- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Drmolo, bylo by dobré zjistit, kdo platil rekonstrukci obchodních prostor. Naše firma, si také pronajala prázdnou plochu, a za vlastní peníze jsme museli vybudovat vše, včetně podlahy, zdí, rozvodů elektřiny,dveří, mříží, klimatizace,...atd. A po kolaudaci jsme to " darovali" GS. Takže pozor na šíbry z GS.
Český prasečí chlívek. 13 let se to tady dává dohromady. 13 let chodí všichni cestující páchnoucím hnusným Šervůdem. A nakonec starosta Prahy 1 prohlásí, že není prioritou park a prostředí před Hlaváčem dávat dohromady, dokud se nevyřeší rekonstrukce Václavského náměstí a protažení tramvají z Vinohrad.
A přesně tak budou Češi přistupovat k nádraží. Už to vidím.
Co umíme je nejlíp vidět na Masaryčce vedle. Hádají se tady ČD, SŽDC a Penta. Zanedbané nechutné prostředí. Penta to tady celé získá za trapnou opravu střechy za 60 mil., kterou si starosta Prahy 1 pochvaloval. Nevšiml jsem si, že by se tady po oslavované "rekonstrukci nádraží" pro cestující něco změnilo. Stále jen zanedbané nechutné prostředí.
Ostatně, letos si všechna nádraží v Česku převzala SŽDC. Nový státní developer, co staví za peníze EU. Až vyschne pramen financí z EU, bude třeba ždímat Prahu, aby bylo na opravu kdejakých Kotěhůlek. To je asi tak hlavní tlak na získání nádraží zpět do českých rukou. Jinak to tady čeká osud Masaryčky. To je výhra.
Praha neví co s magistrálou, neví co s Václavákem, neví co se Šervůdem, roky řeší zrušení Masaryčky, na Hlaváč umístí feťáky a bezdomovce..., ale Italové v tomhle bordelu neplní jasné smlouvy. Dost dobrý vtip.
Všimli jste si, že Mata Hari s Pentou nezastavuje pokračování Opletalky středem Masarykova nádraží? Ten projekt Penty původně počítal, že místo Masaryčky tady bude park. Pak se to zamítlo a nové budovy přitom respektují protažení Opletalky na Florenc? Nejdražší pozemky v Praze a budou volné?... Zvláštní.
Kdo o tom něco víte? Moc bych se nedivil, že Masaryčka jde potichu do kopru. Proto si ji ani nepřevzala SŽDC, prý složité smlouvy... Takže přesuny cestujících Hlaváč - Masaryčka končí. Žádná tramvaj v Opletalce nebude potřeba.
(Stejné jako v Brně, kde se také řeší srovnání nádraží bagrem.)
Me se ta rekonstrukce absolutne nelibi, samy chaos, narvany obchody, cestujici kteri cekaji na ohlaseni vlaku se prodiraji pres kupujici,typicky jako v italii nadrazi termini
Pro me je to absolutne neprehledne, jedine comje fajn tak jezdici schody, ostatni hruza a chaos
Krasna je ta fantova kavarna,
Ono se s předimenzovanou nádražní halou nic moc jiného dělat nedalo, snad jedině zbourat, ale to nejde, protože by se tím přerušila magistrála:) Trend budovat přímo uvnitř nádraží obchodní centra je velmi výrazný, je tak koncipováno například i zbrusu nové Hlavní nádraží ve Vídni. Jde zkrátka o místa s velmi silnou průchodností. Žijeme v kapitalismu, zvykejte si. Jediné, co se rekonstrukci nových prostor nádraží dá vytknout, je možná přílišné upozadění pokladen. Ale i to je logické, pokladny si cestující musí najít tak jako tak, obchody by v těchto prostorách nebyly zrovna nejlukrativnější.
Prý chtějí ještě jednat a o čem
Vždyť ještě před pár dny vyhrožovali soudem
Italové jsou opravdu seriózní partneři ..............
Nejsou to náhodou ti náměstci co pronajali Brněnský nádraží a teď by ho chtěli zpět ale neví jak?Proto se v Brně neinvestuje do hlavního nádraží.Aspoň si honí tiko v Praze ,no uvidíme so to bude stát daňové poplatníky
v Brně se hlavně neinvestuje protože nikdo neví jak to s nádražím bude... současná situace v Brně je tristní vzhledem k fanatismu určitých aktivistů co brání rozvoji nádraží.
Jejda, to zas bude zakázka snů pro všechny zúčastněné!
Tipuji to na 2-3 miliardy a pokud se zadaří ulít standardních 20-30% bokem vcelku slušný kapesný, ne?
Tak hlavně ať opraví jen tu Fantovu budovu a dole pokud možno nic nemění. Současný stav mi přijde ideální, jako cestující mi absolutně vyhovuje. Často zajdu pro něco na poslední chvíli do Billy a i ostatní obchody se občas hodí. Nahoře po opravě bych taky klidně přidala jeden či 2 obchody, aby to tam prokouklo jako dole.
Hlavně ať nepronajímají prostory nějakým pochybným putykám nebo hernám, nerada bych, aby bylo nádraží plné různých podivných existencí.
Jak se říká "Ital v zimě nepracuje a v létě tancuje", tak proč od nich chceme nějakou práci???
To je nějaká česká kabaretní moudrost, tipoval bych od Krampola nebo tak něco?
Proč jste to rovnou neopravili sami?!
Stejny trik jako Pendolina - CD ma evidentne na smluvy s Italy nos
Až na to, že smlouva na Pendolina byla uzavřena (pod tlakem Klausovy vlády a Stráského MDČR) v roce 1995 s ČKD Praha - a když se to ČKD pod "geniálním" Marouškovým vedením roku 1998 zhroutilo, teprve poté převzal tuto zakázku FIAT. Mimochodem za stejnou cenu, ale za méně souprav.