Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R74a94d77e60k 59H52o83l36u36b 8766968545317

Moc se mi líbí BMW i3. Manželka jezdí do práce 8km, nějaké ty nákupy, prostě ideální vozítko. Jenže za tu cenu, za jakou to pořídím, jí koupím ojetého Dodge Ram nebo Ford F150 + benzín na celou dobu životnosti elektromobilu. Co mě má motivovat koupit i3?

+43/0
doporučit
10.10.2016 17:24

M56a47r21e29k 22V23o74k29á74l 1736264955539

když něco nefunguje, dáme tam dotace. Když to ani potom nefunguje, dáme tam VĚTŠÍ DOTACE !!! Rv

+33/0
doporučit
10.10.2016 16:59

L95a73d84i68s16l83a62v 69T58r96i40s61k43a 4245547930

Když elektromobily stojí nesrovnatelně víc než auta na benzín či naftu, tak se nedivme. Je jen pár bláznů, kteří investují statisíce navíc, aby mohli jezdit s autem s omezeným dojezdem a dlouhou dobou nabíjení.

Bohužel pro příznivce elektromobilů jejich nevýhody převažují - jsou drahé, málo dojedou, dlouho se nabíjjí a jejich výroba taky není moc ekologická.

+27/−1
doporučit
10.10.2016 17:06

R60a79d98i12m 27S95v42o76b91o78d80a 9943359106312

predpokladejme, ze mi auto stoji dva dni v mrazu -10°C. dnes muj benzin startuje "na poprve". dojezd je o par jednotek procent nizsi jako v lete.

jak to je u auta na baterky?

+21/0
doporučit
10.10.2016 18:21

P60a63v16e55l 20Š51e66v70č23í90k 6610975509790

Pokud si musím peníze klopotně zasloužit poctivou prací, umím počítat a nejsem opuštěn rozumem, elektromobil nekoupím.

Jsem si ale jist, že papaláši za naše peníze naopak ano.

+20/0
doporučit
10.10.2016 18:24

P66e78t97r 30M35a24r93e27č93e35k 1103401179768

Bude to chtít zavést nějakou novou ekologickou daň. A z ní přispívat na koupi elektromobilu těm , kteří na něj mají i bez toho. ;-D

+15/0
doporučit
10.10.2016 17:06

J36a12n 67Z44á58l74e79š96á36k 9678432515924

Nejlevnější elekroauto stojí v základu cca 600 000 Kč a to se nejedená o rodinný vůz. Takže problém jednoznačně cena, protože peníze jsou v dnešní době až na prvním místě.

+12/0
doporučit
10.10.2016 17:26

M18i85c20h65a97l 90Z96e34l98e82n74ý 6984843365436

Je to dane tim, ze elektromobily jsou stale jeste spise modni vystrelek pro bohate, druhe nebo spise treti auto do domacnosti. Za tetou do Budejovic z Prahy a zpet dojedete tak tak a kde to na parkovisti na sidlisti budete dobijet, to vi jen Buh.

A hlavne az zkrachuje Muskova neustale prodelavajici Tesla, tak se pak firmam dlouho nebude chtit do nesmyslnych drahych elektromobilu investovat ani cent.

+10/0
doporučit
10.10.2016 19:17

R69u80d55o78l44f 89P43e21k33á27r49e74k 9102691519403

Je to stejně ekopatistickej nesmysl, elektromobil je jen auto s vejfuckem v elektrárně...

+20/−6
doporučit
10.10.2016 17:07

D85á83š31a 84D40o83s68t12á49l20o51v36á 1299913440722

Jestli to nebude náhodou tím, že na LPG se vozy přestavují, málokdo pořídí nový vůz již v LPG.

+8/0
doporučit
10.10.2016 21:03

L48u45d37v55í22k 63O16n12d74ř74í85č48e57k 8250965630578

Elektroauta jsou drahá, mnohdy nepraktická a jejich "ekologičnost" je sporná.

