Diskuze

Nádraží zvládneme opravit sami. Italové měli času dost, říká náměstek SŽDC

Italská společnost Grandi Stazioni (GS) opustí příští týden pražské hlavní nádraží. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) jí poslala výzvu, ať uvolní všechny prostory, které má v nájmu. Grandi Stazioni s koncem nesouhlasí, prý chce ještě jednat. Podle náměstka generálního ředitele Správy železniční dopravní cesty Tomáše Drmoly je ale konec jediné možné řešení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Pane Drmolo, bylo by dobré zjistit, kdo platil rekonstrukci obchodních prostor. Naše firma, si také pronajala prázdnou plochu, a za vlastní peníze jsme museli vybudovat vše, včetně podlahy, zdí, rozvodů elektřiny,dveří, mříží, klimatizace,...atd. A po kolaudaci jsme to " darovali" GS. Takže pozor na šíbry z GS.

0 0
možnosti
KD

K48a68r63e66l 11D94r56d82a

9. 10. 2016 14:50

Český prasečí chlívek. 13 let se to tady dává dohromady. 13 let chodí všichni cestující páchnoucím hnusným Šervůdem. A nakonec starosta Prahy 1 prohlásí, že není prioritou park a prostředí před Hlaváčem dávat dohromady, dokud se nevyřeší rekonstrukce Václavského náměstí a protažení tramvají z Vinohrad.

A přesně tak budou Češi přistupovat k nádraží. Už to vidím. Rv

Co umíme je nejlíp vidět na Masaryčce vedle. Hádají se tady ČD, SŽDC a Penta. Zanedbané nechutné prostředí. Penta to tady celé získá za trapnou opravu střechy za 60 mil., kterou si starosta Prahy 1 pochvaloval. Nevšiml jsem si, že by se tady po oslavované "rekonstrukci nádraží" pro cestující něco změnilo. Stále jen zanedbané nechutné prostředí.

Ostatně, letos si všechna nádraží v Česku převzala SŽDC. Nový státní developer, co staví za peníze EU. Až vyschne pramen financí z EU, bude třeba ždímat Prahu, aby bylo na opravu kdejakých Kotěhůlek. To je asi tak hlavní tlak na získání nádraží zpět do českých rukou. Jinak to tady čeká osud Masaryčky. To je výhra. Rv

Praha neví co s magistrálou, neví co s Václavákem, neví co se Šervůdem, roky řeší zrušení Masaryčky, na Hlaváč umístí feťáky a bezdomovce..., ale Italové v tomhle bordelu neplní jasné smlouvy. Dost dobrý vtip. ;-D

1 6
možnosti
KD

K64a27r44e80l 61D84r89d79a

10. 10. 2016 7:01

Všimli jste si, že Mata Hari s Pentou nezastavuje pokračování Opletalky středem Masarykova nádraží? Ten projekt Penty původně počítal, že místo Masaryčky tady bude park. Pak se to zamítlo a nové budovy přitom respektují protažení Opletalky na Florenc? Nejdražší pozemky v Praze a budou volné?... Zvláštní.

Kdo o tom něco víte? Moc bych se nedivil, že Masaryčka jde potichu do kopru. Proto si ji ani nepřevzala SŽDC, prý složité smlouvy... Takže přesuny cestujících Hlaváč - Masaryčka končí. Žádná tramvaj v Opletalce nebude potřeba. Rv

(Stejné jako v Brně, kde se také řeší srovnání nádraží bagrem.)

1 0
možnosti
JN

Me se ta rekonstrukce absolutne nelibi, samy chaos, narvany obchody, cestujici kteri cekaji na ohlaseni vlaku se prodiraji pres kupujici,typicky jako v italii nadrazi termini

Pro me je to absolutne neprehledne, jedine comje fajn tak jezdici schody, ostatni hruza a chaos

Krasna je ta fantova kavarna,

2 4
možnosti
VP

V72í72t 38P38r62č79í43k

9. 10. 2016 10:01

Ono se s předimenzovanou nádražní halou nic moc jiného dělat nedalo, snad jedině zbourat, ale to nejde, protože by se tím přerušila magistrála:) Trend budovat přímo uvnitř nádraží obchodní centra je velmi výrazný, je tak koncipováno například i zbrusu nové Hlavní nádraží ve Vídni. Jde zkrátka o místa s velmi silnou průchodností. Žijeme v kapitalismu, zvykejte si. Jediné, co se rekonstrukci nových prostor nádraží dá vytknout, je možná přílišné upozadění pokladen. Ale i to je logické, pokladny si cestující musí najít tak jako tak, obchody by v těchto prostorách nebyly zrovna nejlukrativnější.

1 0
možnosti
IS

Prý chtějí ještě jednat ;-D a o čem !!

Vždyť ještě před pár dny vyhrožovali soudem ?

Italové jsou opravdu seriózní partneři ..............:-PRvRvRv

11 0
možnosti
LM

Nejsou to náhodou ti náměstci co pronajali Brněnský nádraží a teď by ho chtěli zpět ale neví jak?Proto se v Brně neinvestuje do hlavního nádraží.Aspoň si honí tiko v Praze ,no uvidíme so to bude stát daňové poplatníky

1 0
možnosti
JZ

J23a48k53u70b 52Z33a32c19h

10. 10. 2016 9:39

v Brně se hlavně neinvestuje protože nikdo neví jak to s nádražím bude... současná situace v Brně je tristní vzhledem k fanatismu určitých aktivistů co brání rozvoji nádraží.

0 0
možnosti
SP

S63e76i20d16l 73P94e91t31r

9. 10. 2016 1:40

Jejda, to zas bude zakázka snů pro všechny zúčastněné! ;-D

Tipuji to na 2-3 miliardy a pokud se zadaří ulít standardních 20-30% bokem vcelku slušný kapesný, ne? :-)

1 2
možnosti
RK

Tak hlavně ať opraví jen tu Fantovu budovu a dole pokud možno nic nemění. Současný stav mi přijde ideální, jako cestující mi absolutně vyhovuje. Často zajdu pro něco na poslední chvíli do Billy a i ostatní obchody se občas hodí. Nahoře po opravě bych taky klidně přidala jeden či 2 obchody, aby to tam prokouklo jako dole.

Hlavně ať nepronajímají prostory nějakým pochybným putykám nebo hernám, nerada bych, aby bylo nádraží plné různých podivných existencí.

4 1
možnosti
MN

M34a29r21t26i20n 14N55o20v60ý

8. 10. 2016 19:48

Jak se říká "Ital v zimě nepracuje a v létě tancuje", tak proč od nich chceme nějakou práci???

21 3
možnosti
RS

To je nějaká česká kabaretní moudrost, tipoval bych od Krampola nebo tak něco?

5 4
možnosti

Proč jste to rovnou neopravili sami?!

1 5
možnosti
LV

Protože nádraží SŽDC nepatřilo.

19 0
možnosti
MH

M65a98r56e41k 57H29r55u67b70y

8. 10. 2016 19:33

Stejny trik jako Pendolina - CD ma evidentne na smluvy s Italy nos ;-)

7 0
možnosti
Foto

J45i24ř40í 45E81r30b96e68n

10. 10. 2016 15:28

Až na to, že smlouva na Pendolina byla uzavřena (pod tlakem Klausovy vlády a Stráského MDČR) v roce 1995 s ČKD Praha - a když se to ČKD pod "geniálním" Marouškovým vedením roku 1998 zhroutilo, teprve poté převzal tuto zakázku FIAT. Mimochodem za stejnou cenu, ale za méně souprav.

0 0
možnosti