Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Problém na D1 je disciplína řidičů, řekl v Rozstřelu ministr dopravy Ťok

Hostem živého diskusního pořadu Rozstřel na iDNES.tv byl ministr dopravy Dan Ťok. Někdejší manažer, který prošel například skupinou KKCG nebo vedl Skansku, řídí jeden z klíčových resortů už téměř dva roky. Ministr musel čelit smršti dotazů ohledně neschopnosti dostavět dálniční síť či vypsat mýtný tendr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34o65z73e70f24a 95N37o37v80a72k50o56v40a 7396965900214

Nejhorsi ministr, meli by ho vymenit..

0/0
14.10.2016 7:19

J75o64z93e59f81a 68N27o65v90a26k95o37v23a 7156645920204

Aha tak vinikem je mlcici vetsina.. A ta mela delat co? Kricet, ze stat nekona?

0/0
14.10.2016 7:17

J15i12ř76í 80H28o93r10á24k 9188125121

Lže, lže a lže. Vypadá to. že nikdy nejel po dálnici ani u nás a už vůbec za hranicemi...

0/0
7.10.2016 16:09

T91o32m25á72š 58V18e58j68m48e80l73k82a 8148532579

Problém D1 je disciplína stavebních firem.

0/0
7.10.2016 12:45

D20a41v53i58d 44J91u46r29i90c87a 9440945452982

Disciplína řidičů možná taky, nicméně jsem názoru, že mnohem větším problémem D1, stejně jako většiny českých silnic a dálnic, je Dan Ťok.

0/0
6.10.2016 12:18

L59u67b59o24š 63D98o92l79e63ž64a96l 4155334713344

Má pravdu...problém je disciplína....stav dálnice je na jedničku, ale řidiči to nechápou a někdy zařadí i dvojku ba i více .....R^;-D

+3/0
6.10.2016 9:51
Foto

M38i92c75h74a45e94l 13D76o57s52t56a40l 8783531667305

Problémem D1 je to,že se s tou rekonstrukcí se.ou strašně dlouho.Místo aby se pamatovalo na nárůst dopravy a množství aut,tak,vytváří zákazy a omezení jen aby si obhájili to,že to to co dělají je v pořádku a přitom je to na ho.no.Doprava po D1 stále komplikovaná,časově náročná a psychicky vyčerpávající.To nemluvím o tom,že za ten celý burdel se vybírá mýto.Pokud nebude dálnice plnit to k čemu je určená,jako je rychlá,pohodlná a klidná cesta,tak proč za to vybírat peníze?

+1/0
5.10.2016 12:14

O24n73d12ř80e24j 25P54a38l93a16t26a 1603898936470

"Je potřeba systém zjednodušit." A už na tom, pane ministře, pracujete nebo to jsou jen zase kecy?

+1/0
4.10.2016 11:24

J85a23n 57S66l58e50z28á69k 3624636649821

Umíte někdo spočítat kolik je celkem kilometrů dálnic a na kolika kilometrech z toho je povoleno jet 130km/hod? Resp. na kolika kilometrech je omezení z důvodu oprav, omezení v tunelech, jen tak omezení aby tam bylo (D1 mezi Vyškovem a Olomoucí) apod. Snažím se spočítat, zda se mi vyplatí dálniční známka.

+3/0
4.10.2016 10:35
Foto

P65a20v51e62l 11M19a97k76o90v59e68c 8528245761

"Pět nebo deset minut nikoho nezabije..." Vrchol arogance našich politiků (nadlidí?).:-(I kdyby si to Ťok myslel, tak to jako politik nemůže říkat nahlas.

+2/0
4.10.2016 9:52

J31o46s51e88f 85Š25o67l58t19e53s 8644958980703

V překladu: Okruh nebude nikdy, protože odvolávat se někdo bude vždy a to donekonečna.

0/0
4.10.2016 8:57

J72a54n 41P28r59i60b70y71l 5820635637597

Je neschopnej.

A konstatování, že za kolony můžou řidiči je výsměch.

+2/0
4.10.2016 8:46
Foto

P79a95v70e94l 63F87ü24r44s73t 5952330216743

"Ťok: Za kolony na dálnicích mohou většinou řidiči"

Samozřejmě, nebýt řidičů stojících v koloně, žádná kolona by nebyla ;-D;-D;-D

Asi jako když patolog konstatuje, že příčinou smrti bylo narození. Kdyby se nenarodil, nikdy by neumřel...

