Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Problém na D1 je disciplína řidičů, řekl v Rozstřelu ministr dopravy Ťok

Hostem živého diskusního pořadu Rozstřel na iDNES.tv byl ministr dopravy Dan Ťok. Někdejší manažer, který prošel například skupinou KKCG nebo vedl Skansku, řídí jeden z klíčových resortů už téměř dva roky. Ministr musel čelit smršti dotazů ohledně neschopnosti dostavět dálniční síť či vypsat mýtný tendr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35o29z35e50f52a 52N33o81v33a61k39o54v57a 7276135950574

Nejhorsi ministr, meli by ho vymenit..

0/0
14.10.2016 7:19

J26o56z29e23f29a 24N96o48v11a21k13o36v73a 7976925650784

Aha tak vinikem je mlcici vetsina.. A ta mela delat co? Kricet, ze stat nekona?

0/0
14.10.2016 7:17

J29i57ř39í 54H58o37r81á87k 9598675941

Lže, lže a lže. Vypadá to. že nikdy nejel po dálnici ani u nás a už vůbec za hranicemi...

0/0
7.10.2016 16:09

T19o79m12á90š 90V65e92j45m64e59l15k15a 8378122519

Problém D1 je disciplína stavebních firem.

0/0
7.10.2016 12:45

D41a29v55i59d 62J45u87r77i96c55a 9650135662292

Disciplína řidičů možná taky, nicméně jsem názoru, že mnohem větším problémem D1, stejně jako většiny českých silnic a dálnic, je Dan Ťok.

0/0
6.10.2016 12:18

L34u68b56o12š 38D31o19l21e44ž18a14l 4575104293234

Má pravdu...problém je disciplína....stav dálnice je na jedničku, ale řidiči to nechápou a někdy zařadí i dvojku ba i více .....R^;-D

+3/0
6.10.2016 9:51
Foto

M51i12c51h17a95e61l 42D10o14s58t30a11l 8143451347625

Problémem D1 je to,že se s tou rekonstrukcí se.ou strašně dlouho.Místo aby se pamatovalo na nárůst dopravy a množství aut,tak,vytváří zákazy a omezení jen aby si obhájili to,že to to co dělají je v pořádku a přitom je to na ho.no.Doprava po D1 stále komplikovaná,časově náročná a psychicky vyčerpávající.To nemluvím o tom,že za ten celý burdel se vybírá mýto.Pokud nebude dálnice plnit to k čemu je určená,jako je rychlá,pohodlná a klidná cesta,tak proč za to vybírat peníze?

+1/0
5.10.2016 12:14

O35n26d28ř35e45j 58P34a72l30a31t18a 1203518586870

"Je potřeba systém zjednodušit." A už na tom, pane ministře, pracujete nebo to jsou jen zase kecy?

+1/0
4.10.2016 11:24

J86a58n 83S13l63e60z59á33k 3834906689511

Umíte někdo spočítat kolik je celkem kilometrů dálnic a na kolika kilometrech z toho je povoleno jet 130km/hod? Resp. na kolika kilometrech je omezení z důvodu oprav, omezení v tunelech, jen tak omezení aby tam bylo (D1 mezi Vyškovem a Olomoucí) apod. Snažím se spočítat, zda se mi vyplatí dálniční známka.

+3/0
4.10.2016 10:35
Foto

P52a18v29e15l 75M20a54k78o41v80e92c 8768925761

"Pět nebo deset minut nikoho nezabije..." Vrchol arogance našich politiků (nadlidí?).:-(I kdyby si to Ťok myslel, tak to jako politik nemůže říkat nahlas.

+2/0
4.10.2016 9:52

J77o86s73e53f 32Š58o54l70t42e51s 8304418700123

V překladu: Okruh nebude nikdy, protože odvolávat se někdo bude vždy a to donekonečna.

0/0
4.10.2016 8:57

J75a92n 44P44r76i16b81y64l 5100265427987

Je neschopnej.

A konstatování, že za kolony můžou řidiči je výsměch.

+2/0
4.10.2016 8:46
Foto

P95a79v56e16l 65F16ü20r85s81t 5712580396673

"Ťok: Za kolony na dálnicích mohou většinou řidiči"

Samozřejmě, nebýt řidičů stojících v koloně, žádná kolona by nebyla ;-D;-D;-D

Asi jako když patolog konstatuje, že příčinou smrti bylo narození. Kdyby se nenarodil, nikdy by neumřel...

