Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J76a24n 73D43o20č19e24k52a50l 1534696731805

Nesliboval tu před pár lety nějaký ministr, že mýtné brány se nebudou používat k měření rychlosti??? (jsem línej to googlit) Matně si pamatuji, že sem se tomu slibu v diskuzi smál .... :-P

+101/−1
doporučit
14.10.2016 1:36

D19a56v56i44d 46P49r62o52c55h95á62z65k30a 5534745687613

http://www.finance.cz/zpravy/finance/452010-tok-mytne-brany-k-mereni-rychlosti-na-dalnicich-slouzit-nebudou/

Lhář jeden prolhanej.

+77/0
doporučit
14.10.2016 4:44

P31e60t42r 20V41o10n55d48r15a31c33e92k 7245341213590

Fakt jsem se pobavil - Ťok říká, že 10 minut nikoho nezabije ....... uzavírek na D1 je 8 - tak to máme hodinu a půl ........ jenže my bychom pochopili , že je potřeba něco opravit - jenže všichni vidíme realitu - dlouhé kilometry ani noha ....... a prosím pana Ťoka, aby z nás nedělal nesvéprávné kecy o tom , že dělníci nejsou vidět , protože pracuji pod silnicí !!!!!!

+76/−2
doporučit
14.10.2016 4:27

V65a54š94e16k 80Ř96í18h75a 2913313288212

Ťok je neskutečně směšnej.

1. Vůben nechápu proč musíme soutěžit firmu pro umístění radarů, to nemáme policii?

2. Jak může měření na dálnici zamezit kolonám? Když je většina rychlost omezujících značek plechová bez možnosti plynulé regulace.

3. Nebylo by lepší na všech dálnicích začít skutečně dlouhodobě plánovat opravy tak aby se jedna uzavírka využila na všechny opravy a ne, že se jeden úsek 4 uzavře a 4 otevře jednou pro svodidla, jednou pro asfalt, jednou pro upravu bránu a nakonec pro most.

5. Nakonec nebylo by nejlepší Ťoka úplně vyhodit z ministerstva? V podstatě se jen ukzaje že podobně jak Stropnický, Brabec, Pelikán atd. jsou tyhle rychlo kvašky omylem naší politiky.

+76/−2
doporučit
14.10.2016 1:57

I76v88a64n49a 82N88o31v18á 2402692779558

Jak je někdo za ANO, hned šmíruje, reguluje, nařizuje, zpřísňuje, zdražuje ap. Prostě socialisti od srdce. Nejraději by kecali lidem do všeho.

+53/0
doporučit
14.10.2016 3:41

M11i95c41h27a39l 58Z41e71l50e15n63ý 6984793625806

Nevim, co vede toho ministerskeho srace k rozhodnuti, ze zakladnim problemem D1 je dodrzovani rychlosti.

+80/−4
doporučit
14.10.2016 1:44

V34l52a66d28i19s81l44a70v 25N66o82h20e35j12l 7138297948751

z Toka vypadava jeden nesmysl za druhym, uz aby vypadnul.... ;-O

+61/−2
doporučit
14.10.2016 1:50

M48a15r84t65i89n 45N42o89v55o69t71n35y 8654693300

Pane Ťoku, zde je několik důvodů, proč byste měl z politiky zmizet a přestat škodit, nebo dopadnete jako Hašek:

1. Na ministerstvo jste šel, abyste udělal novou výběrovku na provozovatele mýtných bran: výsledek je, že jste před pár týdny v neděli nechal podepsat dodatek se stávající firmou bez VŘ.

2. Měl jste zrychlit výstavbu dálniční sítě - jen jste zpomalili, dotace nečerpáte a zrovna minulý týden se psalo, že D35, která má pomoci D1 se dokončí cca 2026, což je k pláči.

3. Lžete, protože zrovna vy jste říkal, že mýtné brány se nebudou používat pro měření rychlosti.

Pokud bude mít ANO byť jen jednoho ministra a lháře, jako jste vy, nebudu ANO volit. Věřím, že Babiš si nechává dělat přehled z médií a pokud bude dostávat zpětnou vazbu, takových neschopných a ulhaných lidí, kteří si myslí, že volič je blbec s krátkou pamětí, se bude zbavovat. Tolik můj drobný příspěvěk ke zvýšení úrovně politiky v této zemi. :-/

+50/−1
doporučit
14.10.2016 7:29

J17a95r65d72a 51S68o72k65o34l 1256608561481

Pro bezpečnost dámě více radarů poněvač rozšíření na tři pruhy nepřinese tolik bezpečnosti a hlavně PENĚZ :-P

+36/0
doporučit
14.10.2016 5:53

P15e68t47r 85H67l32o40b57i94l 7689619312852

Tok je debil a lhar a tim debilem a lharem bude naveky. Vetsi prase snad ve vlade jeste nebylo. A ze tam bylo a je magoru.