Prostě tu fungují zákony ekonomiky, a snažit se z ideologického důvodu ohýbat trh dotacemi z dlouhodobého hlediska nefunguje. Krom toho, a někteří mi to možná nebudou věřit, peníze na dotace nerostou na stromech.

+8/0
doporučit
10.10.2016 18:42

J51i87ř25í 63S51c12h84m21i52d39t 5340473164915

Je jen jedna cesta, jak motivovat veřejnost na nákup aut s alternativním pohonem a to je ekonomická výhodnost, pokud stát chce, aby se prodávala auta, která jsou ekonomicky nevýhodná, tak to musí intervencí změnit;-) Brečením v článcích přesvědčíte tak 2 maximálně 3 občany;-D

+8/0
doporučit
10.10.2016 18:13

R41a81d75i36m 63S42v94o28b32o76d28a 9203659966292

az bude cena za elektrickou octavii 500 000, dojezd za jakychkoliv poveterostnich podminek aspon 500 km, nabijeni do 10 min (na kazde benzince) tak pak se bude prodavat vic elektromobilu. ale co si pak pocne stat s vypadkem ze spotrebni dane to si nikdo nedovede predstavit

+8/0
doporučit
10.10.2016 18:12

V53l33k 22J86a78r76o13s28l19a95v 8423512

O tom kolik bude stát výměna baterií po cca 3 letech radši ani výrobci nemluví.

K kolik škodlivin vyprodukuje fabrika na ty baterie a všelijaké plasty v autě se taky nemluví a o komínech elektráren taky ne.

Ale bohužel "zelená eko-mafie začíná vládnout" všude

+16/−5
doporučit
10.10.2016 17:51

M43i68c34h81a64l 67H82r54u65b80o87š 4420317622335

To pracuju s akymi statistikami? Pisu, ze najrozsirenejsie alternativny pohon je CNG, to beru iba auta s pohonom na plyn len z vyroby, alebo aj s domontovanym systemom na spalovanie plynu? Ja teda neviem, ale CNG vidim raz za cas, kdezto LPG kazdu chvilu... :-/

+7/0
doporučit
10.10.2016 20:39

J65o48s44e40f 45H87o91n98e15š 7211592370243

Do elektro-aut bych nešel.Nikdo neví,jak dlouho vydrží baterie v kondici.Mobil dobijim kazdy den a baterka má výdrž rok a půl.Pokud bych měl po teto době měnit baterie v autě,tak je to drahý špás.Pokud se ochladí,tak kapacita poklesne a co dál?Napadá mě vytápěná garáž-také drahé

+6/0
doporučit
10.10.2016 19:19

J37o63z66e39f 30B90á60l59i97n93t 3639517824526

Je to složité. Já bych si byl jednoznačně koupil CNG ale auto jaké potřebuji automobilky nevyrábějí. Teď snad konečně svitlo na lepší časy - Škoda má v nabídce Octavii kombi s DSG. I když jedna chybka zbává - když si kupuji CNG auto tak chci jezdit hlavně na CNG a benzín je rezerva tak proč pro pána krále není velká nádrž na CNG a malá na benzín ale naopak?!

Elektroauta jsou zatím o ničem - dojezd cca 100km (nemluvíme o Tesle!) je dobrý jen na nákupy. Navíc nikdo jasně neřekl jaký bude dojezd po dejme tomu třech letech - 50%? 70%? Ale to už bude úplně k ničemu :-(. A kolik bude stát nová sada akumulátorů? 100tis? 150tis? No ale když to rozpočtu do 15tis km/rok tak to je 2-5 Kč /km!! A jak dlouho bude výrobce garantovat dodání nových aku? Neřekne mi po 5 letech že to už je stará technologie a už se nedodává?

+6/0
doporučit
10.10.2016 18:13

V63l71a45d79i65m25í52r 47V78y74c65h95y63t51a 0

Když čtu nadpis, musím se pousmát a pak zaplakat. Jak to můžete takhle napsat? Cena MALÉHO elektromobilu je vyšší jak 500 tisíc Kč, Nikdo neví, jak dlouho vydrží baterie, což může být pouze dva roky a pořizovací cena je také závratná. Navíc dojezd je tak 100 - 150 km, takže kdo si ho může dovolit. Samozřejmě z toho nevyplývá, že je laciný benzín ani nafta. Když klesla cena za barel na jaře na nejnižší hodnotu za posledních několik let, tak se tyto ropné produkty zlevnily jen minimálně. To se producenti a prodejci napakovali, jelikož dle ceny za barel měl stát litr benzínu tak kolem 16. Kč. Proč o tom nepíšete takto?

