Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J77a82k64u22b 36T60r50e85n76k 3358825372376

Tak určitě 10 minut nikoho nezdrží. Když to máte 6x 10min na trase Praha - Brno. Ideálně o víkendu, kdy je součet pracovníků na celé D1 asi 10. To je fakt k vzteku.

+37/0
doporučit
3.10.2016 10:00

M85a16r84e48k 71H44r88u36b46y 6707302911568

Podle vysledku prace MD a RSD je Tok nijak vyrazne neridi. (Ne)funguji porad uplne stejne bez ohledu na aktualniho ministra, jenom jim ted Tok od Andreje prinesl vic penez. Vysledkem je, ze toho udelali min nez kdykoli v historii. Gratuluji.

+25/0
doporučit
30.9.2016 16:10

D68a54v72i93d 60R76y33c16h59e29t87s59k55ý 9486841140910

Chtěl bych se zeptat jestli dcařiná společnost Kapsche platí "za poradenství" nějaké společnosti na britských panenských ostrovech, kterou přes seychelskou společnost určitě nevlastní jeho manželka...

Nebo nic, věnujte se šikaně řidičů. Špatně není to, že projet z Brna do Prahy někdy trvá 6 hodin ve 35 st. vedru, špatné je to, že ten žíznivý chudák pak jede 140 km/h!

+23/0
doporučit
30.9.2016 15:10

J90a20n 19H10r63z74a70n 9854518940623

Vymlouvat se na disciplinu ridicu je ubohe Rv Ridici jsou vsude stejni, prizpusobuji se spise okolnostem. Rizeni dopravy v uzavirkach na D1 je katastrofalni. Policajta na dalnici vidite jenom tehdy, kdyz chce vybirat pokuty za rychlost. Ale pomahat ridit dopravu, zlepsit znaceni a informovanost ridicu,prispivat k plynulosti dopravy.....tyhle "sluzby" obcanum nekdo zrejme nedomyslel !:-/

+22/0
doporučit
3.10.2016 10:33

M83a41r21t44i29n 78Š90t95ě23p81á73n15e13k 3307353853961

Na pondeli bude potreba dvojita smena na pozici cenzora...

+19/0
doporučit
30.9.2016 14:51

M88a25r95t13i31n 53B79r20a82n56d15e78j11s 1172186816

Tak jak jsem pochopil v podstatě za stav našich silnic může předchozí vláda a možná i Kalousek.Takže od hnutí ANO zase žádné nové novinky.

+18/0
doporučit
3.10.2016 9:32
Foto

T70o32m28á18š 53D39v76o56ř87á90k 7195266157151

A hned bych měl jednu otázku:

Jak nechytrý musím být, abych mohl ministrovat pro Konfidenta?

+25/−3
doporučit
30.9.2016 14:16

P79e37t87r 73B96u36r98i58a61n 6867413334463

Já bych se zeptal, jak pan ministr vyřešil to, že šéf auditu ve švédské Skansce nalezl informace o úplatcích v pobočce CZ, kterou p.Ťok vedl...

Ale vlastně odpovím si sám. Švédský auditor lhal :-)

+15/0
doporučit
30.9.2016 15:18

I32v85a27n21a 74N65o33v41á 2962172779538

Škoda, že nejsem taky blbá jak štoudev. Mohla bych dělat ministra.

+18/−1
doporučit
3.10.2016 9:18

M58i48r48o24s40l44a62v 15K76o75n76e89c37n20y 2819811226708

Včera na nově bylo taky slušný promo Babišovi. Ukázal se jako lidový pracant, který vstává denně ve 4, do důchodu nepůjde, miluje zvířátka a lidi...

+12/0
doporučit
3.10.2016 9:06

D40u76š29a92n 54D69i70t78r44i59c80h 3738826303209

Nejhorší ministr ANO, s Chovancem soutěží o titul nejhoršího ministra celé vlády.:-/

+10/0
doporučit
3.10.2016 10:23

I29v47a86n60a 43N31o52v77á 2282692559198

problém sedí v křesle ministra

+10/0
doporučit
3.10.2016 10:22

D36a83v64i83d 50R29y36c75h11e34t65s93k77ý 9536611980130

Samozřejmě, všechny zlodějiny a zbytečné šikany řidičů jsou v pořádku, protože "piráti na D1". Umí žvanit jenom o jednom.

+9/0
doporučit
3.10.2016 11:58

J33a13n 92M56a79r17t71i93n 6312780499

pojazdili sme posledne 2 tyzdne po: Madarsku (okresky a dialnice, cca 700km), Chorvatsku (dialnice 400km), Cierna Hora (okresky asi 150km), Albansko (okresky a dialnice asi 700km), Grecko (dialnice a okresky asi 2000km), Macedonsko (okresky a dialnice asi 300km) a Srbsko (dialnice a okresky asi 700km). Byvam na Juznej Morave, v Brne. Ak to porovnam vseobecne, tak cesty v JMK su na urovni Macedonska. Grecko, Chorvatsko a Srbsko su uplne niekde inde (vyrazne lepsie cesty), Albansko ma slusnu kvalitu hlavnych tahov a dokonca slusnu dialnicu). Madarsko ma super dialnice, trochu kolise kvalita okresiek. Ale zlepsuju sa !! Horsie cesty boli asi v Ciernej hore. Tempo akym sa v macedonsku stavaju zialnice je perfektne. A perfektne pribuda aj v Srbsku (bol som tam dva roky dozadu) a pribudlo cca 100km dialnice za mestom Nis smer macedonsko. To je asi zhrnutie - a teraz si porovnavjme kde vo vyspelosti je CR a kde su balkanske krajiny. Cestna siet v CR a spesl v JMK je jedna velka tragedia