+2/0
4.10.2016 8:31

M77a67r97e61k 42M18a45r23t97i16n 8289144376340

Ať plácá co plácá, steně je to neschopa. Rv

0/0
4.10.2016 8:16

T63o26m60á74š 67K34u32c64h86a61ř 3487581118171

Samozřejmě, že za kolony mohou řidiči. Kdyby po dobu oprav zůstali doma, jak se po nich chtělo, kolony by nebyly. :-P

+3/0
4.10.2016 8:02

P84e35t98r 58H18r16a83b81á13k 6720317312540

Za takovou dálnici by se vůbec nemělo platit. Je to solidní zločin.Neznám v cizině takový stav, kde na jedné dálnici je 7 omezení. Nejlepší je, že omezení jsou už i na nových dálnicích. Kde je nějaká zodpovědnost? Stavební firmy se tam točí pořád stejné - Metrostav, Strabag, Swieteleski ...poářd stejné firmy a pořád stejná na h...kvalita. Zřejmě to mají firmy prolezlé až na ministerstva, že pane Ťoku. Ostatně ultrazločinec Řebíček by mohl vyprávět.

0/0
4.10.2016 7:23

M24a66r96e63k 76P58o60s88p79í56š45i57l 2525505551

Jezdím nyní manželčinou Octavií po dálnici jelikož moje auto je v opravně. Na ní je docela přesný tachometr rychlosti. Nastavím si 95-105km/h pohodovou jízdu do práce. No a světe div se!

Kamióny mě předjíždějí a blikají na mě. Když koukám dozadu na přívěs, tak tam mají 90km/h ale smažej to 100-110km. Realita! To zase někdo našel elektronickou vychytávku jak obejít kolečka tachografu. Měli by je hoši měřit. A to jejich předjíždění se! Klidně 2-3 km jedou vedle sebe a po centimetru se předjíždějí.Hlavně RO,SK,PL.Nikdy jsem neviděl policii za tohle někoho pokutovat. Jezdím denně po dálnici. Kolikrát jsem jel v koloně za 2 kamiónama, že se předjíždějí a policajti sledují provoz z výjezdu od čerpačky, koukají na to a nic se neděje. A to že bych viděl zastavený kamión na odpočívce s blikajícíma majákama policie je fikce. Jo! celníci ano,ty vidím furt jak kontrolujou. A několikrát přede mnou si zavedli kamión na odpočívku. Ale policie si chytne max. větší dodávku a normální auta. Na kamióny dlabou. Mě osobně se stalo,že jsem v odbočovacím pruhu silnice směrem na dálnici překročil rychlost. Byla tam 70km/h a o 11km/h. Po 10km na dálnici mě drapli. Ale jak! Jel jsem v levém pruhu a policie nikde za mnou. Blížil jsem se k 2 kamiónům a už z dálky koukám že jeden začíná předjíždět druhého. Tak jsem to vzdal a jel v pomalém a jelikož ze zadu se tlačili auta a jedno policejní v superbu(což jsem ještě netušil). Museli ty kamióny vidět! Ale oni se dost neurvale narvali mezi mne a kamión v pomalém pruhu, aby mi spustili "Stopku". Bylo mezi mnou a kamiónem tak 10m a přesto tam hodili myšku.No měl jsem superb před nárazníkem tak 2m. Víc ne když se mezi mne a kamión nacpali.

+2/0
4.10.2016 6:58

V12l20a98d92i58m43í16r 23F79i28b55i29g27e78r 5434571111464

Podle toho jeho vyprávění jsou skoro všechny silnice v ČR vedené po mostech a když se opravují, tak všichni pracují dole.

+1/0
4.10.2016 6:32

M12a76r50i30o 64L83u81c51h55e94z54i 1514228592634

Problém D1 je D1 a odkládání výstavby D35

+1/0
3.10.2016 22:35

M43a36r10e62k 31S37k94l79e59n83á83ř 3570131416713

On si zapne modrý majáček a jede - je mimo realitu. Stejně tak jako byl v RWE - kdy za jeho vedení zdražil plyn o 30% - tento borec tu není pro lidi, ale pro akcionáře a velké firmy! Opravy dálnic tvají 3x déle než je třeba - to je důvod proč řidičům dochází trpělivost.

+4/0
3.10.2016 22:13

P10e22t87r 56B15á47č77a 8615886445195

Situace na merenem useku se zklidnila tak, ze kdyz ji clovek projede vyjmecne bbez kolony do zuzeni, tak je rad, ze dosahuje 60 km/h.

Tomu rikam dalnice R^ Tys to vyresil R^

+2/0
3.10.2016 21:11

J76i90ř59í 27K35o75c42u68r63e45k 6175564485248

Jestli tou disciplínou myslel tohle, tak to je ale choreografie ...

https://www.youtube.com/watch?v=ufK2XRGUjuc

0/0
3.10.2016 20:04

P73a80v70e69l 79C10h33a48m24r33á53d 4397340139575

Je tady velký rozdíl mezi auty, stáří, výkon atd., proto jsou hlavně nehody.

