebního populismuRv

12 1
možnosti

J65i33r38i 32K93n14o59t66e40k

29. 9. 2016 14:17

Jako odpůrce centralizace rozhodování !z Bruselu" a naopak zastánce zachování co největších pravomocí (týkajících se vlastního území) v rukou národních států, jsem v této otázce na straně Němců. Proč by měli jejich občané platit za silnice stejně jako cizinci, když cizinci neodvádějí v zemi žádné daně?

8 8
možnosti

Protože jeden ze základních pilířů EU je právě o tom, že nerozlišuje "našince" a "cizince". Všichni jsou občané EU a mezi nimi by státy svou legislativou neměly rozlišovat, mimo několika výjimek (volby a podobně).

12 1
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává

29. března 2024

Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...

Z Prahy do Bulharska a Rumunska z druhého terminálu. Země vstupují do Schengenu

29. března 2024  8:56

Od neděle 31. března se bude do Bulharska a Rumunska létat z druhého terminálu pražského Letiště...

Obchody: Předpověď na Velikonoce láká ke grilování, stouply i nákupy zmrzliny

29. března 2024  8:35

Příznivá předpověď počasí na Velikonoce zvedá poptávku po surovinách na grilování, jako jsou...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!