Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Problém na D1 je disciplína řidičů, řekl v Rozstřelu ministr dopravy Ťok

Hostem živého diskusního pořadu Rozstřel na iDNES.tv byl ministr dopravy Dan Ťok. Někdejší manažer, který prošel například skupinou KKCG nebo vedl Skansku, řídí jeden z klíčových resortů už téměř dva roky. Ministr musel čelit smršti dotazů ohledně neschopnosti dostavět dálniční síť či vypsat mýtný tendr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22o18z84e98f83a 81N71o81v58a90k61o72v39a 7936205770274

Nejhorsi ministr, meli by ho vymenit..

0/0
14.10.2016 7:19

J13o90z83e51f63a 21N70o58v32a74k35o38v21a 7356955650934

Aha tak vinikem je mlcici vetsina.. A ta mela delat co? Kricet, ze stat nekona?

0/0
14.10.2016 7:17

J13i51ř62í 63H60o28r55á15k 9368395881

Lže, lže a lže. Vypadá to. že nikdy nejel po dálnici ani u nás a už vůbec za hranicemi...

0/0
7.10.2016 16:09

T71o36m37á62š 33V66e92j49m81e58l57k95a 8248502609

Problém D1 je disciplína stavebních firem.

0/0
7.10.2016 12:45

D17a45v52i46d 65J64u17r44i90c68a 9240635512722

Disciplína řidičů možná taky, nicméně jsem názoru, že mnohem větším problémem D1, stejně jako většiny českých silnic a dálnic, je Dan Ťok.

0/0
6.10.2016 12:18

L37u45b37o81š 80D85o95l46e72ž15a54l 4415554823444

Má pravdu...problém je disciplína....stav dálnice je na jedničku, ale řidiči to nechápou a někdy zařadí i dvojku ba i více .....R^;-D

+3/0
6.10.2016 9:51
Foto

M54i54c48h23a10e21l 19D62o88s73t33a64l 8913461927185

Problémem D1 je to,že se s tou rekonstrukcí se.ou strašně dlouho.Místo aby se pamatovalo na nárůst dopravy a množství aut,tak,vytváří zákazy a omezení jen aby si obhájili to,že to to co dělají je v pořádku a přitom je to na ho.no.Doprava po D1 stále komplikovaná,časově náročná a psychicky vyčerpávající.To nemluvím o tom,že za ten celý burdel se vybírá mýto.Pokud nebude dálnice plnit to k čemu je určená,jako je rychlá,pohodlná a klidná cesta,tak proč za to vybírat peníze?

+1/0
5.10.2016 12:14

O12n51d75ř53e23j 30P23a42l63a64t69a 1723478906330

"Je potřeba systém zjednodušit." A už na tom, pane ministře, pracujete nebo to jsou jen zase kecy?

+1/0
4.10.2016 11:24

J18a34n 98S46l23e75z49á51k 3614286829471

Umíte někdo spočítat kolik je celkem kilometrů dálnic a na kolika kilometrech z toho je povoleno jet 130km/hod? Resp. na kolika kilometrech je omezení z důvodu oprav, omezení v tunelech, jen tak omezení aby tam bylo (D1 mezi Vyškovem a Olomoucí) apod. Snažím se spočítat, zda se mi vyplatí dálniční známka.

+3/0
4.10.2016 10:35
Foto

P18a57v31e13l 10M78a95k51o89v78e38c 8318345401

"Pět nebo deset minut nikoho nezabije..." Vrchol arogance našich politiků (nadlidí?).:-(I kdyby si to Ťok myslel, tak to jako politik nemůže říkat nahlas.

+2/0
4.10.2016 9:52

J15o58s45e51f 45Š24o96l49t24e40s 8914108780423

V překladu: Okruh nebude nikdy, protože odvolávat se někdo bude vždy a to donekonečna.

0/0
4.10.2016 8:57

J62a10n 24P35r39i81b15y84l 5420605687937

Je neschopnej.

A konstatování, že za kolony můžou řidiči je výsměch.

+2/0
4.10.2016 8:46
Foto

P51a49v43e38l 94F76ü21r82s69t 5902150206813

"Ťok: Za kolony na dálnicích mohou většinou řidiči"

Samozřejmě, nebýt řidičů stojících v koloně, žádná kolona by nebyla ;-D;-D;-D

Asi jako když patolog konstatuje, že příčinou smrti bylo narození. Kdyby se nenarodil, nikdy by neumřel...

