Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P56e76t11r 85Š66i82m88r76a38l 4827927515775

Vzpomínám si, když jsem si byl pro nově zrekonstruovanou lokomotivu 714 208 v ještě funkčním ČKD, odvezl jsem jí do Sokolova a pak na ní rok a půl jezdil. A ejhle, ono už to je 20 let : - )

+9/0
doporučit
4.10.2016 19:39

J44i70n23d31ř71i82c47h 49Š44k74o40p89e64k 4595801650115

pokud hodlá kdokoli podnikat déle než pár let, vždy se vyplatí hlavní výrobní prostředky pořídit, než pronajmout

+9/0
doporučit
4.10.2016 18:42

P93e95t84r 85N23o97v83o72t31n28y 1581770191

Dvounápravová?

+1/0
doporučit
4.10.2016 21:48

P27a53v88e69l 88S76o61v94i44č31k58a 4496218125702

Pamatuju si, jak se cca rok dozadu psalo o první 714 na CNG v pravidelném provozu z Opavy do Hlučína. Tehda se říkalo, že pokud se v provozu osvědčí tak rekonstrukcí na CNG projdou všechny lokomotivy této řady. Asi se to moc neosvědčilo tedy...

+1/0
doporučit
4.10.2016 20:04

M94i11l33a18n 20V37o88l96e66k 5909313716399

ČD jsou zadlužené až to není hezké, nicméně pronájem má smysl, jedině když se třeba soutěží o nějakou zakázku časově omezenou.

0/−3
doporučit
4.10.2016 18:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.