Tohle z jakyho chlivu vyhrabali....

Nemuzem se divt v jakym bordelu je doprava, kdyz tomu vladnou tyhle svine

+33/0
doporučit
14.10.2016 6:38

P29e36t73r 98Š89t10u22r88s27a 8160468557537

Myslím, že by stačilo, kdyby si pan Ťok udělal analýzu toho jaké nehody se v úsecích stávají. Většina jich je z toho, že se kamionu porouchá motor, praskne guma, kamion neumí jet ve svém pruhu.Nejvíce nehod se podle mě děje mezi 29 - 34 km. Proč je jasné. Je to do zatáčky a z kopce/ do kopce. Jediný kdo způsobuje problémy jsou zase kamiony. Hlídání rychlosti na 80 pomocí radarů nic neřeší, protože, když Vás kamion vytlačí do svodidel, je jedno jestli jedete 20 nebo 150

+30/0
doporučit
14.10.2016 3:11

T17o74m48á59š 49K39u88c92h83a86ř 3327841668431

Mnohem míň se cítím ohrožen řidiči, co jedou svižně plus 20 řízení je baví a věnují se mu, než ty, co jedou mínus 10 a za volantem se nudí a chrápou.

+41/−2
doporučit
14.10.2016 6:51

P39e72t22r 36K14o51č64i48č46k91a 4359348606437

Ministr Silniční Represe a Optimalizace Výběru Výpalného, soudruh Ťok, je naprosto mimo realitu.

Zná jen jedinou medicínu na vše: víc radarů a ještě víc radarů, více buzerace, více postihů, vyšší pokuty a víc stíhacích Passatů. (to v součinnosti s Ministerstvem Drábů a Represivních Složek)

Kdy mu už konečně dojde, že stanovil špatnou diagnózu, a tedy i léčbu?

+28/0
doporučit
14.10.2016 7:28

M59i87r61o11s40l23a24v 64U18r45b28a32n 1416927441489

Jj, kdyz pred casem zli jazykove tvrdili, ze je jen otazka casu nez to bude, tak se dozvedeli ze jsou fuj fuj, ze to urcite ne..A ehjle, psal se rok 2016 a uz se usekove mereni objevilo. Ale pry ze jen na tom opravovanem, pak se sunda. A ted uz dalsich 7 useku a nakonec to bude cele. Salamova metoda jak vysita. Ale co jsme si zvolili, to mame...ANO s Tokem, ktery umi resit veskere potize jen radarama. Myto nezvladl, ale nove useky sikany a mereni ano..

+23/0
doporučit
14.10.2016 7:16

J51i23ř33í 66V82i26n15k78l41e13r 1881677380559

ANO, trestat a šikanovat

+23/0
doporučit
14.10.2016 7:06

J34a25n 78C55o43n95s34t30a54n52t28i73n 1632761173810

dodnes si pamatuju, jak jsem před dvěma lety odjížděl z Moto GP v Brně, kdy se vydaly tisíce, možná desetitisíce aut na dálnici. vznikly dva totál zaplněné pruhy. pravý jel 130 km/h, levý jel 150 km/h, dodržovala se bezpečná vzdálenost a paradoxně takhle plynulou cestu po dálnici jsem ještě nezažil. byl to úkaz. přemýšlel jsem, co to způsobilo a přišel jsem na jedinou věc, když někdo jede na moto gp, je tam určitý vyšší předpoklad, že má nějaký vztah k řízení, tedy je dobrý řidič. a pokud má dobrý řidič nějaký zájem (dostat se z bodu a do bodu b co nejrychleji a bezpečně), tak ví, co je třeba udělat. zjednodušeně: za většinu problémů na dálnicích rozhodně nemůžou rychlí řidiči, ale ŠPATNÍ řidiči.

+20/0
doporučit
14.10.2016 9:57

M20a71r14t96i49n 21S10v92o60b42o81d81a 7699367342555

Radar do každé rodiny.

Každý normální ví, že za kolony nemohou řidiči, ale neuvěřitelně dlouhotrvající opravy bez koncepce.

+19/0
doporučit
14.10.2016 7:57

V36l61a20d13i52m85í58r 48T24e30m68l80í48k 1185627381717

Zvláštní recept, pane Ťok, jak snížit nehodovost na přetížené dálnici, plné kamionů...