+2/0
4.10.2016 8:31

M67a50r67e42k 90M21a98r98t63i88n 8899644136910

Ať plácá co plácá, steně je to neschopa. Rv

0/0
4.10.2016 8:16

T51o35m30á25š 83K81u51c72h57a15ř 3847441248871

Samozřejmě, že za kolony mohou řidiči. Kdyby po dobu oprav zůstali doma, jak se po nich chtělo, kolony by nebyly. :-P

+3/0
4.10.2016 8:02

P95e71t70r 93H14r52a70b41á46k 6520517492680

Za takovou dálnici by se vůbec nemělo platit. Je to solidní zločin.Neznám v cizině takový stav, kde na jedné dálnici je 7 omezení. Nejlepší je, že omezení jsou už i na nových dálnicích. Kde je nějaká zodpovědnost? Stavební firmy se tam točí pořád stejné - Metrostav, Strabag, Swieteleski ...poářd stejné firmy a pořád stejná na h...kvalita. Zřejmě to mají firmy prolezlé až na ministerstva, že pane Ťoku. Ostatně ultrazločinec Řebíček by mohl vyprávět.

0/0
4.10.2016 7:23

M93a86r59e53k 73P90o84s68p56í49š74i30l 2385405941

Jezdím nyní manželčinou Octavií po dálnici jelikož moje auto je v opravně. Na ní je docela přesný tachometr rychlosti. Nastavím si 95-105km/h pohodovou jízdu do práce. No a světe div se!

Kamióny mě předjíždějí a blikají na mě. Když koukám dozadu na přívěs, tak tam mají 90km/h ale smažej to 100-110km. Realita! To zase někdo našel elektronickou vychytávku jak obejít kolečka tachografu. Měli by je hoši měřit. A to jejich předjíždění se! Klidně 2-3 km jedou vedle sebe a po centimetru se předjíždějí.Hlavně RO,SK,PL.Nikdy jsem neviděl policii za tohle někoho pokutovat. Jezdím denně po dálnici. Kolikrát jsem jel v koloně za 2 kamiónama, že se předjíždějí a policajti sledují provoz z výjezdu od čerpačky, koukají na to a nic se neděje. A to že bych viděl zastavený kamión na odpočívce s blikajícíma majákama policie je fikce. Jo! celníci ano,ty vidím furt jak kontrolujou. A několikrát přede mnou si zavedli kamión na odpočívku. Ale policie si chytne max. větší dodávku a normální auta. Na kamióny dlabou. Mě osobně se stalo,že jsem v odbočovacím pruhu silnice směrem na dálnici překročil rychlost. Byla tam 70km/h a o 11km/h. Po 10km na dálnici mě drapli. Ale jak! Jel jsem v levém pruhu a policie nikde za mnou. Blížil jsem se k 2 kamiónům a už z dálky koukám že jeden začíná předjíždět druhého. Tak jsem to vzdal a jel v pomalém a jelikož ze zadu se tlačili auta a jedno policejní v superbu(což jsem ještě netušil). Museli ty kamióny vidět! Ale oni se dost neurvale narvali mezi mne a kamión v pomalém pruhu, aby mi spustili "Stopku". Bylo mezi mnou a kamiónem tak 10m a přesto tam hodili myšku.No měl jsem superb před nárazníkem tak 2m. Víc ne když se mezi mne a kamión nacpali.

+2/0
4.10.2016 6:58

V91l61a56d55i95m21í12r 90F28i95b60i60g30e20r 5874761731444

Podle toho jeho vyprávění jsou skoro všechny silnice v ČR vedené po mostech a když se opravují, tak všichni pracují dole.

+1/0
4.10.2016 6:32

M22a56r84i96o 61L21u52c39h28e48z32i 1944728752214

Problém D1 je D1 a odkládání výstavby D35

+1/0
3.10.2016 22:35

M75a48r83e94k 94S53k57l90e95n41á57ř 3230401636583

On si zapne modrý majáček a jede - je mimo realitu. Stejně tak jako byl v RWE - kdy za jeho vedení zdražil plyn o 30% - tento borec tu není pro lidi, ale pro akcionáře a velké firmy! Opravy dálnic tvají 3x déle než je třeba - to je důvod proč řidičům dochází trpělivost.

+4/0
3.10.2016 22:13

P68e71t11r 85B25á83č19a 8945106455125

Situace na merenem useku se zklidnila tak, ze kdyz ji clovek projede vyjmecne bbez kolony do zuzeni, tak je rad, ze dosahuje 60 km/h.

Tomu rikam dalnice R^ Tys to vyresil R^

+2/0
3.10.2016 21:11

J65i91ř62í 68K32o33c84u48r54e70k 6135814775908

Jestli tou disciplínou myslel tohle, tak to je ale choreografie ...

https://www.youtube.com/watch?v=ufK2XRGUjuc

0/0
3.10.2016 20:04

P63a64v88e65l 14C97h22a74m69r79á59d 4937850599375

Je tady velký rozdíl mezi auty, stáří, výkon atd., proto jsou hlavně nehody.

