Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L59u15b30o63s 85K54a85p25l25a65n 6328939551276

Za posledních 5 let se dle ministerstva pocet cestujících z Jizni Moravy do Prahy zdvojnasobil. Obdobne trendy jsou i z Ostravy. Vse se setka na trati mezi C. Trebovou a Prahou, ktera uz je zasekana. Co bude za dalších 5 nebo 10 let? Kdy konecne zacne vystavba nove vysokorychlostni trati, ktera nabidne vetsi kapacitu? Odpovedni zatim o ni jen zvani a zadavaji nove a nove studie.

+20/0
doporučit
6.10.2016 6:57

P40e93t92r 37S67p86a45t55z60i22e18r20e37r 7524652845224

Tak to je snad i logický....obě města mají co nabídnout a v Praze přijedete vlakem přímo do centra....pak stačí přestoupit na metro...v Praze auto není potřeba. Takže jestli někdo jezdí autem a pak nadává na silnice...a nevozí nic velkého, tak určitě vlak je lepší varianta. Zvlášť když jede prakticky ten samý čas.

+15/0
doporučit
6.10.2016 6:37

K49a10r29e46l 83Ř90e59h18á10č25e12k 9842180271522

Railjet je super

+12/0
doporučit
6.10.2016 6:54

J15a53n 35M23y80d87l80á82ř 5375148548172

Cestovani mezi Decinem a Breclavi je na urovni Evropy 21.stoleti.

Super je i pomerne levne cestovani 1.tridou. Kdo jede do mesta, ktere lezi na koridoru dnes uz nepotrebuje auto.

+9/0
doporučit
6.10.2016 7:51

P55e74t27r 42N59e39s52v81a93d36b80a 2554135436289

Ten kdo nepotřebuje nutně auto a jede výhradně praha brno nebo naopak, je pro něj cesta vlakem pohodlnější ve všech směrech. Neřeší zácpy ve městě kde zaprkovat atd.

+6/0
doporučit
6.10.2016 11:56

A66n71t43o70n52í94n 64D14o82u27b52e14k 3330689269

diky railjetu taky osobne jezdim jen vlakem!

kdyby koupili railjetu vic jak meli moznost tak by natahli lidi i na jine trate! stve mne ze nejezdi drazdany - praha - viden - graz a drazdany - praha - linz

+6/0
doporučit
6.10.2016 8:54

R90a41d39k82o 14K43ř82i81v52á54n64e44k 7580783725780

Geniální titulky iDnes by měly být v nějaké sbírce titulků uchovány budoucím generacím. :-)

Dnes třeba přemýšlím, jak se pozná, že se dráhy radují a ještě k tomu z rozkopané dálnice a nikoliv z cestujících? Nějakým drážním tancem kolem dálničního bagru?8-o

+6/0
doporučit
6.10.2016 8:04
Foto

M19i47c69h23a21e93l 42D11o22s89t69a43l 8253171347295

No když vezmeme ty všechny negativa co vedou na cestě po D1 mezi Brnem a Prahou jízdu busem či autem,tak vlak je docela slušnou volbou a ani se nedivím.Vlak vás doveze skoro do samého centra a nemusíte sáhodlouze hledat parkovací místo a draze ho platit nebo se obávat,že vám nějaký zakomplexovaný blbeček ve své nadutosti,když uvidí jihomoravskou SPZ,poničí auto.Cenově to vyjde skoro stejně a bez nervování se na D1 jestli se dostanete z bodu B do bodu A včas a dle svých představ.I když naše ČD si s přesností moc velkou hlavu nedělají,tak čas který člověk bude moci v klidu prorelaxovat během jízdy v kupé jistě pak přijde vhod pro to aby v cíli byl odpočaty a ne vynervovaný a vystresovaný jako při jízdě autem či busem po D1 protože jste se tam zasekali a nestíháte.

+4/0
doporučit
7.10.2016 0:02

R22o76m45a48n 26N30o38v83a83k 6889901252876

od nového jízního řádu bude vlak o pár minut rychlejší - než zmiňovaných 2h 30m

+4/0
doporučit
6.10.2016 9:40

J60a15n 35J20e47m42e66l63k55a 1155960

Myslím, že zákazník si nemá za 180 Kč a zákaznickou kartou na co stěžovat.

Je pravdou, že možná tato cena vznikla i konkurenci s autobusy.

Interpanterem bych se zase úplně nechlubil.

Doufám, že se Ťokovy nepovede zavést třeba na této trase koncese/soutěže.

Že by jezdil jeden soukromý dopravce na 15 let.

A při troše lobbingu bylo zrušeno státem určené jízdné TR 10 a třeba dovoleno libovolné letecké jízdné.

To by pak vzhledem rostoucím cenám parkování, které už jsou opravdu hodně vysoké i na Evropu, , zácpám, nehodám, mohlo začít slušné dojení kraviček.

Pokud ještě po zrušení papírových dálničních známek (Ťok) se nějakému politikovi povede zavést elektronické mýtné.. (pro naše dobro samozřejmě..)

Doufám, že se Ťokovy nepovede zrušit spoj ČD do Prahy na 9 a vyměnit za Regiojet.