+5/0
doporučit
10.10.2016 19:30

M68i28r70e14k 40T67u26r12e24č57e21k 4403112730672

Ktery hlupak by si take koupil za 10x vetsi cenu elektro auto, ujel jen par kilometru pred nekalikahodinovym "tankovanim" a pak nesmel pouzit topeni v zime a chlazeni v parnem lete ??

+5/0
doporučit
10.10.2016 19:15

Z53d80e88n62ě44k 37M36á69č40a93l21a 1713885839900

Co taky s elekroautem. Maximalne do mesta pro zasobovani, taxi, nebo na nakupy. Mam 11letou Mazdu6 v benzinu s 2litrem. Jezdi za 7 litru, leje se tam jen benzin a olej. Ani rozvody se nedelaji. Takovy bezudrzbovy auta maji smysl, nechci litat kolem kontrol, servisu, prohlidek, vymen filtru castic jako u nafty, nemoznost parkovat v podzemi jako u plynu a dalsi omezeni. Proste benzin je best.

+5/0
doporučit
10.10.2016 19:08

L73u34b37o18m89í78r 33V58r21t25a36l 6600567861671

Ono to není jen o té vyšší ceně, která je zmíněna v článku. Servis. Kde budete servisovat elektromobil? A ten směšný dojezd, ten asi moc firem nezaujme. A co ty klacky pod nohy na STK u aut s CNG a LPG? Nehledě na nutné revize. Mám k tomu jednu jedinou radu. Zvyšte kupní sílu obyvatelstva, tím se časem dočkáte omlazení vozového parku, když na to lidi budou mít. V poměru i vyššího nákupu elektromobilů.

+6/−1
doporučit
10.10.2016 19:29
Foto

J35a23r77o79m34í92r 76H43l28u23b42e58k 2396200284941

Stát strká své špinavé pracky do všeho. Pokud neexistuje konkurenceschopná technologie autonomních strojů a jejich napájení a ani neexistuje dostatečná, spolehlivá kapacita energetických zdrojů, nemůže elektromobilita konkurovat. Pominu-li obrovské energetické ztráty ještě před tím, než se energie dostane vůbec do motoru auta, potřebovali bychom na nahrazení všech současných aut elektromobily alespoň 5 dalších "Temelínů", ne-li víc a stím spojenou rozvodnou soustavu a spoustu fabrik na výrobu akumulátorů a spoustu fabrik na jich likvidaci atd, atd.

+5/−1
doporučit
10.10.2016 19:00

P36e27t33r 83U86t12ě91k83a87l 9300318768

Blbost.

Zásadní vliv má to, že elektroauta a plynoauta nejsou plnohodnotná auta.

+5/−1
doporučit
10.10.2016 17:58

M46i18r75o78s82l71a68v 96M92e19d 3584976

Není na tom nic divného (minimálně alespoň u elektromobilů) - pokud si člověk srovná, kolik stojí auto se spalovacím motorem a kolik srovnatelný elektromobil, tak ho touha po elektrickém vozidlu rychle přejde.

+4/0
doporučit
11.10.2016 7:20

P96e89t18r 94K56u30č93e48r91a 5292988434330

Takže se dá očekávat drastické zvýšení spotřební daně u benzínu a nafty, aby bylo z čeho dotovat elektromobily? Nebo se nezvedne daň a prostě se dotace přihodí k dluhu? A nebo se pod touto záminkou zvedne daň, vybrané peníze se rozfrcají a dotace půjdou zase na dluh? To má ČR fakt tolik peněz, že chce dotovat každou kravinu?

+4/0
doporučit
10.10.2016 18:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.