0/−1
3.10.2016 18:44

J65a53n 83C58h92o86b65o37t 5372194348371

Jasně, protože nové Volvo prostě jak vidítl starý střep, ho coby překážku musí odsunout ze silnice.

A já zaostalec bych si byl myslel, že je to hlavně v řidičích...

+4/0
3.10.2016 19:50

M90i19c86h64a89l 32G93r60e29g30o39r 8956474890892

Disciplína řidičů - proč tedy ČT a ČRo neplní svoji zákonnou povinnost a nevysílá více kampaní na téma bezpečnost na silnicích?

Rychlost není problém, lidi se po bodovém systému celkem uklidnili. Ale spousta řidičů nemá nejmenší tušení co je to bezpečná vzdálenost. A taky neznají paragraf o zbytečně pomalé jízdě. Škoda že za to policie nerozdává body.

0/0
3.10.2016 18:04
Foto

B32r82o19n37i46s34l21a88v 27G29a32b84r14y97š 2362619551

Následky bezpečné vzdálenosti známe všichni a minimálně jednou denně je tady zpráva o tom, že právě kvůli ní nastala nehoda.

Dobrá byla kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!", kterou podle mě muselo vidět hodně lidí. A zabralo to? Ne. Nebo aspoň ne tak docela, protože lidi dělají hloupé chyby pořád a doplácejí na to brutálním způsobem.

Kolik kampaní byste si představoval a jak byste je společnosti vnutil? To prostě nejde. Někdo nemá televizi ani rádio, a pokud se o nehodě nedozví z internetu, pak odnikud. Zbývají asi ty billboardy.

0/0
3.10.2016 19:23

M79a69r30e65k 81M24a69r70t91i97n 8189444246870

Proč? Protože BESIP pod vedením Ťoka je absolutně marnej, nic nedělá. Ostatně zřejmě asi jako celé MD.

0/0
4.10.2016 8:19

M21i13c95h42a54l 27G80r86e13g79o30r 8696454660472

Zkuste si porovnat velké projekty soukromých firem a srovnatelné projekty státní správy. Například automobilky jsou obrovské stavby. Proč jsou schopny postavit fabriku za dva tři roky? Zatímco stavba byť i jen malého obchvatu trvá desítky roků.

0/0
3.10.2016 18:02
Foto

B89r61o91n68i82s25l77a68v 33G49a67b48r65y54š 2352139531

Možná jde o to, že i ten malý obchvat vede přes území s větším počtem majitelů. Když třeba zjišťuju současný stav inženýrských sítí, musím oslovit 20 - 25 institucí. Když se projektuje trolejbusová trať, musí se oslovit všichni majitelé přilehlých pozemků, okolo nichž ta trať povede. Halu si firma většinou staví na zelené louce, kde nic není a patří to jednomu vlastníkovi.

Ale opravdu hádám, je to jen moje domněnka. Třeba to někdo uvede na pravou míru.

+2/−1
3.10.2016 19:20

M12a40r20e80k 17S65k80l43e74n91á65ř 3490451216783

Právě stojím na D2 však času dost. Děti počkají. 19 až 25 km výměna svodidel-potom co odstranili stará a srovnali zeminu se 14 dnů nic nedělo. Jasné chybělo beranidlo na nosiče svodidel. Kdo platí provizorní dopravní značení?

0/0
3.10.2016 17:48

P12e33t11r 46H25o75f41m71a43n43n 6729914865770

To je mi vas lito, kdyz musite vozit deti do skoly autem. Neuvazoval jste o prestehovani se nekam do civilizovanejsiho mista?

0/−2
4.10.2016 6:55

J24i42ř76í 76P75i67l15n55ý 5657814958203

Problém je neexistence R35.

+4/0
3.10.2016 16:42

J35i17ř33í 21H28o86r38á88k 9468425521

Tento zaměstnanec agrofertu spadl z Marsu?

+1/0
3.10.2016 16:31
Foto

T88o86m76á70š 68D76v47o44ř72á93k 7645596587881

Z Čapího hnízda...

+3/0
3.10.2016 17:19

R72a69d52e73k 55V66a28ň49h14a50r33a 2486311240840

Takže problémem stojících dálnic jsou rychlí řidiči?

+2/0
3.10.2016 14:25

J63a96n 41H81e89r86o89u98d96e45k 9778282473331

Ne problémem D1 jsou neukáznění a neznajici ridici.