+2/0
4.10.2016 8:31

M19a95r81e75k 77M84a44r49t52i12n 8489464586100

Ať plácá co plácá, steně je to neschopa. Rv

0/0
4.10.2016 8:16

T85o94m23á86š 57K21u32c62h74a24ř 3367851238301

Samozřejmě, že za kolony mohou řidiči. Kdyby po dobu oprav zůstali doma, jak se po nich chtělo, kolony by nebyly. :-P

+3/0
4.10.2016 8:02

P83e29t13r 43H14r75a67b19á10k 6880317412960

Za takovou dálnici by se vůbec nemělo platit. Je to solidní zločin.Neznám v cizině takový stav, kde na jedné dálnici je 7 omezení. Nejlepší je, že omezení jsou už i na nových dálnicích. Kde je nějaká zodpovědnost? Stavební firmy se tam točí pořád stejné - Metrostav, Strabag, Swieteleski ...poářd stejné firmy a pořád stejná na h...kvalita. Zřejmě to mají firmy prolezlé až na ministerstva, že pane Ťoku. Ostatně ultrazločinec Řebíček by mohl vyprávět.

0/0
4.10.2016 7:23

M59a53r76e17k 68P16o16s33p90í68š84i10l 2285455561

Jezdím nyní manželčinou Octavií po dálnici jelikož moje auto je v opravně. Na ní je docela přesný tachometr rychlosti. Nastavím si 95-105km/h pohodovou jízdu do práce. No a světe div se!

Kamióny mě předjíždějí a blikají na mě. Když koukám dozadu na přívěs, tak tam mají 90km/h ale smažej to 100-110km. Realita! To zase někdo našel elektronickou vychytávku jak obejít kolečka tachografu. Měli by je hoši měřit. A to jejich předjíždění se! Klidně 2-3 km jedou vedle sebe a po centimetru se předjíždějí.Hlavně RO,SK,PL.Nikdy jsem neviděl policii za tohle někoho pokutovat. Jezdím denně po dálnici. Kolikrát jsem jel v koloně za 2 kamiónama, že se předjíždějí a policajti sledují provoz z výjezdu od čerpačky, koukají na to a nic se neděje. A to že bych viděl zastavený kamión na odpočívce s blikajícíma majákama policie je fikce. Jo! celníci ano,ty vidím furt jak kontrolujou. A několikrát přede mnou si zavedli kamión na odpočívku. Ale policie si chytne max. větší dodávku a normální auta. Na kamióny dlabou. Mě osobně se stalo,že jsem v odbočovacím pruhu silnice směrem na dálnici překročil rychlost. Byla tam 70km/h a o 11km/h. Po 10km na dálnici mě drapli. Ale jak! Jel jsem v levém pruhu a policie nikde za mnou. Blížil jsem se k 2 kamiónům a už z dálky koukám že jeden začíná předjíždět druhého. Tak jsem to vzdal a jel v pomalém a jelikož ze zadu se tlačili auta a jedno policejní v superbu(což jsem ještě netušil). Museli ty kamióny vidět! Ale oni se dost neurvale narvali mezi mne a kamión v pomalém pruhu, aby mi spustili "Stopku". Bylo mezi mnou a kamiónem tak 10m a přesto tam hodili myšku.No měl jsem superb před nárazníkem tak 2m. Víc ne když se mezi mne a kamión nacpali.

+2/0
4.10.2016 6:58

V30l66a48d91i70m23í64r 32F98i14b41i82g42e76r 5934341641264

Podle toho jeho vyprávění jsou skoro všechny silnice v ČR vedené po mostech a když se opravují, tak všichni pracují dole.

+1/0
4.10.2016 6:32

M23a71r18i97o 16L66u78c17h96e91z60i 1274428842404

Problém D1 je D1 a odkládání výstavby D35

+1/0
3.10.2016 22:35

M20a87r42e49k 39S69k83l94e30n76á13ř 3360331726563

On si zapne modrý majáček a jede - je mimo realitu. Stejně tak jako byl v RWE - kdy za jeho vedení zdražil plyn o 30% - tento borec tu není pro lidi, ale pro akcionáře a velké firmy! Opravy dálnic tvají 3x déle než je třeba - to je důvod proč řidičům dochází trpělivost.

+4/0
3.10.2016 22:13

P95e43t30r 83B15á72č47a 8325606815225

Situace na merenem useku se zklidnila tak, ze kdyz ji clovek projede vyjmecne bbez kolony do zuzeni, tak je rad, ze dosahuje 60 km/h.

Tomu rikam dalnice R^ Tys to vyresil R^

+2/0
3.10.2016 21:11

J62i25ř72í 71K80o70c56u52r31e87k 6615834355558

Jestli tou disciplínou myslel tohle, tak to je ale choreografie ...

https://www.youtube.com/watch?v=ufK2XRGUjuc

0/0
3.10.2016 20:04

P38a76v87e30l 12C40h55a43m49r94á26d 4967580799665

Je tady velký rozdíl mezi auty, stáří, výkon atd., proto jsou hlavně nehody.

