- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejhorsi ministr, meli by ho vymenit..
Aha tak vinikem je mlcici vetsina.. A ta mela delat co? Kricet, ze stat nekona?
Lže, lže a lže. Vypadá to. že nikdy nejel po dálnici ani u nás a už vůbec za hranicemi...
Problém D1 je disciplína stavebních firem.
Disciplína řidičů možná taky, nicméně jsem názoru, že mnohem větším problémem D1, stejně jako většiny českých silnic a dálnic, je Dan Ťok.
Má pravdu...problém je disciplína....stav dálnice je na jedničku, ale řidiči to nechápou a někdy zařadí i dvojku ba i více .....
Problémem D1 je to,že se s tou rekonstrukcí se.ou strašně dlouho.Místo aby se pamatovalo na nárůst dopravy a množství aut,tak,vytváří zákazy a omezení jen aby si obhájili to,že to to co dělají je v pořádku a přitom je to na ho.no.Doprava po D1 stále komplikovaná,časově náročná a psychicky vyčerpávající.To nemluvím o tom,že za ten celý burdel se vybírá mýto.Pokud nebude dálnice plnit to k čemu je určená,jako je rychlá,pohodlná a klidná cesta,tak proč za to vybírat peníze?
"Je potřeba systém zjednodušit." A už na tom, pane ministře, pracujete nebo to jsou jen zase kecy?
Umíte někdo spočítat kolik je celkem kilometrů dálnic a na kolika kilometrech z toho je povoleno jet 130km/hod? Resp. na kolika kilometrech je omezení z důvodu oprav, omezení v tunelech, jen tak omezení aby tam bylo (D1 mezi Vyškovem a Olomoucí) apod. Snažím se spočítat, zda se mi vyplatí dálniční známka.
"Pět nebo deset minut nikoho nezabije..." Vrchol arogance našich politiků (nadlidí?).I kdyby si to Ťok myslel, tak to jako politik nemůže říkat nahlas.