+1/−2
3.10.2016 14:29

A26d70a57m 73B31a55r27t84o25n89í74k 1337491815369

Tak nějak má vypadat sebereflexe R^;-D

+2/0
3.10.2016 14:08
Foto

D46a30v55i32d 59L19e95d32v77i68n12k81a 7690550371760

Pan ministr má pravdu, opravdu existuje pár (dva o celkové délce cca 10 km) úseků, za které se nemusíme stydět a které obstojí ve srovnání s cizinou....:-P

+4/0
3.10.2016 13:45

L48a80d26i87s79l75a73v 98K68a66l77o81u50s 7165656461170

V Německu o okolních zemích Evropy mají podstatně více silnic, a tak šílený stav silnic tam nemají. Opravy u nás jsou nepromyšlené, živelné,nekoncepční, dlouhotrvající. Po zimě obvykle můžou začít znova. Zničehožnic někde zavřou dlouhý úsek komunikace, neřeší objezdové trasy, ani dopady na dopravní obslužnost. Mě to připadá jen tolik, že se "najdou" peníze v rozpočtu(při 50% zdanění by to neměl být problém), stavební firmy naskočí a začnou působit - živelně.

+2/0
3.10.2016 13:07

V59l25a32d95i87m24í29r 47F79i14b29i72g57e39r 5874221361524

Tak já bych bral, kdyby se opravovalo najednou několik km silnice s kvalitné objížďkou, než když to u nás flekují po 300 metrech, pouští to kyvadlově, tak tam jsou stejně celý rok kolony jak se posouvají. Samozřejmě na tom delším uzavřeném úseku zvýšit intenzitu prací aby to bylo rychle hotové. Je u nás v okolí dost silnic, které se posledních 30 let neopravovaly, prostě se jen flekuje a vypadá to příšerně.

0/0
4.10.2016 6:36

P33a93v55e70l 55B55í63n91a 1403245812703

ANO - nekecáme, vymlouváme se.

+7/0
3.10.2016 13:06

J13i64ř74í 96S94c21h54m51i91d11t 5670413944685

"Nechci se vymlouvat, ale můžou za to ti předemnou"R^;-Dto nevymyslíš;-D

při jeho tempu a způsobu práce není divu, když nezvládl, ani za 3 roky, vyřešit transparentně mýtoRv

+5/−2
3.10.2016 12:09

J79a94n 19H48r93u37z79a 8224238229267

A za nevypsání tendru na mýtu může nekázeň řidičů.

+7/0
3.10.2016 12:12

R95o82b15e65r19t 11J63a97n59í43k 2757676838606

za tri roky? neni ministr jeste ani dva. Ale vy urcite budete pravnicka spicka na reseni myta a vsech tech smluv, ktere kolem nej uzavrely minule vlady, kdyz vite, ze to slo vyresit velice jednoduse, aniz by stat tratil vic, nez nyni ze? A urcite se s nami nemate problem o tom podelit, jak se to tedy melo resit a zvladnout veskera uskali a pravni problemy co se autorskych prav tyce atp., ze?

+4/−1
3.10.2016 12:13

F90a29b53i89o 90S50g61a80t16t51o77n19i 9951270617750

kobliha chutnala ???

+3/−1
3.10.2016 12:25

R85o67b25e96r58t 15J27a68n94í60k 2917856128236

Kdyz nehazu vsechny do jednoho pytle a zajimaji me fakta a ne nejake hystericke nicim nepodlozene vykriky, tak jsem automaticky volic ANO? Pokud takto vnimate svet, tak ano, to jsem ja, ikdyz jsem ANO nevolil a volit nebudu. ;-)

+3/0
3.10.2016 12:31

J82a11r73o23s90l84a21v 28K19a23d45l78e36c 5331899742641

R^R^R^

0/0
3.10.2016 12:09

J13i73ř47í 88S28c59h70m32i85d11t 5830943394585

Počtem policistů na hlavu jsme na špici v EU, ale zároveň i v nekázní řidičů, čím to asi může být:-P;-)

+2/0
3.10.2016 12:05

J75a77n 91H68r75u45z81a 8354758649677

Protože si to Ťok vymýšlí. Nekázeň řidičů je v latinskoamerických a asijských zemích. U nás drtivá většina řidičů jezdí slušně a v pracovní dny i kvalitně. O víkendech to je s kvalitou řidičů horší, ale zase není tak hustý provoz. Fronty na D1 u Brna loni šly na vrub neschopnosti domluvit se a neopravovat i objízdné trasy. Letos to není o moc lepší, ale prostě po D1 jezdí moc aut.

+4/0
3.10.2016 12:17

T58o12m60á79š 77H93e78r30t95i87g 4210646345645

Jak (ne)kvalitu dálniční sítě ovlivňuje disciplína řidičů???8-o

+2/−1
3.10.2016 12:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.