0/−1
3.10.2016 18:44

J71a65n 80C67h26o17b67o31t 5572954428791

Jasně, protože nové Volvo prostě jak vidítl starý střep, ho coby překážku musí odsunout ze silnice.

A já zaostalec bych si byl myslel, že je to hlavně v řidičích...

+4/0
3.10.2016 19:50

M80i51c68h44a58l 94G38r75e94g59o11r 8586504660282

Disciplína řidičů - proč tedy ČT a ČRo neplní svoji zákonnou povinnost a nevysílá více kampaní na téma bezpečnost na silnicích?

Rychlost není problém, lidi se po bodovém systému celkem uklidnili. Ale spousta řidičů nemá nejmenší tušení co je to bezpečná vzdálenost. A taky neznají paragraf o zbytečně pomalé jízdě. Škoda že za to policie nerozdává body.

0/0
3.10.2016 18:04
Foto

B75r76o54n82i22s75l84a58v 31G80a26b18r47y70š 2552399341

Následky bezpečné vzdálenosti známe všichni a minimálně jednou denně je tady zpráva o tom, že právě kvůli ní nastala nehoda.

Dobrá byla kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!", kterou podle mě muselo vidět hodně lidí. A zabralo to? Ne. Nebo aspoň ne tak docela, protože lidi dělají hloupé chyby pořád a doplácejí na to brutálním způsobem.

Kolik kampaní byste si představoval a jak byste je společnosti vnutil? To prostě nejde. Někdo nemá televizi ani rádio, a pokud se o nehodě nedozví z internetu, pak odnikud. Zbývají asi ty billboardy.

0/0
3.10.2016 19:23

M69a59r73e91k 80M60a66r12t30i13n 8709224646320

Proč? Protože BESIP pod vedením Ťoka je absolutně marnej, nic nedělá. Ostatně zřejmě asi jako celé MD.

0/0
4.10.2016 8:19

M26i58c88h91a53l 12G22r30e14g94o91r 8466634420852

Zkuste si porovnat velké projekty soukromých firem a srovnatelné projekty státní správy. Například automobilky jsou obrovské stavby. Proč jsou schopny postavit fabriku za dva tři roky? Zatímco stavba byť i jen malého obchvatu trvá desítky roků.

0/0
3.10.2016 18:02
Foto

B89r15o49n29i76s87l90a91v 35G93a26b87r80y90š 2712239461

Možná jde o to, že i ten malý obchvat vede přes území s větším počtem majitelů. Když třeba zjišťuju současný stav inženýrských sítí, musím oslovit 20 - 25 institucí. Když se projektuje trolejbusová trať, musí se oslovit všichni majitelé přilehlých pozemků, okolo nichž ta trať povede. Halu si firma většinou staví na zelené louce, kde nic není a patří to jednomu vlastníkovi.

Ale opravdu hádám, je to jen moje domněnka. Třeba to někdo uvede na pravou míru.

+2/−1
3.10.2016 19:20

M66a57r10e58k 58S77k11l36e21n49á55ř 3780101446963

Právě stojím na D2 však času dost. Děti počkají. 19 až 25 km výměna svodidel-potom co odstranili stará a srovnali zeminu se 14 dnů nic nedělo. Jasné chybělo beranidlo na nosiče svodidel. Kdo platí provizorní dopravní značení?

0/0
3.10.2016 17:48

P34e25t40r 97H31o91f86m43a34n65n 6629974365240

To je mi vas lito, kdyz musite vozit deti do skoly autem. Neuvazoval jste o prestehovani se nekam do civilizovanejsiho mista?

0/−2
4.10.2016 6:55

J41i38ř41í 81P55i78l15n42ý 5367404378483

Problém je neexistence R35.

+4/0
3.10.2016 16:42

J92i64ř47í 45H23o35r58á29k 9638645601

Tento zaměstnanec agrofertu spadl z Marsu?

+1/0
3.10.2016 16:31
Foto

T73o91m53á79š 23D74v91o95ř79á73k 7225796217231

Z Čapího hnízda...

+3/0
3.10.2016 17:19

R95a53d64e90k 90V87a98ň70h82a98r31a 2946881520360

Takže problémem stojících dálnic jsou rychlí řidiči?

+2/0
3.10.2016 14:25

J48a17n 60H75e76r67o89u12d98e90k 9678442443571

Ne problémem D1 jsou neukáznění a neznajici ridici.