0/−1
3.10.2016 18:44

J94a58n 47C72h86o28b28o87t 5102664578801

Jasně, protože nové Volvo prostě jak vidítl starý střep, ho coby překážku musí odsunout ze silnice.

A já zaostalec bych si byl myslel, že je to hlavně v řidičích...

+4/0
3.10.2016 19:50

M70i71c18h64a15l 40G17r90e73g95o90r 8296644190522

Disciplína řidičů - proč tedy ČT a ČRo neplní svoji zákonnou povinnost a nevysílá více kampaní na téma bezpečnost na silnicích?

Rychlost není problém, lidi se po bodovém systému celkem uklidnili. Ale spousta řidičů nemá nejmenší tušení co je to bezpečná vzdálenost. A taky neznají paragraf o zbytečně pomalé jízdě. Škoda že za to policie nerozdává body.

0/0
3.10.2016 18:04
Foto

B52r44o92n80i46s18l65a15v 49G57a19b75r36y55š 2622819691

Následky bezpečné vzdálenosti známe všichni a minimálně jednou denně je tady zpráva o tom, že právě kvůli ní nastala nehoda.

Dobrá byla kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!", kterou podle mě muselo vidět hodně lidí. A zabralo to? Ne. Nebo aspoň ne tak docela, protože lidi dělají hloupé chyby pořád a doplácejí na to brutálním způsobem.

Kolik kampaní byste si představoval a jak byste je společnosti vnutil? To prostě nejde. Někdo nemá televizi ani rádio, a pokud se o nehodě nedozví z internetu, pak odnikud. Zbývají asi ty billboardy.

0/0
3.10.2016 19:23

M22a51r52e77k 51M25a88r34t93i94n 8669314626560

Proč? Protože BESIP pod vedením Ťoka je absolutně marnej, nic nedělá. Ostatně zřejmě asi jako celé MD.

0/0
4.10.2016 8:19

M53i32c19h74a44l 64G72r76e44g62o16r 8126244560312

Zkuste si porovnat velké projekty soukromých firem a srovnatelné projekty státní správy. Například automobilky jsou obrovské stavby. Proč jsou schopny postavit fabriku za dva tři roky? Zatímco stavba byť i jen malého obchvatu trvá desítky roků.

0/0
3.10.2016 18:02
Foto

B41r63o27n42i18s58l51a66v 10G74a91b77r91y21š 2232699481

Možná jde o to, že i ten malý obchvat vede přes území s větším počtem majitelů. Když třeba zjišťuju současný stav inženýrských sítí, musím oslovit 20 - 25 institucí. Když se projektuje trolejbusová trať, musí se oslovit všichni majitelé přilehlých pozemků, okolo nichž ta trať povede. Halu si firma většinou staví na zelené louce, kde nic není a patří to jednomu vlastníkovi.

Ale opravdu hádám, je to jen moje domněnka. Třeba to někdo uvede na pravou míru.

+2/−1
3.10.2016 19:20

M27a94r61e31k 14S45k87l46e14n49á73ř 3180251456223

Právě stojím na D2 však času dost. Děti počkají. 19 až 25 km výměna svodidel-potom co odstranili stará a srovnali zeminu se 14 dnů nic nedělo. Jasné chybělo beranidlo na nosiče svodidel. Kdo platí provizorní dopravní značení?

0/0
3.10.2016 17:48

P73e76t72r 62H13o13f29m47a93n80n 6519744695710

To je mi vas lito, kdyz musite vozit deti do skoly autem. Neuvazoval jste o prestehovani se nekam do civilizovanejsiho mista?

0/−2
4.10.2016 6:55

J93i83ř32í 48P45i63l96n61ý 5687194588813

Problém je neexistence R35.

+4/0
3.10.2016 16:42

J54i71ř53í 11H91o91r59á56k 9648285441

Tento zaměstnanec agrofertu spadl z Marsu?

+1/0
3.10.2016 16:31
Foto

T50o17m45á23š 75D23v37o33ř92á22k 7755416547891

Z Čapího hnízda...

+3/0
3.10.2016 17:19

R84a75d98e58k 76V25a13ň52h53a31r73a 2756491780590

Takže problémem stojících dálnic jsou rychlí řidiči?

+2/0
3.10.2016 14:25

J82a20n 25H38e65r87o96u38d28e82k 9848542813351

Ne problémem D1 jsou neukáznění a neznajici ridici.

