Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L84u82k58á69š 58K37m26e60n24t 5689817374450

Měli smlouvou jasně dané podmínky a termíny. Při jejich nesplnění je třeba postupovat zcela dle smlouvy. Tedy vykopnout je ...

+37/0
doporučit
8.10.2016 18:16

P58e86t17r58a 42H61e48l46i53k18a22r62o52v16a 9308684397884

Chátrajících objektů v rukou italských vlastníků je v Praze mnoho, např. palác Svět v Libni nebo bloky činžovních domů na Smíchově.

+16/0
doporučit
8.10.2016 18:38

M32a69r11t38i79n 13N73o57v59ý 9761348387584

Jak se říká "Ital v zimě nepracuje a v létě tancuje", tak proč od nich chceme nějakou práci???

+21/−3
doporučit
8.10.2016 19:48
Foto

I15m65r93i51c76h 38S85u80c10h91a39r40s73k45ý 8166163305951

Prý chtějí ještě jednat ;-D a o čem !!

Vždyť ještě před pár dny vyhrožovali soudem ?

Italové jsou opravdu seriózní partneři ..............:-PRvRvRv

+11/0
doporučit
9.10.2016 8:32

J91a83n 79K59l66i43m29a 7160133830842

Souhlas. Jen by to chtělo sehnat do sždc lidi co opravám rozumí.

+10/0
doporučit
8.10.2016 18:16

M12a71r21e25k 59H17r96u58b64y 6537392521178

Stejny trik jako Pendolina - CD ma evidentne na smluvy s Italy nos ;-)

+7/0
doporučit
8.10.2016 19:33

P31a77v70e96l 16H66l66a51v38s80a 4429544789558

Jakkoliv je to asi právně v pořádku, tak mám jako častý cestující obavu, že se to může začít vracet do starých kolejí. Všichni, co pamatujeme, jak se před pár roky procházelo fakticky hernou a zakopávalo o bezdomovce, všude špína a bordel, tak se bojíme, co bude dál. Stačí jediná zastavárna, automat, knajpa a půjde to do kopru. O schopnosti Italů si nedělám iluze, ale že by úřednící ze SŽDC byli lepší, ta to ani omylem.

Rekonstrukce teď zastaví, protože SŽDC nemá plány na probíhající rekonstrukci staré výpravní budovy. Navíc se proslýchá, že stávající nájemci mají na předplaceném nájemném u GS stovky miliónů. Od Italů je nevymůžou, ty firmu pošlou do konkurzu a podruhé nájem platit SŽDC nebudou chtít.

+10/−3
doporučit
8.10.2016 18:20

R97a59d31k69a 34K11o95v96á30ř27o25v24á 2383193563656

Tak hlavně ať opraví jen tu Fantovu budovu a dole pokud možno nic nemění. Současný stav mi přijde ideální, jako cestující mi absolutně vyhovuje. Často zajdu pro něco na poslední chvíli do Billy a i ostatní obchody se občas hodí. Nahoře po opravě bych taky klidně přidala jeden či 2 obchody, aby to tam prokouklo jako dole.

Hlavně ať nepronajímají prostory nějakým pochybným putykám nebo hernám, nerada bych, aby bylo nádraží plné různých podivných existencí.

+4/−1
doporučit
8.10.2016 23:47

M52a61r40t71i37n 88Š72i32m10e45k 4270424738895

Nádraží zvládneme opravit sami. Proboha, jestli mají na mysli, tak jako zbytek v republice, tak tam máme zpátky smažky

+8/−8
doporučit
8.10.2016 19:21

P78a70t79r61i98k 97E43g82e14r 2508210349561

Lze hlavnímu nádraží stále říkat nádraží? Vždyť je to divný obchoďák přes který vede železnice a podzemka. Stále doufám, že se podaří tramvaje zavést v centru Prahy pod zem. Hlavní nádraží se musí doopravdy opravit vcelku dělá Praze ostudu, ale nádraží Vyšehrad ještě větší i to by mělo město obnovit! Jsem zvědavý zda práce v roce 2017 skončí. Moc tomu nevěřím. Wilsonovu nádraží hlavně škodí magistrála. Budu rád když se hlavní nádraží a Masarykovo nádraží propojí, tramvaje budou pod zemí, budou zde i obchody a garáže, zjednoduší se přestup do metra.

+5/−6
doporučit
8.10.2016 19:02

J52a81n91a 38N56o93v71a38k80o23v16a 1279183860987

Me se ta rekonstrukce absolutne nelibi, samy chaos, narvany obchody, cestujici kteri cekaji na ohlaseni vlaku se prodiraji pres kupujici,typicky jako v italii nadrazi termini

Pro me je to absolutne neprehledne, jedine comje fajn tak jezdici schody, ostatni hruza a chaos

Krasna je ta fantova kavarna,

+2/−4
doporučit
9.10.2016 9:29

L69u88d83ě62k 33M39u48s53e43l75í20k 6583329682568

Nejsou to náhodou ti náměstci co pronajali Brněnský nádraží a teď by ho chtěli zpět ale neví jak?Proto se v Brně neinvestuje do hlavního nádraží.Aspoň si honí tiko v Praze ,no uvidíme so to bude stát daňové poplatníky

+1/0
doporučit
9.10.2016 3:45

S89e59i13d41l 29P49e17t17r 1691471115614

Jejda, to zas bude zakázka snů pro všechny zúčastněné! ;-D

Tipuji to na 2-3 miliardy a pokud se zadaří ulít standardních 20-30% bokem vcelku slušný kapesný, ne? :-)

+1/−2
doporučit
9.10.2016 1:40

L96u56d72m44i89l20a 43Š22i25n66d57e10l27á13ř37o58v61á 7452456482681

Proč jste to rovnou neopravili sami?!

+1/−5
doporučit
8.10.2016 19:36

K33a32r56e24l 75D67r58d61a 6813235257319

Český prasečí chlívek. 13 let se to tady dává dohromady. 13 let chodí všichni cestující páchnoucím hnusným Šervůdem. A nakonec starosta Prahy 1 prohlásí, že není prioritou park a prostředí před Hlaváčem dávat dohromady, dokud se nevyřeší rekonstrukce Václavského náměstí a protažení tramvají z Vinohrad.

A přesně tak budou Češi přistupovat k nádraží. Už to vidím. Rv

Co umíme je nejlíp vidět na Masaryčce vedle. Hádají se tady ČD, SŽDC a Penta. Zanedbané nechutné prostředí. Penta to tady celé získá za trapnou opravu střechy za 60 mil., kterou si starosta Prahy 1 pochvaloval. Nevšiml jsem si, že by se tady po oslavované "rekonstrukci nádraží" pro cestující něco změnilo. Stále jen zanedbané nechutné prostředí.

Ostatně, letos si všechna nádraží v Česku převzala SŽDC. Nový státní developer, co staví za peníze EU. Až vyschne pramen financí z EU, bude třeba ždímat Prahu, aby bylo na opravu kdejakých Kotěhůlek. To je asi tak hlavní tlak na získání nádraží zpět do českých rukou. Jinak to tady čeká osud Masaryčky. To je výhra. Rv

Praha neví co s magistrálou, neví co s Václavákem, neví co se Šervůdem, roky řeší zrušení Masaryčky, na Hlaváč umístí feťáky a bezdomovce..., ale Italové v tomhle bordelu neplní jasné smlouvy. Dost dobrý vtip. ;-D

+1/−6
doporučit
9.10.2016 14:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.