+1/−2
3.10.2016 14:29

A73d80a84m 36B31a26r81t93o37n71í75k 1617121185539

Tak nějak má vypadat sebereflexe R^;-D

+2/0
3.10.2016 14:08
Foto

D57a28v84i49d 68L40e66d61v13i43n54k16a 7510640101330

Pan ministr má pravdu, opravdu existuje pár (dva o celkové délce cca 10 km) úseků, za které se nemusíme stydět a které obstojí ve srovnání s cizinou....:-P

+4/0
3.10.2016 13:45

L53a64d23i18s28l46a68v 66K35a54l54o78u87s 7105256641800

V Německu o okolních zemích Evropy mají podstatně více silnic, a tak šílený stav silnic tam nemají. Opravy u nás jsou nepromyšlené, živelné,nekoncepční, dlouhotrvající. Po zimě obvykle můžou začít znova. Zničehožnic někde zavřou dlouhý úsek komunikace, neřeší objezdové trasy, ani dopady na dopravní obslužnost. Mě to připadá jen tolik, že se "najdou" peníze v rozpočtu(při 50% zdanění by to neměl být problém), stavební firmy naskočí a začnou působit - živelně.

+2/0
3.10.2016 13:07

V58l51a72d81i93m74í26r 17F29i81b92i75g20e39r 5384371481314

Tak já bych bral, kdyby se opravovalo najednou několik km silnice s kvalitné objížďkou, než když to u nás flekují po 300 metrech, pouští to kyvadlově, tak tam jsou stejně celý rok kolony jak se posouvají. Samozřejmě na tom delším uzavřeném úseku zvýšit intenzitu prací aby to bylo rychle hotové. Je u nás v okolí dost silnic, které se posledních 30 let neopravovaly, prostě se jen flekuje a vypadá to příšerně.

0/0
4.10.2016 6:36

P95a88v10e34l 20B59í28n24a 1233855862723

ANO - nekecáme, vymlouváme se.

+7/0
3.10.2016 13:06

J12i27ř88í 35S92c23h37m51i59d88t 5950113984645

"Nechci se vymlouvat, ale můžou za to ti předemnou"R^;-Dto nevymyslíš;-D

při jeho tempu a způsobu práce není divu, když nezvládl, ani za 3 roky, vyřešit transparentně mýtoRv

+5/−2
3.10.2016 12:09

J74a89n 24H24r26u51z49a 8774288759807

A za nevypsání tendru na mýtu může nekázeň řidičů.

+7/0
3.10.2016 12:12

R33o40b23e62r79t 61J40a29n55í78k 2757866848466

za tri roky? neni ministr jeste ani dva. Ale vy urcite budete pravnicka spicka na reseni myta a vsech tech smluv, ktere kolem nej uzavrely minule vlady, kdyz vite, ze to slo vyresit velice jednoduse, aniz by stat tratil vic, nez nyni ze? A urcite se s nami nemate problem o tom podelit, jak se to tedy melo resit a zvladnout veskera uskali a pravni problemy co se autorskych prav tyce atp., ze?

+4/−1
3.10.2016 12:13

F24a10b95i71o 17S91g97a34t55t83o38n98i 9971680457330

kobliha chutnala ???

+3/−1
3.10.2016 12:25

R34o97b23e53r68t 81J23a87n79í37k 2657806538846

Kdyz nehazu vsechny do jednoho pytle a zajimaji me fakta a ne nejake hystericke nicim nepodlozene vykriky, tak jsem automaticky volic ANO? Pokud takto vnimate svet, tak ano, to jsem ja, ikdyz jsem ANO nevolil a volit nebudu. ;-)

+3/0
3.10.2016 12:31

J98a13r39o77s11l50a52v 16K21a83d81l97e83c 5381349792621

R^R^R^

0/0
3.10.2016 12:09

J70i82ř32í 53S76c72h40m76i42d85t 5180913794355

Počtem policistů na hlavu jsme na špici v EU, ale zároveň i v nekázní řidičů, čím to asi může být:-P;-)

+2/0
3.10.2016 12:05

J27a80n 70H84r34u68z30a 8674938799287

Protože si to Ťok vymýšlí. Nekázeň řidičů je v latinskoamerických a asijských zemích. U nás drtivá většina řidičů jezdí slušně a v pracovní dny i kvalitně. O víkendech to je s kvalitou řidičů horší, ale zase není tak hustý provoz. Fronty na D1 u Brna loni šly na vrub neschopnosti domluvit se a neopravovat i objízdné trasy. Letos to není o moc lepší, ale prostě po D1 jezdí moc aut.

+4/0
3.10.2016 12:17

T86o38m71á70š 96H84e62r98t74i93g 4960316405315

Jak (ne)kvalitu dálniční sítě ovlivňuje disciplína řidičů???8-o

+2/−1
3.10.2016 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.