+1/−2
3.10.2016 14:29

A88d42a94m 21B56a12r16t82o56n16í51k 1287471635909

Tak nějak má vypadat sebereflexe R^;-D

+2/0
3.10.2016 14:08
Foto

D91a11v47i86d 54L43e39d65v26i25n33k96a 7780700391920

Pan ministr má pravdu, opravdu existuje pár (dva o celkové délce cca 10 km) úseků, za které se nemusíme stydět a které obstojí ve srovnání s cizinou....:-P

+4/0
3.10.2016 13:45

L39a57d69i27s42l41a80v 37K31a56l76o37u67s 7325246681590

V Německu o okolních zemích Evropy mají podstatně více silnic, a tak šílený stav silnic tam nemají. Opravy u nás jsou nepromyšlené, živelné,nekoncepční, dlouhotrvající. Po zimě obvykle můžou začít znova. Zničehožnic někde zavřou dlouhý úsek komunikace, neřeší objezdové trasy, ani dopady na dopravní obslužnost. Mě to připadá jen tolik, že se "najdou" peníze v rozpočtu(při 50% zdanění by to neměl být problém), stavební firmy naskočí a začnou působit - živelně.

+2/0
3.10.2016 13:07

V74l36a89d82i17m94í79r 54F12i39b94i40g78e18r 5144851761574

Tak já bych bral, kdyby se opravovalo najednou několik km silnice s kvalitné objížďkou, než když to u nás flekují po 300 metrech, pouští to kyvadlově, tak tam jsou stejně celý rok kolony jak se posouvají. Samozřejmě na tom delším uzavřeném úseku zvýšit intenzitu prací aby to bylo rychle hotové. Je u nás v okolí dost silnic, které se posledních 30 let neopravovaly, prostě se jen flekuje a vypadá to příšerně.

0/0
4.10.2016 6:36

P87a88v92e72l 59B69í65n58a 1323855622373

ANO - nekecáme, vymlouváme se.

+7/0
3.10.2016 13:06

J57i92ř19í 38S28c94h12m12i55d50t 5730473864385

"Nechci se vymlouvat, ale můžou za to ti předemnou"R^;-Dto nevymyslíš;-D

při jeho tempu a způsobu práce není divu, když nezvládl, ani za 3 roky, vyřešit transparentně mýtoRv

+5/−2
3.10.2016 12:09

J51a42n 89H77r67u33z81a 8554658799707

A za nevypsání tendru na mýtu může nekázeň řidičů.

+7/0
3.10.2016 12:12

R80o62b40e23r50t 46J56a67n49í11k 2467476698786

za tri roky? neni ministr jeste ani dva. Ale vy urcite budete pravnicka spicka na reseni myta a vsech tech smluv, ktere kolem nej uzavrely minule vlady, kdyz vite, ze to slo vyresit velice jednoduse, aniz by stat tratil vic, nez nyni ze? A urcite se s nami nemate problem o tom podelit, jak se to tedy melo resit a zvladnout veskera uskali a pravni problemy co se autorskych prav tyce atp., ze?

+4/−1
3.10.2016 12:13

F84a89b73i54o 41S48g28a35t71t40o24n25i 9421180937130

kobliha chutnala ???

+3/−1
3.10.2016 12:25

R75o47b52e57r57t 23J48a71n42í98k 2377896288876

Kdyz nehazu vsechny do jednoho pytle a zajimaji me fakta a ne nejake hystericke nicim nepodlozene vykriky, tak jsem automaticky volic ANO? Pokud takto vnimate svet, tak ano, to jsem ja, ikdyz jsem ANO nevolil a volit nebudu. ;-)

+3/0
3.10.2016 12:31

J49a94r52o18s87l48a90v 80K21a47d32l62e37c 5681819352311

R^R^R^

0/0
3.10.2016 12:09

J24i59ř55í 96S70c10h26m30i37d75t 5340823984485

Počtem policistů na hlavu jsme na špici v EU, ale zároveň i v nekázní řidičů, čím to asi může být:-P;-)

+2/0
3.10.2016 12:05

J90a45n 52H51r74u30z89a 8104158649837

Protože si to Ťok vymýšlí. Nekázeň řidičů je v latinskoamerických a asijských zemích. U nás drtivá většina řidičů jezdí slušně a v pracovní dny i kvalitně. O víkendech to je s kvalitou řidičů horší, ale zase není tak hustý provoz. Fronty na D1 u Brna loni šly na vrub neschopnosti domluvit se a neopravovat i objízdné trasy. Letos to není o moc lepší, ale prostě po D1 jezdí moc aut.

+4/0
3.10.2016 12:17

T65o41m20á34š 60H21e13r59t72i16g 4740686425515

Jak (ne)kvalitu dálniční sítě ovlivňuje disciplína řidičů???8-o

+2/−1
3.10.2016 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.