Radary, radary a zase radary!!!;-€ Chtělo by to práci na uzavírkách zrychlit a ještě zrychlit!!! Nevyprávějte nám, že dělníky pracovat nevidíme, protože jedeme po dálnici !!! Mýtné brány, sliboval jste, že nebudou sloužit pro umístění radarů !!! A ejhle !!!!;-O Jsou tam !!!! A kamióňáci dál nedodržují předespané přestávky, sledují při řízení filmy a videa, čtou noviny a spí !!! Co dělal včera onen Maďar, co vyklopil na D1 náklad prasat ? A dálnici zablokoval na celé hodiny !!! Co tady pomůže radar ??? ;-D

+18/0
doporučit
14.10.2016 8:15

T58o92m26á63š 40B16o22r24o84v93i10č23k51a 9609273278711

Pan ministr opět mimo mísu. D1 je jako tankodrom a on se začne ohánět vznikem kolon způsobených rychlou jízdou. Já nevím, to jen u nás máme takové ministry exoty??:-/

+18/0
doporučit
14.10.2016 4:47

M47i11r65o14s38l33a22v 64F82l29e52i28s54c52h79m53a20n 1200430174912

Základním problémem dlouhých kolon je to, že řidiči neumí zipovat. A to teď nemluvím jen o těch, kteří jedou v pokračujícím pruhu a nechtějí nechat zařadit auto z končícího.

+17/0
doporučit
14.10.2016 6:44

T95o55m97á87š 67N90o58v34á72k 3687513630753

jak souvisi dodrzovani rychlosti se zkracenim kolon?jeste ze D1 nevyuzivam moc daleko max po sjezd na Benesov, lituji kazdeho kdo tam musi denne skakat po te kvalitni vozovce a snaset predjizdeni kamionu na te nasi krasne dvouproude dalnici, ehm, pardon, polnacce. kazdopadne parkrat jsem tuto expedici podnikl, cca 6 let zpet jeste bez otravnych radaru a myslim ze zkratit si cestu o 20 - 30 na ceste Praha Brno a dále je realne a nezda se mi nijak nebezpecne (nemluvim samozrejme o nedodrzovani v omezeni, tam ma smysl, samozrejme pokud se tam neco deje a ne ze maji technologickou prestavku tyden)a pri predstave toho ze trasu jedu rano tam a odpoledne zpet tak je to krasna hodina casu denne usetrena nejen casu, ale hodina mene na tankodromu k tomu a hodina sezeni doma je lepsi nez hodina skakani na tankodromu, krome toho vetsi nebezpeci jsou predjizdejici kamiony a vozidla jedouci pomalou rychlosti v jinem nez pravem pruhu kdyz pravy pruh je volny, kdyby se radeji zamerili na kontrolu tohoto.kamera vyfoti kamion v jinem nez pravem pruhu, hned pokuta

+17/0
doporučit
14.10.2016 1:20

M69a60r71t66i29n 68S14v97o57b85o68d94a 4408513308684

ANO, bude hůř. Tihle političtí dobrodruzi, tahle banda vypráskaných nýmandů nám tu zanechá nesmazatelné stopy. Já měl za to, že auto, co jede rychleji, kolonu zkrátí. Naopak kolonu prodlouží pomalu jedoucí auto,ale asi jsem ťok ťok na hlavičku a nedávám to.

+24/−2
doporučit
14.10.2016 6:52

D40a50v82i19d 79A51d54á66m25e70k 9422631403196

Plynulost na D1 by se zvysila kdyby se ridici naucili uhybat z leveho do praveho rychleji jedoucim autum za nimi. To je vec co me neskutecne vytaci. Kdyz nekdo jede 125 (na tachometru) coz je v realu mene, Ale oni ne, prece se nebudou cpat mezi kamiony co jsou od sebe pres 200m, oni se vklidu loudaji a jedou protoze v dalce vidi dalsi kamion a dalsi, a dalsi a az najdou kamion pred kterym 500m neni dalsi tak pak mozna uhnou, a mezitim se za nimi vytvorila kolona 40 aut ;-€;-€;-€;-€

+25/−3
doporučit
14.10.2016 7:34

J59a10n 64C77i81g28l81e52r 7898731130924

To je zase ANO nápad....

+14/0
doporučit
14.10.2016 1:53

L47e68o39p91o36l48d 37P64r41o28k67e53š 8959284157

Babiš už zřídil udavačské stránky spojené s EET , tak Tok by za každého nabonzovaného řidiče mněl rozdávat aspoň koblihy. A bude po kolonách.

+12/0
doporučit
14.10.2016 5:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.