Ať jim třeba přidají jejich čas. (což by sice bylo proti jejich tvrzení, trať je plná a je třeba koncesí)

+4/0
doporučit
6.10.2016 8:19

P97a38v70e23l 73M49a66t45o29u44š31e81k 5430337628884

Jen houšť a větší kapky. Ať více lidí pochopí, že cestování autem je cestováním do vlastní záhuby.

+4/0
doporučit
6.10.2016 7:59

J18i84ř38í 31P13r27ů23š60a 7845432325779

To je správné protože část trasy je zisková tak ten zisk krásně zprivatizujeme aby se pak na kompenzacích a ztrátě zbytku zaplatilo více. Čili to co se povedlo na Ostravu se povede i na Brno.

+5/−2
doporučit
6.10.2016 8:04

J73a67k65u66b 70R47o49u87s 3593240204442

Vy to tady píšete, jak kdyby to bylo snad nějaký pozitivum, že za 5 let nejsme schopný opravit pár ušmudlaných úseků dálnice 8-o8-o8-o No to se mi snad zdá...

+3/0
doporučit
6.10.2016 10:56

P32e55t94r 52Š38i33m91e85k 2839537586778

Nicméně když sleduju Němce jak investuji so tratí ice, tak klobouk dolů.

+3/0
doporučit
6.10.2016 7:03

P26a83v93e80l 25Ř19a38p39e26k 7882706619785

Myslím, že oprava dálnice má na počet cestujících ve vlaku spíše minimální vliv. Vidím to kolem sebe každý den, že kdo se rozhodne vozit si všude zadek autem, ten se toho nevzdá, ani když denně v kolonách a oblacích smradu půl hodiny popojíždí rychlostí chůze.

+4/−3
doporučit
6.10.2016 7:12

J63i20r94i 83R74u38s92n74o93k 4975572317693

Vlak je jiste pohodlnejsi. Jenze z nadrazi na nadrazi. Pokud vezmeme v potaz zavazadla a cestu na nadrazi a z nadrazi, tak uz ani zdaleka neni tak ruzove.

To radsi autem.

+3/−2
doporučit
6.10.2016 9:06

J32i60ř51í 45M92a30c18e86k 3505865534671

Aha. Tak proto se tak křečovitě brání pustit na trať Praha–Brno dalšího dopravce.

+2/0
doporučit
6.10.2016 8:14

J85a79n 27Š43m83í42d72a 7735238959122

...nu a vedení ČD se chová vůči svým potencionálním zákazníkům stále přezíravě; srovnejte snahu obchodníků umožňující svým zákazníkům pohodlné parkování před svými supermarkety v kontrastu se spoustou nádraží, před kterými nelze oficiálně zaparkovat a přitom volné plochy v majetku ČD, na kterých by bylo při dobré vůli možné parkovat, jsou zarostlé kopřivami...

+2/−1
doporučit
6.10.2016 12:07

J19a24n 64V13a31l84a46l58í54k 6866779870796

Tak jsem koukal na tu anketu a s Jancurou busem toho moc teda nejezdí. Teda z hlasujících.

+1/0
doporučit
6.10.2016 13:24
Foto

T94o50m52a91s 23C32a51b25a12k 8875175934759

..."nastavení vysoké úrovně služeb...." Ano, mohu potvrdit, posledni zazitek z nedele 2/10/2016, spoj RailJet z Brna v 14:40..Az do Prahy natriskano jak za komancu, lidi stali v ulickach, v prostoru mezi vagony, pruvodci doporucovala nejake mamince, at si sedne na celou trasu do jidelaku (opomnela dodat, ze by si musela dat kafe za pade). Krasa.

+1/0
doporučit
6.10.2016 11:02

J64a72n 87B95l57a47n54a 3436825154

Aspoň nějaký klad přinesla špatná průjezdnost na D1.

+1/0
doporučit
6.10.2016 10:57

K53a82r28e11l 16N19o27v62á18k 8909471473438

A toto udělat is ostatními dálnicemi.

+1/0
doporučit
6.10.2016 10:55

J89a80n59a 89N54o85v17a35k57o19v55a 1309723690587

Nechapu co stale opravuji tak at tu dalnici sakra zavrou na jeden rok a poradne ji opravi na deset let a ne tyhle saskarny ze se stale opravuje, dveste kilometru nejsou schopny poradne udelat, takze na jednom konci zacnou a na druhem zacnou

+1/0
doporučit
6.10.2016 10:04

P38e39t43r 46P22o44s98p18í94š31i44l 4168844356976

Já se jen divím, že prodej aut stále roste, když to ježdění a parkování je pořád horší a horší. Ještě před pár roky, když uzavřeli jeden jízdní pruh na čtyřproudé silnici, tak se prakticky nic nedělo. Dnes nastane kolaps.

+1/0
doporučit
6.10.2016 7:10

P12e38t26r 39Š97i24m96e56k 2109567756798

To je dobře. Ještě tak ty kamiony a bude to. Hlavně východní tranzit.

+1/0
doporučit
6.10.2016 7:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.