Diskuze

Efekt rozkopané D1: za pět let jezdí vlakem dvakrát více lidí

Českým drahám se díky nechvalně známé dálnici D1 podařilo přetáhnout cestující z osobních automobilů do vlaků. Důvodem jsou zejména několik let trvající opravy dálnice, tvořící se kolony a také lepší vlakové soupravy, které na trati mezi Prahou a Brnem jezdí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No když vezmeme ty všechny negativa co vedou na cestě po D1 mezi Brnem a Prahou jízdu busem či autem,tak vlak je docela slušnou volbou a ani se nedivím.Vlak vás doveze skoro do samého centra a nemusíte sáhodlouze hledat parkovací místo a draze ho platit nebo se obávat,že vám nějaký zakomplexovaný blbeček ve své nadutosti,když uvidí jihomoravskou SPZ,poničí auto.Cenově to vyjde skoro stejně a bez nervování se na D1 jestli se dostanete z bodu B do bodu A včas a dle svých představ.I když naše ČD si s přesností moc velkou hlavu nedělají,tak čas který člověk bude moci v klidu prorelaxovat během jízdy v kupé jistě pak přijde vhod pro to aby v cíli byl odpočaty a ne vynervovaný a vystresovaný jako při jízdě autem či busem po D1 protože jste se tam zasekali a nestíháte.

4 0
možnosti

Zatím do centra, dokud developři neprotlačí posun nádraží..

1 0
možnosti

P63e10t93r 66B52á43č45a

6. 10. 2016 14:59

Na provozu to teda nijak poznat neni, jestli spis nezaclo jezdit vic lidi nez ze by presedlali na vlak.

A ja samozrejme jezdim autem a nikdy jinak ani jezdit nebudu i kdyby ty vlaky meli zdarma.

0 4
možnosti
Foto

J32a17n 93V13a29l83a55l32í78k

6. 10. 2016 13:24

Tak jsem koukal na tu anketu a s Jancurou busem toho moc teda nejezdí. Teda z hlasujících.

1 0
možnosti

P97a16v90e88l 94Š77e24d10ý

6. 10. 2016 12:19

a kdyby nebyly ČD nenažrané tak by jezdilo lidí více.

0 10
možnosti

Moment, vám připadá jízdné mezi Prahou a Brnem vysoké? Kolik by mělo podle vás být? Připomínám, že tam jezdí Railjet, jeden z nejmodernějších nevysokorychlostních vlaků v Evropě.

7 0
možnosti

J21a76n 88Š88m57í21d77a

6. 10. 2016 12:07

...nu a vedení ČD se chová vůči svým potencionálním zákazníkům stále přezíravě; srovnejte snahu obchodníků umožňující svým zákazníkům pohodlné parkování před svými supermarkety v kontrastu se spoustou nádraží, před kterými nelze oficiálně zaparkovat a přitom volné plochy v majetku ČD, na kterých by bylo při dobré vůli možné parkovat, jsou zarostlé kopřivami...

2 1
možnosti

P85e71t48r 24D61r19a12p43a39l

6. 10. 2016 12:08

nádraží patří sždc

6 1
možnosti

J89a77n 70S15l87o60v25í76k

6. 10. 2016 12:00

Myslím, že D1 na nárůst lidí do vlaků nemá vliv. Kdo potřebuje jet autem, pojede jím. Když jede více lidí společně, také pojedou autem. Na nárůst cestujících má spíše vliv pohodlnější a komfortnější vlaky a větší konkurence než před lety.

1 3
možnosti

Jaká je na trati mezi Brnem a Prahou konkurence?

2 0
možnosti

Ten kdo nepotřebuje nutně auto a jede výhradně praha brno nebo naopak, je pro něj cesta vlakem pohodlnější ve všech směrech. Neřeší zácpy ve městě kde zaprkovat atd.

6 0
možnosti
Foto

..."nastavení vysoké úrovně služeb...." Ano, mohu potvrdit, posledni zazitek z nedele 2/10/2016, spoj RailJet z Brna v 14:40..Az do Prahy natriskano jak za komancu, lidi stali v ulickach, v prostoru mezi vagony, pruvodci doporucovala nejake mamince, at si sedne na celou trasu do jidelaku (opomnela dodat, ze by si musela dat kafe za pade). Krasa.

1 0
možnosti

A co mají dělat? Říci jim "nevlezete se, jeďte dalším vlakem"? Toto se mi tedy v railjetu jednou stalo. Přišlo mi to trapné :)

6 1
možnosti

J30a72n 43B92l87a96n18a

6. 10. 2016 10:57

Aspoň nějaký klad přinesla špatná průjezdnost na D1.

1 0
možnosti

J61a53k33u13b 25R87o98u29s

6. 10. 2016 10:56

Vy to tady píšete, jak kdyby to bylo snad nějaký pozitivum, že za 5 let nejsme schopný opravit pár ušmudlaných úseků dálnice 8-o8-o8-o No to se mi snad zdá...

3 0
možnosti