- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Několikrát jsem s Arrivou z OL do Brna a zpět jel, nebyl problém. Takže pokud budu v dané relaci cestovat, klidně znovu s nimi. A teď jedna hnidopišská poznámka: Autore, pokud chci cestovat vlakem mezi Brnem a Olomoucí, mohu coby držitel In-karty jet levněji než za 99 Kč, které zmiňujete. Jistě, jedná se o včasnou jízdenku, ale i tak.
Jezdit ČD z Olomouce do Brna nemá smysl. Je to pomalé (za což může SŽDC, která místo toho, aby stavěla, tak neustále provádí studie) a na tuto relaci jsou posílány ty nejstarší vozy ze 70. let, které ČD ve svém vozovém parku má. ČD je tato trasa u paty.
tak v současné době bych si asi Přerov-Brno vybral rychlík, u autobusu je reálná šance na xdesítek minut zdržení na D1
Nejedná se o špatnou infrastrukturu, ale o totalní neschopnost ČD. Do Olomouce jezdí nejčastěji přes Břeclav a ještě jim to Hašek platí :(
Rychlíky přes Břeclav do Brna jezdí každé dvě hodiny a platí je Ministerstvo dopravy nikoliv Jihomoravský kraj. Tyto rychlíky nejsou určeny pro jízdu Olomouc-Brno, ale pro úsekovou frekvenci (Olomouc-Otrokovice, Otrokovice-Břeclav, Břeclav-Brno). Co dvě hodiny jezdí rychlíky Olomouc-Nezamyslice-Brno a tyto jsou určené pro cesty Olomouc-Brno. Obojí jezdí tedy co dvě hodiny takže opravdu není nutné jezdit přes Břeclav. Kolik spojů pojede a kdy pojedou určuje Ministerstvo dopravy nikoliv České dráhy.
Zlí, zlí kapitalisté. Tak s nimi nejezděte... Ale to ne, protože byste museli zaplatit o 20 korun víc, co?
Kdyby Arriva místo zavádění linek, kde už cestující mají jinou možnost raději první zajistila nasmlouvaný provoz v rámci PID, kde kvůli nedostatku řidičů denně dochází k odříkání spojů, které má arriva zajišťovat. A tyto spoje jsou většinou jedinou možností, jak se do těch vesnic dosta, zatímco z Brna do Přerova popřípadě Olomouce se člověk dostane vlakem nebo jinou společností.
mam pro vas prekvapivou novinu: dopravci neprovozuji autodopravu proto, aby se "lidi meli jak dostat z vesnic", ale kvuli mrzkemu zisku ... a trasa brno - pprerov zrejme bude ponekud ekonomicky rentabilnejsi, nez trasa horni zakopane - samota u tri vlku.
zatímco autobus mezi Olomoucí a Brnem zvládne i se zajížďkou do Prostějova cestu za hodinu a deset minut, nejrychlejší rychlík jede hodinu a 32 minut.
Až ten vlak bude mít též také jen JEDNU zastávku tak pak se dá porovnávat i ten čas!!
cestujici ale obvykle nezajima, jestli vlak nebo autobus stavi v kdejake zadeli, cestujici se chce co nejrychleji dostat z mista a do mista b ...
Znám Arrivu z Prahy a tudíž ji Moravě vůbec nezávidím.
Arriva Praha a Arriva Morava je něco úplně jiného. I když se nákaza zvaná nedostatek řidičů šíří postupně do všech Arriv (a i k dalším dopravcům).
A za jak dlouho , začnou stávkovat řidiči, že dělají XY hodin za XY málo peněz?