+8/0
doporučit
3.10.2016 11:52

S87t97a10n 33N97o60v44á93k 5797755395544

"Systém výběru na nižších třídách není efektivní. Na Slovensku jsou náklady 50 % z vybraného mýtného"

To fakt řekl? A ještě pořád je ministrem dopravy? Neuvěřitelné!

Nedalo by se to říci takhle: Výběr na okreskách je ziskový z 50% a další zisky plynou z toho, že kamióny tudy už neobjíždí dálnice a jedničky?

+8/0
doporučit
3.10.2016 11:40

M55a53r19t94i81n 92T81e89s69a52ř 2745931655617

10 minut?? D1 u Brna, zůženo do 1 pruhu, kolona jak prase, zdržení hodina a na stavbě? Jeden umělej polda a víc ani noha.. bylo úterý dopoledne, to se snad maká..

+8/0
doporučit
3.10.2016 10:48

P62a55v75e91l 88B29í49n86a 1873125332423

ANO - nekecáme, vymlouváme se.

+7/0
doporučit
3.10.2016 13:06

R94o27b18e66r29t 36J92a58n46í12k 2697226898116

Ze jsou ty opravy nezbytne, zlvast kdyz se mely zacit delat jiz pred 10 lety, to dokazu pochopit. Ale co nechapu je, proc se tam nepracuje nonstop vcetne vikendu. I pres tyden ten provoz na pracovisti neni zvlast akcni a pocetny a od patku do nedele potkate s bidou jednoho pracovnika na kilometr omezeneho useku. Neboli mohlo byt tech useku mene, ale delat je rychleji, takze by ridici tak rychle netrpeli, ale prace by se udelalo i vice.

Ze u nas ridici casto jezdi jako prasata je taky pravda, na druhou stranu, kdyz clovek jede 20x pres omezeny usek a 20x tam nepotka nikoho, kdo by tam neco delal, tak se ani nedivim, ze jsou lidi nastvani a nerespektuji omezeni rychlosti.

A docela me prekvapuje, ze se o tom prakticky nemluvi v mediich, ze ty prace probihaji tak neskutecne neefektivne, useky jsou omezene 24 hodin denne 7 dni v tydnu, ale pracuje se tam par hodin a jeste ne vsude. Za tohle by meli nest lidi odpovednost. :-/

+7/0
doporučit
3.10.2016 10:53

L48u88d78ě44k 33N16o66v45ý 2971879283861

To je sice možné, že nedodržování rychlosti v omezení může zvyšovat riziko nehody a tím pravděpodobnost ucpání. Ale s těmi 80 % je to zcela jistě přehnané. Většina zdržení totiž na D1 v současnosti nevzniká v důsledku nehody. Kolony vznikají často stále ve stejných úsecích prostě a jednoduše kvůli způsobu, jakým je omezení realizováno. Ale co je na tom všem nejhorší - drahá akce, minimálně pět let komplikací a výsledkem nakonec oproti původním plánům nebudou tři proudy v každém směru..

+7/0
doporučit
3.10.2016 10:24

R85o20b14e68r64t 16D71o48s97t64á80l 1121329475106

A kdy ho pozvou do poradu "Odstrel"? ;-D

+7/0
doporučit
3.10.2016 9:31

J17a24n 59H85e63r12o87u79d59e17k 9528772273751

Nechci komentovat to jestli je něco nesmyslně uzavřeno nebo snížena rychlost.. Ale je fakt, že 99 % řidičů nezná blinkr, nezná zipování, a jiné aspekty, které bohužel ten provoz omezují...

+8/−1
doporučit
3.10.2016 10:49

I28v29a48n 42P49o82k53o77r47n63ý 2509500122833

PR pro ANO zdarma

+6/0
doporučit
2.10.2016 13:33

R85i15c58h31a47r12d 63B84a97r39t53o61š 4229375539721

Hmm a příště bude Babiš? Jestli tam budete zvát tyto hosty, jako dosud, tak je ten pořad úplná ztráta času Rv.

+6/0
doporučit
1.10.2016 19:25

J48i45r61i 63A89n96d27e63r46l21e 8312220607

Podle pana ministra by asi bylo nejlepší dát na dálnici zákaz vjezdu aby nedisciplinovaní řidiči nebrzdili chudáky stavbaře.

+5/0
doporučit
3.10.2016 10:56

K95a51r40e40l 91V22a27c37h79u26t 9833562519533

Ano, máme i nové úseky, které zatím vypadají, že vydrží i dlouho;-)R^... a máme jiné úseky, které jsou dělány starými technologiemi furt dokola (za poslední 4 roky je předělávají nejmíň počtvrté)!!! :-(

+5/0
doporučit
3.10.2016 10:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.